Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Yüzme havuzu bugün hizmete açılıyor
  • Facebook da Paylaş
Yüzme havuzu bugün hizmete açılıyor
  • 01-01-1970
  • 26 yorum
  • 5483 okunma
İlçemiz Okullar bölgesi bölgesi Yabanabad camii önündeki alana yapılan yarı olimpik yüzme havuzu 14 Temmuz Çarşamba günü hizmete giriyor.

İlçemiz Okullar bölgesi bölgesi  Yabanabad camii önündeki alana yapılan yarı olimpik yüzme havuzu 14 Temmuz Çarşamba günü hizmete giriyor.

Kızılcahamam Belediyesi tarafından üzeri kapatılarak yeniden yapılan yarı olimpik yüzme havuzu 14 Temmuz Çarşamba günü saat 13.30 da açılacak.Kızılcahamam'da bir ilk olma özelliği taşıyan havuz bir gün bayanlara bir ise bayralara olmak üzere değişimli olarak hizmet verecek.

Kızılcahamam halk eğitim merkezi tarafından 6-12 yaş arası çocuklara yüzme kursu da verilecek artık Kızılcahamam'da yüzme bilmeyen kalmayacak.

 

  

Etiketler : Yüzme - havuzu - bugün - hizmete - açılıyor -
YORUMLAR
  • ümit   05-08-2010 14:35

    tavsiye öncelikle böyle bir tesisi ilçemize kazandıranlara teşekkür ediyorum. yaz tatilini khamam'da geçiren biri olarak çok memnun oldum. havuzun açıldığı günden itibaren düzenli olarak faydalanıyorum bu hizmetten. inşaat aşamasını ilgilendiren, artık düzeltilmesi imkansız olan eksiklikler üzerinde durmak istemiyorum. ancak basit değişikliklerle güzel sonuçlar doğuracak uygulamaları tavsiye etmek istiyorum: *soyunma odasındaki dolapların kulpları tamamlanabilir. *süre sınırlaması getirilirse insanların öğle vakti girip geceye kadar kalarak gereksiz kalabalık oluşturmaları önlenebilir. * bonesiz ve duş almadan girenler daha titiz bir şekilde takip edilebilir. * mevcut giriş çıkış saatlerine baktığımızda personel sabahtan akşama kadar havuzda kalmak zorunda görünüyor (birkaç gün hariç). böyle bir durumda çalışanın motivasyonu, hassasiyeti zayıflar diye düşünüyorum. bu durumu engellemek amacıyla personelin yarımşar gün çalışacağı bir süre planlanabilir. * mevcut planlamada erkeklerin sabah saatlerinde tesisten faydalanamadığı görünüyor. en azından bir gün erkekler için sabah seansı oluşturulabilir. *duşlara konacak çöp sepeti, kirliliği engeller. * soyunma kabinlerine de bank, tabure vb. konabilir.

  • k.hamamlı   23-07-2010 22:24

    Yiğidi öldür hakkını yeme derler atalarımız.Gerçektende hizmet güzeL diyeceğim yok.hawuza gittim gerçekten çok güzel ama iki yerde takıldı kafam..birincisi saat 1 e kadar yüzme kursu warmış bu hiç duyurulmadı erkenden gittik we kapıda kaldık.bir duyuru olsaydı bizde ona göre giderdik..ikincisi biz kenarda beklerken belediye başkanının kızları hawuzun içinde rahatça eylendiler bizse dışardan baktık saat 1 olana kadar..Hizmetse hizmet Buna amenna tebrik ediyoruz ama adaLet de göz ardı ediLmemeLi..Bizim suçumz babamızın bakkaL oLmasımıydı???

  •    21-07-2010 04:24

    haberinizde daha fazla ayrıntı istiyoruz. editöre saygılar

  • Çıtak   21-07-2010 04:00

    bence güneş enerjisi panelleriyle buradan ısınan sıcaksu depolarıyla desteklenmelidir. yoksa buna ne elektrik dayanır nede jeotermal suyu. ayrıca buranın kışın ısınması nasıl yapılacak ? heryer cam olmuş nasıl ısınacak ?

  • ahmet   19-07-2010 22:39

    su çok soğukmuş....gerçekten çok güzel olmuş..

  • derin değil   19-07-2010 15:12

    daha derin olsaydı keşke cocuk havuzu gibi

  • evet soğuk   19-07-2010 12:29

    evet gerçekten akşam üzeri çok soğuk oluyor

  • ömer   16-07-2010 21:21

    Güzel ama Boyu küçükmüş hawuzun ya büyük olsada rahat rahat yüzseydik 1.90 felan olsaydı keşke

  • soğuk    16-07-2010 13:39

    soğuk ama yaaa.yazında sıcak su verilsin.memleketimiz sıcak değilki serin

  • mine   16-07-2010 11:55

    bayanlara hangi günler açık caba ?

  • k.hamamlı   16-07-2010 11:15

    başkanımız sayın Coşkun Ünel we diğer arkadaşları çok güzel çalışmalar yapılıyo.senelerdir harabe olan hawuzun bu kadar güzel olacağnı hiç düşünememiştim açıkcası.Helal olsun başkanım böyle dewam

  • vatandaş   15-07-2010 23:22

    işte ekibinle iyi anlaşırsan onların değerini bilirsen böyle işler çıkar bravo başkan...

  • iplikci   15-07-2010 16:59

    sayın belediye başkanımıza ve ekibine teşekkürler ilçemiz için güzel bir hizmet

  • yiğit   15-07-2010 12:55

    gittim içi çok güzel olmuş herkese tavsiye ederim başkana tşk ederim

  • kızılcahamamlı   15-07-2010 11:58

    bu havuza eminim ben kadar hiç kimse sevinmemiştir..ben suyu çok seviyorum.ayrıca kızılcahamamın büyük bi eksiği kapatılmış oldu .daha başarılı işlere imza atılmaını bekliyoruz..

  • merve   15-07-2010 11:40

    bayanlar hangi günler girebiliyor ???

  • bedirhan   14-07-2010 12:01

    kızılcahamam'a büyük bir nimet

  • bilal üstün   14-07-2010 10:49

    kazım ağbıi bedava olsun. herkez rahatça girebilsin, saygılarımla.

  • citaknrs   14-07-2010 10:42

    bu güne kadar ilçemde gördüğüm en güzel hizmet havuz un yapılmıs olmasıdır. HelAL OLsun başkana gittim gördüm ücret 6 tl imiş 1.60 boyunda yarı olimpik içerisi de fotograflardanda görüldüğü gibi cok güzel olmus. ücret 6 tl. yani hamamlarla aynı bi gün bayanlara diğer gün erkeklere hizmet verilecekmiş. ben cok begendim bi tek 6- 12 yaş çocuklara halk eğitim yüzme dersi verecekmiş 1. 60 metre nasıl öğrenecekler ben bile yüzmeyi bildiğim halde zorlanabilirim yinede cok tesekkürlerr...

  • vatan    14-07-2010 10:00

    çok geç kaldı ya ama hayırlısı ....

  • sinan    14-07-2010 09:34

    su termalmi, termalle ısıtılan normal sumu.

  • bilen bilir   13-07-2010 20:57

    herşey parayla olmaz vizyon gerektirir cesaret gerektirir emek ve gönül vermek gerektirir paraya ihtiyac yok dediğimde kızanlar vardı demekki oluyormuş isteyince helal olsun başkana .

  • vatandaş   13-07-2010 18:59

    yüzme havuzunda fiyatlar nasıl olacak ..kızlar ayrı erkekler ayrımı olacak biz bayanlar için yüzme seansları olacakmı...lütfen her yaştan katılabilsin,,detaylı bilgi vermenizi rica ediyorum...ben 29 yaşında bayanım inşallah bayan hoca erkek hoca ayrı olsun

  • ayaz   13-07-2010 18:39

    cok gec kaldı ama hayırlısı olsun......

  • mEHMET   13-07-2010 18:29

    darısı su oyunlarına :D

  • EREN   13-07-2010 17:13

    Başta belediye başkanımız olmak üzere ekibine emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.güzel bir hizmet.Bay ve bayanların ayrı günlerde olmasıda çok isabetli olmuş.Ücreti de inşallah hemşehrilerimizin bütçesini sarsmayacak şekilde olur.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA