Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Yarı olimpik yüzme havuzu yapımına başlandı.
  • Facebook da Paylaş
Yarı olimpik yüzme havuzu yapımına başlandı.
  • 18-05-2009
  • 31 yorum
  • 5376 okunma
Yabanabad camii arkasında eski Belediye başkanlarından Salih Öztürk döneminde yaptırılan ve atıl bir şekilde kaderine terk edilen yarı olimpik yüzme havuzu kısa bir süre sonra hizmete giriyor.

Yabanabad camii arkasında eski Belediye başkanlarından Salih Öztürk döneminde yaptırılan ve atıl bir şekilde kaderine terk edilen yarı olimpik yüzme havuzu kısa bir süre sonra hizmete giriyor.

Belediye Başkanı Coşkun ÜNAL, Allah nasip ederse en kısa zamanda hemşerilerimizin ve misafirlerimizin hizmetine açacağız dedi.

Havuzun ihalesinin yapıldığını ifade eden Belediye Başkanı Coşkun ÜNAL, kısa süre sonra hizmete girecek olan yarı olimpik yüzme havuzunun ilçe ekonomisine büyük katkı sağlayacağını ifade ederek, insanların kaplıcaya gösterdiği ilgi kadar havuzlara da ilgi göstermesini bekliyorum dedi.

Etiketler : Yarı - olimpik - yüzme - havuzu - yapımına - başlandı. -
YORUMLAR
  • tuana   21-07-2009 12:20

    valla orası kapansa ustu bayanlara ozel olsa ne güzel olur baskan

  • memleket   10-07-2009 20:29

    allah benim hemşerilerime akıl fikir versin önce.diğer ilçeler aldı başını gidiyor.biz hala cami yanı havuz olurmu/k.hamama yakışmaz yorumunu yapıyoruz.biz bu düşünce ile nu ilçede yol katedemeyiz

  • irem   06-07-2009 17:32

    valla km ne derse desin ben başkanımdan memnunum oyumda ona helali hoş olsun havz benim en büyük hayalimdi en çok ben sevindim :))

  • çiğdem   06-07-2009 15:10

    Benım tavsıyem o havuzu biraz daha buyutmelısınız ve üstü kapalı olmalı veya yan tarafları kapalı olmalı kı dısardakı insanlar rahatsız olmasınlar basarılar dilerim

  • vt   23-06-2009 02:09

    ya hayret insanlara , havuz öylece mi hizmete acilacak herhalde sağı solu üstü kapatilacaktir , merkez caminin karşısında insanlar kahvede kumar oynaken bişey olmayacak yüzünce olacak , bu ilçe için yapılacak en büyük yatırımlardan bir tanesi , hemde en güzeli ve kaliteli olmalı , insanlarımız en iyisine layıktır.

  • xXx   18-06-2009 19:07

    'çakmak ' arkadasında dedigi gibi merkz camiinin karsısında kahvanin oLmasından daha mı kotu tabi en basta milletin içinin rahat olması için baska yerde olması daha uygun olabilirdi. ama smdi de hiç bi sorun olacagını sanmıorm.neresi kotu gencLerin int cafelerden baska bi yere gidip spor yapması ???

  • dıııtt   13-06-2009 12:21

    hiç güzel bi proje deği.l hem orası vatandaşların gelmesi için çok uzak bşr yer

  • eee   13-06-2009 12:20

    bi kere yeri çok saçma . cami ve havuzun yanyana olduğu nerde görülmüş

  • kızılcahamamlıqq   11-06-2009 21:00

    böle bişey olmass başkanım kızlar erkeler aynı mı olacak nerde görülmüŞş yakışmass biz kızılcahamamlılara lütfen mantıklı düşünelim heleee heleeeeeeee bide camii yanınaaa hiç olmasss ____

  • bycitak   03-06-2009 22:09

    cami yanına havuz olurmu

  • ozan   26-05-2009 16:17

    bence ypmadan once quselce bı temızlesınler orayı ... yada yksınlar bastan ypsınlar :)

  • yaso-neso...   25-05-2009 09:22

    çoooq süper olur varya başkanımız coşkuna teşekkürlerimizi iletiriz...:):)

  • Ali Çelik   24-05-2009 20:00

    Memleket almış başını gitmiş zaten . memleket demeye adamın dili varmıyo bazen . ALLAH sonumuzu hayırlı eyleye. başka ne denir bilmem.

  • ümit    23-05-2009 19:25

    kızılcahamama cok yararlı olacak bir girişimde bulunmuşlar çoskun başkanımız sayın başkanımıza başarılarının devamını dilerim....

  • başkan   23-05-2009 16:07

    helal ya yuzmeye gidecez cumartesi pazar biran evel yapılsın yaa

  • MeRt   23-05-2009 07:49

    helal olsun başkan

  • kızılcahamamlı   22-05-2009 22:14

    ben anadolu lisesinde okuyorum caminin ve okulların dibine havuz yapacakmış öle mi adama gülerler hemde açık olacakmış biraz düşünmek lazım hadi cami cemaati rahatsız olmadı o kadar lise öğrencisi özelilikle erkek öğrencilerin durumunu düşünmek gerekir eğer böyle bir yatırım yapacaksan yeri orası olamaz

  • sinnnannn   20-05-2009 22:49

    herhalde bizler bilmeden anlamadan araştırmadan yorum yapma hastalığına tutulmuş bir kitleyiz. cami civarında hiç bir mekan yapılamaz diye bir şey olabilirmi. hamam gusul hane abdest hane camilerin eskiden içinde olan yapılardı. bugün her camide hemde avlusunun içinde hemde alt katında wc bulunmaktadır. günahmıdır. hayır.... ilmihalin ilk konusu taharetlenmedir....temizliktir. peygamber efendimizin bazı sporları özellikle tavsiye ettiğini bilmeyenler bi araştırsınlar. yüzme havuzu kapalı yapılmaktadır arkadaşlar. orada muaazzam bir alan bulunmaktadır. ve camiden oldukca uzak bir bölgede insanlar gönüllerince yüzme sporu yapacaklar. nasılki caminin yanında bir saha var orada top oynadıkları gibi))) derinlemesine yorum yapmadan önce caminin yanına o yapılmaz bu yapılmaz gibi yorumlar geliştirme yerine bir iş yapılıyorsa edep dairesinde yapılsın ve öyle yönetilsin onu söyleyin.....

  • Ramazan   20-05-2009 22:18

    güzel bir hizmet bir yatırımı atıl durumdan kurtarmak fakat yer olarak uygun değil yüzme havuzu değilde park olark düzenlense daha da güzel olur bence havuzun etrafı yeşillendirilip oturma yerleri falan cocuk parkı vs daha güzel olur

  • mustafa   20-05-2009 20:34

    hangi belediye tarafından yapılırsa yapılsın yanlış girişim.orasını daha o büyük camiye yakışır bir yer yapılsa daha iyi olmazmı acaba.lütfen özümüzden ve dini duygularımızdan vazgeçmeyelim.lütfen

  • Mehmet Ali   20-05-2009 13:15

    Bütün "istemezük" ve engellemelere rağmen hizmet nasıl oluyormuş sayın başkan ve ekibi bunun örneğini çok güzel bir şekilde sergiliyorlar.Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. Yüzme havuzunun yeri konusunda bir orta yol bulunabilir elbet, bu çok önemli değil. Burada esas önmeli olan yapılacak yatırımın niteliği ve karlılığı. Mesela yüzme havuzu yerine ufak tefek eklemelerle bir Aqua Park yapılsa ve ihale yoluyla kiraya verilse "çok daha isabetli olur" kanaatindeyim... Kolay gelsin başkanım...

  • çakmak   19-05-2009 18:52

    aşağı merkez cami karşısında hatta 10 metre uzağında hocanın kahve adıyla bilinen bir kıraathane var.millet içeride namaz kılarken orada al papazı ver kızı.bu oluyorsa havuz niye olmasın. vakit namazlarında yeni camide kaç kişi olduğunu tahmin edin..........bir saf bile değil.

  • çıtak   19-05-2009 09:24

    helal olsun geldiğinden mberi herşeyi yaptın inşanlah o proje kağıtlarındaki dediğin şayleri yaparsın

  • sean   18-05-2009 21:56

    iyide orası cok kucuk biraz buyutunde bari anlamı olsun biraz ....

  • yıldırım   18-05-2009 21:09

    Nufusumuz gittikçe artmakta işsizlik de artmaktadır...Geleceğimizi emanet edeceğimiz gençlerin bizleri yüzmede olimpiyatlarda temsil edip madalyalar getirmesi..ülkemizin reklamını yapması...Bu gençliğin iş imkanları spora yönlendirmeyelede olur...Bu projeye destek veren ve öncü olan herkese teşekkürler...

  • anqaralı   18-05-2009 19:26

    baştan yanlış proje yapılmış

  • YAĞIZ   18-05-2009 18:59

    İlçemize çok gerekli olan bi şey ama cami yanında pek uygun olmaz. Başkanımızın duyarlı olmasını rica ederim.

  • vatandaş 02   18-05-2009 18:09

    Bence de Cami ile havuz yan yana çok uygunsuz. Hani kapalı bir mekan yapılır ona itirazımız yok fakat bu şekilde Kızılcahamamıza yakışır bir durum değil bence.

  • vatandaş   18-05-2009 13:18

    sayın başkanımız merkez camide cenaze sıkışıklığını önlemek için cenazelerin imam hatip caminden kaldırılmasını istiyordu. caminin önünde açık yüzme havuzu, bir tarafta namaz kılanlar, bir tarafta cenaze?????? sayın başkan kimin öleceğini kimin kalacağını Allah bilir. Hani bir sözünüz var '' Hakkınızı helal edin'' Biz erken ölürsek sende hakkını helal et.

  • hamamlı   18-05-2009 08:18

    cami yanı çok saçma olur bence,bi taraf ALLAH derken bi taraf yallah diyecek olmaz başkan olmaz yanyana olmaz