Ana Sayfa  /  Oteller  /  Valilik Tesisi
  • Facebook da Paylaş
Valilik Tesisi
  • 05-02-2007
  • 10 yorum
  • 14427 okunma
Etiketler : Valilik - Tesisi -
YORUMLAR
  • Sadettin   02-07-2010 00:31

    Ben Yedinci ayin sonunda bir hafta kalmak istiyorum,fakat biz altikisilik bir aileyiz bize secenekleri anlatirmisiniz fiati ile birlikte tesekkür ederim.

  • aytekin   13-12-2008 19:17

    Merhaba biz smestr tatilin de gelmeyi düşünüyoruz ama otelin resimlerini görmek ve ücretinizi öğrenmek istiyoruz. (yani oda ve havuz resimlerini)

  • muhammet   14-10-2008 05:33

    BEN EŞIMLE 5 GUN BAŞBASA KALMAK BAYRAM ONCESI KAFA DINLEMEK GÜZEL RAHATLATACAK BIR TATİL ISTIYORUM ODALARINIZIN HIZMETINDEN BAHSEDERSENIZ SEVINIRIM BIRDE ADRESINIZI TAM OLARAK BELIRTIRSENIZ

  • Stajer musti   05-10-2008 04:47

    önceden rezervasyonla alıoruz otele we toplu gelimlerle dahi olsa hiç bir şekilde indirim yok özel idare personeli olmadğınız sürece tlf 03127360052 03127360053 :)

  • nermin   29-09-2008 10:38

    merhaba biz ankaradan bayramın ikinci günü 3 aile gelmeyi düşünüyoruz topluluk indirimi yapıyormusunuz telefonunuzu da ögrenebilirmiyim