Ana Sayfa  /  Oteller  /  Üçsu Otel
  • Facebook da Paylaş
Üçsu Otel
  • 02-05-2007
  • 27 yorum
  • 23858 okunma
Etiketler : Üçsu - Otel -
YORUMLAR
  • ramazan   11-04-2013 12:12

    slm lar ben 2007 itibari ile otelinze gelenler arasındayım ama eski resepsiyonda duran ramazan vardı iki ramazan büyük ve küçük ramazan lar onlar mişterilerle çok guzel ilgilenıyordu ama sımdı gelıyorum otelınıze hiç ilgilenmıyorlar kısacası sogudum otelınızden konusma sekıllerı bıle cok güzeldı bi keresınde hiç unutmam ben otelınıze gelmıstım resepsıyonda beklıyodum küçük ramazan soy ismi demirbaştı galıba müşteri geldı adamın kalmaya gönlü yoktu allem etti gallem etti bi konusmaya basladı adamı ikna etti aldı otele helal olsun sana dedım nerde o eski RAMAZAN lar şimdikiler konusmyı bilmiyo saygılarr...

  • kurban    13-03-2013 19:43

    ben ailemle birlikte otelınızde kalmayı düsünüyoruz.sizden otelde kişi başı ne kadar ücret ödeniyor ve otelinizde kaldıgımız için ne gibi şeylerden faydalanabiliyoruz mesala hamamdan veya yemeklerden sabah akşam.odalarda ne gibi özellikler var.cvp verirseniz sevinirim.

  • duygu   20-01-2013 22:36

    ben2007 de otelinizde kaldım öglen ve akşam yemegi verilmiyomu hala bide gene aynı şekilde temiz ve bakımlımı kısmet olursa 2 aile gelcez on gün sonra bilgilendirseniz sevinirim fiyatı hakında bilgilendirirseniz sevinirim

  • üçsu otel   25-03-2010 23:10

    2 kişi : 100 tl 3 kişi 150 tl 4 kişi 200 tl dir

  • beşikçigil üçsu otel sorumlu    25-03-2010 23:08

    otel odalarında 24 saat kullanıcagınız jakuzılı küvet tv buzdolabı.. sabah kahvaltısı tesisimizde öle ve akdsam yemegı yapma ımkanı.. ayrıyetten termel kaplıcalı havuzlarımızdan günün belırlı saatlerınde ücretsız olarak istifade edebileceksınız...günübirlik hamama alış sattlerimiz öğlen12:00 gece 01:00 e kadardır..web sitemiz www.ucsuotel.com hamam ve odaların resımlerıne bakabılırsınız...

  • üçsu otel sahibi   09-03-2010 19:10

    4 kisiye 50 lira alıyoruz 5 er5 er artıyor 2 kişilikte var 25 sauna da var 20 lira

  • hakan   08-02-2010 10:41

    otelın fıyat lıstesını gormek ısterım

  • hakan   08-02-2010 10:37

    otelle ılgılı ben hıc fotografa rastlayamadım.nedır,nasıldır hıc bır bılgı edınemedım.

  • Anıl    11-11-2009 15:03

    Otelde kalmak tamada .Üçsu veya gümüşte kaılnca içerisinde kaplıca varmı.Yakında günübirlik kaplıca mevcutmu.

  • ÜÇSU OTEL   19-08-2009 01:21

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • Murat Hayri Solmaz   18-07-2009 02:28

    Ailemle zaman zaman istifade ettiğim bir termal otel. almış olduğum hizmetlere göre fiyatlar uygun. tavsiye eder, sağlıklı günler dilerim.

  • ?   03-07-2009 15:43

    Arkadaşlar bu otel nerde yaa adres nedir?

  • mehmet kasal   16-04-2009 18:25

    temiz, rahat, sakin bir aile ortamı. güler yüzlü ve ilgili personel. evinizi aramamanız için ellerinden geleni yapan dostlar. kısacası her şey güzel. teşekkürler.

  • metin   16-02-2009 14:23

    abicim iyi hoş da sıcak suyu kapatıyolar bazen.kahvaltıda ana yemek gibi bi şey olması lazım.ne biliyim menemen sucuklu yumurta omlet felan.kahve istedim yok .televizyon çekmiyo yani iyi de değil kötü de değil hayrret neyse daha iyi olsun işallah

  • yavuz   25-08-2008 18:13

    üçsu beşikcigil otel çalışanlarına teşekkürler ali bey ve ramazan beylere selamlar

  • OĞUZHAN YİĞİTER   09-05-2008 08:25

    7364616 tavsıye ederım cok temız we bakımlı bazı otellere tas cıkarır sessız sakın huzur werıcı bı mekan tawsıye ederım besıkcıgıl 3 su otel :7364616

  • mehmet bilitr cevAP   27-04-2008 11:50

    İtibarat için 7364616'yı arayabilirsiniz.

  • tatilci   06-04-2008 19:20

    Eğer dinlenmek ve rahatlamak istiyorsanız bu oteli hiç kaçırmayın. Çalışanlar güler yüzlü. herşeyden önemlisi çok temiz. memnun kalacaksınız.

  • ankara otomobilciler dernegi   06-02-2008 23:04

    dekarasyondan sonra çok muntazam olmuş pırıl prırıl her yer

  • ramazan demirbaş   01-02-2008 23:45

    0312 7364616

  • ramazan demirbaş   01-02-2008 23:44

    merhaba ben kızılcahamam dan ramazan demirbaş üçsu otel çok güzel görmeyenler içene girsinde bir baksın bi yuvarlak şirin güzel bir havuzu var küçük jaküzisi var veeeee otele yeni yapılan saunalı hamamı da var çooook hemde çokkk mennun kalacaksınız saygılarım la ramazan demirbaş

  • ibrahim   24-01-2008 07:35

    arkadaşlar üçsu otel içine gırınde öyke yorum yapın olmıuyor ayıp oluyor üçsu otel cok güzel Sızınde gırmenızı tavsıye ederım savunalı hamam büyük havuz küçük havuz ayrıca otelide içinde girmenızı tavsıye ederım herkeze BY BY BY ARKADAŞLAR

  • ramazan bülbül   10-11-2007 10:14

    üçsu otel irtibat 03127364616

  • vedat uslubas   23-10-2007 16:47

    slm otelinize ait hicbir bilgiye rastlayamadim ne bir adres var nede fiyat listesi var ulasim nasil bilgilendirirseniz memnun olurum tsk

  • Berk Arslan   16-09-2007 15:59

    Üçsu otelinin telefon numarası nedir acaba?

  • Mehmet Bilir   03-06-2007 23:35

    Otellerin iletişim telefon ve adresleri de burada yayınlanmalıdır..

    0

    0

    • rasim kaytan   01-07-2014 10:53

      bu otele birde harika tokdoyuran restorant eklemişler, tavsiye ederim

      0

      0

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın