Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Soğuksu caddesinde trafik kazası
  • Facebook da Paylaş
Soğuksu caddesinde trafik kazası
  • 01-01-1970
  • 14 yorum
  • 5967 okunma
Kızılcahamam Soğuksu Caddesi Soğıksu Otel mevkiinde gece meydana gelen zincirleme kazada üç otomobilde büyük çapta maddi hasar meydana geldi.

Kızılcahamam Soğuksu Caddesi Soğıksu Otel mevkiinde gece meydana gelen zincirleme kazada üç otomobilde büyük çapta maddi hasar meydana geldi.

Kızılcahamamhaberin edindiği bilgiye göre 06 TCU 57 plakalı otomobil Soğuksu Milli Parkından Şehir merkezi istikametine giderken aşırı hız ve yolun kumlu olması dolayısı ile sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu ilk önce kaldırımda bulunan belediyeye ait çiçekliğe çaparak parçaladı, 

Durmayan otomobil soğuksu istikametine gitmekte olan 06 HBT 47 plakalı araca çarptı. Çarpmanın etkisi ile yoldan çıkan bu otomobilde yol kenarnda park halinde bulunan 06 FHR 15 plakalı otomobile vurdu. Çarpmanın şiddeti ile yolun kenarında park halinde bulunan otomobili sürükleyerek kaldırıma çıkarttı.

Meydana gelen trafik kazasında üç otomobilde büyük çapta maddi hasar meydana gelirken, böyle bir kazada can kaybının olmayışı sevindirdi.

Kaza ile ilgili polis soruşturma başlattı.

 

 

 

Etiketler : Soğuksu - caddesinde - trafik - kazası - -
YORUMLAR
  • vatandaş   29-05-2013 22:29

    kardeşim emniyet kimseyi ehliyetsiz gezdirmeyecek zengin çocugu fakir çocugu ayırt etmeyecek soguksu caddesindeki köfteci kendi dükkanının önündeki çiçekligi müşterilerine oto parkyapmak için yolun ortasına çekmeyecek yolu daraltma hakkını kim veriyor onlara yetkililerin buna el atmalarını rica ediyorum o çiçeklik yolun ortasında olmasa adam yolda giderken rahat hareket edecek

  • yavaş gidelim burası kızılcahamma   24-05-2013 02:29

    soğuksu mekanı kızılcahmam halkının içki mekanı olur gençlik tabi içince sen beni geçtin o beni geçti hesabı yollda cezayı keser yavaş gidene bişi olmaz hızlı giden atınn.... seyrek düşer hesabaı

  • VATANDAŞ   23-05-2013 13:39

    sayın editör yola bahane bulmuşsunuzda alköl yokmu kişilerde

  • halk   23-05-2013 11:34

    kardeşim milletin bu şahincilerden çektiği ne böyle. kornaları ,farları, camları ve kendileri hep ilden ayrı.. genelde soğuksuda ve çoğu alkollü emniyet uyuma lütfen

  • selim   22-05-2013 13:39

    lütfen trafikte akıllı hareket edelim. ve mümkünse polis arkadaşlar biraz görev yapsınlar istiyorum.

  • çıtak   22-05-2013 10:14

    adam bi geçmiş olsun der arkadaşlar hemen mahnanız hazır.allah kimseye vermesin.biriniz alkol diyor biriniz eksoz diyo nası olacak.

  • Vatandaş   22-05-2013 08:22

    oldakı kum felan degıl arkadasım dogalgaz calısmasını goruyorsun usta soforsen gorur hızını kesersın olur bıter. Alkol alkol alkoldur sorumlusu ıcen kendısını son model arabada sanıyor alt tarafı dogan sahın teneke yıgınından baska bısey degıl neyıne guvenırsın bu arabanın

  • VATANDAş   21-05-2013 23:27

    Ya kardeşim gece vakti içip alkollü araç kullanıyoruz hemde hızlı bir şekilde. Senin araban 3milyar. Ordan geçen arabanın suçu ne park halinde duran arabanın suçu ne trafik polisleri artık alkol kontrolü yapsa iyi olacak. İçen arabaya biniyor . Bugün birine vururlar yarın bize bizim ne suçumuz var İÇMEYİN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Derval   21-05-2013 17:22

    Yeminle kumlar beni bile cezbediyor arabayı kaydırmamak için zor tutuyorum kendimi :D oraya kum dökmekle bitmiyor iş. söyleyin her esnafa dükkan önündeki kumları dağıtıversin bi zahmet. 10 dk sürer.

  • samiye   21-05-2013 15:03

    yollarımız bozuk gençler alkol lü sanki otobanda araç kullanıyorlar,polislerimiz uygulama harici böyle alkollü araç kullanan ları ralli cileri görmezden geliyor,Allah muhafaza hepimizin çocukları var ,geçmiş olsun daha kötüleri olmaz inşallah

  • YABANABADLI   21-05-2013 13:27

    Trafik Ekipleri özellikle akşam saatlerinde Soğuksu'da mutlaka kontrol yapmalı. Kendilerini delikanlı(!) zanneden bazı tipler soğuksu yolunu yarış pisti haline getiriyorlar. Bir şeyler yapmak için illa can kaybı mı olması lazım?

  • Nazan   21-05-2013 12:52

    Kızılcahamamın serserılerı arkadas laltına dogan sahın olan soguksuda ıcen kendını ferrarıde sanıyor, birde sehır ıcınde hız bunlara adam oldurmeye tesebbusten yargılayacaksın bak bakalım hız yapabılıyorlarmı. Altındakı dogan arabası frene bassan durmaz eyıne guvenırlerkı. Annelerı babaları dıkkat etsın Allahtan bırıne vurmamıs doganda gezdıgın havalarınızdan delıkanlı olup kacmasaydınız olay yerınden nerde delıkanlılığınız.

  • rıza   21-05-2013 11:56

    trafik polisleri bence artık eksoz sesinden buı ilçeyi kurtarmalıdır