Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Siyasetin rakipleri masada anlaştı../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Siyasetin rakipleri masada anlaştı../..Foto Galeri
  • 23-01-2009
  • 29 yorum
  • 5558 okunma
Yerel seçimlere az bir zaman kala Kızılcahamam kaymakamı Bilal Çelik öncülüğünde kaymakamlık binasından ilçede teşkilatı bulunan siyasi partiler ile bir toplantı yapıldı.

Yerel seçimlere az bir zaman kala Kızılcahamam kaymakamı Bilal Çelik öncülüğünde kaymakamlık binasından ilçede teşkilatı bulunan siyasi partiler ile bir toplantı yapıldı.

Toplantıya İlçe Kaymakamımız Bilal Çelik, Jandarma Komutanı Erhan Yücel, İlçe Emniyet Müdürü Alper Gemvuran, Belediye Başkanı ve Ak Parti Belediye Başkan Adayı Adem Özbekler, Ak Parti İlçe Başkanı Sefa Yıldırım,  Milliyetçi Hareket Partisi İlçe Başkanı Tahir Taşkın, Belediye Başkan Adayı Coşkun Ünal, Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Başkanı Oğuz Akcan, CHP Belediye Başkan Adayı Mehmet Demir, Demokrat Parti İlçe Başkanı Yaşar Acar, Saadet Partisi İlçe Başkanı Abdulkadir Aydın, Anavatan Partisi İlçe Başkanı Muharrem Kalender ve Demokratik Sol Parti İlçe Başkanı İsa Öztürk katıldı.

Basına kapalı yapılan toplantıda yerel seçimlerde ilçede siyasi olarak yapılacak etkinlikler ve izlenecek yol tartışıldı. Siyasi partilerin ve Belediye Başkan Adaylarının ilçede kendilerini ve partilerini tanıtmada kullanacakları her türlü etkinlik yapılan toplantıda tartışılarak ilçe insanını rahatsız etmeyecek ve adaylara da fazla masraf yaptırmayacak ortak bir noktada uzlaşma sağlanarak anlaşmaya varıldı.

 

Kaymakamlık tarafından halka duyurulacak olan metinde siyasi parti ilçe başkanları ve belediye başkanlarının ortak aldıkları kararda neler mi var merak edenler için kızılcahamamhaber olarak sizler için araştırdık.işte toplantıda alınan kararlardan bazıları.

 

İŞTE SEÇİM YASAKLARI

 

1-     Seçim Büroları dışında hiçbir süsleme yapılmayacak

2-     En fazla 3 araç giydirilebilecek

3-     En fazla 3 seçim bürosu tutulacak

4-     Açıkhava mitingi yapılmayacak (yapanlar kapalı spor salonunda yapacak)

5-     Ses gürültü ve müzik çalan araçlar sokaklarda dolaşmayacak

6-     Bez afiş branda vb reklam afişleri asılmayacak

7-     Konvoy yapılmayacak

 

Artık seçimler daha sessiz ve huzurlu geçecek adaylar seçmenleri etkilemek ve onların oyunu almak için farklı yöntemler uygulanacak.

İlçe kaymakamı Bilal Çelik seçimlerde insanların rahatsız edilmemesi gerektiğini dile getirerek bu alınan kararların herkes için faydalı olduğunu dile getirdi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YORUMLAR
  • FETHİ FİDAN   04-02-2009 12:15

    sayın kızılca hamamlı hemşerilerim bu taplantıyı bir araya getiren sayın kaymakam beye öncelikle teşekkür ederim çok güzel ve anlamlı bir toplantı kendi yöremizi kaynaştırmak ve kariyeri güzel olan sayın bilal çelikge sonsuz teşekkürler işte herkes böyle bir kaynaşmaya önçülük etse anlamlı ve güzel olur diye düşünü yorum belediye başkanlarımıza başarılar dilerken herşeyin kızılcahamam için oldugunu unutmayalım kimseyi kırmadan üzmeden çalışma yapmalı inşallah hayırlısı neyse o olmalı herşey kızılcahamam için saygılarımla :FETHİ.FİDAN ANKARA

  • Veysel BAYRAM   30-01-2009 09:52

    Ülkemizin şu anki siyasi konjektürüne göre, Kızılcahamamd birtek samimi AK Partili kalsa bu benim, 5 Yıllık Beledi Meclis Üyeliği Çalışmalarım ile gurur duyuyurum, ikinci dönem içinde, sosyal belediyeciğini benimsenim hizmet işletmeciliğini ön planda tutan bir yeni adayla görev yapıbilme arzusu ile tekrar AK Parti Kadrolarından Belediye Meclis Üyeliğine Talip oldum Ama bugünkü belideyi başkanım ve Belediye Başkanımızın özel bir meclis oluşturma çalışması sebebiyle bu grup ile beraber siyaset yapamayacağım kanaatindeyim. Bağımsız aday meselesine gelince. genel siyasette herkesin fikrine saygı duyarım ama yerel siyasette gelinen bugünkü noktada, Belediye Başkanlığında iddiası olmayan diger partiler ile STK.rın benimseyip destekleyeceği bir bağımsız adayın şansı seçimde iddiası olanlardan fazla olacaktır. Olmasa bile geleceğe ümüt, yanlışı yapanların daha dikkatli ölmalarına zemin hazırlayacaktır düşünce, dilek ve temendisi ile saygılar sunarım. 0555 335 85 12

  • Veysel Seyran   29-01-2009 09:48

    Sayın Veysel Bayram beyi tebrik ediyorum. Çok mücadele veriyor. Eminim bu dönem AKP belediye encümen üyeliğine başvuru yapmaz. Yapar ise çok büyük bir hayal kırıklığına uğrarım. Belediyeyi bu kadar çok eleştiren bir belediye encümen üyesi varmı. Eleştirdiği halde aynı belediye başkanı ile aynı masada kızılcahamamın sorunlarını tartışmak bana göre anlamsız. Çünkü sayın veysel bayramın projelerine belediye başkanı destek vermediği anlaşılıyor. Bende veysel bayrama katılıyorum ve bağımsız bir aday istiyorum. Şunu da sormak isterim kendisine bağımsız aday olursa bu halk AKP ve MHP zihniyetine sığınmış halk o bağımsız adaya ne kadar oy verir doğrusu onuda merak ederim.. Ama bağımsız aday olsun olmasın ben Şuanki belediye başkanına oy vermeyeceğim. Saygılar...

  • Veysel BAYRAM   28-01-2009 21:37

    "bilen bilir" rumuzu ive Bağımsız Aday geliyor manşeti ile yorum yayımlayan saygıdeğer kardeşime, Kızılcahamam siyesati geçmişte ve 29 mart 2009 seçimlerinde tamamen İmarcı grubun kontrolüne girmiştir. Enbüyük arzum bu grubu Kızılcahamamdan uzak tutacak bir Belediye Başkanına kavuşturmaktır. Ama bu ümit şu saat itibarie ile bağımsız bir adaya bağlıdır, Ben bu maksatla bağımsız aday olabilecek kardeşlerime teşvik ziyaretlerinde bulunuyorum, Bir aday bulabilir isem bu seferde belediye başkanlığında iddialı olmayan diğer partilerimizin ve STK .lırmızın bu adayımıza desteklerini talep edeceğim. Bu gerekçe ile, Cidi ciddi bir adayınız var ise bu işi görüşüp birlikte hareket etmede yarar vardır. görüşüp tanışıp aynı maksat doğrufltusunda birlikte hareket etmek ümidi ile saygılar sunarım, 0555 335 85 12

  • Veysel BAYRAM   28-01-2009 21:30

    "bilen bilir" rumuzu ive Bağımsız Aday geliyor manşeti ile yorum yayımlayan saygıdeğer kardeşime, Kızılcahamam siyesati geçmişte ve 29 mart 2009 seçimlerinde tamamen İmarcı grubun kontrolüne girmiştir. Enbüyük arzum bu grubu Kızılcahamamdan uzak tutacak bir Belediye Başkanına kavuşturmaktır. Ama bu ümit şu saat itibarie ile bağımsız bir adaya bağlıdır, Ben bu maksatla bağımsız aday olabilecek kardeşlerime teşvik ziyaretlerinde bulunuyorum, Bir aday bulabilir isem bu seferde belediye başkanlığında iddialı olmayan diğer partilerimizin ve STK .lırmızın bu adayımıza desteklerini talep edeceğim. Bu gerekçe ile, Cidi ciddi bir adayınız var ise bu işi görüşüp birlikte hareket etmede yarar vardır. görüşüp tanışıp aynı maksat doğrufltusunda birlikte hareket etmek ümidi ile tanışmak görüşmek üzere telefonlarınızı bekler saygılarımı sunarım, 0555 335 85 12

  • salih kapılı   27-01-2009 09:14

    muhterem kardeşlerim,haber güzel...siyasi rakipler birarya geldi.yine bizim insanımız göz göre göre kandırılmakta.o masada oturanların bir amacı var "sen git ben o koltuğa oturayım."şimdi bunu izah edelim. nedenmi? masada oturanlar AKP,CHP,MHP,DSP,ANAP.KİM BUNLAR?siyasi fikirleri nedir?acaba birbirlerine siyaseten rakipmi?işte önemli olan bu. yukarıda siyasi rakip olarak fotoğraf çektirenlerin tamamı NEOLİBERALİSTTİR.yani liberal kapitalizmin savunucularıdır.yukarıdakilerin tamamı bölücülüğe destek vermektedirler. biraz geriye gidelim,ANAP,MHP,DSP hükümeti.avrupa birliği ikiz sözleşmelerini tabanlarına hiç sormadan imzalayıp,paket paket kanunlaş- tırmaya başlamışlardı.15 günde 15 yasa altında çıkarılan kanunları iyi incelerseniz,değiştirdikleri anayasa maddeleri ile "bölücülüğü"suç olmak- tan nasıl çıkardıklarını göreceksiniz. 57.inci hükümet türk milletinin tarihine bir kara lejke olarak geçmiştir. ekonomik krizler,yoksullukllar,iflaslar....o günlerde PKK yı durduran neydi biliyormusunuz?APO nun asılmaması ve bölücülüğün serbest bırakılmasını sağlayan yasaların çıkarılması pazarlıkları idi.ve istenilen oldu. işte size devamlı sıfır terör diye anlatılanın aslı bu kardeşlerim. ekonomik alandada özelleştirmelerin kapısı yine bu hükümet sayesinde temelleri atıldı.tahkim yasası v.b gibi. temelleri 57.inci hükümet tarafından yani ANAP,DSP,MHP tarafından atılan neoliberalizn 59 ve 60.ınci gül ve tayyip hükümetleri tarafından devam etirldi.bu hükümetler dönemindede avrupa birliği ikiz sözleşmelerine istinaden AB paketleri kanunlaşmaya,kamu malları özelleştirilmeye devam eti ve halen etmektedir.kürtçe tv yayına başladı.devletin tek dil anlayışı rafa kaldırıldı.bakın ve takip edin daha neler olacak................. bunlar aynı. bunlar aynı............. bunlarınki koltuk kavgası......... türk milletini sıkıntılardan kurtarmak zor değil.bunların saltanatlarına son vermek zor değil. ne yumuşatılmış komunizm(sosyal demokrat)nede yumuşatılmış kapitalizm (neoliberalizm).bu ülkeyi kutaramaz.bu insanları kurtaramaz. sadece kapitalistlerin ve kul hakkına alışmış sömürgecilerin ve bunların yalaka takımlarının işine yarar. türk milletini kurtacak yönetim"milli ekonomi ve siyasi modeldir.yani toıplumcu bir ekonomik modeldir.karma teşebüstür.kollektif teşebüslerdir. üretim ekonomisidir.islam ekonomisidir. aiyasi partiler ve seçim kanunları derhal değişmelidir. kamu ihale yasası derhal değişmelidir. birisi idareyi tabana yayacaktır,diğeri sermayeyi tabana yayacaktır. saygılarımla

  • soguksulu pasa   25-01-2009 19:34

    öyle bir resim koyarım bu kravat meselesini ömrünüzün sonuna kadar unutamazsınız öyle bir kocukla emeklıde olsa bir cumhurbaşkanını yanına gidilmez hemde açılışta yanyana sayıkacak bir mesafede oturdular şu anda şeçim sureci yeni başlamıştır herkes istedigi kıyafeti giyinebilir sevgili hemşeriler saygılar

  • bilen bilir   25-01-2009 09:54

    1-kızılcahamam için bağımsız belediye başkan adayı projeleri ile geliyor. 2-adaylığı süresinde açıklayacak. 3-en iyi en özgün en hayırlı projeleri k. hamamlılar duyacak. 4-projeler k. hamam lılar için olacak. 5-ankaradan ve kurumlardan destek proje yardım kaynak para akacak k. hamama.mimar-kentbilimci-şehir plancısı-yönetici-uzman eli gözü ve aklı gelecek k. hamama. 6-esnaf -işsizler-öğrenciler -yoksullar-memurlar -öğretmenler- emekliler-turizmciler çok kazançlı çıkacak.herkesin evi değerlenecek. saygılar.

  • alperen burak   24-01-2009 21:26

    işte diozya o krawat takmayanların hepsi aynı kafa yapısına sahip. diye yazmısın sen türkce yazmaya calıs sonra yorum yazzzz

  • koç reklam   24-01-2009 19:29

    bu seçimlerde afiş ve pankartların sözde yasaklanması sadece bilboardları kiralayan şahısları seçimin kazananı yapar. Gerisi teferruat. akparti aday adayı olan m.ali.akyol aday belli değil iken pek bi gayretle astığı devasa pankartını asarken gösterdiği gayretleyeniden aday oluyormuş gibi indirirkende gösterirse görüntü kirliliği de ortadan kalkar bu kadar reklam yeter yeri garanti .

  • Mustafa   24-01-2009 18:46

    Yorumcular ne barıyonuz be koskoca tek başına iktidar olmuş bir partinin ilçe başkanı kıravatmı takacaktı bide ayıp ayıp hadi dağılın bakim hepinizi doguya sürdürürüm Bu akp İlçe başkanını gözüm pek tutmadı ammmmma hayırlısı

  • Erdem Yalçın   24-01-2009 11:27

    Mesele kılık kıyafete takma meselesi değil. Adap ve erkan denilen bir şey var. Bu bir yönüyle inanç temeli olan, bir yönüyle gelenek ve bir yönüyle de adabı muaşeret (yani görgü kuralları) dir. Mesela dinimiz Cuma ve bayram namazlarına giderken güzel, zarif, düzgün ve temiz elbiselerle gitmeyi telkin ve tavsiye etmiştir. Daha bu konuda pek çok örnek verilebilir. Şimdi siz hala, "Kılık kıyafetin de ne önemi var?" diyebilir misiniz? Geleneklerimizde nerede nasıl kıyafetlerin giyilmesi gerektiği hususunda oldukça zengin bir giyim kuşam kültürümüz vardır. Şimdi siz yine hala "kılık kıyafete takmayın." diyebilir misiniz. Görgü kuralı gereği bazı yerlerde kıyafetin daha özenli olması gerekir. Şimdi düşünün bir ilçede Mülki Amirin başkanlığında çeşitli grupları temsil makamında olan bir grup şahıs gündeme ait önemli kararların alınacağı bir toplantıya katılıyor. Kusura bakılmasın "Hiç kimse kıyafete takmayın." diyemez. Derse pek uygun bir şey demiş olmaz. Beyler bu bir köy odasındaki bir toplantı değildir. Öyle bile olsa orada oturmanın da bir adabı ve erkanı vardır. Kılık kıyafete dikkat etmek, her şeyden önce kendinize, sonra topluma, sonra beraber olacağınız kişilere saygıdır. Daha da önemlisi bir kitleyi veya grubu temsilen hareket ediyorsanız, temsil ettiğiniz insanlara saygının ötesinde layık olma pozisyonudur. Tüm okurlara saygılarımla...

  • Durmuş KARATAŞ   24-01-2009 10:40

    Sayın Kaymakamımızın öncülüğünde, siyasi parti ilçe başkanları ve belediye başkan adaylarımızın almış olduğu kararlara içtenliklle katılıyoruz ve bu örnek davranışlarından dolayı kendilerini kutluyoruz. Keşke bu kararlar aday adaylığı çalışmalarında da uygulansaydı da gereksiz masraflar ve kırıcı yorumları da görmeseydik. İlçemizde seçimlere yönelik alınan bu örnek kararların Türkiye Geneline de yaygınlaşmasını ilgililerden talep ediyoruz. Artık bizde de batıdaki gibi projelere dayalı propaganda yapılsın, seçimlerden sonra da kaybedenler kazananları kutlayıp, ülkenin çıkarları doğrultusunda iktidarıyla-muhalefetiyle ortak çalışmalar sergileyebilsinler. Herkese başarılar diler, selam ve saygılar sunarız.

  • YORUMCU   24-01-2009 00:37

    ilk kravat yorumunu ben yaptım, ardından gelen yorumumu kimse okumamış bile milli servetten bahsediyorum seçimlerin bu kadar masraflı olmaması gerektiğini yazıyorum, kravat sakız olmuş ağızlarda, lafın neresinden tutyorsunuz yorum yazan arkadaşlar, Yaptığım kravat yorumunu şöyle açayım da bakalım daha neler çıkacak şimdiden anlamayanlara saygılar sunarım. kaymakam bey çok güzel bir noktaya parmak basmak için bi toplantı düzenliyor. gelen kişiler başkan olduğu zaman k.hamam halkını, şimdi ise partisini temsil ediyor. benim şahsi görüşüm, ama bu kadar da yaka paça neyi temsil edecek bunlar, kravat bahane, saygı asıl dikkat edilmesi gereken nokta..... Saygılarımla

  • selim   23-01-2009 23:04

    sayın kaymakamımız bilal beyi bu hayırlı işe öncülük ettiği için tebrik ediyor saygılar sunuyorum. gürültü patırtıdan ziyade milyarlar çer-çöp olup gidecekti. bu karraların uygulanıp uygulanmadığını hep birlikte göreceğiz. özellikle konvoyun yasaklanması harika olmuş. dünyanın en pahalı yakıtını tüketen bir memlekette gövde gösterisi için yapılan konvoylar ayran yokken içmeye bilmem ne ile gitmek ...maya kabilinden bir iş olurdu. çok yerinde bir toplantı olmuş. yaşa sayın kaymakam.

  • fs   23-01-2009 22:54

    karavata takan arkadaşlar var hiç lüzümsuz yere. bir hatırlatma yapmak isterim. devlete ve onun yerel temsilcilerine saygı eğer kravata kaldıysa :maalesef bu memleketin milyar dolarlarını hortumlayan bir ksım iş adamı bankacı siyasetçi ve dahası ne iş yaptığı belirsiz zevat tekmili birden karavat takardı. ne oldu..... kamu kurumları elbette saygın kurumlardır.burada vatandaşın ne giydiği değil yada ne takmadığına değil işine gücüne derdine bakılır. rahmetli erzincan valisi recep yazıcıoğlu bey makamına girip şapkasını çıkartan köylüler karşısında bunu men etmiş bizzat kendisi ayağa kalkarak vatandaşı kapıda karşılamıştır. develete saygı onun yüce değerleri için ter dökmekle olur. yoksa boynumdaki karavatın ne bana nede benim saygınlığıma faydası vardır.

  • deli gönül   23-01-2009 22:10

    şu an itibariyle 694 defa okunan bu yazıda işi gücü bırakıp adamların kravatıyla cakatiyle ilgili yazı ve yorum yapmışsınız. hemşerim işin özüne gelin ya hu , bırakın geyik muhabbetini. karpuzun içine bakın siz kabuğuyla iştigal etmeyin. herkes orda kendi fikrini saygısını göstermiş aslı neyse suretide odur onların zaten. herkes kimin ne olduğunu biliyor. ilçe adına alınan güzel kararlar var onlarla ilgilenin LÜTFEN

  • M.Ali   23-01-2009 20:05

    Kravata takan şekilcilerin bu istekleri yanında daha başka eksiklerin olduğunu da belirtmek gerekiyor. -Seçmen iradesinin sağlıklı bir şekilde sandığa yansıması için, korkutma, baskı, tehdit gibi yollara baş vurulmasın. -Oy için, altın, yiyecek paketi, para gibi rüşvet araçları kullanılmasın. -Durup durup son gün ucuz ve ahlaksız ilişkilerle yan ve yön değiştirilmesin. -Bütün partiler, kendi oy tabanlarına sahip olsun. Hiç kimse kendi çıkarına gidip bir yere kapılanmasın. -Hiç kimse balkonuna parti bayrağı takmaya zorlanmasın. -Bayrak ve flama takanları görüpte kimse kazandığını sanmasın, yeşillenmesin. -Vatandaşlar oy atmaya kravat ve takım elbise ile gitsinler. Yanlarına ikamet belgesi, ehliyet, elektrik ve su faturası götürsünler.

  • aliizzet   23-01-2009 19:47

    Kravat konusunu eleştiren sevgili hemşerilerim,sizler çok iyimsersiniz gerçekten...Abdulkadir bey yeşil takke giyip çıkmamış allahtan...Ya ayıptır;ayıp! Çıktığınız makam Kızılcahamam dır bir anlamda,insan geçtim kravatı;ceket giyer bari..

  • sinnann   23-01-2009 19:45

    dün kravatın mason adeti olduğunu söyleyenler bugün kravat avukatlığına soyunmuş.... yani gerçekten çok önemli bi ayrıntı değilmi...... sonra bu resmi değil gayri resmi bir toplantıdır. insanlar istediği şekilde gelebilir..... bunu fazla gıdıklamayın farklı şeyler çıkar altından....))))

  • vahdettin 2   23-01-2009 16:55

    bu kadar alınan güzel karara sizin yaptığınız anlamsız kravat tartışması gölge düşürüyor. maşallah magazin haberleri yapıyosunuz sanki. size ne ya kravattan icraata bakın. ortadaki iyi niyete bakın. böyle basit olaylarla uğraşmayı bırakın. seviyeyi yükseltelim biraz...

  • asd   23-01-2009 16:27

    işte diozya o krawat takmayanların hepsi aynı kafa yapısına sahip

  • T.C. vatandaşı   23-01-2009 15:37

    Kravata takmayın demişsiniz ama o toplantıya giden insanlar bir oluşumun temsilcisi. Bu insanlar bizlere örnek olacaklarki bizler de onlara yakınlığımızı gösterelim Sn başbakan ve Bakanlarda takmıyo demişsinin ünlü ata sözümüz aklımıma geliyor İmam bilmem ne yaparsa cemaat ne yapar sözünü söylemeden kendimi alamayacam. En azın makama saygılarından resmi bir kuruma resmi bir davetle giden insanların bu konulara daha dikkat elmeleri gerekir. En azından kendilerine saygılı olsunlar.

  • vatandaş   23-01-2009 14:19

    Çok güzel bir karar alınmış tüm türkiyeye örnek olsun

  • ali   23-01-2009 12:13

    kravata bu kadar takmayın başbakanda kıravatsız bakanlarda kravatsız çıkıyor nefsi konuşmayın

  • orhan   23-01-2009 09:32

    Şöyleki harcanan para bizim paramız bu konuda hassasiyet gösteren bütün parti başkanlarını ve belediye başkan adaylarını kutluyorum.Umarım ilcemiz için hayırlısı olur tüm türkiyeyede eğer basında yer alırsa örnek olacağı kanaatindeyim herkese seçimde bol şanslar iyi bir karar olmuş ayrıcada tebrikler....Ha birde şu tabloya dikkat edin seçimden sonra bu resimdeki insanlar keşke kopmasalar keşke bu ilçe için her biri birer başkan gibi çalışsalarda sinerji devam etse bu ilçede üstündeki o siyah buluttan bir an evvel kurtulsa Fenamı olur? ? ?

  • BEDENSEL ENGELLİLER DERNEĞİNDEN   23-01-2009 07:40

    Sayın Kaymakam Bey öyle güzel olmuşki bu toplantıyı yapıp siyasi parti başkan ve adaylarını biraraya getirmeniz, ortak alınan bir kararla zaten geçim derdinde olan insanlarımız fazla gürültüden uzak,çevre kirliliğinden uzak bir seçim dönemi geçirirler,inşallah huzur içerisinde bu seçimde olur biter,şahsınızı ve şahsınızda bu ortak kararın alınmasında bulunan tüm katılımcıları kutluyoruz,herkese engelsiz,sağlıklı ,mutlu yarınlar temenni ediyoruz,sevgi ve saygılarımızla.

  • SERCAN   23-01-2009 07:27

    Sayın kaymakamımız Bilal Çelik başkanlığında yapılan bu toplantı işallah hayırlı olur. Bir konuya değinmek isterim toplantı yapılacağını herkez biliyodu da bazı arkadaşlar resimde görüyorumki toplantıya kıravatsız katılmışlar bu haydi kendilerini bırakın orda toplantıya katılan arkadaşlara ve makama saygısızlık demektir. ANKARA,DAN SERCAN