Ana Sayfa  /  Köylerimiz  /  Şirin bir köyümüz Doğanözü ../ Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Şirin bir köyümüz Doğanözü ../ Foto Galeri
  • 14-04-2008
  • 10 yorum
  • 5938 okunma
Çeltikçi ye giderken yol üzerinde olan bu köyümüz şirin köy evleri ile görülmeye değer.İlçe kaymakamı Bilal Çelik'te bu güzel köyü görmek ve sorunlarını dinlemek için bu hafta yoldaydı.

İlçemizin küçük ve şirin bir köyü Doğanözü Çeltikçiye giderken yol üzerinde olan bu köyümüzde 6 hane yaşıyor.

Köy muhtarı yaşayan kişinin az olduğu bu köyde problemlerin olmadığı olan problemleri de utanıp söyleyemiyoruz, köyde yaşayan kişi az olunca kendi yağımızla kavrulmaya çalışıyoruz dedi.

Bu köyümüzün özel idare ve kaymakamlık olarak yapılacak olan işleri geçtiğimiz yıl içerisinde yapılmış bu yıl 500 metrelik köye giden yola alt yapı malzemesi dökülmüş kalan kısmı da sezon başlayınca yapılacağı ifade edildi.

Doğanözü köyü şirin ufak bir o kadar da güzel bir köyümüz köyde bulunana eski köy evleri görülmeye değer

 

 

 

 

Etiketler : Şirin - bir - köyümüz - Doğanözü - ../ - Foto - Galeri -
YORUMLAR
  • mehmet öztürk   26-09-2009 15:48

    doganozu köyü resmi web sitesi acılmıstır bütün kızılcahamam ve dogan ozu halkından yardımlarını beklioruz sitemize üye olun....

  • KEVSER   06-07-2009 23:01

    Resimlerde memleketimi gördüğüm için çok duygulandım oraları neçok özlemişim meğer işallah en kısa sürede tekrar gidip ziyaret etmek mümkün olur herkese çok çok selamlar...

  • atilla öztürk   08-07-2008 20:26

    ilhan bizim evi niye çekmedin muhtar emmi adıyamanda kuruduk kaldık inşallah yaza görüşürüz herkese selam

  • hamdi öztürk   30-04-2008 09:03

    sayın muktar çalışmalarında başarılar.İLHAN ÖZTÜRK yolu asvalt yaptırmış.göletin yapımı için çaba harcıyor.içme suyu nu halletmiş.köyümüz 40.22.50.02 n 32.34.30.71 e 3074 ft köyün adının nereden geldiği bilinmiyor.köyün gelenek görenek ve yemekleri hakkında bilgi yok .ankara iline 97 kızılcahamama 19 km.karasal iklim etki alanı içinde .köy muktarı İlhan öztürk posta kodu 06890 alan kodu 0312 nüfüsu 2000 yılı 28 su şebekesi var okul yok.elektrik ve sabit telefon var.

  • HAMDİ ÖZTÜRK   29-04-2008 15:05

    KIZILCAHAMAM IN EN GÜZEL KÖYÜ NE YAZIK Kİ ŞU ANA KADAR İLGİSİZ KALDI.DEĞERLİ MUKTAR İLHAN ÖZTÜRK KÖYE SAHİP ÇIKTI.ONDAN DAHA COK ÇALIŞMA BEKLİYORZ.BAŞARILAR DİLERİM.TOPLANTIDA KÖYÜN DUAYENİ CİHAT ÖZTÜRK Ü GÖRMEK EN BÜYÜK İSTEĞİMDİ HAMDİ.

  • mücahit   16-04-2008 20:51

    Hüseyin amca seni internette gördüm.Yeni görevinde de Özbekler Köyü'nde ki gibi başarılı olmanı Cenab-ı Allah'tan niyaz ediyorum.Yasin abiye de selamlar. Herkese saygılar...

  • cafer öztürk   15-04-2008 16:31

    Sizin öyümüze geldiğinizde ben konuşmak isterdim ,bazı hareket ler beni üzdü ben de oradan çıktım.köy hocasının konuşmaları yerideydi, Yerleşik olarak olarak köyde oturan az fakat yazın köye gelen yazlıkçılarla birlrkte su sıkıntısı oluyor .Köyümüzün yukarı tarafına yapılması düşünülen göletin şimdiye kadar yapılmamasına üzülüyorz .Gölet için emirlerinizi bekliyor ve saygılar sunuyorum köy halkından CAFER ÖZTÜRK

  • sebahat öztürk   15-04-2008 00:22

    köyümüze hoş geldiniz gördüğünüz gibi köy küçük ve şirin ,muhtarımız kişinin az olduğunu problem olmadığını söylemiş , de camiye ve çeşmeye giden yolun alt yapı malzemesini dökmeyi unuttuğunu söylemeyi unutmuş, ayrıca köyümün fotoğraflarını görmek beni çok mutlu etti.

  • Aydın Öztürk _1982   14-04-2008 23:44

    Sevgili Doğanözü köylüleri Yaklaşık 10 yıl gibi köyümüzde imamlık yapan, çocukluğumuzdan beri bizi yetiştiren, okutan köy halkımızdan biri gibi olan değerli hocamızın kıymetini bilin. Ninelerimizi dedelerimizi onun dualarıyla, mevlidi ile ebedi aleme uğurladık. Bu yüzden hocamızın bizde manevi değeri büyüktür.Keşke emekli oluncaya kadar köyümüzde kalsaydı ama Bakanlık böyle uygun gördü demekki.Resim karelerinde kendisin görmesem bu köyde olduğunu bilmiyordum. Yasincim selamlar, hocamada çok selam ederim. K.İ.B