Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Selim Erol MHP ilçe Başkanlığına Adayım
  • Facebook da Paylaş
Selim Erol MHP ilçe Başkanlığına Adayım
  • 04-12-2014
  • 11 yorum
  • 5595 okunma
Selim Erol MHP İlçe Başkanlığına adaylığını açıkladı

Hafta sonu Kızılcahamam İlçe kongresini yapacak olan Milliyetçi Hareket Partisi ilçe başkanlığına Kızılcahamam eşraflarından Selim Erol adaylığını açıkladı.

Amacımız Bazı Tabuları Yıkmak MHP Üç Köye ait bir parti değil.

Konu ile ilgili Kızılcahamam Habere açıklama yapan Selim rol şunları söyledi. “ Milliyetçi Hareket Partisine aday oldum, nasip olursa Cumartesi yapılacak olan ilçe kongresinde ilçe başkanlığına adayım. İsterdim ki iki aday olmasın Milliyetçi Hareket Partisi rahat bir seçim geçirsin, yine inşallah rahat bir seçim olur, amacımız bazı tapuları yıkmak Milliyetçi Hareket Partisi üç köye ait bir parti değil. MHP köklü ve milleti kucaklayan bir parti ama maalesef yirmi seneden beri bu partiyi aynı insanlar yönetiyor, onun için aday oldum, bir arkadaşımız aday olsaydı aday olmazdım, bu parti bizim partimiz başkanlık meraklısı da değilim. Bu işi iyi yapacağım için aday oldum inşallah arkadaşlarımız tarafından yanlış anlaşılmayız, bölgemizde Çamlıderelisi, Güdüllüsü, Güvem bölgesinden, doğudan batında insanlarımız var, yönetimi farklı insnalar konulmamakta, hep aynı insanlar MHP nin geçmi 20 yılına bakıldığı zaman hep aynı insanlar var buna dur demek için aday oldum. Niyetimiz Has kalbimizde bir fitne fesat yok, Kızılcahamam'ın hepsini kucaklamak" dedi.

Erol konuşmasını şöyle tamamladı MHP yi 20 yıldan buyana üç bölgenin (Bayır, Akça kese ve Çağnılı) arkadaşlarımız yönetiyor. bu kardeşlerimize diyecek bir lafımız yok onlarda bizim arkadaşlarımız ama artık biraz değişime ihtiyaç var Alparslan Türkeş başbuğumuzu araştırdım bu bölgenin insanıysa çıkmaya da niyetim yoktu, acaba Çağnı, Akçakeseliyse  o bölgenin insanıysa uygun düşmez diye düşündüm, araştırdım kendisinin o bölgeden olmadığı kanaatine vardım, kendisin Kayserili olduğunu öğrendim orada da  adaylığımıza bir engel, bir sıkıntı yok bu yüzden adayım” dedi

 

EGERLİ KUZÖREN KÖYÜ

Etiketler : Selim - Erol - MHP - ilçe - Başkanlığına - Adayım - -
YORUMLAR
  • eros   05-12-2014 21:55

    Selim başkanım hayırlı olsun partinin sen gibi bir adaya ihtiyacı vardı gercekten

  • hasan   05-12-2014 19:43

    Bu adam yılların mhp lisi bugünbu aazami yorumlarinizla eleştirebilirsin izfakat aadam mhp içindekiayni koy ayni dere olayina ddeğiniyorBu partide bbaşkanlık babadan ogula geçer gibi a köy b köy doliye ayni bölgede el değiştirmiş.Değişim sşart ülkücü gençlik dağildi ocak bomboş.

  • yusuf   05-12-2014 17:06

    fatih sultan mehmet in istanbulu kaç yılında fethettiğini bilmeyen kendisini ülkücü diye adlandıran türkücü olma yolunda ilerleyen bu zatı muhterem kendiyle gurur duyuyormu acaba bence utanmalı siyaset çocuk oyuncağı değil hele şaklabanlığı hiç kaldırmaz

    0

    0

    • selim erol   06-12-2014 09:16

      yusuf bey bunu sana kimler aklına sokuyor bilmem ama o mhp de üst düzeyin de akp ve atp kurucusu olup mhp de devam eden arkadaşlarımız var aynı zaman da akp ye geçmek isteyen arkadaşlarımız vardı yusuf bey ben dedemin ve babamın doğumu nu bilmem ama fatih sultan mehmet in istanbul u fethi ni bilemeyebilirim fakat bunlar benim atalarım dı.........

      0

      0

    • Ülkücüyüm Çelik Gibi   05-12-2014 23:20

      Bunların mantığı birkaç Osmanlı padişahının adını bilip Osmanlı devletlerine ait bayrakları fona yerleştirip Osmanlı armasını duvara asınca ülkücüsün. Bak arkadaş Yeni Cumhur Başkanımız Bütün Müslümanlara bütün Türk devletlerini bağrına bastı TÜRKE yakışır AKSARAY yaptı ve resmi törenlerde canlı canlı OSMANLIYI ve bayraklarını yaşatıyor. Sizinki laf ola beri gele işi.

      0

      0

  • SELİM BEYE   05-12-2014 09:14

    selim bey öncelikle hayırlı olsun fakat büyükşehirde nereye oy verdiniz

    0

    0

    • oy vermedi   05-12-2014 21:43

      Aslında konu beni hiç ilgilendirmiyor ama oy verdi diye yazan kişi yorumu sonunda senin mantığın mantıksızlık Kızılcahamamlı demesi kanıma dokundu. Bu hadise ile Kızılcahamamlıların ne ilgisi var. İlde Mevlut'u İlçede hızarcıyı gömenler tamamen dönme çakma ve yumurta ikizi CHPliler ile MHP lilerdir.

      0

      0

    • oy verdi   05-12-2014 15:39

      bu soruyu sadece selim beye değil kızılcahamamın yüzde 90ına sor mevlüt bey 2 bin çoşkun bey 6bin mansur bey 4 bin hızarcı bey 500 yani chp ve mhpliye sor nasıl saçmalık yapıldığını mevlüt beye oy vermeyen çoşkun beye oy verdi hızarcıya oy vermeyen mansur beye oy verdi neyin kafası bu tamam siyasette adamlar rol oynarda sen chpnin mansuruyla mhpnin mevlütünü neye göre oyladın bi kere chp MHP görüş olarak yaklaşamaz bile mantık neydide mevlütü ilde hızarcıyı ilçede gömdün mantık neydide mansurla coşkuna oy verdin senin mantığın mantıksızlık kızılcahamamlı

      0

      0

    • mustafa   05-12-2014 13:05

      selim bey in hangi parti de olduğu nu çözemedik

      0

      0

  • ülkücü   05-12-2014 07:41

    başkanım allah utandırmasın yüce mevlam gönlündekini vrsin. yanıdayız doğru bir karar vermişsiniz sevindim.

  • şahan   05-12-2014 00:19

    selim beye hayırlı olsun diyelim bundan önceki ilçe başkanlarımızın Nurullah taşçı uğur tekin ağbeylerimize teşekkür eder MHP ye ve ilçemize katkılarından dolayı yeni seçilecek ilçe başkanımıza da iyi çalışmalar dileriz unutmayalım bu bir bayrak yarışı

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın