Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Şehir merkezine mevsimin ilk kar yağışı başladı
  • Facebook da Paylaş
Şehir merkezine mevsimin ilk kar yağışı başladı
  • 09-12-2009
  • 14 yorum
  • 5396 okunma
Hava sıcaklığının sıfırın altına düştüğü Kızılcahamam’da gece geç saatlerde mevsimin ilk karı şehir merkezine düştü.

Hava sıcaklığının sıfırın altına düştüğü Kızılcahamam’da gece geç saatlerde mevsimin ilk karı şehir merkezine düştü.

Kızılcahamam’da saat 23.00 de başlayan kar yağışı devam ediyor. Yağış yüzünden ilçe beyaza bürünmeye başladı.

Metroloji hava sıcaklığının hissedilebilir bir şekilde düşeceğini belirterek Kızılcahamam’da yağış hafta sonuna kadar aralıklarla devam edecek.

Etiketler : Şehir - merkezine - mevsimin - ilk - kar - yağışı - başladı -
YORUMLAR
  • hakan   27-12-2009 23:02

    ben kızılcahamam ilçe jandarmadaydım 2004 te gerçekten çok güzel yerler orası. yaşan insanlar kıymetini bilsin allah nasip ederse emekli olunca ordan bir ev alıp yerleşecem.

  • samet çakır   15-12-2009 09:49

    şimdi orada değilim ama gözümde tütüyosun kızılcahamam

  • zeyno   14-12-2009 13:55

    inş yılbaşında da yağar kar da eski günlerdeki gibi oynayabliriz çok özledım :D

  • ali anil köken   14-12-2009 08:42

    kar berekettir.mustafa bey birde ilcemden kar kapli bir video eklerse bizler buradan cok sevinecegiz .hasretle bakacagiz. selamlar

  • HÜMMET   12-12-2009 13:44

    ah ulan ah kar yagısını bile özledim orda olsaydımda keske 2 metre kar yagsaydı

  • yusuf karapınar   11-12-2009 17:21

    arkadaşlar ben de şuan mardin de askerim buralarda kar filan yok çok özledim oraları ne güzel olmuş kar yağınca ya insn herşeyin değerini kaybedince anlıyor

  • ismim lazım değil   10-12-2009 17:59

    yav haber edecek bir sey kalmadı kı yakında günde 100 tane sinek ölüyor diye de haber çıkarsa hiç şaşırmayın !!!

  • İsmet ÖZTÜRK   10-12-2009 17:29

    Özledim oraları,karını kışını,biz Aydın da anca havada görüyoruz karı.

  • Bed.Eng.Derneğinden   10-12-2009 17:11

    Allahın bereketi ve rahmeti yağıyor,bundan şikayetçi olmayalim,herkese sağlıklı,engelsiz,mutlu yarınlar temenni ediyoruz.

  • veli    10-12-2009 13:18

    bizim oraya yagmadı :)) gecen senin fotografı bu editör uykuluydu herhalde

  • fatma   10-12-2009 11:19

    memleketim bee. ne güzel olmuşş

  • wsq   10-12-2009 07:26

    Şehir merkezine mevsimin ilk kar yağışı başladı nerede editör saat 23.52 ve dışarı baktım ama kar nerde acaba ? şaka mı ? /* soğuksuda şaka değil yağıyor */

  • A.A   09-12-2009 23:23

    aralık ayındayız...normal değilmi?

  • isimsizsiniz    09-12-2009 22:49

    saat 23.52 ve dışarı baktım ama kar nerde acaba ? şaka mı ?

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA