Ana Sayfa  /  Okullarımız  /  Sağlık meslek mezunları pilav gününde buluşuyor
  • Facebook da Paylaş
Sağlık meslek mezunları pilav gününde buluşuyor
  • 10-05-2009
  • 24 yorum
  • 5525 okunma
Kızılcahamam sağlık meslek lisesi mezunları bu yıl ilk kez bir araya geliyor. Mezun vermeye başladığı 1994 yılından buyana 15 dönem sağlık meslek lisesinden mezun olan bütün sağlıkçıları bir araya toplamak için tertip edilen pilav 6 Haziranda yapılıyor

Kızılcahamam sağlık meslek lisesi mezunları bu yıl ilk kez bir araya geliyor. Mezun vermeye başladığı 1994 yılından buyana 15 dönem sağlık meslek lisesinden mezun olan bütün sağlıkçıları bir araya toplamak için tertip edilen pilav 6 Haziranda yapılıyor

 

Sağlık meslek Lisesi mezunları tertip komitesi tarafından kızılcahamamhabere yapılan açıklama şöyle.

 

Kızılcahamam Sağlık Meslek Lisesinde geçen günlerimizi yad etmek, dostluklarımızı pekiştirmek ve güzellikleri paylaşmak için düzenlemeyi düşündüğümüz Kızılcahamam Sağlık Meslek Lisesi Mezunları Dostluk ve Paylaşım Gününde buluşmaya bekliyoruz.

 

 

Tarih ve Saat : 06/06/2009 Cumartesi saat 10:00

Yer                         : Kızılcahamam Sağlık Meslek Lisesi bahçesinde                                                                                        

                                            yemek verilecektir

Not:  Katılımcı sayısına göre yemek verileceğinden, tüm katılımcıların 29.05.2009 Cuma günü mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen hesap numarasına veya elden aşağıda isimleri yazılı arkadaşlara kişi başı 10 TL katılım ücreti yatırmaları önemle rica edilir. 29.05.2009 tarihinden sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

 

Hesap No :   1043050 nolu(Mehmet ŞENOL’a ait) posta çeki hesabına, en yakın postaneden kişi başı 10 tl. ücret yatırmaları rica olunur.

 

İrtibat Tel  :   Mustafa USLUOĞLU            05055050088

                       Ali AKAY                              05054180540

                       Umut GÜMÜŞAY                  05053562306

                       Mehmet AKYOL                   05053888129

                       Erkan BÜYÜK                       05056400609

 

Not:  2008–2007–2006–2005–2004–2003–2002–2001-2000-1999-1998-1997 – 1996- 1995 – 1994  mezunlarından herkesin kendi dönem arkadaşlarına haber vermesi ve kesinleşen isim listesinin tertip komitesine bildirilmesi önemle rica edilir

 

YORUMLAR
  • gülizar   25-08-2009 18:13

    bu sene katılmak nasip olmadı inşallah bundansonra görüşürüz herkese selam

  • aslı yılmaz çatıkoğlu   04-06-2009 13:02

    elinize emeğinize sağlık.katılmayı çok isterdim,kısmetse seneye..herkese selamlar.

  • ibrahim   04-06-2009 11:12

    Tertip komitesinin emeğine ve yüreğine sağlık....ama şunu belirtmeden geçemeyeceğim; Mustafa USLUOĞLU Ali AKAY Umut GÜMÜŞAY Mehmet AKYOL Erkan BÜYÜK den oluşan komitede dikkatinizi çeken bir durum olmadımı..olmadıysa ben söyleyim size..hepside devlet memuru.sizce o hepinizin iyi niyeti ile bahsettiği okuldan mezun olan herkes devlet memuru olabildimi,sorarım size. kızacası bu pilav günü;cumartesi değil de pazar günü yani 7 haziranda olsa idi kötümü olurdu.Bu durumu tertip komitesinde görevli arkadaşlardan Sn.Mustafa USLUOĞLU 'na ilettim fakat pazar günü okul bahçesi otopark olarak kullanıldığını o yüzden cumartesi olacağını beyan etti.son sözüm şudur...Bu kadar güzel bir organizasyonla yüzlerce insanı bir arada toplamayı,pilavı düşünen tertip komitesi 10'ar lira değilde 15 alsa idi ve özel sektörde çalışanlarıda düşünseler idi olmazmıydı.Bu basit ama bir o kadar da önemli konunun dikkatlerini çekmeyen tertip kkomitesinin DİKKATİNİ ÇEKERİM..

  • Esma   03-06-2009 08:59

    Mrb arkadaşlar öncelikle gününüz hayırlı olsun. Bende kızılcahamamlıyım ancak kızılcahamam sağlıktan mezun değilim. Önlisans tıbbi sekretrelik mezunuyum Tokatta çalışıyorum ve Ankaraya becaiş arıyorum. Umarım hemşereniz ve meslektaşınıza yardımcı olursunuz becaiş konusunda. Email adresim [email protected] tokata becaiş yapmak isteyen belki bir arkadaşınız vardır. Ümit dünyası işte:)

  • ömer faruk   26-05-2009 06:18

    Böyle bir günde birlikte olmayı çok isterim.organizasyonu yapan arkadaşlara teşekkür ederim.06 haziranda görüşmek üzere saygılar.

  • Ayşe ÖZBASA   25-05-2009 16:07

    Gönül bağlarımızı güçlendirmek, anılarımızı tazelemek ve yaşamımıza bir tatlı anı daha eklemek için çok anlamlı bir organizasyon ve güzel bir fırsat. Aranızda olmayı çok istiyorum. Okul binamız bile ne kadar şirin değil mi?Sevgilerimle.

  • ayşe güder kartaloğlu   21-05-2009 23:25

    çok heyacanlıyım umarım herkes gelir görüşmek üzere sevgili okulum...

  • ayşe güder kartaloğlu   21-05-2009 23:14

    06 haziranı iple çekiyorum öğretmenlerden kimler gelecek aceba... görüşmek üzere by..

  • Cavit ERŞAHİN   20-05-2009 21:16

    Geç kalınmış olsa dahi çok güzel düşünce bu buluşma.Hem mutlu oldum daha çok üzüldüm 15 yıl sonra tüm arkadaşlarla görüşme umudu heyacanlandırdı.Tabiki görüştüklerim çok ama ne yazıkki hiç birimiz ne okulumuza ziyarette nede arkadaşlara zaman ayıramıyoruz.İnşallah bu buluşmada daha çok kaynaşırız.Unutulmuş yıllara geçen zamana inat herkezin katılacagını umutla bekleriz.Belkide Okulun İLK MEZUNLARI OLARAK BU NU DAHA ÖNCE DÜŞÜNMELİYDİK.Hepimiz aile olmuş kendi yaşantımıza bağlanmışız.Haydi arkadaşlar bu güzel günde hep beraber olalım.Cavit Erşahin Çankaya Kaymakamlığı Sağlık Sen Temsilcisi(Kızılaya yolu düşen tüm arkadaşları beklerim.05057700023

  • ilnur....   18-05-2009 19:32

    Düşünen iyi düşünmüş çok güzel bir organizasyon ,eyyy gidi günler...

  • AYŞE DOĞAN   18-05-2009 19:06

    arkadaşlar merhaba inşallah görüşmek üzere

  • nilüfer demirhan   16-05-2009 12:30

    herkese merhaba çok güzel bir düşünce inşallah bütün arkadaşlar haberdar olurda herkesle görüşebiliriz

  • Bordo Bereli   15-05-2009 21:44

    Ben Sağlık Meslek Lisesi mezunlarındanım. Aranızda olabilmeyi çok isterdim ama imkansız. Organizasyonda emeği geçenleri kutluyorum. Hayal gibiydi lise yılları nereden nereye... Arkadaşlar ! Birlik ve dirlik içinde herşey gönlünüzce olsun. Büyük Türk Ulusu! Delinse yer, çökse gök, yansa kül olsa dört yan, Yüce dilege dogru yine yürürüz yayan. Yildirimdan, tipiden, kasirgadan, yılmayan, ölümlerle eğlenen tunç yürekli TÜRKLERİZ.. BORDO BERELİ

  • arzu dinçer   13-05-2009 14:31

    arkadaşlar çok mutlu oldum.emeğinize sağlık.6 haziranda görüşmek dileğiyle.

  • 41 bilo   12-05-2009 21:47

    organizasyon süüper ama geç oldu ama neyse genede güzel olcak yıllar sonra görüşmek hepinizi özledim fatih senin gününüde ümidin gününüde akşam ben yapacam herkese selam

  • Aydın Öztürk   11-05-2009 21:31

    Benim anlayamadığım sadece pilav mı yiyecez yoksa maksat muhabbet pilav bahane mi :))))))

  • AYDIN ÖZTÜRK   11-05-2009 16:56

    Valla arkadaşlar Sağlık Bakanlığı Tıbbi Sekreter olarak bizi çok yordu. Allah'tan Adalet Bakanlığında Katip olduk da işsizlikten kurtulduk. Hastanelerde Tıbbi Sekreterin işleri özel şirketlere verildikçe Tıbbi Sekreterlerin devlette işe girmesi zorlaştı. Şimdi 1 ayda Tıbbi Sekreter kursu veriyorlar şirkette çalışanlara. 4 yıl okumaya gerek yokmuş gibi. 2000 Yılında mezun olduk bir sürü sınava girdik bi türlü Sağlık Bakanlığının kapısını aralayamadık. Adalet Bakanlığından Allah razi olsun:))) Bu devirde kim kendi mezun olduğu alanda iş bulabiliyor o da ayrı mesele. Okuldayken de bilen bilir baya başarılıydım.Takdir almadığım yıl olmadı. Hatta son bir yıl dersleri boşverdiğim halde diploma notum 8.10 dan aşağıya düşmedi:))) Öğretmenlerimi çok özledim arkadaşları da. Heyy gidi günler heyyy. Hele o hastane stajlarının tadı bir başkaydı:)))

  • umut   11-05-2009 15:56

    ümit kardeş hemen hemen herkese teleofondan ulaştım bi sana ulaşamadım telefonunu gönder bir de seni de aramızda görmek istiyoruz serter sert edirneden ,mustafa çiçek gaziantepten ,mahoni artvinden yani arkadaşların hepsi geleceğini beyan ediyolar

  • gurbet kuşu   11-05-2009 15:18

    bununla uğraşan tüm arkadaşlara teşekkürler. mutlaka geleceğim. bekle beni kızılcahamam sml..

  • fatih akay   11-05-2009 13:19

    düşünen arkadaşlara teşekkür ederim.inşallah gelecem.bir daha ki yıllar rakı şarap günü felan da yapalım.

  • hakan   11-05-2009 09:48

    arkadaşlarımızla görüşebilmek için herkesin katılmasını umuyorrum.

  • mahoni   11-05-2009 09:39

    06 haziranda görüşmek üzere hey gidi günler hey bee

  • misafir   11-05-2009 01:12

    Çok güzel düşünülmüş bir olay keşke Kızılcahamam Lisesi mezunları içinde yapılsa

  • Ümit BURHAN   10-05-2009 17:09

    Bu organizasyonu yapmak kimin aklına geldi ise,bu iş için kimler uğraşıyor ise ellerine gönüllerine sağlık... Eğitim yıllarının hiç bir evresi kolay kolay unutulmaz ama Lise yılları bambaşkadır içersinde,İnsan o yılları hiç unutamaz... Yukarıda ki pozları verdiğimiz daha dün gibi ama ben mezun olalı tam 14 sene olmuş. Ne bu fotoğrafları,ne de eski dostları unutmamak kaybetmemek lazım... İşim gereği Samsun'da olmam dolayısı ile belki gelemeyebilirim,Ama gelmek katılmak arkadaşlarımı yeniden görmek için elimden geleni yapacağım. Bu arada en üstde ki fotoğrafda kravatlı ve aval aval yukarıları seyreden benim :)

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram