Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Partisinden Utanan Adayların Seçimini Yaşıyoruz
  • Facebook da Paylaş
Partisinden Utanan Adayların Seçimini Yaşıyoruz
  • 05-03-2019
  • 8 yorum
  • 3473 okunma
31 Mart Yerel seçimleri birçok yeniliğe imza atarken, partisinin ismini kullanmayan adayları ile de gündeme geliyor

Türkiye bir yerel seçime gidiyor, 26 gün sonra insanlar sandığa gidip partilerinin adayına veya beğendiği adaya oy verecek. 31 Mart 2019 Pazar günü yapılacak olan seçimler birçok ilke imza atması bir birçok tartışmayı beraberinde getirmesi ile gündemdeki yerini korumaya devam ediyor.

İttifaklara sahne olan bu seçimde insanların gözünden kaçırılmaya çalışılan bir konuyu tartışalım istedik, Ankara Büyükşehir ve diğer birçok ilde partiler ya tek başına yada kurduğu ittifak ile seçime giriyor. Biryanda Ak Parti ve Milliyetçi Hareket Partisinden oluşan (Cumhur İttifakı) Diğer yanda ise CHP, İyi Parti, ve HDP'nin desteklediği (Millet İttifakı) ile seçime giriyor. 

Adaylar seçim çalışmalarına yoğun bir şekilde devam ederken Cumhur ittifakı adayları kendi partilerinin isim ve logosunu her platformda kullanıyor, bunu Millet İttifakında göremiyoruz, Millet İttifakının desteği ile CHP den Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur YAVAŞ, ilçemizin her yanını süsleyen birçok pankartı var, CHP ile seçime giriyor ama Cumhuriyet Halk Partisinin logosunu görmek neredeyse imkansız, birkaç yerde görüyoruz. Ana Muhalefet Partisinin, Türkiye'nin 90 yıllık partisinden aday olan MANSUR YAVAŞ neden parti logosu kullanmıyor insanlar merak ediyor. CHP'ye gönül verenler bu duruma ne diyor bilemiyoruz ama Eğer partiler üstü bir aday ise bağımsız girmesi daha uygun olmaz mı ? Millet ittifakının adaylarında parti yerine isim kullanmaları ittifak rahatsızlığımı yoksa partiler üstü olmalarından mı, yoksa partilerinden veya ittifaktan utanmalarından mı kaynaklanıyor merak ediliyor. 


YORUMLAR
  • Atasoy   11-03-2019 08:14

    Admin ne kadar tarafsız habercilik yapıyorsunuz Akp adayları çok iyi çalıştıda niye yeniden aday gösterilmedi sorabiliyormusun. İlçemizde kapalı yüzme havuzu var ama kaç yıldır açılmıyor sizin yapmanız gereken tarafsız habercilik yapmaktır. Yarın Akp iktidardan giderse ne yapacağınızı merak ediyorum sizin yapmanız gereken adayların ilçemiz için projeleri var mı ona bakın Mansur Yavaş düşmanlığı yapmayın doğru Mehmet Özhaseki Ankaramızın öz evladıydı değilmi

  • Mustafa bu yorumu yayınla   08-03-2019 08:54

    Sevgili Mustafa, öncelikle seni tarafsızlığa davet ediyorum ama sanırım senden çok şey istiyorum. Özhaseki'ninde bazı afişlerinde parti logosu yok bunuda yazabilir misin? Ya da sana bu resimlerle ispatlarsak bu yapmaya çalıştığın haberciliği bırakır mısın? Yorumu yayınlayacak kadar tarafsız ol en azından. Syg.

  • Yusuf   06-03-2019 18:29

    Ittifak sistemini getirenler utansin.

  • Yok artık   06-03-2019 15:54

    Siyasi parti sözcüsü gibi habercilik olmaz. Zira habercilik ilkesi gereği bağımsız bir kalemle yapılır. Siz habercilikten ziyade kiralık kalemlik yapıyorsunuz. Millet ittifakı isimli ittifakta HDP yer almıyor. Buna rağmen bile isteye, sırf yaranmak adına onu da iliştiriyorsunuz ittifaka ki kendinizce algı oluşturacaksınız. Dahası HDP oylarına talip olan aday dağdaki eli kanlı teröriste gerilla diyen sözüm ona "milli" Cumhur ittifakının adayıdır. Bunu bilmiyor olmanıza ihtimal vermediğim için art niyetli olduğunuzu düşünüyorum. Ayrıca adaylar partilerinin temsilcisi olmaya değil, illerinin ilçelerinin yönetimine adaydırlar. Belediyeciliği particilik kılıfına sokarak hizmet verilmez. Zira aynı belediye sınırları içinde farklı siyasi görüşlere sahip vatandaşlar da yaşamaktadır. Bu vatandaşlar da devlete vergi vermekte, hizmet etmektedir. Mansur Yavaş'ın seçim çalışmasında partisinin isminin olmamasını yadırgayan siz, sadece Cumhurbaşkanının resmi ve adı ile il ve ilçe belediye adaylarına oy istenmesini yadırgamıyorsunuz. Merak ediyorum yönetimi belediye başkanı mı yapacak Cumhurbaşkanı mı? Yıllardır üçlü olsun güçlü olsun safsatası ile kapasitesi yetersiz, vizyonsuz, misyonsuz isimlerin belediyeciliği yüzünden Kızılcahamam yüksek nüfuslu bir köy haline geldi. Ama siyasi yaranma hissiyatınız öyle bir hal almış ki partizanlık yapmaya devam ediyorsunuz. Bu yorumu yayınlayacak yüreğe sahip olmadığını biliyorum. Yine de okuyacaksınız ve yayınlamasanız da bu söylediklerim çivi gibi saplanacak o sözde haberci kafanıza.

  • hüseyin   06-03-2019 13:11

    http://ankarahavadis.net/haber/ak-parti-aday-afislerinde-niye-parti-logosu-yok Üstte ki linki aç bakalım buna ne diyeceksin. Biliyorum ki ne yorumumu yayınlayacaksın ne de bunu görmen sende bir şeyi değiştirecek. Çünkü partizanlık sizin beyninizi ve vicdanınızı esir almış. Hizmete bakın kardeşim. Bana Kızılcahamam' da son 5 yılda neler yapıldı onları anlatır mısın. Bırak yandaşlığı.

  • BERHAN   06-03-2019 11:56

    Bence bi sonraki seçimde kullanacağı için. Başka bi partiden de olabilir, bağımsız da...