Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Özür dileyenlere karşı özür bekliyorum
  • Facebook da Paylaş
Özür dileyenlere karşı özür bekliyorum
  • 22-12-2008
  • 8 yorum
  • 5604 okunma
Geçmişte ve günümüzde, bir çok zalim tarafından zulme maruz kalan Türkler ve Osmanlılar adına, bunları yapanların ve bu zulümlere göz yumanların özür dilemesi gerektiğini düşünüyorum

Geçmişte ve günümüzde, bir çok zalim tarafından zulme maruz kalan Türkler ve Osmanlılar adına, bunları yapanların ve bu zulümlere göz yumanların özür dilemesi gerektiğini düşünüyorum.
Bu vahşetlere göz yumamayacağımı belirtiyor, tüm Türk Dünyası adına, bir Türk olarak özür bekliyorum!

Mustafa Kemal Atatürk; “Binlerce çaresiz ve suçsuz ana ve çocukları işkenceyle öldürmüşlerdi. Tarihte benzeri görülmemiş olan bu vahşeti yapan Ermenilerdi”, s.260-261, Nutuk.

ÖZÜRBEKLİYORUM

Etiketler : Özür - dileyenlere - karşı - özür - bekliyorum -
YORUMLAR
  • KeOpS   25-12-2008 10:08

    Türkiye Cumhuriyetini bölme içten parçalama çalışmaları her dönem vardı biliyorsunuz, Ülkemizi bölmeye çalışan bölücü zihniyetlere pirim vermemeliyiz, kah kürt türk, kah ermeni türk, kah laz türk, kah sağ sol bi şekilde bu bölücü zihniyet ülkemizi bölmeye uğraşıcaktır.... Türk toplumu bunun bilincinde olup Atatürke borcunu ödemeli ülkemizin muasır medeniyetler seviyesinin üzerine çıkması için çaba sarfetmelidir, her bireyimiz bunun bilincinde olmalı. Ülkemi ve ilçemi çok seviyorum saygılar..

  • sinnnannn   24-12-2008 16:53

    sayın editör şu özür dileyenlerin isimlerini bi yayınla bakalım. bi görelim hainlik saffında yer alan insanlar kimlermiş... ben bir çoklarını biliyorum. devletin resmi görev verdiği sözde aydınlardan oluşuyor bir çokları. bir çoklarıda bu gün bir taraf insanların bilmeden arkasından hala gitmekte olduğu kişilerden oluşmakta. yaz o isimleride onlar üzerinden yorum yapalım. benim ceddime katil diyen şerefsizlerin ipliğini pazara çıkartalım. bu millet o kadar asil bir milletki kendi çocuklarını vatan görevlerini yaparken şehit eden hainlerin yandaşlarını meclise sokuyor. onların her türlü tahrik edici açıklamalarını sabırla dinliyor. onların akıllarının başlarına gelmesini bekliyor. bana sorarsanız aslında bu asillik ötesi bişey. biraz sınırları milletce zorluyoruz ama bu sabrında bi sonu gelir. herkes haddini bilmeli.....

  • ahmet mercimekçi   23-12-2008 12:47

    işte değerli kardeşlerim,türk milletinin en son hali.... türkiyede yaşayan ve bu ülkenin ekmeğini yiyen suyunu içen ve maalesef kendisini aydın ilan eden cahilpapazlar neyazıkki bu hükümetten cesaret aldılar.alıyorlar.bu gibi faaliyetler sırasıyle,57,58,59 ve 60.ıncı hükümetlerden evvel yoktu.nedeni DEVLET GÜVENLİK MAHKEMELERİ bunlara izin vermiyordu.maalesef yukarıda saymışbulundu- ğumuz hükümetler bu mahkemeleri kaldırdı.bu faaliyetler artık meşru sayıldı. ne yapalım dostlar anamızı.......................kadı,kimden kime davacıyız. özür dileme kampanyası başlatan papazları,onların arkasında olanları,onları savunanları onlara engel olan mahkemeleri kaldıranları ve onlara oy verenleri şiddetle kınıyorum.ve yazıklar olsun diyorum.

  • MUSTAFA ÇALIŞKAN   23-12-2008 11:01

    Bu özür diliyoruz diye harekete geçen bir avuç sözde aydın ermeni kökenli kişiler olup onların arayıpta bulamadıkları bir işe girişmişlerdir.bu kadar ülkemizdeki duyarlı insanlarımız bu ermeni kökenlilere gerekli cevabı vereceklerine inancım sonsuzdur.Ne özürüymüş yahu onlar bizim Müslüman Türk kardeşlerimizi katletmedilermi? ha 1915 olaylarını unuttunuz daha düne kadar ermeni terör örgütü asalayı nasıl unutursunuz.Bizi yurtdışında temsil etmekte olan birçok elçilik görevlilerimizi kim katletti ? bunu olsun unutmayın.v unutturmayın

  • fatih sağlam   22-12-2008 21:31

    neyin özrünü dileyeceğiz acaba.katledilmiş binlerce masum anadolu insanı içinmi. özür dilemeye niyetli aydınlar daha 70 80 yıl önce ermenilerin fransızların italyanların yunalılıların ingilizlerin anadolu topraklarını nasıl paylaştığını ve nasıl katliamlarda bulunduklarını ne çabukta unuttular.devlet arşivlerini açıp okuyun.ermeniler sürekli bozgunculuk yapmış asıl işgalcilerin tetikçiliğine soyunmuşlardır.devlette kamu huzuru ve devletin bekası için bozguncu ermenileri memlektin değişik yerlerine göndermiştir.ama o yılların şartları gereği bu tehcir olayında yolculuklarda açlık ve soğuktan ermenilerin bir kısmının telef olduğu bilinir.hadise bundan ibarettir.ortada katliam falan yoktur.asıl katliamı boş hayallerle kandırılan ermeniler yapmıştır. devlet arşivlerini yayınlayan net sitesinde çok sayıda belge var. okuyup hayretler içinde kalabilirsiniz. o yüzden özür bekleyen guya aydınlara tek söz söylenebilir.HADİ ORDAN SOYSUZLAR....

  • ÇITAKLI   22-12-2008 17:32

    SAYIN EDİTÖR SİZİ TEBRİK EDERİM BU KAMPANYA SİZİN GİBİ DUYARLI İNSANLAR SAYESİNDE ÇIĞ GİBİ BÜYÜYEREK ÜLKEMİZİ BÖLMEYE VE KARIŞTIRMAYA ÇALIŞAN ÇIKAR ÇEVRELERİNE BÜYÜK BİR TOKAT OLACAKTIR.

  • Kızılcahamamlı   22-12-2008 16:36

    İşbirlikçi ermenilerin de yardımıyla ruslar tarafından işgale uğramış Osmanlı topraklarında, namusunu ve nefsini müdafaa durumuna düşmüş analarımızın, bacılarımızın ve yaşlılarımızın geberttiği alçaklar için özür dilenmesi alçaklıktır, şerefsizliktir. Asıl özür dilemesi gerekenler ise işgal ettiği topraklarda; savunmasız beşikteki çocukları, analarımızı, bacılarımızı ve yaşlılarımızı ruslarla işbirliği yaparak, bin yıla yakın bir tarih sürecinde ekmeğimizi-aşımızı paylaştığımız halde bizleri arkadan hançerleyen ermenilerdir. Siz ne idüğü belirsizler affetseniz, özür dileseniz bile bu olayları tarih affetmeyecek, Allah affetmeyecek ve bizler affetmeyeceğiz. Şunu da belirtmek isterim ki; bizim topraklarımızı işgal ederek, masum ecdadımızın savunmasız bir şekilde ermeni komitacılar tarafından şehit edilmesine ve zulüm görmesine sebep olan, göz yuman ezeli ve ebedi düşmanımız rusların uluslararası adalet önünde hesap vermesi ve yargılanması gerekir. Toprakları işgale uğramış Osmanlı Devletinin ve onların onurlu torunları olan bizlerin Uluslararası arenada suçlu gösterilmeye çalışılması ve asıl suçluların kamufle edilmesi de ayrı bir suç ve adaletsizliktir. Biz düşmanlarımızı ve dostlarımızı çok iyi biliyoruz. Ya siz !!!!

  • yolcu   22-12-2008 12:22

    Yıllardır yurt dışında bunun kavgasını verirken kim kimden , neden, niye özür diliyor.. Ya bizim onlarca şehidimiz..Onlardan niye kimse özür dilemiyor..Bu işin altında başka bir iş var sanki..Burası Türkiye Cumhuriyeti..Ne mutlu Türküm diyenlerin diyebilenlerin ülkesi..

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın