Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Otobüsler belediye tarafından denetlendi
  • Facebook da Paylaş
Otobüsler belediye tarafından denetlendi
  • 10-11-2009
  • 41 yorum
  • 5586 okunma
Kızılcahamam belediyesi Ankara - Kızılcahamam arası taşımacılık yapan otobusler zabıta ve encümen atarafından denetlendi.

Kızılcahamam Belediyesi Zabıta amirliği, Ankara - Kızılcahamam arası taşımacılık yapan Kızılcahamam Belediyesi Özel Halk Otobüslerini denetlemeye başladı.

Meclis Üyesi İlyas YILMAZ ve Zabıta amirliğine bağlı bir ekip, Çeltikçi kavşağı karşısında Ankara - Kızılcahamam arası yolcu taşımacılığı yapan otobüslerde, Bilet, Kılık kıyafet, Muavin. Su, Ayakta yolcu, klima ve hizmet anlayışı hakkında yolculuk yapan kişilerle konuşup memnuniyetlerini aldılar.

Günün belirli saatlerinde yapılan denetlemelerde yaklaşık 12 otobüs kontrol edildi. Zabıta ekipleri belirlenen eksikliklerin verilen süre içerisinde giderilmesini, aksi taktirde cezai işlem yapılacağını belirttiler.

Yapılan denetimlerde herhangi bir eksiklik yaşanmazken yol kesmeden ziyade yolcu gibi seyahatlerle denetimlerin yapılması daha etkili olacağı ifade ediliyor.

YORUMLAR
  • Aydın   19-11-2009 22:45

    Sayın Burhan bey sanırım Veysel Bayram emekli boş vakti çok olan birisi. Sabahtan akşama kadar geçirdiği o 5 yılın kinini kusmak için uzun uzun yazılar hazırlıyor. Yüz yüze söylemeye de yüzü olmadığı için burda SN. Adem Özbekleri karalamak için elinden geleni yapıyor. Bir kişi hakkında bir iftira atıyorsun madem ki bu iftiraya giriyor o kişinin de söz hakkı olmazı lazım. Sn. Adem Özbekler belki bu siteye girmiyor ve hakkında sayın veysel bayram tarafından bir sürü iftiralar atılmakta. Şimdi diyorum ki Sn. Veysel Bayram yüzün varsa git bunları 5 yıl görev yaptığın Adem beye söyle. Böyle atıp tutup milleti kandıırarak bişey elde edemezsin. Sen desenki belediyenin şuraya 10 trilyon borcu var halk bunu doğru sanıyor.Yapmış olduğun eski görevini kötüye kullanma. O 5 yılın vebali değil seni bu 5 yılın vebali götürecek. Yalan gerçekten de çok kötü birşeydir iftira da ona keza.

  • Burhan Alpata   19-11-2009 15:39

    Veysel Bey yorumlarınızda çok büyük enaniyet var.Beni dışlayanları Halkımız da dışladı.diyorsun sizin ifadenizle.Ne bilsin Adem Özbekler Siz bile kim olursa olsun Adem ÖZBEKLER dahil oyumu Partime veririm demişssiniz .Ama bırakın oy vermeyi Adamı şikayet ettiniz.iddialarınız ortada afaki rakamala 5 trilyon diyorsunuz. Kaplıca Otelinde 1 trilyon.bu parayı yiyen kim.?böyle bir paramı ortada dönüyor da onu yiyen var.Siz demek istiyorsunuzki .Otel kaplı kaldı.Belediye Para kazanmadı 1rilyon kazanacaktı.burada olmayan lokmayı kim yemiş?Küçük Kaplıcada 5 trilyon dönmüşte onu yiyen mi olmuş.o da yok.Siz diyeceksiniz ki Müstecir iyi yapmamış Belediye 5 trilyon daha harcamış .Burdamı Milletin kursağına haram LOkma girmiş?Ya cidden de senin beynin sulanmış.Beni dışladılar diye tutturmuşsun eline karayı almışsın ,Millete çalıyorsun ayıp yaw.Coşkuna yağ çekeceğine sorsana Milli Parkın girişindeki Dere yatağına yapılan Bina ne.kimin?kim yapıyor? nasıl yapıyor.İhalesi olmuşmu ?resen verilmişmi?.Bunca usulsuz İmar durumları var ken sende Coşkuna gaz vermekle meşgulsun ver bakalım.nereye kadar vereceksen.

  • ERs!n   19-11-2009 12:10

    Ziya dayının arabasıda şekil yani :D

  • Veysel BAYRAM   18-11-2009 23:00

    Burhan Alpata Bey'e , Allah (C.C) her insana bir görev vermiştir. 1004 - 2009 döneminde 5 yıl Belediye Meclis Üyesi vabalini taşıdım. Sorumluluğumu görevim sırasında yerine getirdim. Ama dışlandım Beni dışlayanada HALKIMIZ dışladı. Küçükkaplıcada belediye zarırı 5 tirilyonlira- kaplıca otelinde Adem Beyin belediye verdiği zarar bir tirilyonlira ve otelin yıkım kararı müsteciri korumak için Adem bey taragfından alındı. .Haram Lokma geçmemiştir.Bu ynü düzgün İnsandır.Karalmaya gerek yok. bu ifede sizin. ortada çok büyük haram lokma vardır ama kim yemiş bende bulamadım. KİNİ olanın DİNİ olmaz alaah muhafaza bu ifade sizin. benimkisi kin değil İlçeme ve partime zarar verenleri Kızılcahamam ve Partim siyasetinden uzak tutma çalışması. Saygılar sunar ilginize teşekkür ederim

  • Burhan Alpata   15-11-2009 21:16

    Sayın Bayram Sizinde içinde bulunduğunuz 2004-2009 dönemine çok sert eleştirilerde bulumuyorsunuz.Anlattıklarınız Küçük Hamam,Kaplıca Otelii,Otobüs İşletmesi yani şibeli gördüğünüz veya anlatmaya çalıştığınız bu olaylarda abartarak anlatıyorsunuz.buralarda rutin işler olmuş Kaplıca Oteli Bak Cşkun Bey şeçimden önce bı Otelden için birilerinin teminatını iade etmek için çürük raporu alınnmıiş.( acaba 2buraya birisini belgesini alarak ihale kgirip alan kim?) Bina yı araştırdım çok sağlam. dedi Burayı gelince Hizmete hemen açaçağım daha sonra çok güzel bir otel yapacağım diyordu.Amma velakin Belediyeye oturduğunda Binayı yerle bir ediverdi. KÜçük Hamami işi yok peşkeş çekilmiş şuymuş buymuş.Adam çevresindeki Oteller kadar Otel yapmış.Beldeiyeye de Kaplıca..PĞatalya Otelini alanlar Patalyayı başka yerelere götürebiliyorlarmı.Abı Hayatı yapanlar Binaı başka yere götürebiliyorlarmıı?I Binalar Arsası belediyenin olmak şartıyla falan mı devredilmiş veya 40 sene sonra Belediyeye falanmı devredilecek suretle anlaşma falan mı yapılmış.Bu Kaplıca da benzerleri şekilde ihale yapılmış.eksiği olabilir ama anlatığınız gibi abartılacak bir durum yok.Ama maşallah iyi malzemel oldu.ne olursa olsun .Adem Bey'e akçalı işlerde güveniyoruz.Haram Lokma geçmemiştir.Bu ynü düzgün İnsandır.Karalmaya gerek yok Otobüs İşletmesi işide sizin iddianıza gre şu anda bu dönemde de hukuksuzluğu devam ediyor.Yani.Buranın devrinde anrmallik devam ediyor. Bu kadar Eski Başkana kin kusma Bir laf var KİNİ olanın DİNİ olmaz alaah muhafaza.Sayın Bayram daha fazla söze gerek yok

  • asiye   15-11-2009 12:23

    sayin baskan denetlemelerin devamini diliyoruz lütfen cünkü bazi dükkanlarada el atmalisiniz halkin iyi niyetini suistimal edenler var lütfen bunu ben bizzat kendim yasadigim icin yaziyorum kendimi harcatmadim ama son derecede sinirlerim bozuldu ben yurtdisinda yasayan ama yaz iznimi kizilcahamamda ki evimde geciriyotum fiyat kontrol terazi kontrol lütfen müfettislerinizi görevlendiriniz olumsuz olaylarin önüne ne kadar erken gecilirse o kadar iyi olur kurallara uyalim uymayanlari uyaralim diyorum sade bir vatandas olarak tesekkürlerimi iletiyorum ayrica sehit agacimiz icin cok duygulandim seneye geldigim zaman ilk gidecegim yer sehit agacini görmek ve öpmek olacaktir cok tesekkürler organize edene ve yapana helal olsun unutmayacagiz asla unutturmayacagiz sonsuz saygi ve sevgilerimle

  • Veysel BAYRAM   14-11-2009 21:52

    “Aydın” Bey, “Tekrar Cevap” yorumunuzdan geçmişe ait peşkeşler ile ilgili mutabakatınıza, ama bu dönemdeki peşkeşe de dikkat çekmenize teşekkür ederim. Bana göre “İnsan özellikle bu insan Müslüman ise dürüst olmak zorundadır. Özellikle Müslüman olan insan isteyerek ve seçilerek bir görev üstlenmiş ise, elindeki bütün imkânları zamanında ve iyi bir planlama ile kullanarak, hizmet verdiği kesimin yaşam şartlarını iyileştirmek, yaşam standart’ını yükseltmek ve bu çalışmaları Halk adına Hakk ve adalet duyguları içerisinde yapmak ve denetlemek zorundadır.” Bu duygularla 5 yıl sizleri temsil ettim. Bu duyguları anlayamayan kabullenemeyen muhataplarım tarafından dışlandım. Şimdide pasif ve müspet çalışmaları ile halkımıza ve AK PARTİMİZE zarar verenlerin pasif ve müspet çalışmalarını bulduğum imkânlar ile kamuoyu ile paylaşarak, Kızılcahamam siyasetinden uzak tutmaya çalışarak görevimi yapmaya çalışıyorum İddia ettiğiniz gibi bugünkü belediye çalışmalarında da PEŞKEŞLEŞME – NEMALAŞMA HORTUMLAŞMA çalışmaları varsa bunları denetleyecek ve kamuoyu ile paylaşacak Sizlerin ve Bizlerin vekili Saygıdeğer Meclis Üyelerimiz görevlerinin başındadır Şahsınızda kamuoyumuza ve ilgililere saygı ile sunarım.

  • ercan   14-11-2009 15:09

    iii bir sey yapmak ıstıyorsanız su sureyız az kısaltın mılletın ıcı gucu oluyorr otubuss uyuz uyuz gıdyorrr 1 15 dk yol bu mesafe ıcın cokk

  • d.s.   13-11-2009 21:49

    denetimden hemen sonra bir akşam bir duraktan otobüse bindim. benden sonra bir sonraki duraktanda bir yolcu bindi ve otobüs hostes koltuğuda dahil full doldu.sonra bekodan bir yolcu bindi. muavin benden sonra binen yolcuya beyfendi aramış yer ayırtmış kalkınız dedi. adamcağız tam kalkıyorken yer ayırtan yolcu nispeten genç olduğu için belkide utandı ayırttığı yere değil şoforün yanındaki araya oturdu. bu sahneyi defalarca yaşadım. işte otobüs esnafımızın ve belediyemiz denetimindeki durum budur. k.hamam otobüscülerinin yıllardır öğrenmediği ve direndiği bir gerçek var.siz bu yolcudan ekmek yiyorsunuz. allah bu yolu bu yolcuyu sizin rızkınıza vesile kılmış.bunca zamandır bu yolcuya saygı gösterilmedi bundan sonrada zor.

  • hasan   12-11-2009 23:52

    memurum hem işe hem de hacettepeye gidiyorum ikinci ögretim ögrenci pasosu çıkarabilir miyim.. Örgün öğretim.

  • Aydın   12-11-2009 23:51

    Sayın Veysel Bayram yok şura peşkeş bura peşkeş. Sen akşama kadar belediye anonslarından yok bilmem şu maddenin şu fıkrasına göre şurdaki bilmem kaç parsel arsa peşkeş çekiliyor diye hiç duymuyor musun acaba. Parsel parsel arsa satılmakta bundan elde edilen gelirle de isteniilen işler rahatlıkla yapılabilmektedir. Ortada emek ve alınteri yok. Hazır para ile o koltuğa kimi oturtsan aynı işi yapar. Kızılcahamam haberde geçenki görüntüdeki belediye binası etrafını saran kalabalıktaki yüzlerdeki çıkar ve kendi payına bir şeyler çıkarma . pastadan bir dilim elde etme ifadelerini görmedin mi. O dediğin peşkes varsa şimdi var. İyice bir bak etrafına hatta bakma gör.

  • Veysel BAYRAM   12-11-2009 22:32

    “Aydın” Bey cevabi yorumunda Bilen “ bilen biliyor da bilmeyen bişiy biliyorsun sanacak. Pek çok çocukta Kızılcahamam Haberi okuyor onları yalan yanlış laflarınla yanlış yönlendirme.” Diyorsun. Evet, Otobüs işletmesi ile ilgili açıklamam gayet açık ama anlamak istedikleri halde anlamak istemeyenlerin anlaması için bir kez daha özetleyeyim. Kızılcahamam Otobüs İşletmesi 2005 yılında dönemin belediye başkanı Âdem Özbekler tarafından gayri resmi olarak kapatılmıştır. Kızılcahamam Otobüs İşletmesi 2005 yılında dönemin Belediye Başkanı Âdem Özbekler tafından gayri resmi olarak İHALESİZ PEŞKEŞ ÇEKİLMİŞTİR. Dönemin belediye başkanı Âdem Özbekler Peşkeşten sonra da Kızılcahamam belediyesi ismini gayri resmi olarak kullandırtmıştır/bütün gayri resmi faaliyetler bugünde kullandırılmaktadır.. “Aydın” Bey cevabi yorumunda “O takdire şayan dediğin denetim uyduruk bi denetimdi ve bir defa oldu. Üstelik bir yorumcunun dediği gibi şurda denetim var diye bütün otobüsler aranarak. Tek bildiğin eski yönetimi karalamak. Takdire şayanmış.” Diyorsun. Evet, otobüs denetimin göstermelik olduğuna, kontrol ekibi yerini alır almaz Ankara’dan gelen tüm otobüslere anında kontrol yapıldığının bildirildiğine sizin ve diğer yorumcular kadar bende eminim ve bu duygumu ilk yorumumun son paragrafında belirttim. Ama dikkat et Eski Başkan ÖZBEKLER otobüsçülere peşkeş çeken başkan iken yarım otobüsleri minibüs yaptıran ve günlük 100 şikâyete rağmen bir yaptırım uygulayamayan başkan. Coşkun Başkan Şampiyon Kızılcahamam’da işletmeci olan tüm esnafın ve bugünkü oluşumda faaliyet gösteren otobüsçü esnafını gayri resmi oluşumlarla sıkıntıya sokan ve mağdur eden başkan. Size göre hangi başkan minibüsleri yarım otobüs yapmada ve denetlemede daha etkin olmalı? Bu gerekçe ile Coşkun başkanın minibüsleri yarım otobüs yapması, şeklen de olsa denetler görünmesi, şeklen de olsa bu denetim çalışmalarının gelecek dönemlere aktarılacak olması bana göre takdire şayandır. Cevabi yorumunda da belirttiğin gibi, tek derdim pasif ve menfi çalışmaları ile Kızılcahamam’a ve dolayısı ile AK PARTİMİZE zarar veren eski Belediye Başkanı Âdem ÖZBEKLER’ İLE onun bütün olumsuz çalışmalarına destek olan belediye meclis üyelerini gelecek dönemlerde Kızılcahamam siyasetinden uzak tutmaktır. “Aydın” Bey, 5 Yıl halkın vebalini temsil ettim bu gerekçe ile ilgi alanım belediye çalışmalarıdır. Evet, eski belediye başkanı Âdem Özbekler ve ekibinin, eski imar şaibesini koruduğunu ve 5 yıl aynı ekip ile çalıştığını ve yine şaibeli ekip ile şaibeli çalışmalar yaptıklarını. – Şirket payının % 99,99450 hissesini temsil eden Belediye Meclisi Denetimden kaçırılan ve kapılı kutu gibi yönetilen Jeotermal çalışmalarını. – otobüs peşkeşini. – Küçük kaplıca peşkeşini. – kaplıca oteli peşkeşini. – bir şirkete bedava jeotermal aboneliği ve ısıtma peşkeşini. – Şehit Fatih Duru Parkı WC peşkeşini. – Weilburg caddesindeki 3,5 dönüm yeşil saha peşkeşini.– Pazar yârine yapılan üst kat dükkân peşkeşlerini. – Köylü ve balıkçı Pazarı işgaliye peşkeşini – Bazılarına üst yoldan kot verilerek menfaat sağlanırken bir hırs yüzünden aynı şartlardaki arsasına ruhsat verilmeyerek mağdur edilenleri – belediye Üst kat dükkân kiraları peşkeşini – sanayi bölgesi işgaliye peşkeşlerini biliyorum ve anlatıyorum. İçme suyu – kanalizasyon – Doğalgaz çalışmalarının pasif yönetim anlayışı ile organize edilmediğini sonrasında asfaltlama yapılamadığını. TOKİ’ nin - Huzur evinin değerlendirilemeyerek Kızılcahamam’a dolayısı ile AK PARTİMİZE zarar verdiklerini biliyorum ve İç İşleri Bakanlığı nezdindeki incelemelerimide tüm engellemelere rağmen sürdürüyorum. “Aydın” bey ben bildiklerimi açık kimliğimle ve aracılığınız ile bir kez daha kamuoyumuza sundum. Açıklamalarımda yalan ve iftira varsa sizde veya muhataplarım bildiklerinizi açıklayınız. Kamuoyuna saygılarımla.

  • burak   12-11-2009 18:54

    1,5 saat süren yolculuk oldukca yorucu dolmuş gibi bir ulaşım zihniyeti sadece burda olsa gerek... Her firma zamanı azaltmöaya çalıştıkca bu yörede zaman uzuyor... Artik kazan yakınlarında mola verilşse yeri :)))) bu halka yazık..

  • Osman KARASLAN   12-11-2009 14:03

    Söyleyeceğim söz gideceği yeri biliyor .. boş lafa gerek yok yapılan her faaliyet güzeldir. Herşey Kızılcahamam için 5 Yılda yapılmayan 6 ay içinde yapıldı geçmişe dönün bakın bide yapılan faaliyetlere daha da yapılacak faaliyetleri izleyin Kızılcahamam Daha güzellesiyor cennet köşesi oluyor..

  • kenan can   12-11-2009 11:26

    k.hamam belediyesi hiç bir zaman bu otobüslerle ilgilenmiyor vede ilgilenmez.ben bir vatandaş olarak otobüste ayakta beş kişi oldugunu cep telefonumla çektim belediyeye şikayet ettim.yoldanda aradım şu saat otobüsü diye.yinede kimse çıkıp gelmedi.bu denetimse eger otobüs kızılcahamama girdiğinde durdurmaları lazımdı.yok şimdi çıkmışlar yol ayrımına denetim yapıyorlarmış.fasa fiso..göstermelik.çocuk kandırıyorlar..

  • kızılcahamamlı   12-11-2009 07:50

    bu bile büyük bir ilerleme gerçi ne işe yarıyosa hepsi göz boyamak için

  • Aydın   11-11-2009 23:23

    Kızılcahamam - Ankara arası yolcu taşımacılığını 17 kişilik minibüsten 27 kişilik otobüse yükselten ekibe ve takdire şayan otobüs kontrollerine teşekkür ederim Sayın Bayram insanı güldürme, o saçma sapan yorumlarınla da çoçukların aklını karıştırma. Bilen biliyor da bilmeyen bişiy biliyorsun sanacak. Pek çok çocukta Kızılcahamam Haberi okuyor onları yalan yanlış laflarınla yanlış yönlendirme. O takdire şayan dediğin denetim uyduruk bi denetimdi ve bir defa oldu. Üstelik bir yorumcunun dediği gibi şurda denetim var diye bütün otobüsler aranarak. Tek bildiğin eski yönetimi karalamak. Takdire şayanmış. Küçük çocuk bile bunu bilip bilmeden söylemez. Nerde gördün takdire şayan bi denetim olduğunu.

  • Veysel BAYRAM   11-11-2009 21:33

    Kızılcahamam - Ankara arası yolcu taşımacılığını 17 kişilik minibüsten 27 kişilik otobüse yükselten ekibe ve takdire şayan otobüs kontrollerine teşekkür ederim. Ama Kızılcahamam Belediyesi Otobüs İşletmesinin gayri resmi peşkeşini ve gayri resmi peşkeşin devam ettiğini de ilgililere ve kamuoyuna bir kez daha duyurmayı bir görev sayarım Şampiyon Kızılcahamam firması kurulana kadar, Kızılcahamam – Ankara arası yolcu taşımacılığı “Kızılcahamam Belediyesi Otobüs İşletmesi” ile “Kızılcahamam Seyahat Otobüs İşletmesi” tarafından kalitede rekabet usulü ile devam ederken, Şampiyon Kızılcahamam Otobüs işletmesinin kuruldu. Bu firmanın kurulması ile yolcu taşımacılığında bilet ücretlerin ucuzlatılması ve karşılığı olarak da kaptı kaçtı taşımacılık rekabeti başlatıldı. Zarar eden belediye firmasının zararı taşımacılığın üç firmaya çıkması ile dahada arttı. Zararı önlemek isteyen zamanın Kızılcahamam Belediye Meclisi, iki özel firma aynı isim ve aynı yazıhanelerinde, “Kızılcahamam Belediyesi Otobüs İşletmesi”de yeni oluşumu ile “Kızılcahamam Belediyesi Özel Halk Otobüsü” sıfatı ile Kızılcahamam belediyesi adına ve Kızılcahamam Belediyesi yazıhanelerinden yolcu taşımacığına devam etmeleri şartı ile, 10 adet en az 40 kişilik otobüs kiralaması kararı aldı. İhale Belediye Encümeni huzurunda yapıldı. İhale saatinde başkan sürekli telefonla birileri ile görüştü, İhaleye elinde en az 20 adet 40–50 kişilik otobüsü dolan Seyahat firması germedi. Ama elinde bir tane 40 kişilik otobüsü olmayan Şampiyon firması girdi. Komisyon ve belediye başkanı Adem Özbekler “ihaleye tek firma girdiği için rekabet ortamı oluşmadı mantığı ile ihaleyi iptal etmeyi önerdi ve öneri kabul görerek ihale iptal edildi” Dönemin Belediye Başkanı Âdem Özbekler Belediye işletme ve şirketlerinin her türlü tasarruf yetkisinin Belediye Meclisine ait olduğunu bile, otobüs işletmesi ihaleselsinin iptal edildiğini bile, bile yeni veya ek bir karar almadan 17 Mayıs 2005 tarihinde “Kızılcahamam Belediyesi Otobüs İşletmesini” gayri resmi olarak kapattı. Kapattığı belediye otobüs işletmesinin işletme hakkını gayri resmi bir protokol ile (protokol Kızılcahamam noterliği atlanarak Ankara’da yapıldı) Kızılcahamam Seyahat ve Şampiyon Kızılcahamam firmalarına İHALESİZ PEŞKEŞ ÇEKDİ (Mükâfatı olarak da Kızılcahamam’ı ve Kızılcahamam Belediyesini AK Partiden mahrum etti) Sayın Belediye Başkanı ve yetkililer, Kimsenin ticari anlayışı ile işim yoktur. Ama, Kızılcahamam Belediyesi Otobüs İşletmesi İHALE EDİLMEDEN PEŞKEŞ ÇEKİLMİŞTİR. Ve PEŞKEŞ DEVAM ETMEKTEDİR. Mevcut “Kızılcahamam Belediyesi Özel Halk Otobüsü” klişesindeki “KIZILCAHAMAM BELEDİYESİ” sıfatı gayri resmi kullanılmıştır ve kullanılmaktadır. Suçu işleyenle suca iştirak edenlerin veya suçu görmezden gelenlerin aynen suçu işleyenler kadar suçludur. Denetimler şeklen de olsa iyi ama işaallah denetimlerin şekli ile ilgili yorumlar dikkate alınarak daha gerçek denetimlerin yapılacağı ümidi ile, Gerçekleri ilgililere ve kamuoyuna bir kez daha hatırlatma fırsatı veren sayın kizihcahamamhaber.com ailesine teşekkürlerimle.

  • kızılcahamamdan   11-11-2009 12:00

    Popilist siyasetin parçaları yine popilistsiniz....

  • 06-07   11-11-2009 09:42

    arkadaslar madem bukadar sikayetçisiniz sirketten ve denetleyenlerden size çok basit bir tavsiye vereyim hemde kesin çözüm. cep telefonunuzdan 155 i ariyorsunuz (ücretsiz) gitmekte oldugunuz istikameti, biliyorsaniz aracin plakasini, rengini ve sürati ilgili bilgiyi telefondaki polis memuruna bildiriyorsunuz. unutmadan sikayetinizi söylemeyi unutmayin ( ayakta ve fazla yolcu, asiri sürat vs.) ilgi polis memuru arkadas telefonu kapatir kapamaz aracin istikametindeki trafik ekiplerine bilgi veriyor ve ekipler araci çevirerek gerekli ceza islemini uyguluyorlar. unutmadan bu minibüslerin yolcu sigortalari allah korusun bir kaza durumunda eger araçta limitinden fazla yolcu var ise gerekli tedavi giderlerinizi veya maddi kaybinizi karsilamiyor. bu demek oluyorki soför ile yine yüz göz oluyorsunuz. ben bundan sonra 155 i ariyorum. sizde arayin. halkimizdan bir tepki görmediklerinden bukadar piskin ve saygisiz olabiliyorlar. bakalim 150 - 200 ceza makbuzlari ellerinde birikmeye basladiginda ne yapcaklar. hersey daha rahat bir 80 km için. bu harekete sizde katilin.

  • ahmet   11-11-2009 09:25

    bu uygulamadan otobüsçülerin haberi vardır.Tedbirlerinide almışlardır.Bu uygulama tek bir gün degil baskın şeklinde belli günlerde yapılmalı kanısındayım.Yani bu uygulama göz boyamadan başka bir şey degil. Ben Ankarada oturuyorum.evime iş yerinden servisle gidip geliyorum.Kızılcahamama taşınmayı düşünüyordum.Geçen cumhuriyet bayramı tatili olduğu kızılcahamama gitmek için saat 13,00 da kültür merkezine geldim saat 13,50 de otobüse ancak binebildim 15,10 civarındada kızılcahamam da oldum.bundan sonrada bi daha kızılcahamamamı gitmek...HERGÜN GİDİP GELENLERE ALLAH KOLAYLIK VERSİN...

  • BAKİ   11-11-2009 09:16

    Sayın başkanımızın bir çok hizmetinde olduğu gibi otobüslerin değişmesi hizmetinide takdir ediyoruz.,ancak otobüslerdeki hizmet kalitesi buna paralel olarak artmadı aksine düştü gerek hareket saatleri ,gerekse ayakta yolcu allma artarak devam etmekle birlikte Ankara içinde otobüsler şehir içi minübüs gibi yolcu alıyor(örneğin kültür merkezinden demetevlere yada sincan kavşağına veya eryaman kavşağına gibi) bu çok çirkin ve saygısız bir uygulama .Aynı zamanda hepsi değil ama bazaı yazıhane görevlileri ve şöförlerle muavainlerin davranışları aşağılayıcı yanıltıcı ve kaba.Belediyemiz bu kontrolleri bu şekilde değilde yolcu gibi Ankaradan bidip gelerek burdan Ankaraya giderek kontrol edip rapor verecek elemanlar yada sürekli gidip gelen yolcularla görüşerek daha sağlıklı tespit edebilir ve sonrasındada us ile uslanmayı us ile uslanmayana da gerekli cezai müeyyideyi uygulayarak uslandıracağına inanıyor ve başta sayın belediye başkanımız olmak üzere ilçemiz için hizmet veren tüm belediye çalışanlarına başarılar diliyorm.

  • HAMZA   11-11-2009 08:44

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • kilevra   11-11-2009 08:02

    yahu bu kızılcahamamın başına bu otobüsleri bela eden zaten şimdiki belediye başkanı önceden ne güzel büyük otobüsler vardı bu işi yapanlarda belliydi sayısı azdı sonra çıktı geldi şampiyon kızılcahamam diye kendine inanan insanlarıda rezil etti kızılcahamamlıyıda rezil etti..şampiyonda batanlar parasını kurtaramıyanlar bi konuşsada görsek.bide tebrik ediyosun biraz rahatlattı diye..deveye diken abi..

  • Yakup   11-11-2009 07:36

    köyde danasınını satan ,koyununu satan geliyor alıyor bir minübüs oluyor otobüsçü bu ne rezalet,insan canı bu kadar ucuzmu dağdan gelen güya şoför denilen kalaslara canımız emanet ediliyor,belediye olarak bununda önüne geçsinler,önceki belediye başkanınıda bunlar yıpratıp kaybetmesine neden olmadılarmı?

  • pokemon   10-11-2009 23:26

    bırak k nokta hamam gırısındekı denetımı!! o denetımı ankarada bir kavşakta yap!!!

  • kızılcahamamdan...   10-11-2009 21:35

    ben genelde ayakta gidip geliyom :D

  • adem   10-11-2009 20:57

    malum sayın başkanın seçim kazandıktan sonra ilk icraatlarından biride otobüs firmasına çeki düzen için yapılan yeni düzenlemeler.otobüs firmamız yeni araçlarla yeni yazanesi en azından o köy dolmuşculuğu görüntüsünden kurtuldu. lakin hizmet anlayışında o eski yılların alışkanlıkları devam etmekte. bunu en çok günlük gelip gidenler bilir. burada otobüs esnafıda aslında iki arada bir derede kalıyor gibi malum ekonomik şartlar yakıt pahalı kıyamet gibi araba var.yani eve ekmek götürmek kolay değil. ama yinede turizme yönü dönmüş kalkınmasını buna bağlamış bir ilçeninde taşımacılık alanında sorumluluları olacaktır. fazla uzatmıyorum. işini seven otobüs esnafınıda tenzih ederek devam edegelen sornları yazmak istiyorum. elbette takibinide belediemizden bekliyorum 1- ayakta yolcu alma aynen devam. bazen çok sıkıcı oluyor. kimse yolda kalmasın ama artık yocununda bir saygınlığı olamlı. 2- eskiden belediye işletmesi varken duraklardan otobüsün gececeği saatler belli idi. ancak şimdi bekliyosun gelmiyor. zaman belli değil. saatli hareketten çok dolunca devam anlayışı var. 3- kaptanlar bazen çok kaba.muavinler eğitimsiz.seyahat anında muavin fırçalayanlar, sürekli ceple boş muhabbet edenler vs. vs.

  • yolcu   10-11-2009 20:53

    Ben Ankara Kızılcahamam arasında 3 yıldır gidip-geliyorum ,Belediye birşey yapmaya çalıştı küçük arabalar daha sıkışıktı bunlar biraz daha iyi en azından bagajları var. Yanlız bilemedim bu denetleme gündüz mü yapıldı. Aslında akşam mesai çıkışında yapılırsa daha doğru olurdu.

  • ramazan   10-11-2009 19:39

    zabıta nuri odacı sekıl cıkmıssın yakısır :))))

  • yolcu   10-11-2009 17:14

    Neyi denetlemişler anlayamadım. Yanlışlar ancak eğitimle düzelir yol kesip otobüsün içine bakarak değil. hangi otobüs yolcusu şöförün yanında şikayette bulunabilir ki.

  • VATANDAŞ   10-11-2009 16:16

    Hiç böyle denetleme mi olur boyle denetleme yapıldıktan sonra her zaman yapsınlar bir sey bulamazlar bu denetleme değil düpedüz yol kesme hem sen bir otobüs durdur ikinci otobusu durdurana kadar haberi her söfor duyar yani tlf hemen arayp butun soförler uyarılıyor bunu BİLMİYOSANIZ ÖĞRENİN BELEDİYE ENCÜMENLERİ

  • bence   10-11-2009 14:52

    bence bu uygulma çok saçma tmm iide olbir ama bu insanlarn yarısı işe,dershaneye,hastana ye gidio böle bi şeklde alı koyulması insanların saçma ayrıca otobüsler buz gibi bazen sbh bile klimaları açıolar birazda dikkatli kullnsınlar mşl önüne gelen 18 yaşındaki herkese otobüs wermişleer can taşıo bunlar cannnnn

  • kilevra   10-11-2009 13:56

    göz boyama....böyle bişi olsa gerek..(biz çalışıyoruz diyor arkadaşlar)

  • OĞUZ    10-11-2009 12:53

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • kızılcahamamdan   10-11-2009 11:40

    Neyi Değiştirdinizde Neyi Denetliyorsunuz Volt Arabalarla Bu Prestij Arabalar Arasında Ne Fark Var Bana Söylermisiniz. Göze Gelen Değişikliği Değil Gönle Hoş Gelen Değişikliği İstiyoruz....

  • Aydın G.   10-11-2009 11:09

    Ben iki gün önce sufiyorum konserini verdi adlı başlıkta şikayetimi yapmıştım otobüslerde buz gibi su konusunda:) Ayşnen kopyalıyorum. Kızılcahamam haberde böyle bir haber olmdadığı için bu başlığa yazıyorum. Önemli bir konu. Şimdi şöyle Ankara gidiş gelişlerinde yazın sıcakta kaynamış su veriyorlardı otobüslerde biraz daha ısıtsan çay demlenir di yani:))) Kışın da su istedin mi buzzz gibi veriyorlar mecburen içiyorsun. Şu anda bardemciklerim şişmiş vaziyette. İlgililere duyurulur. En azından su kasada durursa en azından ılık olur. Az tüketilsin diye de belki bu yolu denemiş olabilirler aslında. Yazın klima açmazlardı yanardık kışın da açıyorlar ama nedense ısınıncaya kadar yol bitiyor buz gibi hava veriyor. İyi geceler. Editör yayınlarsa seviinirim.

  • ayşe   10-11-2009 11:02

    böyle denetlememi olur ya milleti yolundan alıkoyarak yanlış bi iş.hiç olmayacak bişey.

  • niyo   10-11-2009 10:57

    valla çok güzel bi hareket ama birde ankaradan gelirken kontrol yapılsa ve görseler neler olduğunu müşteriye nasıl davranıldığını ankaradan kızılcahamama bir paket gönderiyosun sanki müşteri binmiş gibi 5tl para alıyorlar ayıptır, terbiyesizliktir, birde buna önlem alırlarsa çok güzel olur. SAYGILARIMLA