Ana Sayfa  /  Okullarımız  /  Orhangazi İlköğretim Okulu
  • Facebook da Paylaş
Orhangazi İlköğretim Okulu
  • 11-03-2007
  • 334 yorum
  • 5624 okunma
Yenice mahallesi de bulunan okula geçtiğimiz yıl bir ek bina yapıldı
Okul Müdürü  Celal IŞIK Tel:
Öğrenci Sayısı  417  
Derslik Sayısı  12  
Öğretmen Sayısı  20  
Okulun İnternet Adresi  Yok

Etiketler : Orhangazi - İlköğretim - Okulu -
YORUMLAR
  • Remzi BÜLBÜL   08-07-2010 18:38

    1961 Kızılcahamam orhangazi ilkokulu mezunuyum.yetiştirme yurdundu büyüdüm.emekliyim .kızılcahamamlılara vebende emeği geçen tüm öğretmenlerime saygılarımı iletiyorum.ayrıca bizlere yurtlu derlerdiniz,sevgili kızılcahamamlılar.kızılcahamam ortaokulundan 1963yılında ayrıldım.

  • meçul    05-03-2010 17:39

    pehhh

  • saLLa   26-12-2009 14:48

    bizde bu sene misafiriz şu 8 yıl ne çbk qeldi qeçti.

  • belirsiz   15-12-2009 16:43

    hocam bir şaşırtma oldu lütfen karneme (5) beş verin

  • ben 6 b sınıfından gizem nur    13-11-2009 18:25

    walla doğru sölemek gerekirse diğer okullar bizim okulun yanında hiç kalır en iyi okul orhan gazii:D:D:D :):):):)

  • emin   28-10-2009 12:09

    merhaba ben emin 3-b den

  • oguzcan   15-10-2009 10:24

    herkese slm okulun tadını cıkarın

  • büşra zeynep   29-09-2009 19:08

    herkese başarılar dilerim.en çokda 4-A sınıfına(çünkü benim sınıfım):)))

  • büşra zeynep    03-09-2009 19:36

    çok heycanlıyım.çünkü 4. sınıfa geçtim ve yeni öğretmenlerim olcak.bir sürü öğretmenle tanışacağım.yeni birileri de gelirbelki.yeni derslerim bide:fen,sosyal,ingilizce vb.çok seviniyorum:)

  • sabire fatma   10-06-2009 15:39

    aferin kız iyi yazmişsın

  • sümeyye yüce   08-06-2009 21:22

    şu yok farzet yazan kimse nedn ismini gizliyooo adamsa (korkmuyosa)söylesin ismini kim kimi unutmuyomuş gösteriyim ona kuzuyu

  • bensu   06-06-2009 23:01

    çok ama çok gzl bir okul.herşeyi tamam.öğrenciler süper performans süper.

  • Pe-ça-cu-ka   06-06-2009 22:59

    Yasiiin biz mevlana değiliz adam ol da gel. Havanı alırız;)

  • yok farzet   03-06-2009 14:28

    sizin için orhan gazi bitmişse bizim içinde siz bittiniz kuzu hiç umrumuzda değilsiniz kusura bakmayın ama defolun kuzu salla çok mu lazımsınız sanki

  • ayşe   15-05-2009 20:58

    büşra ya ben bi türlü bulamamadım bulsana ya bana bi yaz 19 kasımda yaz

  • 446   15-05-2009 17:28

    orhan gazi bizi unutma istersen unut ama beni unutma

  • Sabiş_Fato_İroş_Özo   11-05-2009 09:37

    Bizim için orhangazi bitmiştir daha da bu okula gelmeyiz xDxD Şaka maka derken 8 yıl geçti.Ne kadar kötü günümüz olduysa o kadar iyi ve eğlenceli unutulmaz anılarımız günlerimiz oldu.8 yıllık okulumuzda şimdi misafiriz...Üzemizde emeği geçen bütün hocalarımıza saygılarımızı arz ederiz(Arz ederim Hasan xD Doğru mudur? Doğrudur..xD) Hey gidi Orhangazi hey!!! Bizi unutma!!

  • kadir SOYLU   10-05-2009 18:47

    ewt bnde katılıyorum sümüyye ve betül

  • betül   08-05-2009 23:52

    sümeyyecim sana qatılıorm cnm.... seninle qurur duyuorm xD

  • sümeyye yüce    07-05-2009 22:18

    ilknurcuğum senin kelime haznen zayıf olduğundan dolayı tayfanın ne demek olduğunu söylesekte anlamassın tammam mı canım sen bu yazıyı okurken 32 dişini göstererek sırıt ok

  • süper   06-05-2009 15:39

    süper bir okul egitimi adaleti çok özel bir okul

  • DİLARA AYBÜKE   03-05-2009 12:41

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkü SİZİ ÇOK SEVİYORUM.................. BEN DİLARA AYBÜKE

  • gül   02-05-2009 10:52

    en çok minayı seviyorum çünkü komşuyuz

  • ilknur   29-04-2009 21:10

    yha sınfa bayıluyorum bide mümkünse şu ek bina azıcık ısnsn yhA BİDE şu "TAYFA" NE DEMEK YAHU Bİ DEYİN

  • 5A ` LI   23-04-2009 14:18

    herlesin bütün okulun 23 nisan bayramı kutlu olsun zuhal hocam siz hem güzel hemde iyi bir öğretmensiniz size denilecek birşey yok

  • şeval(5/a)   23-04-2009 13:01

    zuhal hocam 23 nisanı atlattık hepim,ze hayırlı uğurlu olsun sorduğum herkez çok beğeniyor size çok teşekkür ederim...

  • 7/A   13-04-2009 21:42

    orhangazinin hattağa kızılcahamamın en zeki sınıfı

  • şevval 5/a   03-04-2009 16:34

    zuhal hocam sizi çok ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkk seviyorum sizzi ne kadar sevdiğimi yazsam buralara sığmaz ama sizzi çok seviyorum 23 nisanı sabırsızlıkla bekliyorum bütün 5/A yya selamlar bu arada kastamonudaki öğrenciler için de zuhal hoca çok iyi diyorum

  • merwe 7-b   31-03-2009 12:16

    Hocam sizi çok sewiyorum iyi bir hocasınız lütfen bizi bırakmayın

  • melek   30-03-2009 17:23

    Yılmaz öğretmenimi çok seviyorum.O çok iyi bir öğretmen.Öğrencilerini çok seviyor ve onları eğitip öğretiyor.Şahsen ben öğretmenimi çooooooooook seviyorum.Zeynep'le aram düzeldi.Bunun nedeni öğretmenim.Çünkü o bizi barıştırdı. İşte bizim biricik kalpli öğretmenimiz böyle.Hep iyiliğimizi ister.Ben ve arkadaşlarım öğretmenimizi çok severiz.İyiki benim öğretmenim.Arkadaşlar benden bu kadar.

  • büşra zeynep   27-03-2009 17:51

    öğretmenim siz 3-a sınıfının bir çiçeği,emeği kıymeti ve değerlisisiniz.sizi seven büşra zeynep arslan.öğretmenimizin kıymetini bilmeyen,artık bilsin!!arkadaşlar öğretmenimizin kurallarına uyalım.mutlu olalım.

  • aytşe çakıroğlu   27-03-2009 14:42

    altan özellikle altan sbs de 1. oldu çalışkanlar beni saymassak altan zeynep derviş ahmet büşra beyza

  • ayşe çakıroğlu   27-03-2009 14:27

    iyi ki beden öğretmeninin taini çıkmış da buraya gelmiş çok temiz kalpli ama kastamonudaki öğrencilerine üzülüyoru bu kadar iyi öğretmeni nasıl kaybettiniz

  • ayşe çakıroglu   27-03-2009 14:23

    bütün 3-a sınıfı öğretmenini çok seviyor beden öğretmeni ve bilgisayar öğretmenini de bütün 3-a sınıfı seviyor bütün dünya 3-a sınıfı öğretmeninin taini çıkarsa öğretmeninizin kıymetini bilin

  • büşra zeynep 3 -a   26-03-2009 19:47

    canım arkadaşlarım,sizi çok seviyorum 26 mart durdunun doğum günüydü. çok eğlendik.zeynep,mervenur,sümeyra,melek,beyzave şeymayı çok seviyorum.birde durdu.benim için arkadaşlarım çok iyi.öğretmenimiz bize bütün sevgisinide katarak emek veriyor.3-Asınıfı çok mutludur.herkes bizim öğretmen gibi sevgiyi ve saygıyı bilsin lütfen.

  • abdurrahim   24-03-2009 12:48

    benim eski okulum ve eski öğretmenim sizi çok özledim burdan eski öğretmenim olan HAVVA YORULMAZ'a selamlar oradaki eski arkadaşlarıma da selamlar

  • büşra arslan   22-03-2009 19:44

    3-A sınıfındaki bütün kişiler yazıyor artık.melek,ayşe,altan,şeyma.öğretmenlerimi çok seviyorum.yılmaz öğretmenim çok iyi,beden öğretmenim çok şekerve bilişim teknoloji öğretmenim çok iyi kalpli.

  • melek   22-03-2009 14:30

    ben melek. 3/a sınıfını çoooooooooooook seviyorum . yılmaz öğretmenimi çooooooooooook mu çoooooooooooook seviyorum.ayrıca beden öğretmenimi ve bilgisayar öğretmenimi çok seviyorum.zeynep'le aram kötü ama diğer arkadaşlarım beni çok seviyor. bende onları çok seviyorum...... iyiki onlar kızılcahamdalar. benden bu kadar.

  • büşra arslan arslan 3-a   22-03-2009 09:29

    bu okul 1 numara müdürümüz bizim için herşeyi yapıyor,öğretmenlerimiz de elinden geleni yapıyor.daha ne isteyebiliriz?!

  • altan kıran   20-03-2009 13:16

    3/a sınıfındayım yılmaz oğretmenimı cooooook hemde cokkk seviyorum

  • büşra zeynep arslan 3A   19-03-2009 17:18

    müdürümüz çok iyi çok güzel bir kişi.bizim için herşeyi yapıyor.çok değerli biri.müdürümüzün kıymetini iyi bilmeliyiz gerçekten içten konuşuyorum.herkes müdürümüz Celal Işığın kıymetini bilsin bence.büşra zeynep arslan sevgilerle.

  • büşra zeynep 3-A   18-03-2009 16:18

    yılmaz öğretmenim sizi çok seviyorum.zuhal öğretmenimi de çok seviyorum.öğretmenlerim benim için çok değerli.herkesin sbssi inşallah iyi olur.herkese iyi şanslar.unutmadan bu siteyi kim oluşturduysa,bin kere teşekkür ederim.

  • Mustafa Arslan   18-03-2009 16:00

    bütün öğretmenlerimi çok seviyorum.özellikle sınıf öğretmenimiz ayşe füsun hazır,murat pesen ve arap ulusan öğretmenlerimi çok seviyorum.buradan tüm öğretmenlerime saygılarımla... bu arada bütün 6/B'ye sevgiler...

  • büşra arslan 3-a   17-03-2009 19:19

    okulun bütün öğretmenleri güzel ama 3-a sınıfının canı olan öğretmenimizin kalbi çok temiz.yanlış anlamayın tabi öbür öğretmenlerde çokiyi .ama yılmaz öğretmenimiz 3-a için çok değerli.

  • büşra arslan   17-03-2009 19:12

    benim öğretmenim benim için bir tane ama bilişim teknoloji ve beden öğretmenlerimi çok seviyorum.beden öğretmenim çok şeker,bilişim teknoloji öğretmenimi çok tanımıyorum ama kesin iyi kalplidir.benim adım büşra 3-A sınıfındayım öğretmenim çok iyi kalpli ve adı yılmaz süren.

  • yılmaz süren   14-03-2009 20:03

    3a sınıfı öğrencileri sizi çoooook seviyorum. 14.03.2009

  • yılmaz süren   14-03-2009 19:54

    3-A Sınıfı öğrencileri, canlarım,sizi çok ama çoooooooook seviyorum.Göreyim sizi, çok kitap okuyun, çok çalışın, çok başarılı olun.Yüzümüzü ak edin emi.Hadi kolay gelsin.

  • esra   10-03-2009 15:57

    bizim okulumuz çok güzel 6/a sınıfına selamlar

  • sanane   10-03-2009 12:23

    ben bi dostum ama sana ne oluyo ben anlamadım enes bey herşeye maydonoz olma yoksa bi salataya süs olursun dua ette benim elimden olma

  • zuhal serimer   08-03-2009 22:38

    elifcim çok teşekkür ederim.bende sizleri çok özledim.yazın inşaallah gelmeyi düşünüyoruz kastamonuya.buradaki öğrencilerimde sizler kadar iyi.tüm arkadaşlarına benden selam söyle..kendine çok iyiy bak tatlım.

  • kastamonu- elif   06-03-2009 08:54

    zuhal hocam .merhaba ben elif.nasılsınız?sizi çok özledik.tüm sınıf arkadaşlarımın size bol bol selamı var.yazın kastamonuya mutlaka bekiyoruz hocam.sizi çok seven öğrencileriniz...

  • qaRR1sMa    05-03-2009 13:22

    okul choq qusel ama hıc bır oyunu oynayamıorlar:D Bustun orhanqazililere sayqılarımla herkez kendıne iii baksın:D

  • liseliler   04-03-2009 12:01

    zuhal hocam merhaba.bizler 19 mayıs çalışalarından halkoyunları ekibi öğrencileriniz.hocam sizi ve cemal hocayı çok özledik.bu yıl çalışmalar sizsiz olacak:(sizi çok özledik..lütfen bize ulaşın hocam..

  • beysa   04-03-2009 11:57

    zuhal hocam mrb.nasılsınız?sizi çok özledik.kastamonuya ne zaman geleceksiniz?tüm arkadaşlarımın selamı var.

  • 5bli   03-03-2009 21:31

    arkadaşlar bence bizim okula gelin dier okullar pislikten geçilmiyo eniyi okul orhangazi i.ö.o

  • dilek-sümeyye   03-03-2009 15:52

    hocam biz de sizi çooooooooooooooooooooooooooooook özledik. uğramayı düşün müyomusunuz

  • senem   01-03-2009 19:16

    orhangazi öğretmenlerinden nursel ürkmez e selam ragıp fidan a da selam senem cengiz 6/A organgazi ilkögretim okuluuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  • P!sO_RaPqoPa7   25-02-2009 21:59

    ya ıste ole aysenur napacan demek boyle olcakmıstı bende coq ozledım eskı orhanqazıyı hocalarımı butun 8_b yı ınanırmısın celal hocayı bıle ozledım neyse benım dıceklerım buqadar kendınıze ıyı bakın eskı 8b hep ıyılıkler sızınle olsun HoScAkALıN

  • ayşenur   25-02-2009 16:50

    evt hilmi ya hep ayrıldık arkadaşlarla koptuk bizim lisede var hakkı fln onlarla ayrılmadık ama sizi ck özledik okulmuzu orhangaziyi .taşınmışsınız giittmişsin buralardan kendine iyi bak hocalrıma slm hapinizi öptüm orhangazideki yıllarımı çok özledim :(

  • P!sO_RaPqopa7   23-02-2009 23:15

    napıyım aysenur baba hep ayrıldık ya ben ankaraya tasındım hıcret baba qorun muyo yha sızı cok ozledım bando takımını flan ya bızım tayfayı flan coooook ozledım ya neyse kıb nursel hocama en ıcten dıleklerım le selamlar hepınızı optum hoscakalın ya bıde hem bu okulun oqrencılerınden hıcbır sey olmaz bızım kızların basında hoca yoktu bısı yoktu sızınkınde hıc yoktan war la olum sızden bı sı olmaz cok acıyorum orhanqazıye hoscakalın kıb

  • eNs dmR   22-02-2009 10:03

    o bir dost olan arkadaşımız ismini sölede snle bi konuşalım biz yha istersen

  • FİRDEVS   20-02-2009 18:35

    ESRA arkadaşım ben firdevs ...SENİ unutmadım ya biz nasl konuşacagız hep burda mı konuşacagz ..arkadaşım cevap yaz bana oke..

  • firdevs   20-02-2009 18:31

    esra ben firdevs sen buraya yorum yaz biz ulaşırız sen msn adresin falan varsa yazsana

  • 2007-2008   20-02-2009 17:23

    YA okulumuz qüzel ama hiç alan yoktu Alper hocamıza teşekürler ediyorum o Bize çok Yardım etti... Biz onla kavuşamadığımız VOLEYball sahımıza sonra bir potaya kavuştuk şimdi ama İkiside eskittiler herkese selamlar Hey çömezler okulumuza İyi bakın yok sa Sizi ezeriz olum lisede biz o okula çok emek werdik Bakkkkkkk :D:D:D:D:D:D ÖMER AMCAYA SELAMALAR

  • şeval   20-02-2009 14:29

    biz birinci olamadık diye hiçbirşey bitmedi zuhal öğretmenimiz çok iyi bir kişi perihan 1. oldu canımız saolsun 5 a ya selamlar

  • durmus soylu   19-02-2009 18:19

    bizim okul kadar güsel okul yok .

  • ayşenur   19-02-2009 11:35

    hilmi baba nerelerdesiniz ne yaparsınız neyi eski 8/b yi sizi çok özledim hocalarıma slm hoşçaklın öptüm

  • 5/b li bir öğrenci   16-02-2009 22:33

    bence en güzel okul orhangazi bizim okul en iyisi bizim okulun hocalarıda çok iyi özellikle ayşe hocamı çooooooooooooooook seviyorum arkadaşlar bence bizim sınıfa gelin tavsiye ederim

  • Abdurrahim (Abdefe die tanıyanlar çoktur beni)   16-02-2009 19:23

    Biz 6 iken 7de gidersiniz voleybol maçlarına dediler e şimdi 7'yiz şimdi de göndermiolar.hadi nese bunu geçtik gitsek bile yenilioz hep hep de 2:0! hiç değilse 2:1 yenilsek hiç değilse uğraştık dicez haa.nese oyuncuların hakkını fazla yemeyelim.

  • yasar yılmaz   16-02-2009 13:19

    voleybolda başarılar dilerim

  • zuhal serimer   15-02-2009 20:31

    havvacım doğum günün kutlu olsun tatlım...nice mutlu yıllar diliyorum sana.zuhal hocan

  • p!sO_RaPqOpA7   11-02-2009 20:39

    herkese merhaba ben eskı 8b lı hılmı oncelıkle nursel hocamın ellerınden operım fısun hocamında nursel hocam sız haklıymıstınız qercektende lıse ortaokul qıbı olmuyo ya napsam yapıyım bu okulu unutamıyorum abı ya bız sınıfta bı ayrılmazdık ya ( ben alı mehmet apydın murat walper hamdı hıcret baba aysenur )bız bı butunduk sınıftada napan yapsa bızı ayıramıyodu bu aradada benım yenım yanı arif o okula gelmıs uzen olursa yakarım orayı herkese selam bb

  • perihanerdoğan   11-02-2009 13:48

    bügün yapılan voleybol maçında yenilen orhangazi i.ö.o okuluna geçmiş olsun der ellerinden öperim.

  • Mina gaye 2-b   10-02-2009 18:59

    merhaba sizleri gördüğüm de çok iyi oldu. bütün öğretmenlerimi çok seviyorum.özellikle GÜLÜ çok seviyorum . benden bu kadar. by

  • zuhal serimer   06-02-2009 22:11

    songülcüm merhaba tatlım...inanın bana bende hepinizi çok özledim,bunu bütün kalbimle söylüyorum...hepiniz ayrı ayrı gözümde tütüyorsunuz...okulumuz pazartesi günü açılıyor nihayet sizlere kavuşacağım için çok ama çok heyecanlıyım.bu arada maçlarımız da ilk hafta başlıyor,pazartesi günü tüm voleybol takımı olarak sağlık raporu almaya gideriz büyük ihtimal haberiniz olsun.hepinizi gözlerinizden öpüyorum.

  • songül   06-02-2009 15:11

    özletttiniz kendinizi vala o tatlı sözlerinizi baazende o bağırmanızı özledim ya bittsin şu tatil okulumu özledim en çok tabi ki en sevdiğim hocamaı sizi özledim zuhal hocam :::)))))) artık iyi okullar demek istiyorum

  • songül   06-02-2009 14:48

    zuhal hocam varya sözleriniz bile çok güzel tabi kendinizde öylesiniz kısaca bitanesiniz ya keşke şu tatil biran önce bitse sizi çok özledim

  • ayşenur   01-02-2009 11:41

    mrb arkadaşlar ..bn 8 sene okudum bu okulda acısıyla tatlısıyla bitirdik bu okulu...ama çok özlüyorum ögretmenlerimi,arkadaşlarımı,herkesi herşeyi özlüyorum ,degerini bilsin herkes ,,,ben böyle bir okuldn mezun oldugum için çok gururluyum ,,egitimiyle birlikte spr bi okul,((nursel hocam ,))sizi çok özledik ..yeni ögretmenler gelmiş onlarda hoş gelmişler ,,bütün eski 8b ye slmlar onları .çok özledim .,

  • Esra   31-01-2009 21:05

    Kim kimin arkasından konuşruğunu iyi biliryorku dostumuz yorumu kesti. Arkasından atmayı anlayan anladı sen kafana yorma.:')

  • bilmiyom   31-01-2009 18:25

    bizim okula gelipte yorum yazıonuz hemde hakaret haa sizin okul bişşim gibi nası okul ooo

  • esra   31-01-2009 15:22

    kim arkasından atıp atıpda yorum yapıyomuş :s

  • minikler   30-01-2009 22:50

    okulumuzu ve btün öğretmenlerimizi çok seviyoruz.

  • Bir dost   30-01-2009 09:55

    Arkasından atıp atıp sonra gelip buraya yorum yazmak hocanızı sevmek mi yoksa yalakalık yapmak mı oluyor????

  • bir dost daha   29-01-2009 20:51

    arkadaşım bir hocamızı çok sevmemizin neresi yalakalık doğrusu anlamadık...tüm hocalarımızı çok seviyoruz....

  • Bir Dost   28-01-2009 22:11

    Bu dünyada ne yalakalar var...

  • hdyfthxcoı   28-01-2009 21:56

    Hülya hocam sizi çok özledik biz bu yalakalardan bıktık:(

  • zuhal serimer   24-01-2009 23:10

    benim tatlı betülüm....sen öyle şirin ve sevimli bir öğrencisinki...bende seni çok seviyorum tatlım.iyi tatiller...

  • gül   22-01-2009 19:11

    herkesi seviyorum 2-bbbb

  • betül koçak   22-01-2009 11:59

    okulumuza bu yıl gelen zuhal hoca kısacası zuzu ; seni coook sewiorum okulumuza ayrı bi renk kattın okulumuzu neşelendirdin....8-a betül. hep sizinle olmak dileğiyle ...

  • zuhal serimer   22-01-2009 11:27

    songülcüm .....çok teşekkür ederim. ben o enerjiyi sizlerden ve sizin sevginizden alıyorum.zuzu hocanız

  • üktaüc   22-01-2009 07:52

    Hülya Hocam Sizi Çooook Özledik.

  • @[email protected]   21-01-2009 18:29

    hocam sizi cok seviyorum ensemedigim gün karne günü hocammm. zuhal hocam ceşge hergün okul olsa daha iyi okul hep gırgır geciyo

  • songül   21-01-2009 12:44

    siz kadar enerjik olmak mümkünmü acaba keşke hiç tatil olmasa o karneyi görmek yerine tüm sene okul çekmeye değerrrrrrrrr::))))))))

  • zuhal serimer   21-01-2009 11:45

    tüm öğrencilerime iyi tatiller diliyorum.hepinizi çok seviyorum.gözlerinizden öpüyorum.iyice dinlenin ikince döneme hepinizi enerjik görmek istiyorum.zuzu

  • zuhal serimer   21-01-2009 11:40

    songülcüm esas sizler çok tatlı ve iyisiniz .hepinizin yeri öyle ayrı ki...zuzu hocanız

  • songül   20-01-2009 20:29

    çok iyisin çok güzelsin diyorm zaten diyecek başka bişey yok o yüzden diyemiyorum kısaca eşi bulunmaz birisiniz:))

  • ismim ne acaba   20-01-2009 14:42

    bizim okulda o kadar çok tatlı öğretmen var ki say say bitmez örneğin; nursel hoca,zuhal hoca, ayşe keleş,füsun hazır...

  • püüüff........   19-01-2009 12:33

    Koskoca dönem ne çabuk bitti be.

  • eLLiF   17-01-2009 18:58

    hcam sız bıtanesınız bızı bırakmayın lutfen...

  • Saqopa_Qajmer   17-01-2009 16:57

    en ıyı okul orhangazı herkese slm

  • zuhal serimer   17-01-2009 00:33

    esas sizler hepiniz çoook tatlısınız hepinizi gözlerinizden öpüyorum.dünya talısı öğrencilerim......(bu arada emincim sanırım büyük harfle yazdığın için mesajını okuyamadım ...)

  • betüL merFe xD   16-01-2009 15:47

    hoCam süpeRsiniZzz Ya ßaşKa yazaCaK ßişeY buLamaDım :D

  • yusuf   16-01-2009 12:54

    canım okulum okulum

  • sngl   16-01-2009 12:42

    siz vvarya bitanesiniz inanın sizin yeriniz bir bşka kim ne derse desin siz çok iyisiniz zuzu hoccamm

  • zuhal serimer   15-01-2009 14:59

    hava ve songül (pofuduk tavşanım) çok iyisiniz böyle devam edin.sizinle gurur duyuyorum.ilk maç kesin bizim.........sizi çoook seviyorum tüm voleybol takımım

  • zuhal serimer   15-01-2009 14:57

    benim canım öğrencilerim .......hepinizi çok seviyorum .hepiniz çok ama çok değerlisiniz.....zuhal serimer

  • elif   15-01-2009 14:55

    hocam sizi cok sevıyoruz sız bıtanesınız bızı bırakmayın

  • havva.. ...songül   15-01-2009 14:54

    binlerce meyve arasından en tatlısı sizdiniz .değeri bilen sizsiniz . gecelerin ardındaki güneşsiniz .ayın içindeki en güzel yıldız sizsiniz .........zuzu hocamıza sevgilerle

  • songül   15-01-2009 14:49

    dünya tatlısı zuhal hocamıza .....siz gibi bedenci görmedi bizim okul .sizi çok seviyoruz zuzu hocamız sakın bzi brakıp gitmeyin.

  • qReeNLeR   13-01-2009 19:55

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • YiNe EMiN YiNe EMiN qReeNNN   13-01-2009 19:24

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • öğrenci velisi   12-01-2009 22:31

    Sayın Kaymakam Bey, Orhangazi İlköğretim Okulunda okuyan bir öğrenci velisiyim. sizin şahsınızda Okul idarecileri,ve Belediyeyi göreve davet ediyorum. bizler yavrularımızı okullara çöp kovalarını taşıması, temizlemesi,yıkaması için göndermiyoruz. Orhangazi ilköğretim Okulu binasının yanında bulunan iki adet büyük çöp varili hergün Bizzat Müdür bey tarafından öğrencilere taşıttırarak yaklaşık 150 metre aşağıdaki toplama merkezine gönderiliyor. Ortalama 70-80 kg gelen bu varilleri büyüklerin bile kaldırarak toplama merkezindeki yere boşaltması zor iken çocuklara yaptırılması ne kadar zor olsa gerek. ayrıca görevli hizmetliler ne işe yarar anlamak mümkün değil. tuvaletler leş gibi. çocuklar teneffüslerde evlerine koşarak gidiyorlar. konuya lütfen hassasiyetle ilgilenmenizi arzederim.

  • eski 8/A sunarrr   09-01-2009 21:29

    korkma kim seni sınıfta bırakacak sanmaki herkes sınıfta kalacak

  • ß3tül   09-01-2009 21:16

    evet lisede çok güzel yeni arkadaşlar yeni öğretmenler yeni bi çevre kazanıyosun... aslında çokta eğlenceli ya matrak bi okul hele bizm ki 3tane okul war millet karışık gezio çokta güzl we eğlenceli ama arkadan gelenler siz ii çalışın anadoluyu tutturmaya bakın..birdaha ki yorumumda istiklal marşınn çevrilmiş bi şeklini buldum onu yazcam süperrr:)kesin okuyun

  • isimsiz   07-01-2009 21:22

    yeniingilizceciyi seven olmaz çünkü çok gıcık sinir ve bizim sınıf ona kıl oluoo:D:D:D:P:P:P:P:P

  • MEZUN   05-01-2009 09:45

    EDİTÖR: Hakaret, küfür, aşağılama vb. ifadeler içeren, BÜYÜK HARFLE yazılan ,isimsiz ve bir habere birden fazla yapılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

  • ^^[ HiLaL]^^   31-12-2008 17:09

    slm herkse=) katılıom betle bnde özledm be az mı eğlndq choq gzl anılarmz war untmaq mümqün diiil ama lisede gzl... hele sml se daha choq choq gzl...xD beqlerz

  • flaş flaş   30-12-2008 20:42

    davul oguzcanın oldu majör erdemin oldu

  • betül esqi 8/A   29-12-2008 21:48

    tüm orhangazide okuyan ve mezun olan herkese slmlar...bana olaşmak isteyenler msn adresimden ulaşabilirler [email protected] tüm hocalarada slmlarımı sunarım k.i.m a.e.o byeeee

  • betül   29-12-2008 21:32

    ya ayrılmayız dedik herkes koptu gittim kimse birbirini doğru düzgün göremio ben arkadaşlarımı çok özledim anılarımızı o okuldaki... öğretmenlerimiz çok özledim.. lise çok farklı hiç orta okul gibi değil kıymetini iyi bilin olabildiğince tadını çıkarın...BEN OKULUMU ÇOK ÖZLÜYORUM YAAAAAAAAAAAAA:(

  • ErBay   28-12-2008 18:03

    Tabıkı önde biz wardık qecekondu biz AnKaRA ĞüZeLı qecekonduluyuzz gururluyuz güçlüyüz çünkü ANKARAĞÜÇLÜYÜZ Düz LiSEli DeYıLıZkı SevGıLıMız OlSUn SüPER LıSeLI DeYıLıZkı Havamız Olsun BıZ ENDUSTURLIYIZ VATAN SAOLSUN qECEKONDU

  • EMiN   27-12-2008 15:04

    Burdan 6B'ye seLamLar benim msn mi ekLeyin [email protected] kesinLikLe hocaLarım ekLesin burdan nurseL ürkmez,füsun hazır,arap uLusan,uğur serdar,üLkü kartaL .şahabettin parLak,ayşe keLeş,sebiLe fidan,zuhaL,süheyLa kuvvet''''''''''''''eee seLamLar qReeeeeeN

  • voleybol   25-12-2008 08:08

    FLAŞ!...FLAŞ!..FLAŞ! VOLEYBOL TAKIM KAPTNI SABİRE SEÇİLDİ HAYIRLI OLSUN

  • [email protected](oguzcan)@_   24-12-2008 20:05

    1. 2 . 3. 4. 5. 6. 7 sınıflar aman okulun kıymetini bilin biz sekizler okulda misafiriz biz gidince size kalcak okul aman tadını cıkartın.çeşge 1 den başlasak*ŞİMDİ BİZİ ANLAMAZSINIZ OKULDAN AYRILINCA ANLARSINIZ*BİRİ DÖVERSE DÜZ LİSEYE GELİN HALLEDERİZ HADİ KENDİNİZE İYİ BAKIN..?

  • arda   24-12-2008 11:37

    ben okulumu ve öğretmenlerimi çok seviyorum

  • derya   23-12-2008 17:43

    arkadaşlar okulun kıymetini bilin. burdan eski 8/b ye selamlar ögretmenlerimi de çok özledim hepsine selam

  • gül yıldırım   23-12-2008 11:55

    slm ben gül okulumu ve arkadaşlarımı seviyorum özellikle ESMAYI SEVİYORUM

  • batuhan   19-12-2008 13:35

    ben ödevlerime çalışırım bazen şımarırım. öğretmenim beni döver . öğretmenim ayyşe yüceyi severim

  • hıLm! demı1rrr   18-12-2008 19:43

    benım canım okulum sen1 cok ama cok ozledım ozellıkle nursel hocamı bıze hep derdı Lıse orta okul gbı olmaz dıe gercektende dogruymus arkadaslar bu okulun kıymetını ıyı bılın bde sımdıkı 8 lere dıom endustrıye hıc gelmeyın h1c ıyıy degıl butun 8 belılere en ıcten dıleklerım le selam kendınıze ıyı bakın sogukta gezmeyın ıyı gıyının hadı byeeeeeeeeeeee

  • öğrenci   11-12-2008 23:48

    sakın kazıma falan gitmeyi buranın öğretmenleri gayet iyi orhangazi :) değişik okullar :(

  • ayşe çakıroğlu   10-12-2008 16:24

    bu okulda bir öğrenciyim ben 3-a sınıfında okuyorum bu okul çok güzel şirin bir okul Yılmaz öğretmen olunca daha da güzel oluyor bu 3- A sınıfı olarak öğretmenimiz Yılmaz öğretmeni çok ama çok seviyoruz

  • ayşe   10-12-2008 16:16

    bu benim okulum ve çok güzel bir okul

  • kadir soylu   09-12-2008 17:57

    bütün orhangazililere slm ben kadir herkesin kurban bayramıkutlu olsun)))))) 5-a sınıfına slm ve öğretmenlerime KADİR SOYLU

  • ismi lazım değil   08-12-2008 13:10

    bütün okulumuzun kurban bayramını kutluyorum.

  • İSİM LAZIM DEİL   06-12-2008 17:26

    EN GÜZEL OKUL ÇAĞATAY İLKÖĞRETİM OKULU ÇAĞATAY İLKÖĞRETİM OKULU SİZİN OKULA BİN BASAR

  • MeKaNSıZLaR** TaHa** **YaŞaR**   04-12-2008 09:46

    BİZ TAHA VE YAŞAR BURDAN EROLA SLM

  • burak   03-12-2008 21:01

    en güzel yıllarım en mutlu günlerim o basamaklarda koşmakla geçti müdürümüz ali ayaş'a haluk hocama saygılar sevgiler ve tüm 86-90 arası beraber olduğum bütün arkadaşlara selamlar

  • kadir   03-12-2008 11:39

    ben kadir okulumuz çok güzel)

  • esra   02-12-2008 16:05

    arkdaşlarım firdevs münevver nur merve bende çok özeldim sizi ama ben buraya yorum yapsamda kaydedilmiyo size nasıl ulaşacaağım bilmiyorum

  • büşra   29-11-2008 21:37

    Yılmaz hocaya selamlar ve sevgilerle. Öğretmenim sizi çok seviyoruz. Okulumu çok seviyorum. arkadaşlarıma da selamlar.. en çok zeynep ve ayşeye selamlarımı iletiyorum ;D

  • merve atalay   28-11-2008 19:49

    nursel hocam ve ülkü hocam sizi çok seviyorum

  • merve atalay   28-11-2008 19:46

    ben bu okula bir yıl önce gedim ama okulumu çok seviyorum

  • boşfer   26-11-2008 22:09

    ßizM oquLumuzDaqi öqreTmenLerin öqRetMenLer qüNünNü qtLamaq saNa mı qaLdı

  • yiğit sarıkaya   25-11-2008 13:17

    4.resimdeki sağ taraftaki çocok benim yeğenimdir haaaa!çok cix çıkmış

  • Kazımlıı   24-11-2008 17:23

    Arkadaşlar bugün sizi 3-1 voleybolda yıktık...Bu size öğretmenler günü hediyemiz hayırlı olsun...xD Ayrıca okulunuzdaki bütün öğretmenlerin öğretmenler gününü kutlarım...

  • BÜŞRAAAAAAAAAA   24-11-2008 15:49

    üşüyoruz okulumuz iyi güzel ama dersler montlarımı giyerek giriyoruz buna bir çara istiiyoruz okulumuzun ekbinası çok güzel kezbanın dediği gibi biraz üşüme sorunu var lütfen bu üşüme sorununa bir çareeeeeeee bu arada 6/B ye selamlar

  • kezban   23-11-2008 11:42

    okulumuz süper ekbine ise fev kuladenin birazcık üşme sorunumuz var ama olsun fazlasorundeğil buradan canımsınıfım 6/b sınıfına çok slm lar

  • esra   16-11-2008 12:33

    ben 6/a dan esra ben okulumu çok seviyorum nrsel öğretmene selamlar semanur ada selam ESRA

  • ESRA HAVVANUR   08-11-2008 16:20

    ÇOOK İYİ BİR OKUL NURSEL ÖĞRETMENE SELAMLAR....HAVVANUR ESRA

  • KatliaM-MeMo CaN   08-11-2008 08:23

    ORHANGAZİ GİBİSİ YOK ASLINDA EN İYİ SINIF 5-A DIR ÇÜNKÜ ÖBÜR SINIFLARIN GİTMEDİGİ YERLERE GİTTİK.AYŞE ÖGRETMENLE HAVVA ÖGRETMENLER EN İYİ ÖRETMENLERİMİ ÇOK AMA ÇOKSEVİYORUM(KENDİ SINIFIMIDA ÇPK SEVİYORUM)

  • BÜŞRA E.   07-11-2008 16:19

    OKUL SÜPER .ÖĞRETMENLER SÜPER .BİR DE OKULA EK BİNA YAPILDI ÇOK RAHATIZ. DERSLER VE SAATLERİ DE GÜZEL

  • ABDURRAHİM AKILMA   01-11-2008 15:16

    Ah benim o güzel eski okulum eski öğretmenim HAVVA YORULMAZ'a selamlar ben eskiden orda okumuş bir öğrenciyim orada ne güzel geçti eski yıllar şimdi istanbulluyum burdan burhanettin abiye mücahit abiye burak abiye ve ayşeye selamlarımı iletiyorum o okulda eskiden 1-A'ya gidiyordum burda şu anda 5-A'ya gidiyorum neyse hadi tüm KIZILCAHAMAMLARA selamlar

  • öğrenci   28-10-2008 20:41

    okul süper öğretmen kadrosuda iyi müdür müdür yardımcısıda iyi herşey süper... BU BAŞARILARIN DEVAMINI DİLERİM

  • 7/a -şevval   28-10-2008 18:47

    okulda herşey çok güzel ve eğllenceli okulmu sınıfımı öğretmenlerimi çok seviorm burdan herkese selamlar(7/a veya soyadım yazmayan yorumlar benim değil) bye bye!:):)

  • sabire   15-10-2008 18:20

    Sevgili arkadaşlar bildiğiniz gibi okul temsilciliğine adayım.sizlerden oylar bekliyorum SABİRE BAL

  • samet   08-10-2008 13:28

    ben samet bu sene futbolda şampiyon bizizzzzzzzz

  • burcu   03-10-2008 21:13

    mrb ben bu okulun eski öğrencisiyim 6 sene önce mezun oldum o okulun değerini bilin....çocuklar ayrıca burada maşallah muhabbetiniz koyulmuş sonuçta burası bi site bu şekilde konuşmalrın olmaması lazım.....

  • GAMZE NUR ÇALIKIRANOĞ   02-10-2008 15:34

    OKULUMUZU VE ÖĞRETMENLERİMİZİ ÇOK SEVİYORUM. AYŞE YÜCE ÖĞRETMENİME SELAMLAR.......................................................................................

  • aliihsan çalıkıranoğlu   02-10-2008 15:25

    Okulumuzdan 1974 /75 mezun oldum. Yıllar okadar çabuk geçiyorki sanki daha dün okuldan ayrıldık. Odönemlerde okulumuzda hizmet vermiş bütün hizmetliler ve öğretmenlerimizin özellikle öğretmenim AHMET AKDOĞAN ın ellerinden öperim. Bizleri o kadar iyi eğittiler ki bir zamanlar kücük öğrenci olduğumuz okulumuza yıllar sonra ordan aldığımız eğitimleri okulumuza hizmet olarak geri ödüyoruz. Okullar bizimdir ne kadar çok ilgilenirsek o kadar çok başarılı öğrenciler yetişir. Beraber okuduğumuz bütün arkadaşlarıma ve şuan görev yapan bütün öğretmenlerimize saygı ve selamlar.

  • mekansız oguzcan   29-09-2008 15:03

    8. sınıf gibisi yokkkkkkkkkkkkkkkkkkk ceşke sınıfta kalsam bidaha 8 okusam be. neyse uzunlafın kısası 8 b gibisi yok .

  • !!MhatROCK!!   17-09-2008 18:05

    slmm mllet bhen hilal mezn olduq ama unutmadq oqulu yhaniii hadi k.i.b. hrkese slm kıymetini biln lan oqulun...=)

  • tahaaa   12-09-2008 11:15

    burdan bütün hocalarıma slm özelliklede nürsel ürkmezeee kendisi çok iyi bir ögretmen ve aynı zananda en sevdigim ögretmen..okulumuza birçok yeni hoca ve ögrenci geldi. neyse konuya gelelim 2008-2009 ögretim yılı herkese hayırlı ugurlu olsun .bu sene bizim sınıfımız her şeyde 1. olacak .yeni 7 a eski 6a slmlar canım arkadaşlarım yasin başkanım offff offf bu sene de oy alamadım . yine 1 oy aldım onuda kendim verdim ...artık seneye oruç oruç hiç yazılmıyo BYEEEE taha sarı 7A byeeeeeeeeeeeeee

  • gürbüz yusuf kaba osman   31-08-2008 12:54

    salim baba helal be unutmamızsın okulumuzu ne günlerdi be özledim valla senide özledimm insalla bu mesajı okursunnn gelecek olan cocuklar bu okulun kıymetini bilinn yoksa okula geliyimmm salim kibbbb özledim seniii aeo yusuf kabaosman veee gürbüzzzzzzzzzz

  • berfin   23-08-2008 13:23

    okulumu çok özledim ama ne yazıkki suan başka okulda okuyorum benden eski sınıfıma selammm yani 7-a ' ya

  • tahaaaaa baba   20-08-2008 15:58

    bu sene de biz şamiyonuz ...... gelmiş geçmiş bütün orhangazililere slm

  • şeyma nur eğlen   20-08-2008 13:54

    slm arkadaşlar ben şeyma 4-a sınıfına geçtim.bu okul çok güzel. bazen hayal ediyorum 8. sınıfa geçip de nasıl bu okuldan ayrılıcamdiye.Canım okulum benim.. okulumla gurur duyuyorum bazı okullara da kıskanmak düşer...

  • tahaaa   18-08-2008 12:13

    İNŞALLAH OKULUMUZ BU SENE DAHA BAŞARILI OLACAK ...BENDE KOŞU YA KATILACAM

  • şevval uslu   17-08-2008 14:15

    sınıfımı okulumu arkadaslarımı seymayı ogretmenlerimi çok ama çok seviorum okulumuzun kıymetini bilmeliyiz yeni 7-a ya selamlar hepinizi çok öpüyorum arkadaslar...

  • şevval ince   16-08-2008 13:31

    okulumu çok seviyorum ben 4 .sınıfa geçtim okulumla ve öğretmenimle gurur duyuyorum

  • sinan   29-07-2008 21:09

    okulumu ve öğretmenlerimi çok özledim.tebrikler 2b hep 5 aldı

  • burhaneddin   23-07-2008 14:25

    okulumuzun daha kaliteli olduğu her halinden belli şu sbs sonuçları da açıklansınn o zaman zirvedeyiz...

  • mehmet baloğlu   19-07-2008 21:14

    okulumu ve öğretmenlerimi çokseviyorum

  • dilek   04-07-2008 13:07

    ben de 6/a ya geçen dilek ünal. okulumuzdaki tüm öğretmenleri çok seviyorum.hepsine selamlar!!!

  • tatil   29-06-2008 12:24

    tatil olunca okulu okul olunca tatili öslüyorum bu nasıl şey yhhaaaa

  • Kürşad   28-06-2008 16:31

    okulumu veöğretmenlerimi çoook seviyorum

  • ceren- bensu   22-06-2008 10:49

    ben orhangazi ilkoretim okulundaki bensu kuzenimi çok seviyorum başarının devamını diliyorum hoşçakalınnnnnnnn.......

  • mezarcı meknasız (uso)   20-06-2008 19:23

    öncelikle hocalarıma tşk etmek istiorum nursel hocaya meltem hocaya deren hocaya fisun hocaya ragıp celal hoca ve orhan hocaya hocam sizide unutmadım alper hoca ve sizlere çok tşk ederim .zor oldu ayrılmamız sizlerden ama işte insn unutamaz ama insanlık ölmez şimdi arkadaşlarıma bunları samimi oldugm ark yazıorum wildan ebru arife merwe küp hakkı burak walper a.yılmaz neco sinan we ben biz bir ayrılamaz gruptuk ama okullr kapandı tabiki kopmuyacaz birbirimzdn birbirimizi hiç bir zmn yarı yolda bırakmıyacaz arkadaşlarım sizleri çok sewiorum hülya hocam sni unutmadım korkma nyse arkadaşlarım hocalarım A.E.O .K.İ.B ( MEZARCI)

  • halime   19-06-2008 22:37

    wayy esen kardeşim biz yine konuşuoz da bizimkilerle konuşamıon sen ne günlerimiz geçti orhangazi de dimi......şahabettn öğretmenimz BABAMIZdı AYŞE ÖĞRETMENİMİZİ DE çok hakkı war ama annemiz di o da öle dimi kardeşim nese BİZİ TANIYANLAR YAZSIN BU SİTEYE okulun kıymetini bilin.....(((((GAMZE ESEN BEN HALİME BİZİM TAYFA DAHA warda unutulduk CANINIZ SAĞOLSUN BE ARKADAŞLAR

  • esen   17-06-2008 18:22

    Mrblar ben Esen KAYA beni de tanıyan çoktur bende 1.snıftan 7. sınıfın bitmesine iki kalaraktan bu okulda eğitim gören bir öğrenciyim. O okulun bir newi mezunlarından sayılırım. Benim üzerimde büyük emeği olan we babam dediğim ŞAHABETTİN PARLAK hocama burdan saygılar...Üç yıldır Kızılcahamam'dan we ORHANGAZİ İ.Ö.O'dan ayrıyım.Okulun ek binası, dekorasyonu we içeriği bizim zamanımızda hayal ettiğimiz bir düzeyde emeğinize yüreğinize sağlık ii günler

  • oguzcan _babo_   14-06-2008 23:03

    okultatil oldu arkadaşlarımı cok özledim herkese slm ah okulum bu okul gibisi yok beeeeeeeeeeee 8 lerde gitti.cok severdim sekizleri amna gittiler

  • ayşe nur   14-06-2008 21:13

    okulumu çok sewiyorum ama artk liseye geçtim füsun,nursel,meltem hocam sizi çok sewiyorum ama MUSTAFA AYDOĞANDAN nefret ediyorum sadece ben değil bütün okul zaten okulu batırıo bize bi garez i war resmen MAL bi hoca haksız ayırımcı ve çok pis.

  • :H:!:[email protected]:L: / :H:!:C:R:€:T:   14-06-2008 17:51

    yha 8 senemiz geçti bee bu okulda acısıyla tatlısıyla...mezun olduk artık çok özliycezokulumu bu arada bazıları bizi( bizi,ayşenuru) özlemeyecekmiş..çok meraklıyız sanki onu özliycez yha allah allah bu arada buradan tüm kankilerimize arkilerimize slmlar onları çoook özliycez( arkiler kankiler kendini bilio BAŞKAŞARI üstüne alınmasın :D

  • ramazan ünlü   14-06-2008 15:06

    bende bu güzel okuldaydım ama şimdi izmir foçada askerim

  • :)vildan(:   08-06-2008 18:31

    oks bitti sitres gitti.hocalarım sizi ÇOKKKK ÖSLİYCEM ÖZELLİKLE NURSEL HOCAM SİZİ ÇOK AMA ÇOK ÖZLİYCEM BÜTÜN ÖĞRETMENLERİM HAKKINIZI HELAL EDİN ya bn bu okulu nası bırakcam (arife,ebru,hawa,derya,büşra yıl.aysenur dinç. dilara )we 8/a dan bir kişi hariç sizleride özleyecem 8/bdende 2 kişi haricinde herkesi ösliycem) k.i.b a.e.o :D:D:D:D:D:D:D::D:DD:D

  • hatice ve seher   04-06-2008 09:15

    bizim okul süper çeşke türkçe olimpiyatlarına katılanlar bizim okulumuza da gelseydi bütün hocaları çok seviyoruz.

  • şevval   01-06-2008 22:18

    millet hani hilal ve hicret yorum yapmışya bizim özelliğimiz orhangazili olmamız diye onu hem kazım hemde cumhuriyet kendi okulu için yapmış günleri aynı olablir ama saatleri bizim okulunki önce kopyacılar işte bulamayınca bizim okuldan buluyolar demmekki bakın tekrar bu ablamın sözüdür ( +BİZİM ÖZELİĞİMİZ ORHANGAZİLİ LİĞİMİZ+)

  • CEnnET VE FaTmA   27-05-2008 15:35

    ARKİLERİM KANKİLERİM, HEPİMİZİN BİLDİĞİ GİBİ OKULUMUZ BİR BAŞKA... GEREK BAŞARISI GEREK TEMİZLİĞİ VE ÇOK TEHLİKELİ ÇETESİYLE AYRICALIKLI MÜTHİŞ CNM BU KADAR OLUR NOTE:ÇETE İŞİN ESPRİSİ YANİ BAKIN TMM MI FAZLA UZATMAYIN ÇETE MEVZUATINI

  • [email protected] ayşenur   16-05-2008 15:49

    slm millet diğer okulların yorumlarına bi bakın herkes kendini övüyo ama ABARTIYOO.ama bunlar övgü diil GERÇEK orhangazi süpeeer bi okul kıskanıolar bizi diğerleri nse yha fazla uzatmayalımm. aşkitolarımıza slmlar (ONLAR KENDİNİ BİLİO) AYRICA 8/A yaa bu arada amasra gezisi için herkese tşk edriz byee

  • BEŞİKTAŞLI   15-05-2008 11:28

    kızılcahamamın en iyi okulu bu bizim okulda hiçbir okulda bulunmayan öğretmenler var bizi çekemeyen okullar anten taktırsın :D:D:D

  • sıla uslu/şevval)   13-05-2008 22:03

    sınıftaki herkese seveyorum herkesi çok seviyorum bütün öğretmenlerimi ahmet öğretmeni de çok iyi bir okul çook

  • elif merve   12-05-2008 21:15

    okulumu çok seviyorum en iyi okularkadaşlarımıda

  • "[email protected]"   10-05-2008 12:41

    öncelikle herkese slmlar 8/A da ÇOK KOMİK GEÇİYO dersler yha hele bide arka sırada bizimkiler oturunca daha komik ÇOOOK seviyorum sınıfımı yhaa

  • AYRILMAZ 6 LI   08-05-2008 11:24

    BİZ BU SENE AYRILIYORUZ OKULUMUZDAN BU SENE HERKES BİRBİRİNE ÇOK BAĞLANDI BİZ AYRILAMAYIZ

  • nur   06-05-2008 19:59

    arkadaslar eskı hocalarım hepınızı cok ozledım nerde eskı gunler cok arıorum.nursel hocam nasılsınız sızı cok ozledım butun hocalara slm arkadaslar hocalarımızı uzmeyın hepsı bırbırınden degerlı sonra bugunlerı cok arıoruz ben gecen sene mezun oldum ama orhangazıdekı arkadaslarımı ve hocalarımın yerını kımse dolduramadı, fırdevs selam herkes kendıne ii baksın byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • şevval   03-05-2008 17:41

    tesekkür ederim öğretmenim sizi çok seviyorum...

  • orhangazi voleybol takımı   26-04-2008 12:12

    hülya hocam bide sizi özledik voleybol kupamızı aldık

  • hülya   24-04-2008 00:52

    büşracım bende sizi çok özledim.en kısa zamanda ziyaretinize gelmeyi düşünüyorum.sizler benim için yeri dolduramaz değerdesiniz.hep aklımdasınız.ve sizi buralardan takip etmeye çalışıyorum.sizlerden bir ricam olacak.lütfen ;şu öğretmenimiz daha iyi ,ben bu öğretmenimi daha çok seviyorum gibi şeyler söylemeyin.sizin gönlünüz okadar temiz,güzel ve büyük ki tüm öğretmenlerinize orada yer açacağınızı biliyorum.aksi benim bitanecik öğrencilerime yakışmaz.sizleri çok seviyor ve özlüyorum.lütfen kendinize çok iyi bakın.23 nisan çocuk bayramınızı kutluyorum.yanınızda olmayı çooook isterdim.ŞEVVALCİM SENİNLE GURUR DUYDUM.tüm orhangazi ilköğretim okuluna sevgiler.

  • halimee....   23-04-2008 18:39

    slm arkadaşlar nasılsınız eski arkadaşlarımı çook özledm beni tanıyan varsa bu site ye yazsınnn neyse byyyyyyyy k.i.b

  • sefa gürdal   23-04-2008 08:45

    gerçekten beni etkilemeyi başardınız :) tüm hocalarıma ben saygılar ve sevgiler :))))))))))

  • bşvr   22-04-2008 16:21

    bence alper hocada iyi bir öğretmen

  • BÜŞRA   21-04-2008 15:37

    HÜLYA HOCAM SİZİ ÇOK SEVİYORUZ SİZİ ÇOK ÖZLEDİK NE ZAMAN GELECEKSİNİZ LÜTFEN GERİ DÖNÜN ARTIK SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOKKK SEVİYORUZ ARTIK GERİ DÖNÜN SİZE YALVARIYORUM LÜTFENNNNNNNNN

  • yanlız kurt   17-04-2008 16:15

    sayın müdürüm başarılarınızın devamını dilerim

  • halime aldemir   11-04-2008 22:46

    slm arkadaşlar ben 2006 da mezun oldum okulumu çok özledim hocalarımı da özellikle ŞAHABETTİN hocamı sakın üzmeyin okulun kıymetini bilin lise hayatı güzell değil yaaaaaaaaaaa

  • halime aldemir   10-04-2008 19:16

    meraba arkadaşlar ben 2006 da mezun oldum orhangazinin kıymetini bilin öğretmenleri üzmeyin özellikle ŞAHABETTİN HOCAMI ÜZMEYİN orhangazi de ne günlerim geçti çok özlüyorm okulumu ve arkadaşlarımı gamze yanar .gürcü ışık .seviç gönder .esen kaya daha aklıma gelmedi yazacaktm da kendinize iyi bakın BYYYYYYYYYY

  • 7-B Lİ ÖZNUR   09-04-2008 22:47

    Öncelikle bütün hocalarıma selam.Okulumuz soğuk biliyoruz ama biz okula bilgi sahibi olmak ,bir meslek sahibi olmak için gidiyoruz. bu günlerde geçer.bütün 7-b lilere selam...

  • hasan   07-04-2008 17:27

    slm millet bende seneler önce o okulda okumuyştum ve çook güzel günler gecermeştimm tam 8 sene ookudum ve hala unutamıyorum

  • EjDeR   04-04-2008 23:47

    Kim olduğumu tahmin ediyosunuz heralde .2kişi dışında sınıfımız çok iyi onlarda olmasa sınıfımız mükemmel olurdu.

  • sümeeyyee yüücee   04-04-2008 19:37

    tüm orhangazi öğrencilerine başarılar.sınava girerken sakın kasılmayın merak etmeyinnnnn sizin arkanızda füsun hoca nursel hoca arap hoca nihan hoca ve orhan hoca varrrrrrrrr.tüm 6/alıları çok seviyorummmmmmm

  • 6 lıdan   02-04-2008 12:54

    kıskanmayın bi gün sizİNDE İİ DOSTLARINIZ OLURRRRRRRRRRRRRR: )

  • ben firdevs   31-03-2008 15:48

    esracım msn ni ver de yani yazda versene bu siteye . ya bir an önce konuşalım . seni çok çok öpüyorum

  • ben firdevs   31-03-2008 15:45

    ben firdevs şu anda merve , münevver, ve ben aynı okuldayız bizde seni özledik.bu siteye cevap at canım benim msn ni felan verde konuşalım seni unutmadık görülüyor ki sende bizi unutmamışsın . biran önce cevap yaz

  • MERHABA ARKADAŞLAR   31-03-2008 14:05

    bizim okulumuz gibi varmı arkadaşlar burdan bütün hocalarıma slmlarım iletiyorum .ha kızlar sizide unutmadım burdan en sevdigim arkadaşlarım (((((HİCRET,HİLAL,GAMZE,BETÜL,AYŞE,ZEYNEP,VİLDAN,ARİFE,EBRU...........))))))) ya ben bütün arkadaşlarımı çok seviyorum hepsini öpüyorum

  • ben ayşenur   31-03-2008 14:00

    hangi esra oldugunu bilmiyorum o yüzden yazıyorum merak ettim ben firdevsin kardeşiyim münevveride tanıyorum .bu siteye CEVAP AT ........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ayrılmaz 6 lıya bunlar   30-03-2008 21:00

    biz ne ayrılmazlar gördük hepsi de çil yavrusu gibi dağıldı sizin sonunuz da o olacak boşuna hayal kurmayın :))))) çok kötüyüm demi? ama öyle bumlar hayatın gerçekleri hadi orhangaziye selamlar özellikle şahabettin öğretmenime...................... ...................................... ................ . . ... . . .. .

  • ayşe nur,   27-03-2008 11:14

    iyi ki fenci(ismail aytekin)gitti.bizim okul unutulmaz bi okul ,süper,nursel öğretmeni çok seviyorum(süper).bizim gruba --sl-mlar(hilal,zeynep,betül,gamze,şeyma).ayrıca 8 a ya selamlar.

  • ORHANGAZİ TAYFASI   27-03-2008 10:55

    BİZİM OKUL GİBİ BİR OKUL YOK ÖĞRETMENLER SÜPER,ARKADAŞLAR SÜPER,OKUL SÜPER EEE DAHA NE OLSUN Kİ......BİZ ORHANGAZİNİN TAYFALARIYIZ HEPTE ÖYLE KALCAZ BİZ BİTANEYİZ...

  • ali yalçın   25-03-2008 18:38

    BENCE KIZILCAHAMAMDA YAPILMIŞ EN İYİ OKUL GEREK ÖĞRETMENLERİ GEREKSE EĞİTİMİ ÇOK İYİ BEN OKULUMU ÇOK SEVİYORUM BUZAMANA KADAR OKULUM DA HİÇ HUZURSUZLUK GÖRMEDİM SAYGILARIMLA CELAL HOCAM

  • ÖMER FURKAN ĞÜÇYETEN   25-03-2008 17:19

    Ben 5/B sınıfı öğrencisiyim bütün hocalarımı ve öğretmöenlerimi çooooooooook çoooooooook severim okulumuz çok başarılı

  • BÜŞRA   22-03-2008 17:00

    OKULUMUZUN SİTESİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ

  • FATMA   20-03-2008 20:58

    OKULUMUZUN SİTESİ AÇILDI ÇOK SEVİNDİM YANİ SONUNDA

  • songül   20-03-2008 16:32

    hülya öğretmenim sizi çok özledim doğum gününüz kutlu olsun gece ğün mesajda hala yaramazlık yapıyon mu diye sormuştunuz ya iki katına çık tı sizin gittiğiiize üzüldüm ama alper hoca yıda çok sevdim ha doğum gününüz kutlu olsun okulumu ve sınımı çok seviyorum hele NURSEL ÜRKMEZ öğretmeni çççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum tüm öğretmenlerime teşekkür ediyorum SİZİ SEVEN ÖĞRENCİNİZ SONGÜL

  • ali   20-03-2008 07:48

    OKULA EK BİNA YAPILMASI ÇOK İYİ OLMUŞ ÇOÇUKLARIN EĞİTİM GÖRMESİ BİRKAT DAHA ATMIŞ

  • esra   09-03-2008 16:13

    Merhaba ben 5/a sınıfına ve çiğdem öğretmenimizi ve bütün öğretmenlerimi çok seviyorum arkadaşlarıma ve çiğdem öğretmene selamlar.

  • mina gaye   08-03-2008 19:10

    ben mina okulumu ve öğretmenımı çoooooooookkkkkkkk seviyorum okuluma laf yok arkadaşlar okulumuzu temiz tutalım benali,de çok seviyorum herkese selam arkadaşlar bayyy

  • semanur   04-03-2008 21:01

    ben 5/A sınıfından semanur ben çiğdem hocamı ve tüm öğretmenleri çok seviyorum hepsine selamlar

  • furkan tayyip   04-03-2008 20:53

    ben 7-A sınıfından furkan tayyip sınıfı çok seviyorum öğretmenlerimin hepsi çok iyi

  •    04-03-2008 18:10

    KİM NE DERSE DESİN BURDAKİ HAYATIM ÇOK GÜZELDİ.OKULUMDA HOCALARIMDA BİR NUMARA BENCE.ARKADAŞLAR HOCALARINIZ KIYMETİNİ BİLİN ONLARI İLERDE ÇOK ARASINIZ.GERÇEKTEN DEEĞİŞİLMEYECEK BİR OKUL VE HOCALAR

  • GÜRCÜ   01-03-2008 16:19

    canım okulum çok özledim keşke gene o okulda arkadaşlarımla okuyabilsem. lise hakkaten çok zormuş. bu okulu öğretmenlerimi ve arkadaşlarımı hiç unutmayacağım. orhangazi başka yaaaaaaa

  • OGUZHAN   27-02-2008 16:44

    merhaba ben oguzhan ben 7A SINIFINDAYIM

  • hülya   26-02-2008 20:10

    bende sizi çocuklarım gibi seviyorum.bunu biliyorsunuz.takip ediyorum uzakta da olsam.öpüldünüz.

  • oguzcan 7.b   24-02-2008 10:29

    en sevdigim hülya hocama slm lar sizi annem gibi seviyordum ama gittiniz of of of of of of beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • özür   23-02-2008 21:45

    tüm 5 a öğrencileri selamlarrr...

  • ben 7-a lardan elif güler   22-02-2008 16:42

    ben öncelikle sınıf tan kimleri sevmediğimi sölicem enes şura betül koçak erol kısaca hepsini ıyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  • ismi lazım deil   20-02-2008 19:51

    bütün hocalarımı çok seviyorum özellikle hülya hocamı ama şuanda yok artık ve nursel hocamı seviyorum onlara çok slm sölüyorum bizim sınıftan bazı arkilere slm sölüyorum

  • isimsz   20-02-2008 15:37

    belli oluyo zaten çok sevdiğiniz

  • 6-b   19-02-2008 19:46

    hülya hocam ne zaman gelceksinizzzzzzzzzzzzz

  • sanane   19-02-2008 19:21

    yorum fln yapmıom kardeşim ya allah allah

  • T3T!KC! & P!SO   19-02-2008 19:18

    Biz 7/A tayfasından Enes ve Erol. Biz buradan Sayın ''NİHAN'' öğretmenimize sonsuz sevgi ve saygılarımızı sunarız. Onu çok seviyoruz.

  • hülya   18-02-2008 21:02

    gerçekten çok özledim hepinizi

  • hülya   18-02-2008 20:50

    merhaba ben hülya öğretmeniniz sizi çok özledim çocuklar.voleybol da erkeklere başarılar diliyorum.sizi unutmadığımı bilin.hepinize kucak dolusu sevgi ve öpücük gönderiyorum.

  • isimsiz   18-02-2008 14:03

    ya sınıflar çok soğuk oluyo ya lütfen bişeyler yapın ayrıca hülya hocam sizi çok özledik nursel hocam seni çok seviyorum

  • seher   16-02-2008 16:25

    nursel hocayı çok seviyorum bütün hocalarımıda

  • OGUZCAN 7.B   16-02-2008 15:04

    ENCOK SEVDİGİM NURSEL VE ARAP HOCAMA SLM TÜRCECİYİDE SEVİYOM

  • şevval uslu   15-02-2008 20:53

    sevgili altı asınıfı hepinizi cok seviom ozellikle abdeye onun kdar iyi birini görmedim ayrıca kübra ve osanı da çok seviyom ayrıca bütün öretmnlerime ösellikle nursel,füsun ve arap hocamaaaaaaaaaaa...

  • oguzcan   15-02-2008 19:25

    voleybolda birinci olacaz erkekler

  • SEHER VE SÜMEYYE   14-02-2008 21:25

    BİZİM OKUL SÜPER DERSLER ÇOK ZEVKLİ GEÇİYO ÖZELLİKLE NURSEL HOCANIN DERSİNDE BÜTÜN HOCALARI ÇOK SEVİYOZ

  • abdulkadir elma   14-02-2008 19:52

    5/a ya slm arkadaşımı arıom adı semih

  • OGUZCAN 7{B   14-02-2008 16:01

    HEY ÖGRETMENLER EK BİNA COOOOOOK SOGUK OLUYO UFO YAPMIŞINIZ AMA ARKADAKILER ISINMIYOR BİŞİYLER YAPIN.CANDAN COK SEVDİGİM ÖGRETMENİME SLM NURSEL HOCAM.

  • OGUZCAN SERSERİ AŞIK   14-02-2008 15:57

    7[B SINIFINI COK SEVİYORUM ATIFA KATILIYORUM

  • OGUZCAN   14-02-2008 15:54

    BEN YENİ TÜRK CECİYİ COK SEVİYORUM.BİZİM SINIFIN KIZLARINA COK KICIK KAPARIM.

  • oguzcan daglı   13-02-2008 22:32

    okulu temsil ediyolar

  • esra e   13-02-2008 13:39

    sseelam ben esra 5 inci sınıfımı bu okulda okudum şu anda lisedeyim bu okuldan mezun olna ark çok ösledim ve bu siteyle belki onları bulurum firdevs merve münevver nur hepinizi çok özledim

  • abdulkadir elma   12-02-2008 22:19

    babamn işi nedeniyle kızılcahamamda orhangazi ilkokulunda 1.sınıfında okudum ank tayinimiz çıktığında okulumdan ayrıldığım icin çok ağlamıştım bende orhangazi okulunun buyuk anısı vardır

  • tanırsınız   11-02-2008 20:28

    ben orhangazi den vazgeçmem bu arada kötü yorum yapanlar kendilerine baksın ahmet hocam size teşekkür ederim sizede inşalah

  • AHMAET ÇAKIROĞLU   11-02-2008 14:53

    2007/2008 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 2. DÖNEMİNİN ,TÜM EĞİTİM-ÖĞRETİM HİZMETİ VERENLERE VE ALANLARA HAYIRLI OLMASI DİLEĞİYLE SAYGILAR

  • BİR DOST..   08-02-2008 14:23

    Bnce bzim okl kdar mal br okul yk dnyada zatn br okul istse de bzim okul kdar mal olmaz seymenlr de kndilerni belli edip slk gibi oynmislar ben bu okula geleli 1 yl oldu dayanmadm sz 8 yl nasi dayanıosunuz anlmis da değilim

  • yine yine ORHANGAZİ   08-02-2008 13:16

    OKUL SÜPER ÖĞRENCİLER SÜPER ÖĞRETMENLER SÜPER EEEEEEE BAŞKA OKULLARA DA KISKANMAK DÜŞER.....(H B G A Ş Z) 8 A

  • isimsiz   07-02-2008 13:26

    nursel hocam sizi çoooooooooooooooooooooooooook seviyoruz.8 a sınıfına selamlar

  • MeHMet   07-02-2008 12:10

    BU SENE BEKLEDIGIMDEN FAZLA BIR GELDİİ İKİNCİ DONEM 7 DEN ASSA OLACAK AMA BELKI 6 BELKI 5_ _ BUTUN 8_B YEE SELAMMMMMMMMM.................

  • SÜPER DİKKAT   04-02-2008 21:22

    ARKADAŞLAR BİZİM OKULDAN HİLAL VE HİCRETİN hh İSİMLİ YORUMUNUN AYNISINI KAZIMDAN BİRİ DAHA SONRA KENDİ OKULU İÇİN YAPMIŞ KOPYACI KAZIM NOLACAK VOLEYBOL DADA ONLARI YENDİK YA KISKANANLAR ÇATLASIN.......................................

  • Şevval   04-02-2008 21:04

    çok güzel bir okul ama çok sevdiğimiz ÖĞRETMENLERİMİZİN TAHİNİ ÇIKIYO MESELA BEDEN ÖĞRETMENİMİZİN TAHİNİ ÇIKTI BİDE voleybol turnuvalarında bu sene ikinci olduk can sağolsun.........................................ama HİLAL VE BETÜLE diyecek yok onlar süper oynadılar. zaten ikiside ÇOK GÜZEL :)

  • HİLAL   04-02-2008 20:54

    yine ben(hilal) bu sene tam sekiz yılımı geçirmiş oluyorum ORHANGAZİ de diyecek bişey yok yani nede olsa benim okulum çoook seviyorum gamze betül şeyma ayşe zeynep size AYRICA slm ama 8A hadi yine iyisiniz benim gibi sizi düşünen bir ARKADAŞINIZ var (hicret ayşe akkaya sizde dahilsiniz)

  • arife yapan   04-02-2008 10:33

    bu okulda tam sekiz yılımı dolduracagım ama bizim okul kadar iyi ögretmenleri olan bir okul olamaz. ve olmazda

  • esra   29-01-2008 17:32

    5a ya selemlar

  • esra***   25-01-2008 23:59

    Ben okulumu çok seviyorum. öğretmenlerimiz çok iyi. Arkadaşlarımı çoook seviyorum....

  • firdevs   25-01-2008 20:10

    SLM nursel hocam nasılsınız , özlettiniz kendinizi ,sizi seviyoruz

  • firdevs   25-01-2008 20:02

    merhaba arkadaşlar ben bu okuldan ayrılalı 1 sene geçti .Çok zaman geçmiş sayılmaz ama şu anda neler hissettigimi bilemezsiniz .Güzel , eglenceli, mutlu ve bilgi dolu bir yaşayışla bu okulu bitirdim .o kadar çok mutluyum ki böyle bir okuldan mezun oldum .Bu bana gurur verdi ve inanıyorum ki sizlerde bu gururla yaşayacaksınız.....Burdan bana emek veren bütün hocalarıma teşekkür ,eder saygılar sunarım..senden ayrılsamda unutmaki sen her an aklımda ve kalbimdesin .seni unutmak kolay olmayacak güzel okulum........

  • FATMA   25-01-2008 15:26

    YA NE BİÇİM YORUMLAR YAZIYONUZ OKLULU REZİL EDECEKSİNİZ. AŞK OLSUN HEM OKULUN HEP İYİ YÖNLERİNİ GÖRÜN POZİTİF OLUN BİRAZ LÜTFEN AAA.

  • h ....   25-01-2008 14:05

    tüm hocalarımıza özellikle nursel hocamıza iyi tatiller hülya hocam keşke okulda daha fazla kalsaydınız sizi çok özliycez

  • hilal   25-01-2008 14:01

    benden tüm 8A YA özellikle de betül gamze zeynep şeyma ayşe ye bide hicret seni unutmak olmaz ayşe akkaya senle bi ara konuşuruz okul a diyecek yok süper

  • eNs & eRl   25-01-2008 09:01

    Biz 7/A sınıfından Enes ve Erol.. okulumuz çok gzl ama çok soğuk oluo.ne olur bi çareeee.. :)

  • EjDeR_CaN   25-01-2008 08:54

    MERHABA BEN CAN,OKULUM ÇOK GÜZEL OLMASADA İDARE EDİYORUK İŞTE:D

  • ayşe   24-01-2008 22:44

    slm arkadaşlar .bende sizler gibi bu okuldan nasıl ayrılacagım diye düşünüyorum ,ayrıca sizlerdende...

  • ayşe   24-01-2008 22:40

    bilmiyorum ki senden nasıl ayrılacagım..her sene daha bi gelişen okulum.hocalarıma burdan saygılar sunarım .8/b sınıfına slm.

  • ayşenur   24-01-2008 22:35

    hicretçigim ikimiz sorarız sonra vildana ...okulu çok seviyorum .bizim okulumuz gibi var mı ya ,, ayrıca hocalarıma saygılar sunarım .

  • hilal hicret   23-01-2008 16:10

    ya abi biz bu okuldan nasıl vazgeçeriz bu bizim özelliğimiz orhangazili olmamız. vildan okulda sana soracam yorumlarını okudum. burdan bütün öğretmenlerime slm lar ayrıca ORHAN BABAYA

  • h h   23-01-2008 16:02

    bu okulu çok seviyoruz bu sene mezun olacağz çok üzgünüz şu anda geçen bu sekiz senenin nasıl düşünüyorum çok kısa gibi

  • ARSLAN   20-01-2008 12:58

    OKULUMUZU ÖĞRETMENLERİMİZİ VE ARKADAŞLARIMIZI ÇOK SEVİYORUZ. OKULUMUZ ÇOK GÜZEL. BİRAZDA SOĞUK:) SEYMENLERİMİZİ ÇOK BEĞENİYORUZ 23 NİSANDA DA AYNI BAŞARIYI BEKLİYORUZ. HERKESE SELAM OKUMAYA DEVAM.

  • jasmin yk :)   19-01-2008 14:33

    [email protected] ekleyin

  • mert   17-01-2008 18:39

    okulum diye söylemiyorum üstüne yokktur :P .buradan tüm 8-A ya selamlar bb

  • sezo   17-01-2008 18:07

    beden eğitimi 2 ders olsun 1 ders yetmiyor nedir bu 7lerin çektiği

  • hatice   14-01-2008 16:19

    slm ben 7de hatice kızar niye yazdınızda bana söylemediiz.Bak bugün haberim oldu.Size küstüm.NURSEL HOCAYA BUDAN SLMLAR bu orhan gazi çok soguk üşüyoz valla ya en kısa zamanda yakın.DİLARA'da burdansaygılar TÜM 8LERE BURDAN başarılar 7be slm muck

  • 5- B   13-01-2008 21:18

    OKULUMUZDAKİ BÜTÜN HOCALARI ÇOK SEVİYORUM. ÇOK İYİLER. SINIF ARKADAŞLARIMA BURDAN SELAMLAR MÜDÜRÜMÜZ CELAL IŞIK MÜDÜR YARDIMCISI RAGIP FİDANA SELAMLAR XXXXXXXXXXXXXX'DEN SELAMLAR KENDİNİZE İYİ BAKIN BÜTÜN OKUL

  • 7-B Lİ   13-01-2008 21:11

    OKULUMUZ ÇOK GÜZEL.ÖĞRETMENLERİMİZ ÇOK İYİ ÇOK MÜKEMMEL ÖĞRETMENLER.:))) DERSLER ZEKLİ VE ŞAMATALI GEÇİYOR.TABİ ARKA SIRALARDA ÖNDEKİLER BİZİ İLGİLENDİRMEZ.ARKA SIRALARDA DERSİMİZİ DİNLİYOR VE EĞLENİYORUZ BENDEN HERKESE SLM .NEYSE YA LAF ÇOK UZADI.SINIF ARKADAŞLARIMA VE ÖZELLİKLE ÖZNUR,SABİRE ARKA SIRA ARKADAŞIM CENNET,HATİCE HANDE VE BÜTÜN KIZLAR SLM NBR BYE

  • öznur_fatma_7-b   13-01-2008 13:50

    SLM ARKADAŞLAR; OKULUMUZU ÇOK SEVİYORUZ VE AYNI ZAMANDA BİZİM SINIFIMIZ HEM ÖRNEK ALINACAK HEM DE BAŞARILI BİR SINIFTIR:) BÜTÜN HOCALARIMIZI ÇOK SEVİYORUZ

  • öznur   12-01-2008 23:59

    bizim okul hem hocalrıyla olsun hem arkadaşlarla olsun süper biraz üşüyoruz ama o kadarda olsun

  • 6/b enes   11-01-2008 17:10

    süper çok süper

  • ALİ MEHMET MURAT   11-01-2008 15:21

    Biz bu okulu çok sevdik;bitaki seneyede burda durmak istiyoruz lütfen müdürüm bizi burda bırakın. En güzel okul bizim meltem öz hocayada burdan saygılarla 8/B SINIFI BAŞARILAR=ÖPTÜM SİZİ ORHAN GAZİ MUCUK

  • Hakkı   11-01-2008 14:39

    mudur beni dögme

  • merve   11-01-2008 14:38

    en güzel okul bizim okulllllllllllllll

  • ÖZNUR   10-01-2008 21:16

    MERABA BEN 7-B SINFINDAN ÖZNUR. DERSLERİMİZ ÇOK İYİ.MATEMATİK DERSİ EN GÜZEL DERS.DOĞUKAN EZGİYE SELAM SÖYLE

  • evren_7/A   10-01-2008 14:59

    ARKADAŞLAR SELAM BENİ TANIDINIZMI 7/A DAN EVREN OKULUMU HALA ÇOOK SEVİYORUM BİZİM MEKANSIZLARADA SELAM BEYZA ŞURA GAMZE ERVANUR BETÜL SİZİ ÇOOOK SWEVİYORUM CANIM ARKADAŞLARIM SİZİ ACAİP ÖZLEDİM YAAAAAAAAAAAA

  • BÜŞRA   09-01-2008 17:48

    OKULUMUZ ÇOK GÜZEL HOCALARIMIZ ÇOK İYİ OKULUMUZ BİRAZ SOĞUK ÜŞÜYORUZ BİR ÇARE BULUN BURDAN 5-B SINIFINA SELAMLAR........

  • zeynep   08-01-2008 18:49

    Ünlü besteci Beethoven'in son bestesini, sağır olarak yaptığını... Paris'teki Versailles Sarayı'nın 1300 odası olduğunu ve hiç tuvaletinin olmadığını... Bir çift sineğin sadece nisan-mayıs aylarında bıraktıkları yumurtaların tamamından sinek çıksa idi, dünyayı 14 metre kalınlığında bir sinek tabakası kaplayacağını... Eyfel kulesinin yapımında toplam 6400 ton ağırlığında 18.100 adet demir parçası kullanıldığını... Süleymaniye camiinin 4 minaresi olmasının sebebinin, Kanuni'nin İstanbul'un fethinden sonraki dördüncü padişah; bu dört minaredeki on şerefenin de Osmanlının onuncu padişahı olduğunun bir işareti anlamına geldiğini... Bir insandaki toplam damar uzunluğunun 150 bin km. ve dünya ile güneş arasındaki mesafenin de 150 milyon km. olduğunu... Osmanlı sultanlarının ve bazı alimlerin başlarındaki kavukların, kefenlerinden oluştuğunu, sık sık ölümü hatırlayıp ona göre karar verdiklerini, ayrıca öldükleri zaman hemen başlarındaki kefenle defnedildiklerini... Bir futbolcunun topa her kafa vuruşunda, beyninden 1000(bin) hücrenin öldüğünü... Ortalama bir insanda 30.000-100.000 adet saç olduğunu, hergün yaklaşık 100 tanesinin döküldüğünü... İnsan vücudunun her 7 yılda -ölen hücrelerin yerine yenisi gelerek- tamamen yenilendiğini... Amerikan halkının %60'ının ülkelerini, dünya haritasında bulamadıklarını... 0(sıfır)'ı müslümanların bulduğunu... Dünyaya her yıl düşen yağış miktarının eşit olduğunu... Beşiktaş kulübünün kuruluşundaki Kırmızı-Beyaz renklerinin, Balkan savaşındaki mağlubiyetten sonra Siyah-Beyaz olarak değiştirildiğini... Galatasaray kulübünden, yıllar önce bir grubun ayrılıp 'Güneşspor' u kurduğunu... Fenerbahçe Kulübünün ilk adının 'Siyah Çoraplılar' olduğunu... İbni Sina'nın göz ameliyatı yaptığını...

  • büşra ve kezban   03-01-2008 18:40

    BİZ KEZBAN VE BÜŞRA OKULUMUZU ÇOK SEVİYORUZ. ŞAHABETTİN HOCA'YA TEŞEKKÜRLER .5-B 'YE SLMLAR

  • ŞURA VE BETÜL   03-01-2008 17:32

    Biz 7/A Sınıfı öğrencilerinden BETÜL VE ŞURA. Okulumuz çok güzel ,öğretmenleride çok özel.hocalarımız çok iyi,çok bilgilidir.sınıfımız örnek alınacak bir sınıftır.Herkes böyle söylüyor.ÖĞRETMENLERİMİZİN İSİMLERİ:UGUR SERDAR TOMAZ ,NURSEL ÜRKMEZ,ARAP ULUSAN,RUKİYE OK,ORHAN GÖKTAŞ,SELVİNAZ CORUK,HÜLYA YILMAZ,FUSÜN HAZIR,AHMET ÇAKIROĞLU,SEBİLE FİDAN,DEREN SEVİM,AYLİN ARSEVER,RAGIP FİDAN,NİHAN ÜNSAL,NİLİFER ÜNSAL,AYŞE KELEŞ,MELTEM ÖZ VEOKUL MÜDÜRÜMÜZ CELAL IŞIK.Okulumuz bu öğretmenlerle daha sevimli oluyor.....................OKULU ÇOK SEVİYOR VE DERSLERDEN ZEVK ALIYORUZZZZZZZZZ.HEPİNİZİ ÇOOOOOK SEVİYORUZ...............

  • FATMA   01-01-2008 18:36

    ARKADAŞLAR.BEN 7-B'DENİM.OKULMU ÇOK AMA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.BÜTÜN ÖĞRETMENLERİMİ ÇOK SEVİYORUM.ZATEN Bİ OKULDA BİZİM SINIF OLDUMU O OKULU SEVMEMEK MÜMKÜN DEĞİL.BÜTÜN SINIF ARKADAŞLARIMA SELAMLAR.

  • burak baba   30-12-2007 14:00

    oooooo orhangazi oleeeeeey

  • burak baba   30-12-2007 09:55

    slm..öncelikle ebru vildan ve arifeye sesleniyorum.buraya msj yazmanız ii olmuş ama buradan ayrıldıktan sonra yazsaydınız daha ii olurdu.neyse aman banane.zaten altın kızlardan farkınız yok:)şimdi doğukan seni zaten herkes tanıyo.ablan hiç msn açmıyo.slm sööle.yaa bu okuldan nası ayrılacam bilmiyorum ama bütün hocalarımı ve arkadaşlarımı çook sewiyorumm.ben bu yıl fazla şey yazmam ama seneye bu sayfa benim yorymlarımla dolacakk..HERKESE SLM.BYEEEayrıca beni tanımıyan warsa ilker baba nın adamıyım...................

  • DOGUKAAN İNCİ   28-12-2007 17:10

    arkadaslar benı tanyıan varsa soylesın ben bu okulda1-2-3 u okudum vbenı sıödı 5ler tanırsımdı 5.sınıfa gıdıyom ama orhangazıde olsamydım sımdı 5/b deydım benım tanyan bana yazı yazsın veya msn sıne kaydetsın [email protected]

  • CaDı kıSS   27-12-2007 21:52

    NUrSeL hoCaM sen olmasan bu okul aslaaa çekilmeeezz

  • EbRu_WiLdAn_ArİfE   27-12-2007 21:49

    slm biz spper üçlü ebru wildan ve arife.biz birbirimizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz we bizi bu sene boyunca kimse ayıramazz keşke daha önce bulsaydık birbirimizi

  • ebru   27-12-2007 21:43

    slmm bütün orhangazililer ve 8B sınıfı.Ben bu okulu bu sene geldim ama ne yalan söyleyim eski okulumdan daha çok sewiyorum iiiiki gelmişim sınıf arkadaslarımı çook sewiyorum NURSEL HOCAMI DA bu arada, zeynep,seyma vildan aysenur arife hilal kısaca bricik dostlarıma slmlarr

  • FATMA   24-12-2007 11:46

    OKULUMUZ ÇOK GÜZEL.DERSLER ÇOK ZEVKLİ GEÇİYOR. BENDEN BÜTÜN 7-B'YE SELAM

  • AHMET ÇAKIROĞLU   14-12-2007 10:15

    BÜTÜN ORHANGAZİ YE İYİ BAYRAMLAR

  • zeynep   10-12-2007 17:33

    osman sen anodoluyamı gidion benim ablam da gidioda :D :)

  • abdurrahim akılma   08-12-2007 22:40

    merhaba eski okulum ben şu an istanbul zeytinburnu'dayım 4.sınıfdayım 1.sınıfı orda okumuştum 1 A sınıfında idim rrafik kazasında aygım kırılmıştı son iki ay sandalyede okumuştum. havva yorulmaz öğretmenime ve arkadaşlarıma selamlar. Abdurrahim AKILMA Abay ilköğretim okulu zeytinburnu istanbul

  • isimsiz   07-12-2007 16:14

    EK BİNA YAPILDI GÜZEL OLDU-AMA- OKUL ÇOK SOĞUK DONUYORUZ.YETKİLİLERE BİLDİRİLİR

  • mücahit   02-12-2007 17:45

    gerçekten çok süper bir okul. öğretmenleri çok cana yakın ve çok bilgili. ama bir internet sitesi olsa daha iyi olur...

  • eray.şerife.büsra.halim   29-11-2007 17:05

    selam ya falan nabersiniz sizleri şok özledik yaw falan bzim okul süperde öbürlerini bilmioz ayrıca eray geometriden ve edebiyattan 86 almıştır eski okulda bağıra hocalara karşılıktır ve sesleniştir haaa ayrıca fencide gitmiş biz varken gitmedi de hayatımız mah vetti ayyyyy iyiki gelecek kuşak kurtuldu ooooooooooooooooooooooh canıma deysin!!!!!taaam

  • xx25   25-11-2007 09:34

    tüm 5 a öğrencileri slm.

  • Batuhan   25-11-2007 09:32

    söyleyim okula herkes gelebilir.xx25

  • gül yıldırım 1b sınıfı   23-11-2007 19:53

    merhaba okulumu ve öğretmenimi çok seviyorum

  • ilhami yurdakul   23-11-2007 00:25

    dünyanın bence en iyi okulu ben orhangazili ilhami isteyen gelsin görsün okulumuzu

  • osmannnn   22-11-2007 22:45

    zeynep sen kımsın kımdensın

  • zeynep 4/b   08-11-2007 22:10

    la kazım öğretmen dedi an lama dım ama şimdi anladım en güzel okul bizim kiii !!!

  • zeynep 4/b   08-11-2007 22:07

    la kazım ne yaz mısın sen :)

  • reason   01-11-2007 20:18

    yeni ek bina çok güzel olmuş!!

  • kazım bayrakcı 4 b sınıf   31-10-2007 11:26

    ama bır yanlıslık var galıba bızım okulun ınternet adresı varr

  • kazım bayrakcı 4 b sınıf   31-10-2007 11:21

    perıhanlı senın okulunun daha ınternet adresı yok ne konusuyon zırt bırt bır haltmı oluyoo sankı

  • kazım bayrakcı 4 b sınıf   30-10-2007 22:56

    4 b sınıfı cok temız eee tabı benım sınıfım sayın ogretmenım ayse yuce sızın ıcın soyluyorum cok duzenlı ve hosgorulusunuz bunun ıcın sıze cok tesekkur edıyorum saygılarımla kazım bayrakcı 4 b sınıfı

  • mina gaye 1/B sınıfı öğrencisi   26-10-2007 23:11

    okulumdan cok memnunum herkese cok teşekkürler öğretmenimi cok seviyorum

  • aybüke   23-10-2007 21:20

    ya osman burayada mı yorum ekledinnnnn

  • emin   16-10-2007 12:28

    ufukcugum dogru soyluyorsun ne ggunlerdı o gunler ama sımdı okulun oyle tadı yok bız gıttık yalakalık yok hyey gıdı gunler hey

  • perihanlı_8-b tayfası   13-10-2007 19:10

    hocam ayıp oluyo ama .okadar kendinizi öwmeyin yaw.bizden size uyarı perihanı örnek alın.sizin ewler yakın gidip gelirken bizim arkadaşlar köyden geliyo okumak için.biz efsane 8-b"yiz.bizi okul tanır sorarsanız.okula çok zarar werdik ama olsun parayı da aldılar bizden.(çanları sagolsun.sonuçta efsaneyiz yaw dimi.iz bırakalım azıcık.)SİZ BİZİ BEGENMİYO MUSUNUZ...

  • b_xx   23-08-2007 15:01

    SLM ARKADAŞLAR. GERÇEKTEN ÇOK SÜPER Bİ OKUL. BUNU BİZİM OKULA GELENLER BİLİR. BEN ORHANGAZİDE ÖMÜR BOYU OKU DESELER YİNE OKURUM... .. . LÜTFEN KIYMETİNİ BİLİN.2007 8A MEZUNLARI KENDİNİZE İİ BAKIN......................

  • şeyma nur   19-08-2007 10:43

    selam arkadaşlar ben şeyma şu an 3-a sınıfına geçtim okulumu ve arkadaşlarımı çok seviyorum ama okulun bahçesi ek binadan küçüldü bahçe küçük ama idare ediyoruz ama okulumuz çok güzel çok seviyorum beğeniyorum sizde seviyor musunuz? 8 yaşındayım by

  • erdogan_necati_melih_ERDOGAN SEZEN   18-08-2007 15:43

    sayın hocalarım ben erol lu dovmeyın fen hocasını okuldan atın olmuyor yanı UNUTULMAZ SINIF 8 A HABABAM SINIFI ORHAN GAZI İ.Ö.O NECATİ ERDOGAN MELIH NOT: FEN HOCASININ OKULDAN ATILMASINI MELIH ISTEDI MELIH GULER O BIR GALATASARAYLI BIZ NECATI VE ERDOGAN ISTEMEDIK

  • ufuk   18-07-2007 13:46

    selam arkadaşlar ben ufuk.2005 yılında mezun oldum.şunu söyleyim o okul süper.kıymetini bilin.liseye gelince anlarsınız bunun değerini.öğretmenlerinizin kıymetini bilin hepsi de çok iyiler.

  • serseri   14-07-2007 11:53

    hocam şimdi okulumuz güzel , sınıflar güzel , kulüplerde güzel ama bide şu bazı hacalar varya (Y.S) bi git oooooh :D (bide seneye folklor ekibine yeni birileri alınsa tam süper olacak)

  • Osman   13-07-2007 19:38

    orhan gazi li arkadaslar eger gercekten okulunuzun bahcesi az geliyorsa kazıma gelebilirsiniz.. her zamanyeni ogrencılere acık okulumuz... sizi karsılardım ama ben yokum.. :D

  • [email protected] ve SERSERİ DANSÇI(atıf)   13-07-2007 01:44

    okulumuz yeni binayla birlikte tam bir eğitim cennetine döndü. öğretmenler de süper. ama kaaaaaaannn arkadaşımıza katılıyoruz.gerçekten oyun oynayacak yer yok.aslında bizden(8-a)geçti ama diğer yavrularımız bu çileleri çekmesinler.ilgili kişilerin bu çağrıya kulak verip okulun bahçesini güzelleştirmeli ve oyun alanları oluşturulmalıdır.

  • salim ugur harmancı   27-04-2007 21:22

    BURDAN HERKESE SELAM LAR BEN 1994 2002 YILLARI ARASINDA YANİ TAM 8 YILIM BU OKULDA GEÇTİ SU ANDA TARABZONDA İKAMET ETMEKTEYİM BU OKULDAKİ HATIRALARIMI ASLA UNUTAMAM HERKESE SELAM LAR BENİ KZILCAHAMAM DA TNIYAN COKTUR EGER DURUYORSA BURDAN YASAR HOCAYA CELAL HOCAYA SELAMLAR İYİ GÜNLER BU OKULDA OKUYAN COK SANSLIDIR BUNU UNUTMAYINNNNNNN