Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  ORC tarafından yapılan Ankara ve ilçeleri anketi
  • Facebook da Paylaş
ORC tarafından yapılan Ankara ve ilçeleri anketi
  • 13-02-2014
  • 42 yorum
  • 5637 okunma
ORC tarafından 24 Ocak - 07 Şubat tarihleri arasında yapılan ankette Ankara ve 24 ilçesi yer alıyor

ORC tarafından 24 Ocak - 07 Şubat tarihleri arasında yapılan ankette Ankara ve 24 ilçesi yer alıyor.İşte yaklaşan yerel seçimler öncesi seçmen yerel seçimlerde hangi partiye oy kullanacağı kararını vermeye başladı.Son yapılan ankette Ankara ve 24 ilçesinde seçmenin nabzi tutuldu.

ORC'nin anketinde Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı ve 19 ilçede Ak Parti anketlerde önde gözükmektedir.

 

 

Etiketler : ORC - tarafından - yapılan - Ankara - ve - ilçeleri - anketi - -
YORUMLAR
  • kızılcahamamlı   19-02-2014 12:57

    hersey mantıklı düsünmek lazım bu seferde akp kazanamazsa kızılcahamamı artık kızılcahamam gelişemez mantık sudur iktidarda kim varsa oy ona kullanılır yoksa asfaltı bile olmaz taşla döseli bi yol olur ve ego otobüsü dahada gelmez kolay kolay

    0

    0

    • ali   24-02-2014 14:39

      bu nasıl bi mantık. iyi o zaman iktidar kimse oyu ona ver. bir sonraki genel seçimde iktidar değişirse ne olacak. o zaman da belediye kimse oyu ona ver. yüzyıllar boyunca böle gitsin. eğer iktidar kendinden olmayan belediyeye hizmet vermezse bu iktidarın hizmet etmekle alakası yoktur demektir.

      0

      0

  • Acun   18-02-2014 13:39

    Durun bakalım yörede adaylar belli hepsine bol şans diliyorum. Fakaaaat birde bunların encümen listesine bakılır. Şayet listede istemediğim tasvip edilmeyen kişiler çıkarsa elbette kararı etkileyecektir BİLİNSİN

  • Şahin ARAÇ   18-02-2014 11:02

    Kızılcahamamda Coşkun başkanla yola devam. MHP Kontejan Adayı çok değerli Emekli bürokratımız Salın Köyünden Mustafa BAŞAR Ağbeyimiz Gariban Babası geçmişte yaptıkları çalıştığı yerlerde personelinin yüzde doksannı Kızılcahamalı hemşerlerimiz olduğnu biliriz. MHP Ankara Meclis üyeliği şimdiden hem kendisi, hemde Kızılcahamamlılar için hayırlı olsun. Güvem deresi her şey Mustafa Başar için saygılar.

  • esnaf   18-02-2014 10:13

    çoşkun beye iş diye gittik avucumuzu yaladık çünkü mhpli degildik sayet mhpli olsaydık birgün bende biyerde müdürdüm adaletli dürüst bir baskan istiyoz

  • costu bır kere   16-02-2014 16:02

    bızım coskun kazanacak edıtörsen bır daha üzülecenbizimmmmmmmmm çoşkuuuuuuun kızılcahamam sevdalısı

  • oyun    15-02-2014 23:41

    kaç beyeni alacak hadi bakalım bu dönem coşkuna oy vermeyecemmmmm :))

  • cşkn yok oy   15-02-2014 23:40

    çoşkuna oy yok bu dönem o su saatlerine birmilyar para aldı iki yüz liralık saate bunamı oy verecem yok geçti o bolu pazarı

  • güvemli    15-02-2014 23:37

    kötü siyaset yapmayın ben güvemli olarak beyhan sarıyı destekledim ama olmadı oyum ak partiye bu oyunu geçen dönem yaptınız bu dönem olmayacak beyhan abimizde destekliyor muhittin güneyi sen rahat ol sen güvemli bile degilsindir eminim

  • 1000tl    15-02-2014 23:32

    su sayaçlarına 1000tl almayı biliyor coşkun esnafın tepesine biniyor zabıtayı yollayıp tehditle ceza kesmeyi biliyor bu coşkun mu alacak :P o spora topladıgı paraya 3 üniverste yapılırdı ne oldu takıma süper ligemi çıktı

    0

    0

    • icbar yoluyla irtikap.   16-02-2014 11:35

      işler söylediğin gibiyse o zaman tepesine binilen esnafın hiç suçu yok mu? acaba. ceza 5 yıldır.

      0

      0

  • ankete gerek var mı?   15-02-2014 07:53

    ilçemizde yapılan, 2011 yılı milletvekilliği genel seçimi sonuçlarına bakınca ak koyun kara koyun ortada. görünen köy kılavuz istemez. vb.

  • salınlı   15-02-2014 01:21

    bi haber rumuzlu kardeşim salın köyünü iyi izleyin derim o ampül resmi diyen dayıların alayı mhpye atacak demedi demeyin 555 oyumuz var en az 250-300 oyun mhpye gidecegine teminat veririm belkide rekor çıkar 555'in 400-450si bile gidebilir Mustafa Başar ilçe meclis adayımız MHPden kendi sülalesi atsa 200 kişilik oy çıkıyor net söylüyorum Coşkun Ünala belediye hayırlı olsun yerel politikayı iyi biliyor insanlar kendinden bir şey bulamazsa yerelde oy atmaz akp ilçe başkanlığı da gider bu seçimden sonra.

  • almeralp   14-02-2014 21:23

    görülen oki bu ankettede alo fatih devreye girmiş habertürkteki anketlerde oynamayı gördükten sonra hiç bir ankete itibar etmiyorum bu halk 5 senede çalışmayı gördü takdir ediyor ve 30 martta gereğini yapacak .

  • G Ö Z L E M - A N A L İ Z   14-02-2014 10:02

    Kızılcahamam'da iki partinin başa baş gittiği doğrudur. Birisi diğerinden çok önde veya çok geride değildir. Seçimin sonucu her iki aday ve partinin bundan sonraki süreçte yapacağı çalışmalara, vereceği görüntülere bağlıdır. Ortak akla göre seçim öncesi şu hususlarda başarılı olan kazanır; 1.Başkan Adaylarının yakın çevresinde gözüken insanların toplum tarafından sevilen veya sevilmeyen kişiliklere sahip olmaları. 2.Encümen listelerinin toplum tarafından olumlu veya olumsuz karşılanması. 3.Halka yapılacak iş ve aş vadlerine güven duyulması ile belediye hizmetlerinin daha ucuz ve kaliteli olması projeleridir.

  • Veysel BAYRAM   14-02-2014 00:48

    İki parti arasındaki fark oranının % 1 olarak görünmesinde payım olmakla beraber bütün ama bütün sorumlusu 2004 seçimlerinde “Aldatmadık Aldatmayacağız diyen ve “%52 siyasi gücü temsilen 5 yıllık belediye başkacılığında bırakın OYUNLARI BOZAMAYI yeni OYUNLAR KURAN. şimdide 2014 seçimleri için % 0.02 siyasi güç (yarın buda olmaya bilir!) ile “Ver Oy’unu Boz oyunu” diye bilen Sayın A.Ö.dir.

    0

    0

    • hasan   20-02-2014 15:29

      bu kadar terbiye sınırlarını zorlayan bir insan olmaz ya gerçekten bu kişinin tedavi görmesi lazım.

      0

      0

    • Erdoğan Toptanoğlu   14-02-2014 23:36

      Veysel efendi 5 yıl önce senin desteklediğin parti bu kazada iktidar değilmiydi ? O zaman yokmuydu arkalarında siyasi güç ? Yukarda Allah var vatandaşı kandırabilirsin ama ya Mevlayı ? Bu dünyanın öbür tarafıda ne sana ne bana kalır unutulur gideriz 3 5 yıl sonra. Coşkun Başkanın arkasında hiçbir siyasi güç yoktu bu kazayı bu hale getirdi bu adam bunu görmüyormusun sen o kadar kitap okumuş cahil biride değilsin ? Her haberin altında yorumun ha adam gibi bişey yazsan eyvallah diyecem inan kimse okumuyor bile yazdıklarını. Bu vatandaşı ne yapsan kandıramazsın saygılarımla.

      0

      0

  • şihlarlı   13-02-2014 22:32

    çamlıderede chp nın daha adayı yok oy oranına bir bakarmısınız. çok yanlış bir anket.

    0

    0

    • sayın şihlarlı   14-02-2014 08:44

      ankete bir daha bakar mısınız? soru ne? cevap ne? lütfen dikkat edelim.

      0

      0

  • serkan adalı    13-02-2014 22:13

    Coşkun başkanla coştu khamam ınş tekrar

  • mücahit   13-02-2014 20:48

    bu anketler yapıldığında saadet partisi adayı sayın adem özbekler adaylığını daha açıklamamıştı güvem deresi onu destekliyor adem beyin oyu belli yoksa ak parti ilçe başkanı kuyruğuna basılmış kedi gibi neden bağırıyor sebebi bu sayın editör inşaallah yayınlarsın

  • Bi Fani   13-02-2014 19:34

    Kızılcahamam yanlış olmuş sayın editör, ilçede 10 vatandaşın en az 8'i Coşkun Başkana oy veririm der araştırın. Millet uyandı artık Salın köyü tarafında dayı kime oy verecen dediğimizde akpye onlar namazlı abdestli dediği gibi. K.hamamdada dayı Akpyemi oy vereceksin diye sorduğumuzda yok dayının ben ampül resmi olana verecem diyen seçmeninin olması normal. Bize göre bu anket yanlış. Yenimahalle Sincan inan olsun onlarda yanlış.

    0

    0

    • Bİ FANİ YE CEVAP   14-02-2014 10:28

      eferim la arıcı yazmaya devam et :))))

      0

      0

  • delikanlı   13-02-2014 17:42

    desenize ayakkabı kutularıda bi işe yaramadı

  • Ahmet DEMİR   13-02-2014 16:58

    Bu ankette köyler yok.Şu an AK Parti Kızılcahamam'da en az 15 puan önde.Muhittin Güney adım adım geliyor.

    0

    0

    • mücahit   13-02-2014 20:51

      ahmet demire köylüler uyandı artık canım yakarışın boşa adem bey geliyor dürüst namuslu başkan sizin gibi a kutucu değil anadımı...............

      0

      0

  • halktan   13-02-2014 15:24

    gerçekten çok çekişmeli,heyecanlı bir seçim olacak.dediğim gibi hizmet yapacak olan gelsin seçilsin...

  • yalan   13-02-2014 14:12

    1 nisan sabahında da aynen bu haberi paylaşacam,komik olmayın yalan olduğu kalecik çankaya ve yenimahalleden belli oluyor,,ömrü yetmez akp nin kalecikte o oyu almaya 25 i geçemez ne gerek var...anket yapan bu firma telefon numarası isim soyism bile almadı nasıl şişirmişler hınzırlar...yemezler arkadaşlar yemezler çırpınıyorsunuz akp nin ipliği pazara çıktı artık onları gördük 17 martta telefon görüşmelerini dinledik bu aziz millete küfür ediyorlardı...sende birazcık cesaret varsa bu yorumu yayınlarsın doğru düzgün haberi yayınlarsın hiçmi okumadın rakamları bi göz gezdir ankara kızılcahamamdan ibaret değil şişirmişler

  • Sakıncalı Piyade   13-02-2014 11:41

    Anketler üzerinde oynanan oyunlar afişe olmuş, hala anket yayınlamak neyin nesi? Kimi inandırabileceğinizi düşünüyorsunuz hala? İnsanınızı aptal yerine koymaya çalışmak, insanınıza hakaret değil mi?

  • camlidere   13-02-2014 10:54

    Yanlis sonuç.

  • Emre Arslanoğlu   13-02-2014 10:20

    sabah sabah iyi güldüm bu ankete melih gökçek güzel pay etmiş oyları :D büyükşehirde akp yüzde 38den gram yukarı alamaz.keçiörende akp yuzde 30 alamaz,, kızılcahamamı soylemıyorum bile bundan önce ki ankette aday belli degılken ikinci sıradakı akp mühittin bey'in adaylığı ile çeltikciden gelecek 400 oylamı birinci parti oldu... beyhan sarı ahmet arslanoğlu gibi 1500*2000 en az oy potansıyelıne sahıp aday adayları varken belki bu dediği rakamı yakalama şansı vardı ama artık o da mümkün değil...

    0

    0

    • ismail çetin   15-02-2014 00:32

      Aynen Katılıyorum. Akp Beyhan Sarıyı Aday Gösterse idi Belki Bu Rakamlar Doğru Olabilirdi. Ancak Şuan İtibari ile Güvem Köylerinde İbre Coşkun Ünal'dan Yana.

      0

      0

    • kkk   14-02-2014 11:21

      sen çeltikcili değilsin çık aradan .çeltikcili bizleriz

      0

      0

    • Çeltikçili   13-02-2014 22:01

      Çeltikçi'den Muhittin beye 400 oyun yarısı gelirse öpsün başına koysun. 200 oyun geleceği de şüpheli. Son iki dönemdir Çeltikçi AKP'yi Çeltikçi'de iyi tanıdı.

      0

      0

  • yes   13-02-2014 10:01

    bu ankete gülerim sadece

  • çıtak   13-02-2014 09:30

    mustafa bey işiniz sahte anketlere mi kaldı, yazık size...

  • ahmet   13-02-2014 08:59

    bunlara gülerim çamlıdere böyle çıksın editör bu şirket ne isterse verecem chp adayı yok çamlıderde bunlar yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  • murat   13-02-2014 08:26

    senede 10-15 gün anca geliyorum memleketime göz var nizam degişen herşey ortadayken eger bu ahali coşkun ünala oy atmazsa diyecek hiç bir şey kalmamıştır..

  • yasar   13-02-2014 07:34

    sayın editör başbakan senide mi aradı

  • ADNAN   13-02-2014 07:07

    MHP den alıp CHP ,AKP ve diğerlerine kaç puan verdilerki acaba...

  • orc   13-02-2014 04:16

    çamlıdere ve kızılcahamam anketlerinden bence firmanın ne kadar güvenilir olduğu ortaya çıkıyor. acilen firma satılmalı satılmadı ise, yada tmfs ye devrolmalı. yadaaaa akp ye hediye edilmeli. emek hırsızlığı yapmaya çalışanlarada yarın tutturdukları belediyeler iş verir ellam. ayıp ayıp .

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın