Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  ORC anketinde MHP, CHP ve HDP'ye şok
  • Facebook da Paylaş
ORC anketinde MHP, CHP ve HDP'ye şok
  • 16-04-2015
  • 36 yorum
  • 5472 okunma
ORC Araştırma'nın son anketi, seçim sonuçlarının, önceki seçime yakın olacağını gösterdi: AK Parti yine tek başına iktidar

ORC Araştırma'nın son anketi, seçim sonuçlarının, önceki seçime yakın olacağını gösterdi: AK Parti yine tek başına iktidar

ORC anketinde MHP, CHP ve HDP'ye şok

Aynı ankete göre CHP ve MHP'de kan kaybı sürüyor. Barajı geçeceğini söyleyen HDP ise son ankete göre barajın hemen altında.

Ankete katılanların %48.3'ü, AK Parti dedi. CHP ve MHP'de ise kan kaybı sürüyor. Katılımcıların %23.7'si CHP'yi, 14.4'ü ise MHP'yi destekledi.

Sonuçlar, 7 Haziran'da parti çatısı altında katılacak olan HDP'nin çok kritik bir eşikte olduğunu ortaya koydu. Araştırmaya göre HDP, %8.9 ile yüzde 10'luk seçim barajını geçemedi.

PARALELE GEÇİT YOK

Ankete katılanlara yöneltilen "Devletin, paralel yapıya karşı yürüttüğü mücadeleyi destekliyor musunuz?" sorusuna, %75.6 "evet" cevabı verildi. Ağustos 2014'te aynı soruya "evet" cevabı %63.2 olarak çıkmıştı.

Etiketler : ORC - anketinde - MHP - - CHP - ve - HDP'ye - şok -
YORUMLAR
  • Vatandaş   24-04-2015 04:37

    2011 seçım beyannnamesındekı hiçbir hedefe ulaşamamış bı partıden bahsedıyoruz

  • Ayşegül   22-04-2015 18:48

    Sayın Veysel amcanın yazdığı her şey doğrudur. AKP % 90 OY ALIR. CHP MHP HDP barajı geçemez. Tüm Müslümanlar mutlu olur islam hilesiz hurdasız yaşar. 5 vakit namaz kılanlar cennete gider. şer odaklarına oy verenler vcayır cayır yanacaklar.. Senin islam anlayışını seveyim Veysel amca.

    0

    0

    • ysa   23-04-2015 09:34

      veysel bey akp den istifa eden muhammed çetin ve hakan sükür ün acıklamalarını dinlemediysen bi dinle sana zahmet ve bana bu adamlar yalan söylüyor diyebilecekmisin acaba

      0

      0

  • vatandaş   20-04-2015 17:00

    yandaş medya olarak ak partiyi yükseltmeye çabaladıkça ak partinin eridiği herkesçe malumdur daha önceki yorumumu yayınlamadınız yandaş medya olduğunuzu iyice kanıtladınız

    0

    0

    • Çarşı   21-04-2015 13:36

      Ankar-ALI ye ithaf olunur.. Yazdıklarınızı ortaya çıkarmak, sonuçlandırmak gerekiyorsa cezalandırmakta Yetkililerin yani hükümetin görevi. Yandaş düşünmeyin. Kral çıplak artık. Herkes gördü Sn Bülent arınç ta 8 haziranda açıklayacağını beyan etti. Acaba ne açıklayacak merak etmiyormusunuz?

      0

      0

    • Ankar_ALI   21-04-2015 07:48

      YSA'ya hitaben; belki takip etmişsinizdir bilmiyorum amma Nevşehir'de o bizim simsarlar 110.000 ton yani yüzonbinton patatesi stoklamışlar. Soğanı ise bilen yok. Domates/Salatalıkın tarladan çıkış fiyatını da siz söyleyin. Çok insafsızsınız. Bildiğiniz şeyleri bile bile yanlı yazıyorsunuz. Lütfen elinizi vicdanınıza koyun, değerlendirme yaparken. LÜTFEN:

      0

      0

  • ysa   20-04-2015 12:01

    sayın veysel bayram dün kızılcahamam pazarını cıkıp gezdınız benım tahmınımce.patates 5tl,domates 4tl, salatalık 4tl..... ben sadece en cok tuketılenlerden bırkacını yazdım.bu fıyatları daha once hıcbır hukumet donemınde gormedınız goremezsınız vatandaş açlıktan kan ağlıyor siz şaşa peşindesiniz ha pardon sızın hükümet duble yollar yaptı haklısınız o yollarda eski hükümetler döneminde yoktu şimdi bütün vatandaşlar o duble yollara ekmek banıp yiyor siz ve sizin gibiler sayesine.

    0

    0

    • ysa   22-04-2015 11:18

      sayın bayram ve ankar ali- sayın editör benim yorumlarımın çoğunu yayınlamıyor umarım bunu yayınlar bu sefer kısa kesicem sadece şunu diyorum;ilerde böyle olacağını nerden bilebilirdik ki keşke oy vermeseydim ellerim kırılsaydıda dedirtmeden ALLAH umarım bu yanlışı kendiniz görüp yol yakınken dönersiniz.yaşı sizden küçük ama ileri görüşü ve manevi ve milli duygusu bence sizden daha üstün ysa kardeşim demişti dersiniz...

      0

      0

    • acar   21-04-2015 13:30

      Sayın Veysel bayram. yapılan yatırımları yapmak hükümetin görev zaten. Yunanistan'dan Çipras gelip yapacak değil ya.. Ankara büyükşehirin gönderdiği kamyonların parasınında nereden geldiğini daha doğrusu gelmediğini (tirilyonluk borcu var) biliyoruz. Sayın Bülent Arınç ta açıklayacak 8 Haziranda sıkı durun..

      0

      0

    • Veysel BAYRAM   21-04-2015 00:33

      "ysa" kardeş, Yaşınız müsait değilse en yakınınızda bir bilene sora bilirsiniz. (Maksatlı, Zayıf, Ara rejim, Darbe) ilki, ve özellikle Üçlü koalisyon döneminde 10 ay içerisinde 3 düğün yaptım. kur değeri 180-300 TL arasında 13 000 Dolar borç aldım, Dolar borcumdan bir dolar ödemeden dolar 1 500 TL değerlerine Enflasyon % 600 - 800 lere gecelik faiz % 800 lere fırladı. Köyüme 3kamyon kum buldum bir kamyon kum nakli için DSP(CHP) ilçe başkanına gittim aldığım cevap "kamyon var ama mazotla ilgili bakanlık MHP'de olduğu için mazot yok, mazot koyarsan kamyon verelim oldu". Aynen senin dediğin gibi Şimdi ise Duple yollar, Havaalanları, Asma köprüler, kanal İstanbullar deniz altı kara-demir üç katlı tünel yollar ve binlerce yatırım yapılıyor. Bizim, Sizin, Onların köyüne 5 kamyon birden gönderiliyor. Var mukayesesini sen yap diyeceğim ama (!) netice belli.

      0

      0

  • Çarşı   19-04-2015 23:24

    Türkiyenin % 99 u Müslüman bilirdik ama % 43 e düşmüş.(!) % 57si gavur olmuş sana göre Veysel bayram. Müslüman olarak en son ne zaman akp li olmayan fakir birinin karnını doyurdun? En son ne zaman kilosu 4 bin lira olan beyaz çaydan içtin? En son ne zaman bin liralık bardaktan su içtin? En son ne zaman parsel parsel satılan vatan toprağına karşı çıktın? Allah uzun ömür versin . en son ne zaman tatile gittin (emekli olarak). En son doları kaç tl den aldın? En son benzini kaç tl den aldın? En son ne zaman ATAtÜRK ' e dua ettin minnet ettin?

    0

    0

    • Veysel BAYRAM   21-04-2015 00:10

      "Çarşı" kardeş, Bırak bir Müslümanı şeklen ateist olduğunu bildiğim birinin bile imanını derecelendirmek hakkımda değil haddimde değildir. Soframız "misafir umduğunu değil bulduğunu yar" prensibi ile bütün tanrı misafirlerine açıktır elhamdülillah. Sorduğun diğer bütün soruların cevabı "Dinime Vatanıma Devletime Demokrasime ekonomime en iyi hizmeti AK Partide ("Tek başına güçlü iktidarda") buldum en az 5 dönem daha devamı gelir işaallah.

      0

      0

  • Veysel BAYRAM   19-04-2015 00:06

    “İşaallah”. Mehmet Kaplanoğlu kardeşim. Allah (c.c) razı olsun *** iktidarları döneminde (özetle) Kur’an okuma okutma yaşını kanun ile 12’ye çıkararak – İHO kapatarak – Başörtülüleri yaşamın bütün alanlarından kovalayarak AZİZ TÜRK MİLLETİNİ İSLAMDAN uzaklaştırmak isteyen partilerin; İktidarları döneminde ülkemizi “Oligarşik Vesayetçilerin – Darbecilerin – Ergenekon'cuları ve yandaşlarının – içte Faiz Lobileri ve yandaşlarının, dışta İMF ve yandaşlarının talimat ve direktifleri ile yöneten partilerin kronik sempatizanları, İmar çalışmalarını maliyetin (rayicin) üç katına ve rant amaçlı lüzumsuz onlarca işmar ihalesi yapan, ÜZEMLİLERİN AHALARLILARIN gariban Akçaylı, Karşıyakalı, Yeniceli Ahmetlerin Mehmetlerin arsalarını imarcı guruba devreden, Termal su debisinin 3/4 ünü imarcı guruba ipotek eden, yasal boşluklardan yararlanarak (!) bazı arsalara devasa apartmanlar diktiren, ama bu hakları Öz Kızılcahamamlılara bilinçli (!) olarak vermeyen partilerin kronik sempatizanları harıl, harıl partilerini korumak için yazarken (Özetle) TÜRKİYE ve DÜNYA lideri AK PARTİ ve Kurucu GENEL BAŞKANINI sevenlerin TÜRKİYEDE İstikrarlı GÜÇLÜ İKTİDAR İSTEYEN kardeşlerimin de bundan böyle DURMADAN YILMADAN kültürümüze uygun olarak yazmaları dilek ve temennisi ile.

  • yazık   18-04-2015 22:58

    şu haber bile ak partinin eridiğinin göstergesidir. bakın diğer anket şirketlerinin sonuçlarını yayınlamaya bile cesaretiniz yok.

  • Münir kutlu   18-04-2015 20:03

    yaşar yıldırıma oy verdiniz 2 kere chp kazandı.şimdi de oy verelim.o nun başkanı da gitsin CHP ile hükümet olsun.Çarkçı Kemal ağzından baklayı çıkardı CHP,MHP ve HDP koalisyon düşünebiliriz.MHP den çıt yok.oyumu ak partiye vereceğim yani Partime.10 seçim kazanmış 11 seçimi kazanacak Milletin adamlarına.devletin adamları chp ,mhp havanızı alacaksınız.yaşaşın MİİLET kahrolsun ZİLLET

  • Mehmet Kaplanoğlu   18-04-2015 00:07

    2002,2007,2011 3 Genel Seçim,2004,2009,2014, 3 yerel seçim 2007,201o referandum ların galib olan partiye 1014 te Halkımız onun Liderini müessses nizam ittifakına karşı 17 ve 25 Atalık Paralel Truva atlarının darbelerine rağmen köşke göndermiş bir Parti Adalet ve Kalkınma Partisi.9 galibiyet almış Millet tarafından taçlandırılmış onurlandırılmış bir Parti var sahada.ne arıyoruz bilmiyorum.çok partili demokrasi hayatımız 1946 da başlamış.o zaman iktidar Partisi CHP açık oy gizli tasnif hileleri ile 4 sene daha iktidarda kalmış 1950 seçimlerind eAhali iktidar olmuş Mütegallibe tarihe gömülmüştür.Halka büyük hizmet yapan Demokrat parti 3 dönem iktidar olmuş türkiye kalkınmış.1960 ihtilali Başvekil Menderes köpek mamsı,çoçuk bezi safsataları ile vicdan yoksunu bir karar ile idam edilerek şehit edilmiştir.Adalet Partisi ve anavatan nın tekbaşına şiktidarları ülkeye ivme kazandırmıştır.yek başına tek başına iktidar büyük değişim dönüşüm ve tarnsfarmasyonlara ve kalkınmaya sebeb olmuş.Koalisyonlar ülkeyi batırmıştır.Ey büyük Milletim.iktidarlarında ülkeye çivi çakmamış,hizmet yoksunu,biçare liderler yerine Tekbaşına İktidar olarak Adalet ve Kalkınma Partisine destek ver.İstikrar bozulmasın.Hedefler 2023 değil 2071,2171 olsun.DURMAK YOK HİZMETE DEVAM.

    0

    0

    • hadi ordan a   21-04-2015 14:29

      onlar iktidar olursa onlar ı da göreriz olabilüse

      0

      0

    • Hadi Ordan   18-04-2015 12:03

      Erbakan hocanın 2005 yılında iktidar için ne dediğini bi araştır ondan sonra kararını ver, bunlar benim öğrencimdi ama şimdi israil uşağı oldular demişti. Çocuğumun isim babasıdır diyen rehmetli erbakanın iktidar için dediği sözlerdir. Mhpye Chpye ileri geri konuşmuşsun dünya kadar mal varlığı olan şimdi hiç mal varlığı olmayan Bahçelimi suçlu ? 17 yıldır hiç vekil maaşı almayan Bahçelimi suçlu ? Birde kendi iktidarına bak bilinki bir gün çok zengin olursam haram yemişimdir diyen iktidar değilmiydi ? Şimdi dünyanın en zengin 3. devlet adamı ?

      0

      0

    • ahmet   18-04-2015 02:56

      mehmet kardeşim hiç mi haber okumuyosun 2023 hedefleri 2071 e sarktı,

      0

      0

  • erkan   17-04-2015 20:33

    yalancıyı eşekler kovalasın mı?

    0

    0

    • erkan   21-04-2015 17:37

      taraflı seçim anketleri güvenli değil. Ortalamasını alın.. (Alıntıdır) 8 haziranda eşekler yalancıları kovalar... http://secimanketi.tv/haber/dogan_satmis_2015_genel_secim_son_anketlerini_yazdi-2164

      0

      0

    • Mehmet Korkusuz   20-04-2015 07:21

      gardaş senin eşek korkusunu iyi biliyorsun eşek takıntın var.seni direksiyon halindeki eşek mi kovaladı.inşallah bir şey olmamıştır.geçmiş olsun.olur böyle vakalar.yorumcular yakalar.

      0

      0

  • muhsın   17-04-2015 20:32

    benım oyum kesınlıkle mıllı ıttıfaka bu anketı akp yaptırmıs admın yanlı sonuclar yayınlamayalım lutfen

    0

    0

    • vicdanım rahat   18-04-2015 02:58

      Arkadaşın birine anketörler sormuş. oda akepe demiş geçmiş başka ne diyeyim diyor..

      0

      0

  • MİLLET   17-04-2015 12:06

    Anketler güvenilir değil. 13 Yılın sonunda malesef heyecan bitti. Bu sefer benden oy yok diyen pek çok kişiyle karşılaşıyorum. Esas neden ise; İlkelerin değil, kişilerin egemen olduğu bir Türkiye'nin ürküntücü oluşudur. Alternatif olmadığı için ben yine AKP diyeceğim. Ama vatandaşın çoğu böyle düşünmüyor. Allah sonumuzu hayreyleye...

  • Ankar_ALI   17-04-2015 11:57

    Sayın Değerli Hemşehrilerimiz; anlayamadığım ya da anlamadığım bir şey var. Kötü bir olasılık bence. Hani birileri HEP DİYORYA. OLASI BİR ÖRNEK : Hadi AK PARTİ seçimde 274 milletvekili aldı. Hükümeti de kuramadı (Tabii ki diğerleri yanaşmadı, hani AK PARTİ düşmanlığı var ya). Hükümeti kim kuracak, ola ki CHP+MHP+HDP kurdu. (Anlaşarak kurdular) Gelelim MHP seçmenine, ne olacak. Daha Önce Rahşan ECEVİT'teki sıkıntı olacak mı? MHP şu ana kadar AK PARTİ'ye söylemediğini bırakmadı, gitti öbür taraftan oldu. Ne olacak. Benim anlayamadığım. MHP+AK PARTİ olma durumu yok mu? Biii anlatan var mıdır? N'olacak? N'olacak? N'olacak?

    0

    0

    • Veysel BAYRAM   21-04-2015 22:28

      Ankar_ALİ kardeş biz bunun tecrübesini üçlü koalisyon kurulurken gördük. Allah (c.c) bu ülkeyi bir daha koalisyonların vb. yönetimine muhtaç etmesin ama tarih tekerrür etse MHP "Ak Parti II Kanuni II Fatih II Atatürk RTE gitmesi için, İSLAMIN Ülkemizin zarar görmesine razı olup aynen "SP biraz dinlensen tezi yârine Ak Parti biraz dinlensin" der. Gerisi malum

      0

      0

  • vedat   17-04-2015 10:10

    neden diğer anket şirketlerinin tahminlerini de yayınlamıyorsunuz.

  • Veysel BAYRAM   17-04-2015 00:38

    Şu veya bu bahane ile AK PARTİYİ ve Kurucu lideri RTE'nı yıpratmak adına AK PARTİDEN koparılacak her oy, İSLAMA, VATANA, MİLLETE,DEMOKRASİYE,DEVLETE, MÜSLÜMANLARA zarar veren partilere hizmet olacaktır.

    0

    0

    • vahit   18-04-2015 20:50

      veysel bayram git dağlarda odunculuk yap daha hayırlı bir iş yapmış olcaksın. Adem özbekler rahmetlinin aldığın günahları düşün sen. bu ilçede akıl vercek son kişisin sen...

      0

      0

    • Çarşı   17-04-2015 19:56

      Veysel BAYRAM, 7 Haziran da git sadece kendi oyunu ver islama hizmet et. Lakin gölge etme, her şeye yorum yazıyorsun. ''Yaralı parmağa işediğini görebilsek'' Vatan millet demokrasi senin oyunla kutulacaksa. Yetmedi mi hırsıza, müsrife sahip çıkmanız.

      0

      0

    • ayhan   17-04-2015 14:44

      Demokrasi kelimesinin anlamını bilmiyorsan sözlüğe bak ,insanların düşüncelerini bu klişe kelimelerle değiştirebileceğini düşünüyorsan yanılıyorsun,vatan millet sevgisi sadece size has bir özellik değil

      0

      0

    • hüseyin   17-04-2015 12:34

      Allah akıl fikir versin.

      0

      0

  • Safa   17-04-2015 00:24

    Gözlerimizle görüyoruz anket şirketlerine aktarılan parayı , toplumu hazırlamaya çalışıyorlar tamamen hayalden ibaret bu oranlar .

  • yusuf usta   16-04-2015 19:15

    o hayal ile 7 hazirana kadar avunmak en doğal hakkın 8 haziranda rüyadan uyandığında tekrar uyumak isteyecek ve kabus gördüğünü zannedeceksin

    0

    0

    • Mehmet KAPTAN   17-04-2015 06:59

      niye hayal olsun çırak yusuf 10 seçim oldu chp,mhp nin sırtı yerden kalkmıyor.sen hayalden bahsediyorsun.devlet idaresi büyük iştir.büyük işleri büyük ve vizyon misyonu olanlar gerçekleştirir.muhalefet mi var ortada olsa idi PARALEL TRUVA ATI sakinlerine iş mi düşerdi.az bile Ak partinin oyu %50 geçsin bir.anladınmı.Millet lafa değil işe bakar.haydi hayırlı traşlar.

      0

      0

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın