Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Onbir ülkeyi kapsayan avrupa turu sona erdi
  • Facebook da Paylaş
Onbir ülkeyi kapsayan avrupa turu sona erdi
  • 16-04-2010
  • 16 yorum
  • 5408 okunma
Kızılcahamam Belediyesi tarafındna organize ed,len ve 11 ülkeyi kapsayan kültür gezisi sona erdi.Geziye katılan 2 otobüs 94 yolcusu ile birlikte bugün Kızılcahamam'a geldi.Saat 10.00 da belediye önüne gelen otobüsleri belediye başkanı Coşkun Ünal ve geziye katılanların yakınları karşıladı.

Kızılcahamam Belediyesi tarafındna organize ed,len ve 11 ülkeyi kapsayan kültür gezisi sona erdi.Geziye katılan 2 otobüs 94 yolcusu ile birlikte bugün Kızılcahamam'a geldi.Saat 10.00 da belediye önüne gelen otobüsleri belediye başkanı Coşkun Ünal ve geziye katılanların yakınları karşıladı.

10 gün süren gezinin Makedonya'da çekilen resimlerini pylaşıyoruz gezi sırasında avrupa, avrupa diye övündüğümüz ve girmek için yıllardır beklediğimiz ülkeler de internet bulamadık,bizim en kötü tek yıldız durumundaki otellerimizde ücretsiz internet servisi bulabilirken Almanlar başta olmak üzere kaldığımız bütün otellerde internet sorunu bizim aylık 19 liraya kullandığımız internetin saatini 8 Eurodan satıyorlar bu yüzden atamadığımız gezi ile ilgili haber ve resimleri şimdi atıyoruz.

 
 

 

makedonya fotoğrafları için tıklayın
Etiketler : Onbir - ülkeyi - kapsayan - avrupa - turu - sona - erdi -
YORUMLAR
  • üzüldüm   22-04-2010 09:29

    Gezi fotoları böyle mi ya? o kadar gelişi güzel çekilmiş ki ben utandım abicim gerçekten de. biraz ciddi olunmalı bence hafife alınmamalı...

  • kafugo   22-04-2010 00:48

    inanın gidemedim diye çok üzüldüm ve giden herkesi de kıskandım keşke gitmek banada nasip olsaydı.kabuğunuzu kırıp dışarıya bakmazsanız yumurtanın içini saray zannedersiniz.bu ülkeyi yönetenlerin bir yılda dünyayı bilmem kaç kere üstelik bu ülkenin kaynaklarıyla turalarken adı dünyayla entegrasyon olacak benim kızılcahamamlım üstelik kendi parası ile atalarımızın bir zamanlar at koşturduğu yerleri gözleri nemli nemli gördüm diye cenab-ı allaha binlerce şükrederek 10 günlük geziye katılacak ve bu yüzden jeotermal paraları zamlanacak :)))) bu geziyle ne alakası var yapmayın arkadaşlar biraz insaflı olun .ankarada veya komşu ilçeniz kazan da sadece kışın 1500 tl doğalgaz parası veripte battaniyenin altından çıkamayanlardan veya tozu külü yutarak bir yılda 4 ton ithal kömür ve bir ton odunla sadece bir oda veya salonu ısıtarak milyonları harcayanlardan haberiniz yok galiba .sanırım benim gibi gidemeyenler biraz kıskançlık içerisinde duygusal davranıp böyle yazıyorlar .kim vesile olduysa kim götürmeye cesaret edip kazasız belasız emanetleri vatan topraklarına sağ salim getirdiyse herkese teşekkür ederim.gerçekten çok büyük ve önemli bir organizasyonmuştu.herkesi tebrik ederm.darısı gidemeyenlere durmak yok yola devam:))))

  • Durmuş KARATAŞ   19-04-2010 11:27

    Belediyemizin katkıları ve işbirliği ile düzenlenen geziye katılan bütün hemşerilerimize hoş geldiniz dileklerimizi iletir, Ülkemizin değerlerini ve kültürünü tanıtmada katkısı bulunanlara teşekkür ederiz. Ülkemizin ve değerlerimizin kıymetini bilelim lütfen. Birbirimizin kararlarına ve icraatlarına da saygılı ve hoşgörülü olalım. İyi günler.... Selamlar. "Havasına suyuna taşına toprağına Bin can feda bir tek dostuma Her köşesi cennetim ezilir yanar içim Bir baskadır benim memleketim"... Fikret ŞENES(Şiir Yazarı)

  • GÖKMEN Hakan   19-04-2010 00:39

    takkidi hani 11 ülke millete yalan söyleme gezdiğin ülkeleri sayarım bak.......

  • mmmmmmm   18-04-2010 19:08

    cok güzel bi gezi

  • Has Ankaralı   18-04-2010 17:25

    Küçük bir köy görünümünden farksız olan Kızılcahamamımız bu geziyle beraber adeta şahlandı, kır at oldu mübarek... Yakında da safari gezileri için Afrikanın vahalarına aslan avlamaya gideriz artık...

  • yasar d    18-04-2010 15:52

    odun kömrle bi milyardan fazla harcayanlar adam değilmi el insaf

  • sinan can   17-04-2010 19:03

    zaman gazetesini oradada bulmuşlar fetoşçular

  • Aydın   17-04-2010 16:59

    Bir yıl önce yerel yayında jeotermal pahalı, türkiyenin hiç bir yerinde bu kadar pahalı ısınma gideri yok diye seçim vaadleri atanlara bakar mısınız. Ödeyin şimdi 1200 ü de aklınız başınıza gelsin. Hatta 1500 yapılmalı diye düşünüyorum. Yazın gezdir kışın da dondur milleti. Asgari ücretli biri 1200 ısınmaya verirse bunun kirası elektriği suyu telefonu bakkalı, vs vs ne olacak.

  • angaralı   17-04-2010 13:21

    sevgili arkadaşlar bu resimlerin altına üstüne nereler olduğunu da yazsanız daha iyi olur bence

  • mehmet   17-04-2010 12:24

    Evet bunu avrupaya gidenler hep söylüyorlar. Bizim memleket daha zengin daha refah daha mutlu diye. AB bize yalvarsın. Biz kendimize bakalım. İnşallah ilerki senelerde bizde gitme şansını yakalarız. Tekrar h.geldiniz.

  • bed.Eng.derneğinden.   17-04-2010 10:16

    Hoş gelmişler sefa getirmişler hemşerilerimiz,Gördünüzmü Avrupayı ne gibi intibalar edindiniz gelenler bir brifing versinde gidemiyenlere anlatsınlar, ancak sizin haberinizdende anlaşılıyor ki,dünyanın en güzel ülkesinde yaşıyoruz ama kıymetini bizler anlayamıyoruz ,ama avrupalı ve diğer ülkeler bunu çok iyi biliyor,bir internetin bile oterllerde olmadığını ifşa etmişsiniz ve olan yerdede saatinin 8.avro olduğunu belirtmişsiniz evet onların yaşam ve gelir düzeylerine göre normal bize göre ise çok pahalı,işte avrupalının yaşam ve gelir koşulları bunlar,bizdede her şey var ama gelir ve ekonomik düzeyimiz düşük.

  • i.e.   16-04-2010 23:17

    gezmek görmek güzel.elbette olacak işler. lakin son jeotemal zammını bırakın zammı bu zulmü kim izah edecek. 800 lira nere 1200 lira nere sayın başkan. jeotermale adam aldın tamam. ama bizim suçumuz ne. bizim bebeler adam değilmi. yanılmıyorsam kbrt de çok pahalı mahalı demiştin. olmaz başkan.bu zam olmaz. işcine ne zam verdin elini vijdanına koy.

  • mehmet    16-04-2010 22:05

    kızılcahamam haber almanya fotoraflarının hepsi birbirinden kötü napalım ordaki yol tabelalarını inşaatı falan..bide sadece 23 kişi gittiniz heralde almanyaya bence böle bi geziyi daha güzel fotolarla yansıtmalıydınız..hayal kırıklığı..

  • Aydın   16-04-2010 18:21

    İlçemiz sizin bütün kaynakları ile birlikte emrinize amade. Aman kaynakları tasarruflu kullanın da 4 sene yetsin. Sonra açıkta kalırsınız mazallah:)))))))

  • başkentli   16-04-2010 18:14