Ana Sayfa  /  Okullarımız  /  Okul Müdürlerinin yeni okulları belli oldu
  • Facebook da Paylaş
Okul Müdürlerinin yeni okulları belli oldu
  • 01-01-1970
  • 25 yorum
  • 18281 okunma
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından bu yıl ilk kez gerçekleştirilen rotasyon Kızılcahamam’da uygulanmaya başladı.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından bu yıl ilk kez gerçekleştirilen rotasyon Kızılcahamam’da uygulanmaya başladı. Kızılcahamam’da ilköğretim okulu müdürleri Rotasyon dolayısı ile şehir içerisinde yerleri değişken, İmam Hatip Lisesi, Endüstri Meslek Lisesi ve Turizm Meslek Lisesi müdürleri ise Kızılcahamam dışındaki okullarda görev yapacak. Görev yerleri değişen müdürler ve okulları şöyle
Sağlık Meslek Lisesi, Anadolu Lisesi,Kızılcahamam Lisesi ve Çağatay İlköğretim oklu müdürlerinin ise yerleri değişmedi.
 
Kazım Karabekir İlköğretim Okulu: Celal IŞIK
Cumhuriyet İlköğretim Okulu         : Ertuğrul İPEK
Orhan Gazi İlköğretim Okulu          : Ali AYTEN
Perihan İlköğretim Okulu                : H.Gazi YILDIRIM
Çeltikçi İlköğretim Okulu                : İbrahim ŞAHİN
 
Endüstri Meslek Lisesi : Bayram Arslanoğlu Yıldırım Beyazıt Meslek Lisesi
İmam Hatip Lisesi        : Ali Rıza Arslan Pursaklar İmam Hatip Lisesi
Sedat Arslan                 : Beypazarı Turizm Melek Lisesi
 

Diğer yandan ilçemizde eğitim veren liselerin müdürleri de rotasyondan nasibini aldı. İmam Hatip Lisesi, Endüstri Meslek Lisesi ve Turizm Meslek Lisesi müdürleri Rotasyon kurbanı oldular.Yeni eğitim ve öğretim yılında Kızılcahamam dışında yeni okullarında eğitim hayatını sürdürecek olan hocalarımıza ilçemize verdikleri kakı dolayısı ile teşekkür ediyor yeni okullarında başarılar diliyoruz.

 
Endüstri Meslek Lisesi Müdürü: Bayram Arslanoğlu
 
2001 yılı Ağustos ayından buyana Kızılcahamam Endüstri Meslek Lisesinde hizmet veren Bayram Arslanoğlu, Meslek lisesinde başarılı bir dönem geçirdi. Görevde olduğu süre içerisinde Okula birçok yenilikler yapan bayram hoca döneminde atıl durumdaki yemekhane devreye sokuldu şuan bin kişilik yemek çıkaran yemek fabrikası gibi çalışmasına devam eden okulun bahçesi asfalt yapılarak toz ve topraktan kurtarıldı.
Başarılı çalışma dönemi geçiren bayram hoca meslek lisesine uygun çalışmalar yaparak yıllık bir milyon ciro yapan dev bir sanayi gibi çalışmasına devam etti meslek lisesi atölyesinde üretilen okul gereçleri Türkiye’nin en üç noktalarına kadar ulaşması sağlandı. Okul teknoloji olarak ta birçok yeniliğe imza atmaya devam etti Türkiye’nin değişik illerine birçok bilgisayar laboratuarı kuruldu.
Sporu seven ve bu alanda çalışmalar yapan Bayram Arslanoğlu hoca sayesinde izcilikle tanıştı, Kızılcaören ve Pazar kampları kurularak ilçemize her yıl yüzlerce çocuğun gelmesi sağladı. Her hafta sonu doğa yürüyüşleri yaparak ilçemizde örnek bir müdür sevilen bir sima olan Bayram Arslanoğlu hocamız 12 yıllık hizmet süresinin ardından Rotasyon dolayısı ile Ankara Altındağ Yıldırım Beyazıt Endüstri Meslek Lisesine tercih yaparak bu dönem Kızılcahamam’dan ayrılarak bundan böyle hizmet süresini burada geçirecek.
Bayram Arslanoğlu hocamız ile Kızılcahamamhaber olarak birçok kez doğa yürüyüşlerine katıldık. Kendisini tanıdığımız için mutlu olduğumuz hocalarımıza yeni görevinde başarılar diliyor yine doğa yürüyüşlerine kendisini bekliyoruz.
 
İmam Hatip Lisesi Müdürü: Ali Rıza ASLAN
 
Spor Salonu ile veda etti
 
Kızılcahamam’da on iki yıldır görev yapan Ali Rıza ASLAN İmam Hatip Lisesini bugünkü duruma getirmek için yapmış olduğu başarılı çalışmaları ile anılacak hocalarımızdan
 
2001 yılında 28 Şubat sürecinde en büyük darbeyi alan ve bitmek üzere olan okulu 37 öğrenci ile devralan Ali Rıza Hoca ve ekibi yapmış oldukları gayretli çalışmalar sonucunda 2010 yılında 300 öğrenciye ulaştı, okulda hiç kız öğrenci yokken bugün 300 öğrencinin 80 tanesi kız öğrencilerden oluşmakta
Görev yaptığı 12 yıllık süreç içerisinde İmam Hatip Lisesinin ve dolayısı ile Kızılcahamam’ın ismini üç yıl süre ile öğrenci meclis başkanlığını alarak Türkiye’ye de duyuran okul müdürü Konferanslar ve seminerler ile sürekli faal bir şekilde çalışmalarına devam ederek aydınlar ile öğrencileri bir araya getirdi.
Okul müdürü verdiği mücadele sonucu ihalesi yapılan ve temeli kazılmaya başlayan spor salonu ve kampus haline gelen Anadolu İmam Hatip Lisesi ile veda etti.
Ömrümün en uzun yıllarını Kızılcahamam’da geçirdim diyen İmam Hatip Lisesi müdürü Ali Rıza Arslan kızılcahamamhabere yaptığı açıklamada en güzel günlerim Kızılcahamam’da geçirdim, hizmet yapmak için çalıştım ve gayret gösterdim, çalışmalarımda bana destek olanlara, yanımda olmasalar da işlerime köstek olmayanlara sonsuz teşekkür ediyorum, Kızılcahamam’a ve dostlarıma veda etmiyorum buradaki görevimiz sona eriyor oma dostluğumuz devam edecek dedi.
Pursaklar İmam Hatip Lisesi müdürlüğüne atanan Ali Rıza ARSLAN hocamıza bundan sonraki yaşamında kızılcahamamhaber olarak başarılar diliyoruz.
 
Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi. Sedat ARSLAN
 
Başka okullarda eğitim hayatına devam eden ve gayretli çalışmaları ile Kızılcahamam’a yeni bir Okulun yapılmasında büyük emek ve katkıları olan Sedat Arslan hocamız Rotasyon mağdurlarından yeni yapılan ve geçtiğimiz yıl hizmete açılan Turizm Meslek Lisesinde birçok başarıya imza atan Sedat Hocamızın Beypazarı Anadolu Otelcilik ve Turizm meslek lisesine tayini çıktı.
Kendisi bu duruma itiraz ederek olayı yargıya taşıdı. İlçemizin çalışkan müdürlerinden bir tanesi olan hocamız Mahkemeden çıkan sonuç doğrultusunda karar verecek olan hocamıza başarılar diliyoruz.
Etiketler : Okul - Müdürlerinin - yeni - okulları - belli - oldu -
YORUMLAR
  • belli değil   21-12-2010 21:45

    çağatay i.ö.o nun da müdürü değişti davut yıldız oldu

  • çakır66   22-09-2010 19:24

    emekli öğrt bilip bilmeden konuşma.Orotasyon listesini incele öyle konuş.Başarılı bir müdür ilçenden gidiyor.Sen göbek atıyorsun.O zaman sana sormak lazıım karın ağrın ne?

  • servet   22-09-2010 01:31

    bu kadar müdürler hakkında olumlu görüş sunulmuşsa bu işte bir yanlış var kesinlikle ama niye kimse birşeyler yapmaz hala anlayabilmiş değilim.

  • Nazmiye Öndoğan   20-09-2010 16:21

    Çok değerli,babacan,asil sedat hocamız kızılcahamam da bir cevher.Kızılcahamamdaki eğitime en büyük desteği veren,eğitim kalitesini en iyi seviyeye getiren öncelikle memleketi toprağı kızılcahamama olan başarılı katkıları çalışmaları değerli emeğiyle herkes tarafından takdir toplayan Sedat ARSLAN hocamızın kıymetinin bilinmesini ve kızılcahamamda kalmasını canı gönülden isteyip destekliyoruz.Elimizdeki değerlere sahip çıkılmalı böyle azimle özveriyle başarıyla büyük emekle kızılcahamama destek veren Sayın Sedat ARSLAN 'ın tayinini çıkartmanın kızılcahamam için büyük kayıp olacağıını bildirmek isterim.

  • serdar    20-09-2010 11:36

    zalışan adam gönderilkez çalışmayan adam gönderilir bu ne böle ya alışmış ardam sistemi kurmuş düseni oturtmuş şimdi orda adapte olması demek en az iki yıl bunu hala siyesi olarak övenler varya

  • Sevim Öndoğan   20-09-2010 12:05

    Saygı Değer Sedat Hocamız, Yıllardır K.HamamTurizm Meslek Lisesine çok büyük emeğiniz geçti. Biz öğrencilerinize yeri geldi ailemiz oldunuz yeri geldi hocamız oldunuz. Sizin hakkınız asla ödenmez. Kızılcahamam Turizm Lisesine ve biz öğrencilerinize büyük fedakarlık ve özveri ile elinizden gelen gayreti fazlasıyla gösterdiniz.Temennimiz bu okula daha nice uzun yıllar hizmet verebilmenizdir. Sizin gibi bir hocanın verdiği bu büyük emeğin takdirinin görüleceğini ve mahkemeninde sizin lehinize olumlu sonuçlanacağını ümit eder, saygı ve selamlarımızı göndeririz. Biz sizinle mutluyduk ve mutlu olacağız. Sizi çok seviyoruz. Önceki yıllardan mezun olan öğrencilerinizden Nazmiye Öndoğan ve Necati Öndoğan ın Ablası Sevim Öndoğan ( Dış Ticaret Müdürü ) K.Hamam Anadolu Lisesi ve Turizm Meslek Lisesi tüm hocalarımıza da saygı ve selamlarımızı gönderiyoruz. Hepinizde biz öğrencileriniz için çok değerlisiniz.

  • hüseyin    19-09-2010 14:47

    Allah aşkına doğru söyle emekli öğretmen, sedat hocanın yada diğer okul müdürlerinin sana bi iyiliği oldu değilmi. yoksa sen bukadar eleştirmezdin:) kesin bi iyilik gördün ki sövceksin bu işin kuralı budur. öğretmen olmuşsun ama .............. olamamışsın

  • halıl   18-09-2010 14:12

    aynı durumda bulunan insanlara eşit muamele etmek adaletin ta kendisidir. tabiki rotasyon olsun ama adil olsun. kızılcahamamdan beypazarına nasıl gidip gelcek bu adam. evini eğitim özrü, eş durum özrü, hastalık özrü gibi nedenlerden dolayı götüremeyen ve iradenin bu konuda yanlış karar vermesinden doğan mahrumiyetinin hesabını kim soracak. oturdukları yerden desteksiz atanlara söylemek istiyorum. iyi kızılcahamamlılara söylemek istiyorum. yaklaşık 500 atama içerisinde tek vasıta ile ulaşım imkanı olmayan ve dış ilçeden dış ilçeye atanan tek kişidir sedat hoca. bumudur adalet. yani insanların ailelerini mağdur etmenin alemi varmıdır. birisine 100 metre uygulayacaksın diğerinin ailesini parçalayacaksın. yapmayın lütfen. bilmiyorsanız susun bişi sansınlar...

  • Mustafa EFE   18-09-2010 13:18

    Bayram Hocam.. Bu Kızılcahamam Seni Asla Unutmayacak... Güldüğünde, Güneş Gibi Açan Gülüşünü.. Öğrenciye Şefkatle Bakan Gözlerini..Her Zaman Bizlere Cesaret Veren Duruşunuzu, Cengaver Halinizi Asla Unutmayacağız..

  • Boray GÖKTAŞ   18-09-2010 03:24

    Hocam evet ordada bayrağımız dalgalanıyor ama siz bana yapılan iyilikleri bilmiyorsunuz yazınızda az da olsa sitem hissettim ama durum farklı isterseniz kızılcahamam da uygun bir yerde oturur çay içeriz hemde bu konuyu görüşür tartışırız yani sorun yok ki bende 22 sene bayrak nerde dalgalanıyor ise orda bana görev verilen yerde çalıştım, saygılarımla.

  • yusuf aydın   18-09-2010 00:24

    eğitim personeli olarak sedat arslan hocamın rotasyona uğramasına şsşırdım ve üzüldüm . oysaki kızılcahamamın sedat bey gibi genç,cesaretli ve çalışkan insanlara çok ihtiyacıvar

  • emekli eğitimci   17-09-2010 23:45

    yazık hemde cok yazık bu tayini cıkan müdlerimize cok yazık etti bu ak partiçiler yerine kimler geldi belli değil bu k.hamamın suçu ne anlamış değilim iyi müdür iyi hoca iyi doktor durmuyor hemen gönderiyorlar ak parti neden yapıyor bütün bunları hastanede bir dinç türk var oda bi emekli olursa yandı k.hamam .sedat arslana alirıza hocaya bayram hocaya cok üzüldüm.

  • çakır66   17-09-2010 21:40

    İlçenin en başarılı müdürlerini gönderdik.Yerine kim geldi?Kimse. Halen bu durumdan memnun olan kızılcahamamlılara şaşmamak mümkün değil. Adaletin tecelli etmesi dileğiyle.Başta Sedat Hocam olmak üzere hepsine teşekkürler.

  • Bedensel Engelliler derneğinden   17-09-2010 20:45

    Yerleri değiştirilen müdürlerimizin yeni görev yerleri hayırlı olsun, bazı çevrelerce niye böyle oldu diye dövünmeye gerek yok,devlet memuruysan buda memuriyetin bir gereği demek ki,olmasaydı iyiymiş ti ama olmuş ve yerleri değişmiş sağlık olsun,yine biz müdürlerimizin hepsini seviyoruz,onlara yeni görev yerlerinde başarı dolu,engelsiz ve kötülüklerden uzak mutlu yarınlar temenni ediyoruz.

  • Emekli Öğretmen   17-09-2010 19:52

    Başarıysa gittikmleri okkullarıda ihya etsinler. Ceza ise daha iyi eğitimcilik yapsınlar. Bu sustemin acilen merkez camilerindede uygulanması beklentisi ile......

  • Emekli Öğretmen   17-09-2010 19:50

    Boray bey Beypazarında Dalgalanan Bayrak Türk Bayrağı değilmi. Ama biliyorum senin derdin........

  • İhl öğrencisi   17-09-2010 15:06

    Ben Kızılcahamam İmam Hatip Lisesinden bu yıl mezun olanlardanım. Bizim mezuniyetimizle birlikte Ali Rıza Hocamızın da tayinin çıktığını öğrendim. Bizim için bir aile sıcaklığı taşıyan okulumuzun ailemizin direğini, o güzel babasını başka bir okula uğurlaması hepimizi çok üzdü. Ali Rıza Hocamızın buradaki öğrencilerini unutmayacağını ve onun o güzel yüreğinde bütün öğrencilerine yer olduğunu bildiğimden içim rahat ama Kızılcahamam İmam Hatip’e en çok yakışan müdürün şüphesiz o olduğunu düşününce derin bir üzüntü duyuyorum. İnşallah okulumuz elde ettiği bu statüsünü ve başarılarını korumaya devam eder. Hakkınızı helal edin Ali Rıza Hocam…

  • iyi bir gözlemci   17-09-2010 14:33

    Okulu için bu kadar çalışan, okulunu ülkenin en seçkin okullarından yapmak için bu kadar kendini feda eden kaç müdür vardır? Ali Rıza hocam bunların da ötesinde bir müdürdür. Onun kişiliğini, öğretmenliğini, müdürlüğünü anlatmaya bütün kelimeler eksik ve yetersiz kalacaktır. Değerli Hocam övgülerin, takdirlerin en güzeline ve en yücesine layıktır. Gerçi o yaptıklarını başkalarının onure etmesi için değil, yalnızca Allahın takdirini kazanmak için yapıyor ama yine de Allah sevdiği kulunu işte böyle diğer kullarına da sevdiriyor. Ali Rıza hocam 12 yıl önce geldiğini öğrendiğim İmam Hatip lisesini bu süre zarfı içerisinde ilçenin en saygın ve her açıdan mükemmel bir okul haline getirmeyi başarmıştır. Şimdi de başka İmam Hatiplerin ona ihtiyacı var ve Ali Rıza Hocamız bu görev bilinci ve aşkıyla ayrılıyor dört dötlük yaptığı okulundan. Eminim ki onun içi rahattır ilçeye böyle bir okul kazandırdığı için ve bu gönül rahatlığıyla ayrılıyordur ilçemizden. Ama bilsin ki Kızılcahamam da ondan razıdır. Ve minnet ve şükran borçludur bu ilçe ona. İnşallah gece gündüz emeğini esirgemediği bu okul müdürümüzün arkasından dua edecek nesilleri yetiştirmeye devam edecektir. Allah onun yardımcısı olmaya devam etsin. Bu güzel enerjisini, çalışma aşkını ondan hiç almasın. Çalışmaların ve emeklerin için binlerce kez teşekkürler Ali Rıza hocam…

  • belgin tekfur   17-09-2010 14:08

    sedat hoca nın çalışmalarını yazmaya kalksan sayfan almaz editör,

  • şekilli   17-09-2010 14:05

    Çok değerli müdürlerimizin tayinlerinin çıkmasının altında başka sebepler var gibi sanki.Belki de iktidarın kendi istediği doğrultusunda yaptığı bi rotasyondur kimbilir.Bence başarılı olan kurumlarda görev yapan yetkililere güçlerini kullanarak Kızılcahamam'ımız için dokundurtmasınlar da; Kızıllcahamam'ın adını kötü yönde reklam eden DEVLET HASTANESİ için iyi doktorlar getirterek güçlerini göstersinler.Yapabilecekler mi bakalım.Saygılar...

  • bayram hoca Alirıaza hoca ve sedat bey   17-09-2010 14:04

    ilçeye yaptıklarınız için tşkler. hele A.rıza hocanın yaptıkları gece gündüz demeden gerçekten çok fedakarca çalışmalardı. Aynası iştir kişinin lafa bakılmaz.

  • berrin baloglu   17-09-2010 14:00

    müdürlerimize hayirli olsun. umuyorumki daha basarili görev yapacaklar.selamlar

  • Rıza    17-09-2010 13:34

    istekleri doğrultusunda çıkmışsa bu tayinler onaylamak gerek. İsteği dışında çıkmışsa bu tayinler saçma. Başarıyı ödüllendirme, başarısızlığı cezalandırma mantığı çerçevesinde ki yönetimin en temel işlevidir, çok saçma olmuş. niye çalışsın kardeşim okul müdürü. çalış çalış bi karış olacaksa, çalışan darbe yiyecekse, oturduğu yerden risk almadan sıkıntı çekmeden maaşını almak varken :)

  • dilek   17-09-2010 13:24

    her biri cevher olan lise müdürlerimize yazık oldu. ödüllerini beğenmedim...

  • Boray GÖKTAŞ-Em.Uzm.J.   17-09-2010 13:13

    Selamlar, arkadaşlar burda yapılan bir uygulama var ama ben bir eğitim gönüllüsü olarak bu işlemi onaylamıyorum, sedat hocam bu ilçemizin yetiştirmiş olduğu biridir, beypazarına gitmesini uygun bulmuyorum, gerekir ise mahkemeye tanık olarak bile iştirak ederim, sayın sedat hocam sonuna kadar yanındayım, saygılarımla.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın