Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Müdürlük Mülakat Sonucunda Düşük Puan Aldı İstifa Etti
  • Facebook da Paylaş
Müdürlük Mülakat Sonucunda Düşük Puan Aldı İstifa Etti
  • 03-11-2014
  • 51 yorum
  • 5589 okunma
Kızılcahamam İmam Hatip Ortaokulunda Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Mehmet Nuri ÖZTÜRK müdürlük mülakatında kendisine 50 puan verilmesinden dolayı idarecilik görevinden istifa etti.

Kızılcahamam İmam Hatip Ortaokulunda Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Mehmet Nuri ÖZTÜRK müdürlük mülakatında kendisine 50 puan verilmesinden dolayı idarecilik görevinden istifa etti.

Mehmet Nuri Öztürk 20 Ekim 2014 girdiği okul müdürlüğü mülakatında ,komisyonun kendisine 50 puan verip  Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde  yönetici olamayacağını tescil ettiklerini bu şartlar altında görev yaptığı yöneticilik görevine devam etmesi halinde  kendi kişiliğine saygısızlık yapacağını ifade  ederek istifa dilekçesini ilgili makama sundu.

 

Mehmet Nuri Özrütk tarafından ilgili  makama sunulan  istifa dilekçesi.

 

YORUMLAR
  • sancar66   10-11-2014 22:45

    Nuri Hocamla çalışma fırsatım oldu.Aynı görüşten olmasak da çalışkanlığı ve dürüstlüğyle insanlara örnek oldu.İçerisinde yer aldığı grupta da haksızlık yapan varsa ona karşı durmayı da bildi.Kendine yakışanı yaptı.Onurlu bir duruş sergiledi her zaman.Kızılcahamam sayesinde proje ve projeler gördü.Yolun açık olsun sayın hocam...

  • Ali   10-11-2014 09:16

    Dilekçeye bakk kızlarda beni ne doktorlar ne mühendisler istedi diye geçinir. Görüldüğü üzere eğitim sadece yine cehaleti almış...

  • ayşe .ü.   09-11-2014 18:44

    samet beyin yorumunu hakikat olarak değerlendiriyor, tüm meslektaşlarımı saygıyla selamlıyorum.. (zulmedenlere meyl etmeyin ateş size de dokunur ayeti ile bir insan başkasına yaptığının aynısını görmeden ölmez hadisi eşliğinde hocamın kariyeri iyi olsa da bu ülkeye zulmedenlerle aynı yolu paylaşması başına gelenleri açıklamaya yetmez mi? Bazen insan doğru olduğunu sandığı yolun yanlışlığını anlayamazsa ilahi takdir böyle tecelli eder işte. Küfür devam etse de zulüm devam etmez.)

  • EĞİTİMCİ   09-11-2014 16:04

    Nuri Hocam canını sıkma emin ol yorumlarda kin kusanlar senin projelerinle yurt dışını görme fırsatı yakalayan kişilerdir. Teşekkür edeceklerine içlerindeki ziftleri dışarı atıyorlar. herkes karekterinin gereğini sergiler. Hak şerleri hayreyler, Zannetmeki seyreyler, Mevla görelim neyler, Neylerse güzel eyler.

  • HEP BANA HEP BANA OH NE ALA.....   09-11-2014 12:32

    Nuri bey...... Bu neye tepki.Girdiğin mülakatta sana referans olunmadı, başkasına referans olundu sen baraj altında kaldın diye mi? Valla helal olsun haksızlığa hiç tahammülün yokmuş.Ama şunu bilmeyen yok.Cemaatin kızılcahamam da ki yöneticilerinden birisi olarak, hükumetle ters düşünceye kadar kaç bakanlığa eleman alımında kaç kişiye referans oldun? kaç mazlum ve garibanı polislik sınavında baraj altı bıraktın? insanları hakkı olan şeylerden mülakat yoluyla mahrum ve mahcup ederken vicdanın, merhametin, tepkin neredeydi? Şimdi niye hoplayıp duruyorsun. Pardon ya sizin ne zaman, nerede, nasıl ve ne yapacağınıza abileriniz karar veriyordu. Aslında seninle değil abilerine yazmak gerekiyordu....

  • Tanık   07-11-2014 10:26

    M.Nuri Bey için verilecek puanın 100 olması gerektiğine ve 100'den aşağı verilen her puanın haksızlık olduğuna inanıyorum. Ama bir yıl öncesine kadar belli bir cematın adamı olmadığı için nice başka M.Nurilere de bu denli haksızlıkların yaqıldığını yakın bir tanık olarak biliyorum. Haksızlık kimden ve ne taraftan gelirse gelsin zulümdür. Önemli olan herkesin bu gerçeği görüp kabül edebilmesidir.

  • avcı   07-11-2014 00:20

    nuri hocam keşke o projeleri yapmasaydın görülen o ki haketmeyen öğretmenler de istifade etmiş fakat bakış açıları hiç değişmemiş hala milleti şucu bucu diye yaftalama derdindeler. herkes bi yol tutturmuş gidiyor, yazık bu ülkeye, Allah yolunu açık etsin..

  • Veysel BAYRAM   06-11-2014 23:20

    Hocam "bir b t için bir yorgan yakılmaz"mış, Bulunduğunuz makamı temsil için sınava girmiş değişiniz, durmak yok İHOO hizmet her baba yiğite nasip olmaz )"çünkü buradan mezun olanların pek çoğu başka, başka liselere ve elde decekleri görevlerine Kur'an okumayı - ilmihal bilgilerini, allah dostluğunu ve korkusunu öğrenmiş olarak gidecek") Durmak yok hizmete koşarak devam

  • eğitimci   06-11-2014 21:09

    istifa etmesi kendisini ilgilendirir.Bunu şova döndürmesine gerek yok.Kendisini böylelikle daha iyi tanıtmış oldu.Sessizce istifa edebilirdi.Yakışan bu olurdu bence.

  • adanalı   06-11-2014 12:08

    Aynı sitede hüseyin gülercenin itiraf niteliğinde yazısı var. Lütfen önce haberi okuyunuz bence...güvenmek... çok önemlidir..

    0

    0

    • adanalı   07-11-2014 18:42

      Adanalı hem Kadirolarak hem Adanalı olarak yazmana ne gerek var....mertçe kendi adına yaz..fazla yazıp neyi ispat etmeye çalışıyorsun

      0

      0

  • kadir   06-11-2014 12:07

    samet. adıyla yazı yazan arkadaşın yorumuna dikkat çekmek istiyorum. adam ayet le konuyu özetlemiş.daha üstüne söze gerek yok...

  • usta_öğretmen   05-11-2014 23:58

    Nuri bey en doğrusunu yaptın. Sayen de ahir ömrümde bi yurt dışına çıktım. Memleket gördük. Bizim dışımızda da bir dünyanın var olduğunu ve ne yaptıklarını gördük. şu aşağıya olumsuz yorum yapanlara bak ya mesayine gelmekten acizdir yada işini yapmaktan. Allah tan korksalar böyle yazmazlar. Dünya görüşümüz aynı değil, yaşından benden küçük ama Adam gibi adamsın.Git doktoranı bitir...bizim Kızılcahamam çookk adam yidi. Allah yolunu açık etsin.

  • Serdar   05-11-2014 23:50

    Bir dönem Kızılcahamam da Seyit Ahmet bey ve Alaattin beyler vardı. Herkes onlarla gezemezdi. Korkarlardı. Şu an belki adaletsiz uygulamaları vardır belki, bilemem, ama dava adamı olduklarını biliyorum. Dünkü durdukları yerde duruyorlar. Okullardaki sınırlı sayıda ki Eğitim birsen üyelerine (bakınız 2006-2008 yılları sendika üye listelerine) hocam sen ne işin var bu sendikada ayrıl derlerdi. 2010 yılından sonra ortaya Hacı bey çıktı, İlçe müdürünün yanına giderken aslan oda’dan çıkarken kedi olan Hacı bey!. Bir de yapılan yöneticilik sınavlarında bir türlü başarılı olamayan ve müdür olmak isteyen rüzgar gülleri…canımı veririm de sendikamı değiştirmem diyen makam hırsı olan rüzgar gülleri…Sayın hocam, sana zamanında Hacı Ünal bey sendikaya üye ol diye defalarca teklifte bulunmasına rağmen kabul etmedin ve teklif edilen makam tekliflerini de kibarca geri çevirdin. Şu an sendikanın yönetiminde bulunan kişiler de bu duruma şahit oldular, ve onlar dahi senin ne kadar kaliteli bir İNSAN olduğunu biliyorlar. Sana yakışanı yapmışsın. Benim gönlüm senin hep sınıf ortamında olmandan yanaydı zaten. Hiç rüzgar gülü olmadın, hep dimdik olduk. Aşağıdaki bazı yorumlara bakıp ’ta moralini bozma. Şüphesiz Allah, işitendir, görendir.

    0

    0

    • Hacı ÜNAL   07-11-2014 16:14

      Serdar'a keşke cesaretle ismini yazabilseydin. Neyse bir gün cesaretin yerine gelirse beklerim. Hacı ÜNAL birinci döneminde istişare ile seçildi. İkincisinde ise tüm gayretlere, kumpaslara rağmen açık ara seçimi kazandı.Ben o söylediğiniz hocamlarla her zaman görüşürdüm. Bana sendikadan ayrılmamı söyleyen ve darbe olacak seni severiz diyenlere hiç eyvallahım olmadı şahit olanlarda vardır. Sendikaya girmeye cesaret edemeyenler karalamaya devam ediyor. Başörtüsü meselesinde yanımızda mıydın? Kravat eylemini siz mi yaptınız.Müdürlerle ve siyasilerle tartışırken siz mi vardınız. siz ASLAN sanız adınızla yazardınız serdar bey.

      0

      0

  • Taner   05-11-2014 23:29

    Gardaşım benim! işte bu. ne yıllar ne makam sevdası değiştirmedi. Herkesin müdür olmak için siyasileri canın dan bezdirdiği devirde bu onurlu davranışından dolayı tebrik ediyorum. Allah yolunu açık etsin.

  • öğretmen   05-11-2014 16:45

    bazı öğretmen bozuntuları hala bu MEB i kepaze edenlere destek çıkıyor yazıklar olsun size ve sizi öğretmen yapanlara size çocuklarımızı emanet edemeyiz siyaset sadece kalbinizi değil beyninizi de kemirmiş. Elalem uzayı araştırıyor, kanseri nasıl tedavi ederim derdinde siz hala milleti şucu bucu diye karalama derdindesiniz. Çocuklarınızın yüzüne nasıl bakıyorsunuz?

  • mı ayrı mı?   05-11-2014 13:25

    KEMAL Bey; liyak(e)tim var demişsin, lakin "mı" soru ekini ayrı yazmayı bilmiyorsun...

  • kader   05-11-2014 11:58

    Bir noktaya dikkat çekmek istiyorum. Mehmet nuri hoca ile ,Hüseyin Gülercenin haberleri alt tarafta birleşmiş. Cemaatin soruları çaldığını itiraf eden baş yazar ve istifa eden müdür yardımcısı.. yorum sizin...Acaba ortak bir yönlerimi var?

  • KEMAL   04-11-2014 20:59

    Ne demişler ,alma mazlumun ahını,çıkar aheste aheste,zamanında önünü kestiğiniz liyaket sahibi insanların ahı yavaş yavaş çıkıyor...bizimde liyaketimiz vardı,bizi niye şube müdürü,okul müdürü yapmadılar..biz ağladıkmı...

    0

    0

    • kemal   08-11-2014 16:51

      bana isim yazdırmayın burda,ali ve birisi,size bu bölgede öyle bir isim veririmki,inkar edemezssiniz, hatta baş harfini vereyim. A ..çekti gitti bu ilçeden ama ben burdayım..ben bu işe yıllarımı verdim, neden başımıza bu arkadaşı getirdiniz. Hayatında bir gün idareciliği yok,yükseklisans yok,öğretmenlikte başarısı yok ,,nesi var..cemaatte o yüzden..Allah sizin

      0

      0

    • ali   07-11-2014 18:45

      Kemal'im 2002 den beri bu hükümet iktidarda!! kime ne yanıyosun. Sen sınavı kazandında Müdür mü olamadın..

      0

      0

    • birisi    06-11-2014 18:19

      Arkadaş önce sen mı ekini doğru yaz "ağladıkmı" derken ayrı yaz

      0

      0

  • ahmet06   04-11-2014 19:41

    sizin gibi değerli hocalarımızı paralel uydurmasıyla harcayan milleti soyan yetim hakkı yiyenler bu dünyada değil belki ama ahirette hesap verecektir elbet.onların işi bu işini bozanlara çamur atmak karalamak.

    0

    0

    • satı   05-11-2014 12:09

      kimin haklı olduğunu bilemiyorum ,fakat hüseyin gülercenin soruların çalındığını söylemesi,bir cemaatin top yekün türk milletinin hakkına girmesi gibi geliyor bana...77 milyon kişinin vebalini taşıyabilecek cemaat üyesi varsa buyrun taşıyın...

      0

      0

  • adam   04-11-2014 15:30

    helal hocam yakışanı yapmışsınız çekemeyenlere inat

  • Eğitimci   04-11-2014 15:05

    Ben, Mehmet Nuri hocam için hayırlı olduğunu düşünüyorum, mülakat bir insanı objektif değerlendirme yolu asla ve asla değildir,kendisini tanıyan herkes hakettiği notun asla o olmadığını ve en yüksek notlardan birini hakettiğini çok çok iyi bilir, istifa ederek ne kadar asil, onurlu ve haksızlık karşıtı bi insan olduğunu bir kez daha göstermiş oldu...Kendisi gerçekten eğitim yönetiminde yer alabilecek her türlü olumlu kişilik ve bilgiye sahip seçkin ve çok değerli bir insan, demek ki insanların çoğu böyle güzel insanları haketmiyolar ve malesef ki olan çocuklarımıza oluyor, çocuklarımızın başında Mehmet Nuri hocam gibi yöneticilere çok büyük ihtiyaç var fakat evlatlarımız için dualarımızı tam etmiyoruz galiba...Rabbim eğitim camiasından Mehmet Nuri hocam ve onun gibileri eksik etmesin...Şer zannettiğimiz şeyler altında bizim bilmediğimiz hayırlar olduğundan haberi olmayan bazıları da yorumlar yazarken biraz daha dikkat etsinler lütfen, yorum yazanlar arasında ilmen çok cahil olanlar görüyorum...

  • has öğretmen   04-11-2014 11:04

    Çocukları yetiştiren biz öğretmenleriz. Bu işi biz yapıyoruz.biz.. Mehmet nuri hoca değil. Ben öğrencilerim için her gün gırtlağımı patlatıyorum bu arkadaşlar havasını atıyor.Banane doktorasından. Ben yetiştirdiğim öğrenciye bakarım.Cemaate katılıp katılmadığına değil.50 Fazla vermişler.Ucuz kahramanlara 50 çok fazla.

    0

    0

    • Mustafa   05-11-2014 22:51

      Has öğretmen kardeşim yazdıklarınız hiç te has olmamış. Hoca nın dilekçesinde cemaatle ilgili bir ifade varmı. ben göremedim. Yapmak isteyen herkes öğretmenlik mesleğini elbette kendince en iyi yapmaya çalışır. Ama bazıları daha iyi yapar. Mehmet Nuri hoca da o bazılarından oluyor... belki de hazırladığı projelerle senin çalıştığın okula bile değer katmıştır.

      0

      0

  • gerçek öğretmen   04-11-2014 09:27

    Zamanında ilçede, kendisi de kimin müdür,kimin şube müdürü olacağına insiyatifiyle karar veren organ içerisindeydi.Şimdi aynı şey o nunda başına geldi. Zamanında çıksaydın ortaya olmaz deseydin. bugün bu olanlar başınıza gelmezdi. eden bulur...

  • samet   03-11-2014 21:06

    zulmedenlere meyl etmeyin ateş size de dokunur ayeti ile bir insan başkasına yaptığının aynısını görmeden ölmez hadisi eşliğinde hocamın kariyeri iyi olsa da bu ülkeye zulmedenlerle aynı yolu paylaşması başına gelenleri açıklamaya yetmez mi? Bazen insan doğru olduğunu sandığı yolun yanlışlığını anlayamazsa ilahi takdir böyle tecelli eder işte. Küfür devam etse de zulüm devam etmez.

  • ali   03-11-2014 21:02

    yapılan sadece demogoji. Yıllarca yaptıkları şey kendilerine olunca bak nasılda veryansın ediyorlar. Halbuki sizin yaptığınız usulsüzlüğün haddi hesabı yok bak nasıl oluyormus anla

  • kadir   03-11-2014 19:37

    Kendisinin iş yönetimi ve ahlakı gerçekten takdir edilebilir seviyedeydi. Fakat,ABD nin kollarında,israilin emrinde olanlarla, birlikte olduğunu bilmek Mehmet Nuri hocanın devlet adına,millet adına güvenilirliğini SIFIR yapıyor.Allah yolunu kızılcahamam dışında da açık etsin...

  • dadaş   03-11-2014 19:29

    yiğeeen....sen kime kafa tutuyorsun? Devletine mi? Milletine mi? ne oldu yiğeeeeen... soruları çalamadınmı?Yiğeeeeen....At gözlüğünü çıkarda önüne bak yiğeeen....

  • öğretmen   03-11-2014 19:22

    Benim bildiğimden daha fazlasını mehmet nuri hoca da bilir.zamanında kendilerinden olmayanlara 50 bile vermediler,hatta soruları çaldılar. Ozaman nerdeydi mehmet nuri bey.Hiç sesi çıkmıyordu.Şimdi ağlamasın.Ben 50 puandan hiç memnun olmadım.Yeminle söylüyorum o jüride ben olsaydım 01 bile vermezdim.

  • hasan   03-11-2014 19:13

    Hocam gibi bilgili, kültürlü,işini severek ve iyi yapan insanlara bu toplumun ve eğitim camiasının ihtiyacı var.

  • Misafir   03-11-2014 16:14

    Bu utanç sebep olanlara yeter.Allah yolunda makamın yükselsin.

  • ayse   03-11-2014 13:24

    mülakat sonuçlarını sitenizden gördüm.mehmet hocamı tanımıyorum ama tanıdığım bazı hocalar var ki hak ettiklerınden cok daha aşağı puan almışlar.çok üzüldüm ama mülakarlarda malesef böyle şeylerle karşılaşılaşılabiliyo.Mehmet hocam da bu sonucu kendine yediremeyecek kadar gururlu bir insanmış ki istifa etmis

  • Habip   03-11-2014 10:11

    Dostum yolun açık olsun... Bu dönemde unutma ki mutlu olan ziyanda dır. Ahir zamanın son çeyreğini yaşadığımız bu günlerde çile müslüman için...:) Şucu bucu diye insanları sınıflamak, liyakat kavramından insanları uzaklaştırır. İşini iyi yapanın göreve gelmesi islam i olan bir esas ken, taassup kavramı etrafında derdi sadece dünya olan insanların, görüntüde irşat yapıyor gibi davranıyor olması seni üzmesin. Hak öyle bir şeyki, boynuzlu koyundan alınır, boynuzsuz koyuna verilir. sağlık olsun...

    0

    0

    • satı   04-11-2014 10:28

      Düşmanımın dostu.... Üstada sormuşlar..Herzaman eleştirdiğin devleti neden eleştirmeyi bıraktın korktunmu.. hayır...Dünya devletlerinin içinde bulunduğu bu kargaşada devletime eleştiri bile yapmam dedi..

      0

      0

  • avcı   03-11-2014 10:09

    nuri hocam taraflı tarafsız herkese ne kadar çalışkan ve başarılı olduğunu ispatlamış,kendisi kızılcahamam için bir şanstır.kendine verilen puan tamamen siyasi bir şovdur. Güneş balçıkla sıvanmaz...

    0

    0

    • elif ünal   04-11-2014 19:09

      hocam yapmayın ya değmez

      0

      0

  • ali   03-11-2014 09:55

    müdür yardımcılığından istifa etmeyi düşündüğünü bir süredir çevresine söylüyordu zaten.

    0

    0

    • büyük   04-11-2014 15:28

      adamı kötüleme ali geç köşene otur sen ne olduğunu anlat

      0

      0

  • hayırlı olsun   03-11-2014 09:53

    Hocama hayırlı olsun.Kişilerin çapsızlıkları inananların dava aşkını öldürmemeli.Mücadeleye devam.Düşük not alan birçok idareci var müdür müdür yardımcısı herkes istifa ederse bu komisyondaki egemen güçleri sevindirir.

  • Oğuzhan   03-11-2014 09:01

    Hocamızı tanımam ama Allah yardımcısı olsun. Bir zamanın mazlumları şimdilerde neo-Kemalist olarak karşımızdalar. "Allah'ta başka büyük yoktur" hatırlatmak isterim. Hocamızı da duruşundan ötürü saygıyla selamlarım.

  • Öğretmen   03-11-2014 04:26

    Hocam genç ve dinamikti.Hakkında hayırlısı olsun.Onurlu bir hareket yapmış. Emekliliği gelip geçmiş, daha bilgisayar kullanmaktan aciz, başkalarının sırtından idareci olan veya olmak için sağda solda torpil arayan onursuzlara ibret olsun.

  • Öğrenci(ATL9-B/2007)   03-11-2014 02:05

    Mehmet Nuri Hocamızın Katem de ki ilk öğrencilerinden birisiyim . Hocamız aynı zamanda bizim sınıf öğretmenliğimizi de yaptı ve gerçekten başarılı bir öğretmenimizdi.İnsan o zamanlar anlamıyor ama aradan vakit geçtikçe bizim için ne kadar uğraştığını farkediyor insan.Komisyonun bu puanı vermesinde çekememezlik dışında bi sebep bulamıyorum.Hakkınızda hayırlısı olsun hocam.

    0

    0

    • SENAY ÖZDERE ALTAN   03-11-2014 18:18

      Zaten bu başarılı öğretmenlerin neden öğrenci yetiştirmeyi bırakıp yönetici olduklarını hiç anlamamışımdır. Bırakın yöneticiliği öğretmenliği beceremeyenler yapsın.

      0

      0

  • eski öğrenci   03-11-2014 01:25

    Mehmet Nuri Hocam adamdır!

    0

    0

    • KADİR   04-11-2014 11:13

      bazen adamlarda yanlış yollara düşerler.

      0

      0

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA