Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Müdürlerden sonra yardımcılarınada Rotasyon
  • Facebook da Paylaş
Müdürlerden sonra yardımcılarınada Rotasyon
  • 09-07-2011
  • 13 yorum
  • 5521 okunma
Milli Eğitim Bakanlığı tararfından geçtiğimiz yıl 5 yılını dolduran okul müdürleri için çıkartılan rotasyondan sonra buyılda 8 yılını doldurmuş müdür baş yardımcıları ve müdür yardımcıları rotasyona uğrayacak.

Milli Eğitim Bakanlığı tararfından geçtiğimiz yıl 5 yılını dolduran okul müdürleri için çıkartılan rotasyondan sonra buyılda 8 yılını doldurmuş müdür baş yardımcıları ve müdür yardımcıları rotasyona uğrayacak.

Kızılcahamamhaberin edindiği bilgiye göre 26 Eylül den sonra belli olacak uygulamaya göre ilçemizde eğitim ve öğretim yapan okullarda görev yapan 10 a yakın müdür ve müdür yardımcısı bu kapsamda Rotasyona uğrayacak.

İl içinde aynı veya daha üst tipteki eğitim kurumları olacak şekilde tercihleri dikkate alınmak suretiyle yapılacak.

YORUMLAR
  • Ögretmen   09-09-2011 13:55

    Bir eğitimci olarak yorum yapan arkadaşın yaklaşımını şık bulmadım. Belliki çalıştığı okulda müdürüyle sorunları var. Milli Eğitimde işlerin adilane yürüdüğünü söylemesi bile, onun ne çapta birisi olduğunu zaten gösteriyor. Bir yıllık öğretmenleri süresi beklemeden görevlendiren, hak etmeyen insanları hak etmedikleri makamlara atayan, insiyatif adı altında kendi yakındaşlarına ne tür imkanları sundukları yaşadığımız ilçede bile gözüküveren bir kurumun, puan üstünlüğü esasına göre bu işi adil yapacağını söylemesi önyargılı ve sığ düşünceli birisi olduğunu gösterir. konuşması böyle olan birisinin öğretmenliği nasıl merak ediyorum.

  • halilll   09-09-2011 13:50

    Eğitimdeki garabetin suçlusu olarak, sen de okul müdürlerini ve müdür yardımcılarını görüyorsun. aferim kaç yıllık bir eğitimcisin bilmiyorum ama, senin gibi öğretmenler oldukca eğitim teşkilatının düşmana ihtiyacı yok:) ne diyelim bende dışarıdan gören birisi olarak okul müdürleri ve müdür yardımcıları verimsiz öğretmenlerden dolayı, başarısız oluyorlar zannediyordum. yanılmışım. inşallah bu rotasyonla okullara bi kalite gelir, eğitim öğretim çıtası yükselir. Gençlerimiz son derece donanımlı öğretmenleriyle geleceğe daha güvenle, daha ahlaklı, kültürümüze ve değerlerimize bağlı bir şekilde yetişebilirler. gelecek endişesi duymadan okullardaki sıkıntıların bir çoğu hallolur. niteliksiz öğretmenler ve yöneticiler bu rotasyonla hizaya girerde bizde evlatlarımızın geleceğinden endişe duymayız. Bu arada yönetici arkadaşlardan hassaten ricam: Öğretmenleride saat 08 00-17 00 arasında okulta tutmalarını özellikle bekliyoruz. yattığı yerden eleştiren öğretmenlerde biraz ter atsın bana sorarsanız....

  • Ç.Din Hizmetleri Görevlisi   09-09-2011 01:18

    Din görevlisi hocalarda rotasyona tabi olmalı. Köylerde Gerçek din görevlisi olarak hizmet veren hocaefendiler merkez camilere, Dayısından dolayı mesleki kariyeri çok zayıf olmasına rağmen Merkez camilerde kabul gören, ezan okuma ve namaz kıldırma memurluğundan başka bir icraatı bulunmayan hocalar köylere gönderilmeli. Bu işlemler İlçe Merkezlerindeki camiler arasında en çok üç yılda bir tekrarlanarak Cenaze işlemlerindeki kadrolaşmalar ve söylentilerde asgariye indirilmeli. Müftü bey cenaze işlemlerinden alınan bu paralar helalmi?

  • ali   08-09-2011 20:31

    süper bişey çok yerinde bir uygulama hizmet kalitesi açısından ve eğitime daha çok katkı sağlayacağına inanıyorum..

  • Halil Efendiye cevap   08-09-2011 18:29

    Halil bey rotasyon puan üstünlüğüne göre yapılıyor.İlla Kızılcahamamın idarecileri Kızılcahamamda kalacakdiye bir şey yok.İsterlerse (zaten burdaki idarecilerin emeklisi gelmiş geçmiş,puanları çok fazla) Ankaranın göbeğindeki okula gidebilirler.Aynı şekilde Ankaradaki idarecilerde isterlerse kızılcahamama gelebilirler.Demogoji yapmana gerek yok.Burdaki sorun diğere yorumlarda yazıldığı gibi bazı idarecilerin okulları çiftliği gibi yönetmeleri.Artık okula yeni gelen müdürler 5 yıl,müd.yard 8 yıl aynı okulda kalabilecekler.Buda idarecilerin çok çalışması demek.Çalışmayana artık ekmek te ,itibar da yok.

  • halill   08-09-2011 14:40

    Bu milletin her konuda söyleyecek birşeyleri varya bravvo onlara... Oturtuğun yerden ahkam kesmek kolay. Davulun sesi birilerinede hoş geliyor. Bekara karı boşamakta kolay. ilçe içinde görev yerleri değişecek olan insanların aile bütünlüğü açısından kaybedecekleri çok birşey olmayacağı gibi, bunun rotasyon mantığı ile de ilgisi falanda yok. birini ankara merkeze yada ilçe dışına gönder, diğerini ilçede bulundur. bu adalet kavramıyla bağdaşmaz, bunu destekleyende bana sorarsanız hukuksuzluğa ortak olur. aynı durumda bulunan insanlara aynı muamelede bulunun. ankaranın merkezinden, ilçelerine gönderebiliyormusun sen? hayır herkese aynı ve eşit muameleyi yapabiliyormusun sen? hayır yatanı cezalandırıp çalışanı ödüllendirebiliyormusun peki? hayır bu asil mesleği (öğretmenliği) toplumun saygı duyduğu bir meslek haline getirebiliyormusun? hayır. eğitim kurumlarındaki sorunları bu değişiklikle çözebileceğinimi sanıyorsun? hayır. bana sorarsanız bu insanları huzursuz etmenin ötesine geçmez. herkes heryerde aynı verimde bulunur. adil bir yer değişikliğini sonuna kadar savunuyorum. bu şekilde yanlış......

  • Öğrenci Velisi   08-09-2011 11:51

    Rotasyon olacak muavinler alınmasınlar ama; işin doğrusu bu arkadaşlar için rotasyon iyi olacak. Bu arkadaşların bir kısmı 60'larına merdiven dayamış durumdalar. Hani rotasyondan sonra yeni yerlerini pek meersimiyte emekli olmayı neyimde düşünüverirler. Böylece kendilerini de eziyetten kurtarırlar. Ayrıca gençlerin de önünü açmış olurlar. Hayırlısı bakalım.

  • Kadirbeyli kardeş   08-09-2011 11:03

    Arkadaşım rotasyon müdür yardımcıları için geçerli.Geçen sene müdürleri yaptıla, bu sene yardımcıları rotasyon yapıyorlar.Ertuğrul hoca Kazımdan yeni geldi,onun için sorun yok.Bildiğim kadarıyla ilköğretimde Kazım,orhangazi,perihan ve çağtaydaki müdür yardımcıları rotasyona uğruyor.Zaten bunlarında çoğu emeklisi gelmiş geçmiş.Yerini beğenmeyen emekli olsun.

  • ali   08-09-2011 10:53

    Rotasyon artık modern insan kaynakları uygulamalarında başarısı kabul görmüş bir uygulamadır.Rotasyonun diyanet personeline de yapılması uygun olur düşüncesindeyim.Ben ilkokula giderken mahallenin camisinin ve diğer pek çok caminin imamı aynıydı şimdide yerlerindeler.Artık cemaat farklı bir ses farklı bir yüz görmek istiyor.İmamlar da bellli bir zaman sonra artık hep aynı cemaat artık kendilerini yenileyemiyorlar onlarda cenaze mevlüt ekibine katılıyor ve yan gelir peşinde koşuyorlar.Artık yüksek tahsilini yapmış sayısız genç imam arkadaşımız var belli dönemlerde yapılacak rotasyonlarla hem genç imamlarımız küçük köy camilerinden kendilerini daha iyi yetiştirebilecekleri merkez camilere verilebilir hemde cemaat farklı seslerle ve farklı dimağlarla tanıştırılabilir.

  • kızılcahamamlı bekir   08-09-2011 10:42

    tekten adam çıkartılırken buna dur diyen neden olmuyor .rızık ile oynanırmı.tayinede bişey diyeceğim yok.

  • VELİ   07-09-2011 20:26

    çok iyi uygulama kamu kurumların hepsinde uygulanması gerekiyor değişiklik şart.....

  • kadirbeyli   07-09-2011 19:07

    Aman kardeşim bizim Cumhuriyet İlköğretim Okulunun müdürü sayın Ertuğrul İpek'e dokunmasınlarda diğer okullar pek ilgilendirmiyor bizi, sayın müdürümüzden biz Cumhuriyet İlköğretim Okulu öğrencilerinin velileri olarak çok memmunuz. inşallah o bu rotasyondan etkilenmez diyorum. Saygılar sunuyorum..

  • Memur   07-09-2011 18:01

    Müdürlerden sonra müdür yardımcıları için yapılan rotasyon, Okulları babalarının çiftliği gibi gören, idareciler için çok iyi oldu. Allah razı olsun bakandan. Tabi bazi iyi,vatandaşa yakın idarciler için sözümyok.Emeklisi geçmiş, Bu uygulamayı beğenmeyen yönetici varsa emekli olsun.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın