Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Melih Gökçek Kızılcahamam'da çocukları sevindirdi
  • Facebook da Paylaş
Melih Gökçek Kızılcahamam'da çocukları sevindirdi
  • 01-01-1970
  • 16 yorum
  • 5437 okunma
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, her bayram olduğu gibi bu bayramda da önceliğini çocuklardan yana kullanarak, Kızılcahamam ve Çamlıdere'de yüzlerce çocuğa elleriyle oyuncaklar dağıttı.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, her bayram olduğu gibi bu bayramda da önceliğini çocuklardan yana kullanarak, Kızılcahamam ve Çamlıdere'de yüzlerce çocuğa elleriyle oyuncaklar dağıttı.

Bayramların anlamının öncelikli olarak çocukları sevindirmek olduğunu ifade eden Başkan Gökçek, Kurban Bayramında önümüzdeki dönem  Ankara Büyükşehir Belediye sınırlarına katılacak olan  Çamlıdere ve Kızılcahamam'da yüzlerce çocuğa top, bebek, badminton oyun seti ve frizbiden oluşan hediyeler dağıtarak çocukların bayram sevincine ortak oldu.

Bugün öğleden önce Çamlıdere'ye giden Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'i burada Beldiye Başkanı Caner Can ve Çamlıdere'li vatandaşlar karşıladı.Burada çocuklara oyuncak dağıtan Gökçek daha sonra Kızılcahamam'a geldi. İlçe girişinde Ak Parti İlçe Başkanı Sefa Yıldırım ve teşkilat mensupları ile birlikte çocuklar ve kızılcahamamlılar karşıladı.Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek burada kendisini karşılayan çocuklara oyuncaklarını verdikten sonra şehir merkezine hareketlendi.

Cadde boyu  Kızılcahamamlıların bayramını tebrik eden Gökçek otobüsten yüzlerce çocuğa top, bebek, badminton oyun seti ve frizbiden oluşan hediyeler dağıtarak onları sevindirdi.

Melih Gökçek daha sonra Ünlüler Dİnlenme tesislerinde kısa bir mola verdi burada kendisini karşılayan Metin Ünlü Başkana Kızılcahamam Çam kolonyası hediye etti.

 

YORUMLAR
  • Necati Yörük   21-10-2013 21:25

    Editör tam bir iktidar yandaşısın yorumlar yayınlanmıyor ? Yazdığımız yorumlarda ne argo, ne küfür, ne de hakaret barındırıyor. Sen ne demiştin bizde taraf yoktur, küfür ve hakaret içermeyen yorumlar paylaşılır diye. Bizimki neden paylaşılmıyor ? Hani nerde kaldı senin tarafsızlığın ? Merak etme bu haber portalı da sana kalmaz kime ne kaldıki bu dünyada. Sen gerçekleri vatandaştan gizleyebilirsin çoğu arkadaş gerçekleri yazıyor ama sen bunları gün içerisine çıkarmaktan çekiniyorsun. Vatandaşı kandırıyorsunuz peki Allah'ıda kandırabileceğini sanıyormusun ?

  • Nurol BAKIR   21-10-2013 15:32

    Sayın Başkan Melih GÖKÇEK'e sormak lazım seçim olmasa gelir miydi. Hani bir şarkı var ya "daha önceleri neredeydiniz"

  • VaHiT   20-10-2013 23:24

    Kızılcahamamlı hemşerilerimin Top aşkını görünce hayran oldum. zannedersiniz ki 365 gün top koşturuyorlar. sembolik bir hediye ama bunu çocuklar almalı değilmiy di? VE en kötü görüntü otobüs hareket halinde koca koca adamlar, yarışıyorlar. Bunu insan kendisine nasıl yakıştırır valla bilemiyorum. değil top altın dağıtsalar bu şekilde kabul edilmemeli...

  • ALİ ÜN   20-10-2013 22:05

    Sayın GÖKÇEK bu insanların senin TOPU na ihtiyacı yok , sen KIZILCAHAMAM GENÇLİĞİNE İŞ verecekmisin ondan haber ver, haa sen daha partinin GENÇLİK KOLLARI BAŞKANI Abdullah ŞENLİYE bile iş sözü veremedin ama DOĞU dan 1500 tane kişiye kardo verdin, senin BUGSAŞ işçilerin bile sana oy vermeyecek ama AK PARTİ mecburen yine seni aday gösterecek, senin bir hesabın varsa ALLAHIN da var, Sayın GÖKÇEK

  • Oguz   20-10-2013 20:32

    Kızılcahamam halkı bir karşılık almadan "hizmet" oy vermeye alışmış!5 senede çarçur edilen kaynakları sormuyor yorum yapanlar. Khamam'da Mega projeler diye yapılan şarlatanlıklara ancak gülünmesi gerekir. Onu da beceremediler zaten. Khamam'ın yolları resmen rezalet. Milletin parasını çarçur ettiler. Hiçbir getirisi olmayan saçma sapan Avrupa Gezilerinize devam edin bakalım. 10 liralık işi 100 liraya yapmaya devam edin. Belediye borç batağında. Göz boyamayı en iyi beceren şuan Kızılcahamam'da iktidarda. Onu bir sorgulayın sonra Melih'i! Tabi sıkıyorsa.......

  • Serdar   20-10-2013 20:01

    Çocuk olsaydım emin ol suratınıza o topu geri atmak isterdim. Ne yapın edin k.hamamı bunların eline vermeyin. Bir top uğruna bu rezıllık nedendir arkadaşlar ne güzelde demiş çocuğunuza 5 tllık bır top alamadınızmı ? Suriyelı multecılere verdığı gıbı kapı kapaı dolaşıp 400-800 tl arası para dağıtsın yıyorsa. Bir topa kanacak kadara acızın çok yazık

  • KÖYLÜ MEHMET   20-10-2013 15:26

    Vallahi biz yıllardır Kızılcahamamama ilçe teşkilatımıza fakirimize ,kuran kurslarımıza köylerdeki fakirlerimize karşılıksız yardımı Kazan Belediyesinden,Dernegimizden ve Beyhan başkanımızdan gördük hemde gizli gizli sov yapmadan sorun bakalım ben İmamhatipden bile aldım yardımımı bu vesile ile Sayın Lokman beye ve Beyhan SARI başkana teşekkür ederiz Allah razı olsun.Yollarını acık etsin.

  • kücük esnaf   20-10-2013 15:02

    Ben cengiz topel caddesinde esnaflık yapıyorum ve belediye başkanının halletmediği park probleminden dolayı mağdurum.Ve benim gibi bürün esnaf mağdur.Hatta kazım Karabekir caddesindekişlerde,ankara caddesindekilerde mağdur büyük ihtimalle. Mevcut başkan esnafımıza karşı bilinçli yada bilinçsiz bir düşmanlık içinde.İnanın bayram arefelerinde bunu açık açık herkes gördü. Ak parti kazanırda büyükşehir caddelere el atarsa en azaından park problemi ortadan jkalkar diye düşünüyorum. Melih bey isterse 1 senede pırıl pırıl yapar kızılcahamamı

  • the games   20-10-2013 13:22

    oyun bunlar 1 liralık top için

  • FERDİ   20-10-2013 12:19

    yazık vallahi bizim halkımız oy için bir topa minnet ediyor.seçim yaklaştı kömür içinde sıraya geçin.

  • Öz çıtak   20-10-2013 09:53

    Hangi Bayram geldide halimizi hatırımızı sordu yada bir şey dağıttı bu sene seçim varya hem Ramazan'da hemde bayramda bize şeker verip kandıracağını sanıyor ama zaten tayyib baba Melih amcamı aday yapmayacak sayın haberci haberi yazarken doğruyu yaz her Bayram değil ilk defa bir bayramda de biriside almadan veren büyük başkan demiş bizim Melih Başkan'ın şeytandan daha Zeki olduğunu sağır Sultan biliyor almadan vermekmi vatandaşa bir kamyonet verirse kendine 10 gemi alır sen onu kendine anlat

  • aganin   20-10-2013 02:50

    Kafanı çalıştır K.Hamamlı. 2 top uğruna milletin peşinde koşmayın. Çocuğunuza 5 tl lik bir top alamadınız mı? O topların parasını bizler ödüyoruz zaten. Ankara belediyesinin yapılmayan metroları (20 senedir)ve devlete devrolan milyon dolarlık borçları, çocuklarının servetleri Bunları unutmayın hiç.

  • doğrucu   20-10-2013 02:30

    Almadan vermek sadece Allah'a mahsustur sevdalı kardeş. Kimse kimseye babasının hayrına top mop dağıtmıyor.Biz görüyoruz ..Sen bunu göremiyor musun? İsmail kardeş , iftar yemeği gibiymiş anlaşılan oyuncak dağıtmaları da :)

  • kızılcahamam sevdalısı   19-10-2013 23:41

    gerçekten helal olsun almadan veren büyük bir başkan kızılcahamam için bulunmaz bir nimet büyükşehirin nimetlerinden faydalanmak şimdi birçok insan anlayamaz bunu ben ankarada yaşayan bir kızılcahamam lıyım ankarayı ankara yapan başkandır.teşekkürler sayın gökçek ve ekibi

  • ismail   19-10-2013 21:49

    yayınlamazsınız emme ben yazcem, dağıtım tam bir rezillikdi soğukda çoluk çocuğu 1 saat beklettiler 3 kuruşluk top vesaire için, seçim senesinde yapılmasıda bir garip tesadüf ne çok severmiş melih amcaları kızılcahamam lı bebeleri...

  • Ahmet   19-10-2013 20:49

    Sanki kendi parasıyla dağıtıyor hediyeleri.Seçim yaklaştı ya bizim paraları harcar yine.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram
ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın