Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Konya gezisine yoğun ilgi
  • Facebook da Paylaş
Konya gezisine yoğun ilgi
  • 09-03-2007
  • 35 yorum
  • 5359 okunma
Kızılcahamam Belediyesi tarafından organize edilen konya gezisine 20 otobus 1000 kişi müracaat etti

Kızılcahamam Belediye Başkanı Adem Özbekler dünya kadınlar günü dolayısı ile ücretsiz bir gezi düzenledi.Geziye 100 kişi ktılım olur hesabı yapılırken  1000 kişinin  müracaat etmesi ve bayanların geziye gösterdiği yoğun ilgi ilçede bayan kalmadı esprisine neden oldu

8 Mart dünya kadınlar günü etkinlikleri çerçevesinde Cumartesi günü Konya gezisi programı yapıldı daha önce bu tür geziler göz önüne alınarak en fazla yüz kişi hesap edilerek başlanan programa yoğun talep gelmesine Başkan da şaşırdı.

 

     Talebin yoğun olmasından memnun olduğunu dile getiren Belediye Başkanı adem Özbekler şunları söyledi. ”Biz  talebin böyle yoğun olacağını tahmin etmemiştik hemşerilerimizin bizim düzenlediğimiz bir programa bu kadar ilgi göstermesi bizi fazlası ile memnu etti ve bizde Konya’ya götüreceğimiz hemşerilerimizi bu geziden memnun etmek için elimizden geleni yapacağız bunların başında programda olmayan Sema gösterisi hemşerilerimize özel olacak bin kişilik bir grupla yolculuk etmenin zorluğunu da dile getiren başkan Özbekler burada amacın Kızılcahamam lı bayanları  memnun etmek ve bir günlüğüne de olsa onları iş ve ev stresinden kurtarmak tır “dedi.

 

Konya gezisine 20 Otobüs kiralandı otobusler Cumartesi sabahı Belediye binası önünden sabah 08:00 de hareket etmeye başlayacak gezi programı çerçevesinde  Mevlana Müzesi,Aladdin Tepesi,ziyareti akşam ise Sema gösterisi var

Etiketler : Konya - gezisine - yoğun - ilgi -
YORUMLAR
  • ismail   17-09-2007 13:02

    aynur hanım bu gezi size neden bukadar koydu bilmiyorum ama siz halen ortalıgı bulandırma peşindesiniz tıpkı melih gökcenin kızılcahamamda yaptığı mitinge katılıpta yuh çekmeye benziyor. birde sürekli ben sizin seviyenize inemem diyorsunuz halka hizmet yapmak isteyen kişi herseviyeyede iner heryerdede bulunur Haaaa siz seviyenizi yuhlarken düşünüyosunuz heralde

  • .   12-06-2007 16:00

    'ben senin seviyene inmeyeceğim' cümlesini ben daha öncede duymuştum..bunlar arkadaşlar arasında hep aynı cümleyi kullanıyorlar.. 'ben senin seviyene inmeyeceğim' siz kimsinizde kimin seviyesine düşüyorsunuz..

  • şeife   30-05-2007 11:20

    kızılcahama için böyle çalışan bir bayan böyle güzel şeyler yaparda kıskanılmaz mı KISKANANLAR ÇATLASIN bu kesinlikle seçi yatırımı akp

  • KIZILCAHAMAMLI   28-03-2007 03:08

    KIZILCAHAMAMDAKİ EN BÜYÜK EKSİKLİK BÜTÜNLÜK.BAŞKANIMIZ GÖTÜRMÜŞ SAĞOLSUN BİR BAŞKASI ELEŞTİRMİŞ O DA SAĞOLSUN.NEDEN LAF HAKARETE DÖNÜŞÜYOR ANLAMIYORUM.BİRİNİN TASIDIĞI YÜKE Bİ EL DE SİZLER BİZLER YANİ HEPİMİZ EL ATSAK NOLUR.İSİM PARTİ Bİ YERDE KALMALI ÇOĞU ZAMAN.SEÇİM PARTİ İŞLERİ GÖRÜŞ AYRILIĞI YÜREK AYRILIĞI DEĞİL.KIZILCAHAMAMLILARDAN BAHSEDİYORUZ KOMSUNUNA GÜLEN ARKASINDAN AĞLAYAN,DÜKKANINA GİRİP HATIR İÇİN İNDİRİM YAPTIRIP SONRA İYİ MAL VERMEDİ DİYE YERİN DİBİNE SOKAN,İYİ BİŞEY YAPINCA TEBRİK ETMEDEN TEŞEKKÜR ETMEDEN BUNUN ALTINDA NE VAR DİYE DÜŞÜNEN.... LÜTFEN İRAZ BİRLİK BÜTÜNLÜK OLUSTURULSUN.HERKES GRUPLARA DAĞILIP BİRBİRİNE TAŞ ATMASIN.NE VAR HERKES Bİ ARAYA GELİP ŞU MEMLEKETİMİN İNSANINA TAŞINA TOPRAĞINA YARAR İŞLER YAPSA.BİR YUNANISTAN TÜRKİYE MAÇINDA BİLE KONVOYA ALKIŞLAMAYA SOKAKLARA ÇIKMAYACAK KADAR YÜREKSİZ DUYARSIZ OLMAMALI KIZILCAHAMAMLI.... SAYGILAR...

  • yasin   24-03-2007 22:27

    tabiki seçim yatırımı, ben bir vatandaşım ve burada her türlü konuyu konuşma hakkına ve eleştri yapma hakkına sahibim. ama sadece bu sitede.. peki neden meclisi divanda bunları konuşamıyorsunuz bunu açıklayabilirmisiniz bakalım. buradan göndermeler yaparak gereksiz konularda tartışarak siyaset olmaz... o kadar uzattınız ki şu konuyu anlamıyorum sizi... herneyse boşuna uğraşmayın aynur hanım ve yandaşları türk halkı ve kızılcahamam halkı herşeyi görüyor ve biliyor . kimse bilinçsiz değil. yolunuz açık olsun ne diyim...

  • SELİM   22-03-2007 15:01

    MADEM FAYDALI OLMAK İSTİYORSUN AYNUR HANIM O ZAMAN NEDEN BU SİTEDE FAYDALI OLANLARIN YANINDAYIZ DİYE BİR YAZI VAR NEDEN BURDA YORUM YAPMIYORSUNDA KONYA GEZİSİ HAKKINDA BİR YORUM YAPIYORSUN YAA ALLAH AŞKINA SÖYLEYİN BU SEÇİM ÇIKARI DEĞİLDE NEDİR YAAA????

  • ahmet   22-03-2007 14:47

    aynur hanım şu çanakkale gezisi hakkında neden bir yorum yapmadınız gerçekten şaşırıyorum yaaa.

  • akkız   21-03-2007 08:56

    kızılcahamamam hertürlü işi bittide o şunu demiş bu bunu demiş durmadan yazı yazıyor kişilerimiz artık bıktık almanya gezisi kızılcahamamın sorunlarını çözmek için ve aynur hanımda muhalefet olarak orda bulunması gerekir artık eleştirileri bırakalım çevremize ve hizmet etmeye bakalım

  • ''!''   20-03-2007 17:38

    Evet Bende Bunu Anlatmaya Çalışıyordum.Burda Yenilikler Yapılmaya Çalışılıyor.Halkı BilinçLendirilmek İsteniyor Ama her nedense Engel OlunuyoRr.Bende Bunu Anlamıyoırum.Arkadaşımıza katılıyorum kesinlikte türkiye şu an Çok Kötü Bir Vaziyette.Artık Tartışmayı Keselim de Ne Yapabileceğimize baqalım!.

  • selçuk   20-03-2007 16:13

    yalan yanlış bir şeyler yazsaydım yayınlardınız neden doğrular yayınlanmıyor. bu işide çocuk oyununa çevirdiniz. farklı bir davranış beklenmezdi zaten sizi ilgilendirmeyen benide ilgilendirmez. şunuda söylemek istedim bu yazıları yayınlamak yürek ve dürüstlük ister...

  • selçuk   20-03-2007 14:22

    ne oldu işinize geleni yayılayıp işinize gelmeyeni yayınlamıyormusunuz? ama gerçekten öyle bir kaç gündür haberlerinizi takip ediyorum nedense bu site sanırım sadece görüşe hitap ediyor.neden MHP nin yaptığı programlar yayınlanmıyor?halkın görüpte gözünün açılmasındanmı korkuyorsunuz?bunuda yayılamayacağınızı biliyorum ama ben yine yazma ihtiyacı duydum...

  • selçuk   20-03-2007 13:29

    SİZLER BU KADAR KÜÇÜK DÜŞÜNMEYİN HALEN İSİM DİYORSUNUZ BENİM KİM OLDUĞUM ÇOK MU ÖNEMLİ. BENİM İSMİM AHMET VEYA MEHMET OLMUŞ NE ÖNEMİ VAR BEN SADECE DUYARLI BİR VATANDAŞIM BENİM İSMİMİ MERAK ETTİĞİNİZ KADAR KIZILCAHAMAMIN VE TÜRKİYENİN DURUMUNUDA MERAK ETSEYDİNİZ ŞU AN ÜLKEMİZ BU DURUMDA OLMAZDI. KIZLCAHAMAMI ARKADAŞLARIMA TAVSİYE EDERKEN UTANIYORUM. BENİM UTANDIĞIM KADAR SİZLERDE UTANDINIZ MI ACABAAA BUNU ÇOK MERAK EDİYORUM. ŞİMDİ BU YAZDIKLARIMIDA ELEŞTİRECEKSİNİZ BUNU BİLİYORUM AMA ÇOK TA ÖNEMLİ DEĞİL BENİM YAZDIKLARIMI ELEŞTİRECEĞİNİZE DUYARLI BİR VATANDAŞ OLARAK SOKAKLARINIZA ÇIKIP BİR BAKIN YANİ YARARLI BİR İŞ YAPIN ORDA OTURUP ELEŞTİRİ YAPMAK ÇOK KOLAYDIR ZORU BAŞARMAK ÖNEMLİ AMA NERDE SİZLERDE BU YÜREK NERDE SİZLERDE DOĞRULARI GÖRMEK .BANA BİR ÖNCEKİ YAZIM İÇİN TŞK YAZSAYDIN İNSAN OLSAYDINDA BEN SADECE VATAN MİLLET BAYRAK DEDİM . YİNE DİYORUM (VATAN MİLLET BAYRAK TOPRAK)VARMI ÖTESİ. NE MUTLU TÜRKÜM DİYEBİLENE...

  • ...   20-03-2007 11:32

    SİZLER YANİ SAYIN KIZILCAHAMAMLILAR ÇOCUKLAR GİBİ TARTIŞIYORSUNUZ BURDA SİZİN HALİNİZE SADECE İÇİMDEN GÜLMEK GELİYOR AMA BİR İKİ KONUYA DA DEĞİNMEK İSTEDİM.KIZILCAHAMAMIN ŞU ANKİ DURUMU İÇLER ACISI ŞÖYLE BİR DÖNÜP ETRAFINIZA BAKARMISINIZ LÜTFEN BEN İLÇEDEN DEĞİLİM AMA ÇOK SIK GELİR GİDERİM VE SİZDEN DAHA ÇOK ETKİLİYOR BENİ ŞUNUDA SÖYLEMEDEN GEÇEMEYECEĞİM SADECE KIZILCAHAMAMIN DEĞİL TÜRKİYENİN DURUMU İÇLER ACISI BUNU NE GÖREN NEDE HİSSEDEN VAR AMA ÜLKEMİZ HERGEÇEN GÜN BİRAZ DAHA GERİ GİDİYOR BUNU TARTIŞIP DUYARLI VATANDAŞLAR OLARAK BUNA BİR ÇÖZÜM GETİRMEYE ÇALIŞALIM SONUÇTA NE OLURSA OLSUN BİZİM MEMLEKETİMİZ BİR SÖZ VARDIR UNUTMAYALIM BU TOPRAKLAR BİZLERE BABALARIMIZDAN MİRAS KALMADI EVLETLARIMIZIN EMANETİ SORUYORUM SİZLERE NE BIRAKTILAR EVLATLARIMIZA HERGÜN BİR BARÇASI ELİMİZDEN GİDİYOR. SİZLER VE TÜRKİYEDEKİ BÜTÜN İNSANLAR BU KONUDA DUYARLI OLALIM LÜTFEN KOLTUK VE MAKAM SAVAŞINI BIRAKIP GERÇEKTEN ÜLKEMİZE FAYDALI İNSANLAR OLMAYA ÇALIŞALIM BU VATAN BU ÜLKE BU TOPRAKLAR BİZİM KİMSEYE VERMEYELİM SAHİP ÇIKALIM. SİZLERİ SAĞ DUYULU DÜŞÜNMEYE DAVET EDİYORUM... SAYGILARIMLA.( HERŞEY VATAN İÇİN) BUNU SAKIN UNUTMAYALIM

  • ''!''   19-03-2007 19:01

    Bir Takım Yorumlar Yaptım Ama Yayınlanmadığı İçin Ya Korkutalar Halk Duymasın Diye.Ya da İşinize Gelmedi.Ne Olursa Olsun Kızılcahamam Halkı Aynur Hanımın Yanındalar.Ben Bunu Görebiliyorum.Bir Bayan Çıkıp Burda Yenilikler Yapmaya Çalışıyor Ama nedense engelleniyor.Buna Çekememezlik mi desem ne desem bilmiyorum.Burada Çok Ağır Konuşuyorsunuz AMA unutmayın Bizimde Azımız Armut Toplamıyor.Bırakında Şu Kızılcahamama yenilikler yapması gereken insanlar yapmadıklarını (Aynur Hanım)Yapsın.Sizde BiZ Daha Faliyet Yapdığınızı görmedik.Ama yapılanını engellemek var!Burda eleştiri yorum yapcağınıza ne gibi birşeyler yaparız bunları düşünün.!Hem Buarada Sataşacak yer arıyorsunuz.Ne dediğiniz bile Bilmiyorsunuz.Bu sayfada Konya Gezisi Hakkında Yorum Adıo Altında Yorumlar Yazılacak siz ne yapıyorsunuz.??Artık Sussanızda Millete Dalaşmasanız.Gözlük tarak başlayın iş££éé!!

  • ''!!''   19-03-2007 18:16

    Arkadaşlar Neden AYNUR hanıın üstüne geliyorsunuz ki.?sadece burda bir bayan kızılcahamama yenilikler getirmeye çalışıyor.Siz Birşey yapmıyorsunuz yolunu açında kendisi yapsın.Başkasının ne yaptığını eleştirmek yerine bir gözlük takarak biz ne yapıyoruz diye baksanız daha iyi olur!.Bu Almayanya olayına gelincede Aynur hanım saten o geziye katılması gerekir.Kendisi meclis Üyesi Ve de belediyede.Bu geziyide Adem beyin yaptığını Kim Demiş.?Onun İçin Gereksiz İnsanlar Bunun İçin Yorum yapmasın.Aynur Hanıma Da bence Herkez Saygı Duymalı.AKP Belediyede ne Olmuş.?Ne Yeniliği Yapmış..?????Soruyorum.!AYNUR hanım burda yabancı ama bizden çok kızılcahamamın halini bizden çok O düşünüyo.Kesinlikle AyNUR hanıma destek vermeliyiz.Kötülemek yerine.Bu arada Şehitler Gününe Gelincede Süper Bir Programdı.Tebvrikler!!!

  • aynur yavaş   19-03-2007 17:26

    asıl senin burada konuyla alakasız bir yorum yapman benden ve faaliyetlerimden ne kadar korktuğunu kişisel polemiğe girdiğini gösterir.ben senin seviyene inmeyeceğim son yazışım.kimse beni bir yere götürmüyor,unutuyorsun ben halkın temsilcisi olarak gezmeye değil ilçeye faydalı olacak girişimlerde bayan gözüyle faydalı olmaya gidiyorum.ben kimsenin arkasından atmam Adem beyde billirki yanlış yaptığı zaman yüzüne en sert eleştiriyi benden alır.bu kızılcahamamın yararına olacak iyi fikirlerdede destek olarak döner.siyasette eleştiriye gelemeyen ve karşıdakini sindirmek için sataşan bir zihniyetin mensubu olduğun belli.........beni takip ediyorsan bu geziden önce bir de şehitler programı yaptım onu da eleştirsene.........şehitlere bakış açınız belli ama!!!!!!

  • futbol sever   19-03-2007 17:04

    bana kalırsaa aynur hanım yada baska bayanlarr bence kendıı dostlarının ve arkadaslarının kuyusunuu kazıyorlarr önce arkalarından atsalarda sonrada insanların yüzlerine gülerlerr bu lafım sadecee AYNUR hanıma degil...................................................... KIZILCAHAMAM daa ki bazıı bayanlardaa koltukta ve makamda bulunmaktan zevk alıyorlarr HAAAAAAAAAA BİRDE KENDİİ EŞLERİNİNNN DOSTLARININ CEZALARINIII BELEDİYE ENCÜMENINE GİRMEDEN İPTAL EDİYOLARRR BAKIN GÜZELLL ARKADASLARIM BELEDİYEDE TANIDIGII OLMAYANN AHBABI OLMAYAN MAKAM SAHİBİİ DOSTU OLMAYAN ESNAFIN NE SUCU VARDA CEZA ÖDÜYOR ASLINDA SİZ BIRAKIN ALMANYA YA GİDERDİİ GİDMEZDİ MUHABBETINI SİZZ YAZILAN CEZALARIN NEDEN ENCÜMENE GİRMEDN İPTAL EDİLDİGİNİİ YADA KENDİİ YANDAŞLARINA NEDEN ÖNCELİK TANINDIGINI SORUN . BEN BİLİYORUM Kİİ BAZII BAYANLARR BU MAKAMLARA KENDİİ EGOLARINI TATMİN ETMEK İÇİN KULLANIYOR YANİ ANLAYACAGINIZ MAKAMI KULLANARAK SAYGII GÖRÜYORLARMIŞ GİBİ GÖZÜKSELERDE ASLINDA SAYGI GÖRMÜYORLAR SADECE YÜZLERİNE KARSI BİR TEBESSÜM ATIYOR KIZILCAHAMAM HALKI GERİSİ BOŞ ....................................... Söylenecek söz cok ama bu kadarı yeterli bence saygılarımla

  • ..........................   16-03-2007 08:34

    aynur hanımın böyle konuştuğuna bakmaYın yakında ADEM BAŞKANIMIZ aynur hanım ve ekibini almanyaya götürecek ama inşallah katılmaz bu faaliyete yoksa burdakiler derki adamın arkasından salla sonrada BAŞKANIMIZLA beraber almanyaya git olurmu hiç aynur hanım?

  • selim   16-03-2007 08:14

    aynur hanım yakında sizi SENİ almanyaya götürecek olan sayın ADEM BAŞKANIMIZ HAKKINDA BU KADAR OLUMSUZ KONUŞMAN KISKANMANI GÖSTERİYOR,ADAMIN ARKASINDAN SALLA SONRADA ALMANYAYA ONUNLAR BERABER GİTT OHHH BEEE HAYATA BAK MADEM BU KADAR ATIYORSUN ARKASINDAN EN AZINDAN ONUN YAPTIĞI FAALİYETLERE KATILMA(.)

  • .......................   15-03-2007 11:12

    konya gezisiyle ilgili hiç birsey göremiyorum yorumlarda sadece soyadını yazmadın şunuyazmadın .......

  • yasin   15-03-2007 08:32

    NOKTA

  • rumeysa değirmenci   14-03-2007 16:45

    Ortada bir hizmet var. Bu hizmet seçim yatırımı da olsa önemli olan o bayanlara sağlanan imkanlardır. onların içinde belki Kızılcahamam dışına dahi çıkmayanlar var ve mevcut belediye başkanının partisinden olmayan da. Şimdi Konya'ya götürdü diye oyları mı değişecek. ben Kızalcahamamda yaşamıyorum ama memleketimin bir ferdine yapılan hizmeti kendim için sayıyorum. tartışmaya gerek yok. selametle.

  • musa   13-03-2007 17:21

    bilsem bende gelirdim yahu :) Allah sabır versin yetkililere.

  • yasin   13-03-2007 12:47

    ben size yağcılık yapıyorsunuz demedim hatta sizinle muhatap dahi olmadım, ortada birşey yok iken üzerinize alınmanız beni düşündürdü. Ayrıca ben hiç kimseye yağcılık çektiğim yok ayrıca hiç bir siyasi partinin üyesi değilim yakın zamanda olmayıda düşünmüyorum... burada haklıyı ya da haksızı ayırt etmek değil amaç,her insanın doğruları farkılıdır,saygı duyuyorum size , güzel bir organizasyon yapılmış ve katılım da olduğundan daha fazla olmuş... herşeyden önce aynur hanım her ne kadar bu geziye katılmış olmasada geziyi düzenleyen KIZILCAHAMAM BELEDİYESİNİN MECLİS ÜYESİDİR. şunuda söylemeden geçemeyeceğim, 1000 kişi katılmış ve parti ön planda olmadan yapılmış bir gezidir benim görüşüm...bazılarının yaptığı gibi erciyese götürmüyolar değilmi.. saygılar

  • elif   12-03-2007 18:23

    yasin bey ben kimseye yağcılık yapmıyorum aynur hanımdan da hiç bir beklentim yok soyadımı yazsamda yazmasamda çok ta önemli değil ben duyarlı bir vatandaşım ama siz açık seçik yağ çekiyorsunuz ben bir vatandaş olarak haklının yanında yer aldım.ama şunu söyleyebilirim ki siz bu düşünceyle haklıyı ve haksızı ayırdedecek kadar bu işlerde bilgi sahibi değilsiniz sanırım. eğer olsaydınız aynur hanımı eleştirirken önce bir düşünürdünüz kızılcahamam da yani bizim ilçemizde aynur hanım kadar ilçenin sorunlarıyla ilgilenen ve savunan bir syasetçi daha varmı diye.ama sizler bunu düşenemezsiniz çünki görüş farkınız var yanlışı ve doğruyu ayırdedecek kadar aydın değilsiniz eğer olsaydınız şu an ilçenin durumunu şöyle bir gözden geçirir öyle konuşurdunuz yani boş boş konuşmazdınız açıkçası.sizede yakışan bu sanırım...

  • futbol sever   12-03-2007 14:25

    öncelikle sözlerime baslamadan sormak isterim belediyenın bu cömert tavırlılıgıı neden ???Diger gezilerde ve futbol takımında bu iyiniyet tablosu neden yoktur . Kızılcahamam halkının agzında bir soz yuvarlanıp gidiyor ama kımse bunu beledıye baskanına söyleyemiyor o zaman ben soyluyorum herkes duysun sayın baskan 900 kişiyii konyaya götürüp oralarda beledıye butcesınden harcama yapıp da 30 tane genc pırıl pırıl kızılcahamam halkını onurlandırıcı basarıya ulasmıs aslan parcalarını gururlandıracak onlara güven verecek hangii özveriyii gösterdiniz kızılcahamamm halkıı sizden bu genclere sahıp cıkmanızı beklıyor SİZİN KONYAYA DÜZENLEDİGİNİZ GEZİİ DÜPEDÜZ SECİM YATIRIMI DEGİLDE NEDİR SAYIN BASKAN EGER YAPILACAK BİR SIYASET VARSA BU SIYASET TEK TARAFLI DEGIL HEM ERKEKK HEMDE BAYAN ÜZERİNDEN YAPILMALIDIR SİZİN YAPTIGINIZ SİYASET BAYANLARA YONELIK BİR SİYASET ANLAYISIDIR. tüm kızılcahamamlı hemserilerimi en içten duygularımla kucaklıyorum

  • .................   12-03-2007 11:00

    elif hanım sizniye soyadını yazmadın

  • yasin   12-03-2007 09:32

    Sayın AYNUR YAVAŞ: Bir meclis üyesi olarak ; 1 - Kültür gezilerine ücretsiz otobüs verilmesi konusunda verilmiş herhangi bir önergeniz var mı? 2- Varsa ne işlem görmüştür?Yoksa bu eleştiriyi yapmaya hakkınız olduğunu sanmıyorum... 3- Aktif bir siyasetçi olarak bu konuları seçilmiş olduğunuz belediye meclis toplantılarında dile getirmeniz gerekirken kamuoyu önünde yapmış olduğunuz açıklamalar oy avcılığı olduğu kanaatindeyim, esasında muhalefet zeminini yanlış kullanarak seçim yatırımını SİZ yapıyorsunuz...

  • elif   11-03-2007 19:42

    yasin bey belediyenin yaptığı yanlışları eleştirmek aynur hanımın en doğal hakkı çünki o bir belediye meclis üyesi önce size bunu hatırlatalım. aynur hanım mütevaziliği sizden öğrenecek değil o gerçekten saygı değer bir insan ama merak etmiyorda değilim bu yazı için size ödül verirlermi acaba....yasin bey kimden ve neden korktunuzda soyadınızı yazmadınız çekinmeyin sizi baştacı yaparlar açık olun lütfen...

  • aynur yavaş   11-03-2007 18:48

    mütevaziliği senden öğrenecek değilim buna bulandırma değil uyandırma denir.şimdiye kadar niye görmedik belediye ayrım yapmadan tüm kültür faaliyetlerine yardımcı olmalıdır.çelişki nerede bilmeden yorum yapma.

  • DİLAVER CETİNTAŞ   11-03-2007 17:25

    SAYIN BASKANIM KONYA GEZİSİNE GÖTÜRMÜŞ OLDUĞUNUZ 900 BAYANI AĞAÇ DİKME BAYRAMINDA GETİREBİLECEKMİSİNİZ.MERAK EDİYORUM

  • Muzaffer GÖKMEN   11-03-2007 15:24

    Tabi o kadar pasifbi dönem yaşıyoruz ki böyle aktiviteler bize eleştiri yapma imkanı tanıyor halbuki daha önceki dönemlerde bu gibi aktiviteler her zaman yapılırdı ama şu anda hasretle bakar olduk böyle etkinliklere bütçe tabi ki belediyeden ama karşılama ekibi AKP kadın kollarından sadece yardım sayın kızılcahamam halkım sadece yardımmmmmmmmmmmmmmmmmm :))))))))))) sanmayın başkanın siyaset yatırımları.

  • yasin   11-03-2007 08:57

    bu gezinin kaynağı tabiki belediyenin bütçesinden, çünkü belediye düzenliyor geziyi... okullarda kendileri düzenledikleri için tabiki okullardan ücret alınacaktır otobüsler için,tutupta bedava verilecek hali yok okullara otobüsler. Eğer belediye bir etkinlik yaparsa ve öğrencileri geziye götürürde onlardan ücret talep ederse bir çelişki olur...yani bir çelişki yok...sanırım anlaşılmıştır..ortalığı karıştırmanın bi manası yok hanımefendi... ayrıca bayanlara birçok fırsat yaratmaya çalışıyorsanız bunu dile getirmeninde bi amnası yok, biraz mütavazi olun ve yaptıklarınızı anlatmaya çalışmayın olur mu, bişeyler yapmaya çalışın. saygılar...

  • AKKIZ ÜNAL   10-03-2007 23:08

    tamamen aynur hanımın dediklerine katılıyorum bu bir seçim yatırımına benziyor

  • aynur yavaş   10-03-2007 19:40

    belediye araçları şehirlerarası çalışabilyor d emek .istenirse kültür gezileride bedava yapılabilyor.neden şimdi ya da neden okulların kültür gezilerine ücretli araç verilirken bu gezi bedava kaynağı ne.inşallah bundan sonra bayanlar için yapılan her kültürel gezide bu desteği alırız.çünkü bayanlara daha çok ben bu fırsatı yaratmaya çalışıyorum.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın