eta saat
eşya depolama
Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamamlılar parkını geri istiyor
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamamlılar parkını geri istiyor
  • 16-12-2014
  • 19 yorum
  • 5491 okunma
Kızılcahamamlılar parkını geri istiyor.

Kızılcahamam Adalet Sarayı önündeki yeşil alan Adalet Sarayının yapıldığı günden bu yana vatandaşa kapalı olan fakat şehrin merkezinde insanın nefes alabildiği tek yeşil alan olma özelliği taşıyan 1086 m2’lik alan metrekaresi 1 TL den bin seksen altı (1.086) TL ye satılmıştı.

Kamu yararı adı altında satışı gerçekleştirilen bu yeşil alan ile ilgili tartışmalar o günden bu yana devam etmekte. Vatandaşlar böyle kamu yararı mı? olur, şehrin en kıymetli yerindeki bu yeşil alanın imar değişikliği ile vasfının değiştirilmesine ve metre karesinin 1 TL’ye satılmasını içine sindiremedi. Kızılcahamamlılar böyle bir yasamı varmış, böyle bir satış mı? Olur bu satıştan Kızılcahamamlının ve Kızılcahamam Belediyesinin karı ne olmuştur sorularını sormaktadır. Bu yeşil alanın yerine gösterilen 1086 m2 miktarındaki yeşil alanın nerede olduğunu merak etmektedir.

Son günlerde eski ve yeni belediye başkanlarının da gündeminde bu konu tartışılmakta ve karşılıklı olarak sorular yönetilmekte, her iki başkanında bu işlemden çokta memnun olmadıkları yaptıkları beyanlardan anlaşılmakta, hem Kızılcahamam’lıların hem de başkanlarımızın memnun olmadıkları bu satış işleminden vazgeçilerek mevcut yeşil alanın park olarak kullanılmak üzere Kızılcahamam halkının hizmetine sunulması en uygun çözümdür.

Kızılcahamamlılar mevcut başkandan bu parkı geri alıp vatandaşların kullanımına açmasını istiyor.

 

İLGİLİ HABER İÇİN TIKLAYINIZ

 

 

eta saat
eşya depolama
YORUMLAR
  • Veysel BAYRAM   18-12-2014 00:37

    Şimdi kamu yararı yerine ideoloji ve özel kişi korucuları kızacak ama anlatımımıza muhatap olanlar Ahmet Mehmet değil belediye başkanlarıdır ve Belediye başkanlığı meclis vb. üyelik faaliyetleri özel yaşam değildir. *** Şimdi Kıssalardan hisseler alınarak tarihi hataların tekrarının önlenmesine katkı için, Kızılcahamam Belediyesinin ve siyasetinin ŞEFFAFLAŞMASINA katkı için, Kızılcahamamlıların servetinin Kızılcahamamlıların olarak kamasına katkı için bir sözleşme hatasının nelere mal olduğunun ibretlik kıssası; *** Kızılcahamam Belediye meclisinde 2004-2009 döneminde edindiğim tecrübe “aman belediye başkanı kırılmasın mantığı ile” duygusal sayısal çoğunluğun Belediye Başkanının yanında yer aldığı yönündedir. Bu zafiyet ve Devlet İhale, İmar, inşaat vb yasalardaki yasal boşluklar ve ikili ilişkileri diri tutmak isteği (“GÖREVİNİ HAKK ve HALK için yapanları tenzih ederim) Kızlcahamam Belediyesinin, yani Kızılcahamam’ımızın dünkü bugünkü ve gelecek nesillerinin ve hatta tüyü bitmemiş yetimlerinin ayni ve nakdi öz serveti (müteahhit/müstecir vb. helal kazancı bilende olabilir, gelsin de nereden gelirse gelsin (!) diyebilen birer iş adamı olabilir) haksız kazanç olarak (nitelikli gasp (!) olarak) birilerinin servetine dönüşmektedir. Bu gerekçelerle. Adalet sarayı ve Hâkim evi bitti sıra çevre düzenlemesine geldiğinde zamanın belediye başkanı sevinç ve başarısını ifade eden hal lisanı ile “Hâkim evi önündeki belediye arsasının ihata duvarını ve peyzajını Adalet Bakanlığına bedava yaptırıyorum” (Yapılan işin parasal değeri 10-15 bin lira olabilir) dediğinde, kendisine Başkanım bu iyi haberde burası halka açık olacak mı hatırlatmasını yaptık. Kendisi halka açık olacağını ifade etti. Ve bu diyalog bahçenin Hâl girişine bakan duvarına halka açık bir park girişine çok dar olan tahminen 70-90 m.lik göstermelik (!) bir kapı bırakılana kadar devam etti. Bu kapıdan sonra sayın başkana makamında defalarca ve meclis huzurunda ” Sayın Başkanım bu kapı çok dar ve yarın kapısına bir kilit vurularak bu alan halka kapatılır. Bu gerekçe ile bu sözlü anlaşmayı yazılı sözleşme ile teyit edelim” dediğimizde/dediğimde cevaben “Abi sen kendi bakanına güvenmiyorsun” oldu ve tabi yalnızlığımız sebebi ile yazılı anlaşmada yapılamadı. Ve durum gözler önünde alan hala halka kapalı iken bu defa da kamu yerine bir zümrenin kullanım tercihi için satışı ile karşı karşıyayız. . Ve bu alanın hâkim evi kurulduğundan buyana kaç gün kaç saat kullandığı halkımızın gözü önünde. Kıssadan hisse olarak. “Bundan söyle yapılan tahsislerde ve tahsis anlamındaki satışlarda maksat ve maksadın Gerçekleştirilme tarihi ve maksat gerçekleşmediğinde tahsisin geri alınacağı (ve dolayısı ile halkın hakkının koruması) mutlaka yazılmalı dilek ve temennisi ile. NOT Ayrıca bu alanda bulunan 5 esnaftan sesi gür olan 2 esnafa anında yer tahsis edilip 3 esnafın hala mağduriyetinin devam etmeside bu alanın eski tahsisi ve yeni satışı kadar vahim bir siyasi çalışmadır.

    0

    0

    • Veysel BAYRAM   24-12-2014 00:35

      "Ziya" kardeşe vb durumda olanlara, 5 yıl ahireti düşünerek çalıştım. Şimdiki gayretimde bu sebepledir. Aksi olsa bende çayımı içer yan gelir yatarım.

      0

      0

    • Ziya   19-12-2014 08:46

      Dayı sen neyin kafasını yaşıyorsun ya emin ol yazdıklarını kimse okumuyor bile kısa ve öz yazsan anlarız arama motorundan arattırıp oraya yapıştırmayı bizim oğlanda yapar. Bırak sen bu işleri ahirete çalış biraz senden geçmiş

      0

      0

  • Memati   17-12-2014 12:28

    Adliye sarayı kimin Muhittin bey ? Koskoca iktidar partisinin K.Hamam başkanısınız imkan elinizde gidin alın o zaman ? Ben mi gidip alacam o parkı vatandaşa geri verecem vatandaş olarak bırakın bu işi artık K.Hamama hizmeti yağdırdınız her şey tamam bir park kaldı sorun değil mi her şey ortada arkadaş Ego getiriyorsunuz K.Hamama nerdeyse özel halk otobüsüyle aynı fiyat, halk ekmek getiriyorsun nerdeyse fırındaki ekmekle aynı fiyat her halde Ankara ile K.hamam arasındaki 80 kmlik mesafedeki yakıtıda hesaba koyarak yapıyorsunuz. Bunlara binip o ekmeği yiyeceğime gider K.hamam esnafından alır hiç yoktan kazamızın adamı kazansın, bunlar hizmet olamaz 5 küsür tl egoya veren bi vatandaş 75 kuruş daha vererek abonman olarak o otobüsüde binebilir o ekmeğide yiyebilir. Siz sağı solu karalamayı bırakın artık Coşkun Başkan arkasında siyasi güç olmadan elinden gelenin fazlasını yaptı K.hamama ona karşı nankörlük bize yakışmaz Allah ın bildiğini de kuldan saklasanız da bu dünya Sultan Süleymana bile kalmadı sizede kalmaz. Siz arkanızda koskoca iktidar partisi var biraz hizmet yağdırın böyle hizmet olmaz o yaptığınızın fazlası 5 yıl önce çoktan yapıldı. Yayınlarsanız seviniriz iyi çalışmalar

    0

    0

    • Öz Kardeş    19-12-2014 09:42

      Öz ve öz Kızılcahamamlıyım ve Ankara'da kamu görevlisiyim. Sabah mesaiye akşam eve geldiğimde Kızılcahamam ile ilgili haberlere yorumlara bakmadan başka bir işe bakmam. Anlamadığım şu. Bu yorumu yazan kişi kapalı kapılar arkasında tabirimi mazur görün resmi belgeleri dolandırılarak yapılan resmi hırsızlıkları deşifre ederek bir daha yapılmamasına çareler üretiyor fakat birilerininde saldırısına uğruyor. Konu sizce de garip değilmi? Öz kardeşlerim

      0

      0

  • beş başkanın hepsine duyrulur   17-12-2014 10:33

    bu işleri bırakında belediyenin hamamlarına biraz bakım yapın.önceden pırıl pırıl tertemiz olurdu şimdi hiç ilgi alaka yok personel beceremiyo bu işi galiba

  • Kızılcahamamlılar Dikat Dikkat s5   16-12-2014 23:01

    Derdimizi ifade eden editöre teşekkür ederim. Evet arsamızı vatandaşa açık park yapılmak üzere geri istiyoruz.

  • Duyuru 23   16-12-2014 22:58

    Coşkun Ünal bu arsayı yeşil alandan çıkarmak için kimin canını yaktı acaba! yada bu arsa gelecekte vatandaşın hizmetine açılmasın diye yine yeşil alan olarak adaletsizlerin evine mi terk etti

  • Nuray Alımlı   16-12-2014 22:12

    Bu arsa sadece giden savcı ile olan ikili ilişki hürmetine vakfa devredildi ve bu şekilde kalacak

  • Veysel BAYRAM   16-12-2014 22:00

    Kamuya ait bütün sosyal tesisler, Vatandaşlar, esnaflar (Ticarette rekabet) ve kamu görevlileri arasındaki Anayasal eşitlik ilkesine ve insan haklarına aykırı birer (vakıf vb işletmesi densede) kamu kuruluşudur. Kızılcahamam hakim evine gelince (habere konu arsaya tesis yapılacağını sanmıyorum) mevcut binaya 2 kat ilavesi daha uygun olacağı, bu arsanında acilen vatandaşa açık park olmasında kamu yararı olacağı dilek ve temennisi ile. (Birileri kızacak ama konu kamu yararı ise yarın bu arsa neden halka açık park olamadı)

  • A.T   16-12-2014 18:18

    Kızılcahamam Adalet Sarayının bulunduğu park ve bina alanı adalet bakanlığının tapulu arazisi idi zaman belediye başkanı olan feti Albayrak ile şimdiki ceza evi arsası takas yoluna gidildi fakat tak etmeyen belediye başkanı parasın alma yoluna gitti şimdiki cezaevinin daha sonra gelen belediye başkanlar bu arsa üzerinde çeşitlili entrikalar yaparak bu zamana kadar geldi buranın kimse vebalini veremez arsa adalet bakanlığının

  • hakki   16-12-2014 14:03

    Sayın salih öztürk zamanında hakimevi için girişimler yapıldı, park önü arkası kapandı ve kızılcahamam lı parka giremedi... kimseden tık yok:) sahil öztürk kimdi önce mhp ama ağırlıklı ve hala akp li biriydi:) sonra Rahmetli Adem ÖZBEKLER dönemi bu böyle devam etti...:) yine kimsede tık yok... Rahmetli başkan akp liydi... Sonra Coşkun Başkan geldi yine böyle devam etti...:) yine kimsede tık yok... Başkan mhp liydi. Sonra ne oldu kızılcahamam lı odunumda odunum demeye başladı... Kör öldü Badem Gözlü oldu... Benim aklı sonradan gelen hemşerilerime bir nasihatım var... Ülkenin en önemli Milli parklarından biri elinden gidiyor... uçuyor... istediğin parkin belki 100 bin katı kıymette sen hala misketle oynuyorsun... yazık ne diyelim...

  • SENAY ÖZDERE ALTAN   16-12-2014 13:05

    Kime satıldığına bakmak lazım. Geri alıp alamayacağınıza o zaman karar verirsiniz.

  • mustafa   16-12-2014 10:07

    vatandaşın nefes alacağı bir alanı, sadece belli bir zümrenin kullanımına vermişsiniz. Hem de ilçenin en merkezi yerini. yanlış.

  • yatırımcıyım geldim   16-12-2014 09:14

    muhittin başkanım ben geldim yatırımcıyım bana bir arsa ama metre karesi 1 tl den fazla olmasın. bana olmaz kanun falan var deme. satış kanuna uygun yapılır falan deme.sen hangi tip yatırımcısın deme. 1 tl lik mi yoksa 80 tl lik mi diye de sorma.yoksa siz yatırımcıya karşı mısınız.bakın merhum özal bile köşkü veriyormuş.yanılıp ta sakın belediyeyi falan vermeye kalkmayın.bu işler nasıl yapılır bir araştırsanız. böyle satış mı olur dersiniz.sonunda güneş tecelli gibi vay anasını sayın seyirciler dersiniz.

  • ali   16-12-2014 08:29

    musatafam bunular hiç bir iş yapamadıkları gibi(bel işçilerin yerdeğişimi hariç)yine bir şey yapamazlar adamda vizyon olmalı 5 başkan olan bir yerde yanlızca büyük şehirin ve eski belediye başkanı coskun ünal beyin yaptıklarının yanında fotoraf çektirir coşkun başkana makyaj yapıyor diyenler şimdi kendileri hiç bir şey yapmıyorlar yapamıyorlar gidide hamamların pisliğine ne ve bakımsızlığına bakın

  • Ahmet YILDIZ   16-12-2014 07:36

    Çocuklarımızın oynayacağı, insanların oturup dinleneceği merkezde bir parkımız yok.Madem bu işler parayla oluyor.Ben iki katı olan metrekaresini 2 TL verip park yapmayı taahhüt ediyorum.

  • kızılcahamamlı   16-12-2014 01:22

    evet bu park niye halka kapalı..bizler böyle bir parkı haketmiyor muyuz.Bu nasıl bir ayrıcalık

  • Coşkun Başkanım   16-12-2014 00:54

    Köşkün bahçesini yatırımcıya merhum Özal değil, önceki Cumhurbaşkanımız Süleyman Demirel vereceğini söylemiştir.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA