Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam tarihin en karanlık gecesini yaşadı
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam tarihin en karanlık gecesini yaşadı
  • 03-03-2010
  • 53 yorum
  • 5537 okunma
Turizm şehri olmakla övündüğümüz Kızılcahamam’da güzel yazdan kalma bir günün akşamında şimşek çakması ve gök gürlemesi giden elektrikler 12 saat sonra geldi.

Yıl: 2010

Yer: Kızılcahamam

Saat: 20.30

Durum: Gök gürledi şimşek çaktı

Sonuç: Elektrikler Gitti

Sonra ne oldu: Sabah 08.00 Elektrikler geldi

Turizm şehri olmakla övündüğümüz Kızılcahamam’da güzel yazdan kalma bir günün akşamında şimşek çakması ve gök gürlemesi ile başlayan yağmurla birlikte giden elektrikler her zaman olduğu Kızılcahamamı karanlığa terk edip saatlerce gelmeyesiye gitti.

 

Kızılcahamam birçok ilçeden her konuda farklı bir ilçe tarihi ve doğal güzellikleri yanında Elektrik yönünden de birçok ilçede olmayan özellik ilçemizde mevcut fakat bu güzelliği şimdiye kadar kullanma şansımız olmadı. İlçemiz GEREDE ve KAZAN olmak üzere iki yerden enerji nakil hatları ile beslenen nadir yerlerden bir tanesi olmasına karşın sürekli elektrik kesintisinin yaşandığı  bir ilçe olması.

 

Kazan hattında bir kesinti olduğunda Gerede hattından enerji verilmesi ile aslında hiç kesintinin yaşanmayacağı bir ilçe olması gerekirken maalesef şimdiye kadar bu güzellikten faydalanamadığı gibi giden elektrikler saatlerce gelmiyor.

 

Elektrik arızadan durumu öğrenmek istiyoruz çalan telefona kimse cevap vermiyor, peki cevap ne olacak? Şimşek çaktı, yıldırım düştü, teller koptu, her zamanki mazeret bu peki bu tel nereden koptu bunu bulmak saatler alıyor ekipler sağa sola karanlıkta kopan teli arıyor, bu sırada ilçede çalışan esnaf kepenk kapatıyor, fabrikalar duruyor ilçe tamamen hayalet bir kent haline geliyor, hırsızlar cirit atıyor, daha say sayabildiğin kadar.

 

Artık yetkililerden elektrik konusunda mazeret istemiyoruz. Her yağmur yağdığında veya şimşek çaktığında karanlığa gömülen bir ilçede yaşamak ta istemiyoruz. Vatandaş Elektrik faturasını bir gün geciktirdi mi ihtar bırakan bir hafta  ödemediğinde saatini mühürleyip elektriğini kesen sonra açma kapama parası olarak ta 11.00 TL para alan BEDAŞ yağmur yağmadan, şimşek çakmadan gök gürlemeden önce önlemini alsın.

 

Bugün elektrikler Saat:20:30 da kesildi Kızılcahamam’da saat 24.00 kadar açık olan ve ekmek parası kazanan bütün esnaflar işyerlerini kapattı. Çalışmak zorunda olanlar jeneratör çalıştırıp 200–300 liralık mazot yaktı mağdur oldu.

Soruyoruz buradan BEDAŞ insanların bu zararını karşılayacak mı?

Bunu soruyoruz çünkü Kızılcahamam’a iki yerden enerji geliyor bu hatların ikisinin de aktif olduğu zaman KAZAN hattı arıza yaptığında GEREDE hattını devreye sokmanın beş dakikayı bulmayacağını yetkiler söylüyor.

 

Sonuç olarak olan güzelim ilçemize oluyor Asya Termal, Patalya. Akasya Termal, Ab-ı Hayat Deva ve daha birçok turistik işletmenin yanında 8 bin konut 16.700 Kızılcahamamlı 2010 yılının mart ayının ikinci gününden üçüncü gününe karanlıkta girdi. Gözün aydın BEDAŞ  

 

Not: Çeltikçi’de gece 11.00 de giden elektrikler hala gelmedi.

YORUMLAR
  • mustafa gerdan   04-09-2010 01:06

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

  • garip   12-03-2010 22:29

    eğer TEK özelleşmemiş olsaydı arkadaşlar bel elektiriklerimiz hala yoktu tek işçileri yata yata iş yaparlardı bizde ceriyansız bekler dururduk özleleşme kalite demektir tekel bile ne güzel oldu ha ha tekel işçilire boş depolarda yatarak 2 500 üü cebe indiriyorlardıı aklı selim düşünen insan anlar işi bilir özleşmeye karşı çıkmaz..

  • mrt   12-03-2010 12:28

    Haklısın eleman çalışanlar deneyimsiz hadi bi ekip kurda işe başla hemen

  • tek   08-03-2010 23:26

    işte yetkisini insiyatifini kullanamayan işi sadece oturduğu yerden para kazanmak çözüm odaklı olmayan insanlar olursa ne telefona cevap verir nede üzerine düşen görevi yapar yazıktır insanları onca saat mağdur etmenin ne anlamı var sadece yapmanız gereken işinize sadakat özverili işcilik

  • VATANDAŞ   07-03-2010 12:45

    Herhalde yine direğin dibine hav hav şey etmiştir endişe etmeyin birazdan gider. hoşt ....

  • esentepe   05-03-2010 20:26

    Dünyanın en gelişmiş ülkeleri bile doğal olaylara karşı koyamamışken canı pahasına çalışan değerli kardeşlerimizi acımasızca eleştirenleri kınıyorum.Evet ilçemiz uzun yıllardır bu derece uzun süreli elektrik kesintisine uğramamıştır.Kısacası Kızılcahamam hiç karanlıkta kalmamıştır.Bundan dolayıda bu çalışanlara minnet borçlu değilmiyiz.İlçemizi n sürekli aydınlık kalmasını sağlayanda onlar değilmi.Hangi çalışan 2 metre karda Kızılcahamam Gerede arasında gece dondurucu soğukta hat arızasın bulmak için yürümüştür.Kızılcahamamın birçok köyünün enerji nakil hatlarındaki direkler çürümüş telleri çekmez hale gelmişken canları pahasına o çürümüş direklere çıkanlarda bu kardeşlerimizdir.Kesintiden bir gün sonra Kadirbeyde elektrik akımına kapılıp üzerlerine demir direk düşende bu kardeşlerimizdir.Canları pahasına görev yapan bu kardeşlerimizin aldıkları asgari ücret ayarındaki maaşlarına bile göz dikenleri kınıyor Tüm elektrik arıza işinde çalışan elemanlarıda kutluyor saygı ve minnetlerimi sunuyorum.Allah u Teala Ülkemeizi ve tüm insanlığı doğal afetlerden ve onun vereceği kaza ve belalardan korusun.Böyle günler birlik ve beraberlik olma günüdür.Saygılarımla

  • mrt   05-03-2010 09:21

    maşallah bilende konuşmuş bilmeyende yani ağzı olan konuşmuş

  • mert   05-03-2010 01:12

    kaç kere yürümüşler dağ bayır. hem yürürlerse elektrikler yokken yürürler. asıl varken bakım yapmak değilmi doğru olan. yoksa kös kös oturup arabanın camını açıp çarşıda caka satmakmı sayın bedaş personeli veya..............

  • adamın   05-03-2010 00:44

    iki gün fatura ödemedim kesmeye geldiler niye niye gelip kesionuz ayıp deilmi bırakın kimse ödemesin herkes kullansın gönlünce Allahın Elektriği nede olsa :)

  • hk..   04-03-2010 19:47

    her kimsen yorum yaparken de dikkat et kardeş işin içine girince anlarsın nasıl olduğunu bu adamlar siz evinizde otururken kızılcahamamdan kazan a kadar dağ bayır yürüyorlar bi kere elektriksiz kalınca böle yorumlar yapmayın

  • sy   04-03-2010 17:00

    bu filmi her yağmur ve kar yağdığında görüyoruz, yok Kazan hattı, yok Gerede hattı, çaresiz bir durum mu acaba...

  • durmuş KOÇAK   04-03-2010 14:48

    Ben güneydoğuda görev yaptım orada elektrikleri pkk baskın yapacağı zaman keserdi başkada kesilmez yoksa burayadamı geldiler bu nasıl türistik memleket üç gündür karanlıkda oturuyoruz bu ilçede hiçmi yönetici yokda bunu sormuyo jeotermelle ısınıyoruz ısınamıyoruz yıllar öncede vardı bu kesilme sabancı aldı düzelir dedik yine aynı bizi bu hale düşürenleri kainatın yaradıcısı yaradana havale ediyorum iki gün faturayı ödemedim diye kesmeye geldiler ben şimdi kime gidib hakkımı arayacam haram olsun herkez görevini yapsın saygılarımla...!

  • mehmet   04-03-2010 12:41

    artık kızılcahamam ilçe değil herkes artık köy diyecek

  • tilki   04-03-2010 09:03

    bedaş yetkileri yazdıklarımızı okuyorsanız çözüm arayın parayı almayı biliyorsunuz gününde bizim zararımızı kim karşılayacak dolapta ne varsa bozuldu voltaj düşük geliyor 2 gündür kadirbeyde elektrik yok

  • karahan..   04-03-2010 03:56

    evet sevgili aydın bey. keske ismin gibi sende biras daha aydın düsünseydin daha rahat anlasabilirdik seninle. evet gercekten de ilce halkının sorunudur elektirik kesintisi. lakin bunun la belediye degil kaymakam bey ilgilenir. çünkü ilçenin en büyük merci amiri kaymakam beydir. aski nin aldigi sulara gelince gercekten mucavir alan dısıdır. ve bu konu bu yönetim zamanında baslamamıstır. ( su alımı) demekki su anki yerel yönetimden degil bir önceki yerel yönetimden hesap sorun o halde. bol günesl,i günler size...

  • liberty   04-03-2010 02:20

    burada kimse bizim tedaşçıları tenzih ederim yok arızayı bulana kadar nelerçektiler veya onların bi suçu yok zırvalamalarını bıraksın.tarağı önüne koysun..memlekette acayp bir derecede görevi hakedene vermeme pisliği yaşanırken hep duygusal yaklaşıp rahat ve huzurlu bir yaşam sürme hakkı olan sade vatandaşın hakkı gasp edilemez...faturasını zamanı gelince alıyor saçmalığını da yapmıyorum mevcut kurallar çerçevesinde o bir haktır ..yanlız burada vahim olan elektriklerin neden 12 saat gittiği değildir ülkemizde neden elektriklerin kesildiğidir.neden kesilir hertürlü hava şartlarına neden hazırlıklı değiliz dünya döndüğü sürece yağmurlar karlar yağacaktır bu bilindiği halde bunun için neden kesin bir çözüm uygulanmaz ben genel olarak tüm ülkenin kronik bi sorunu olduğu için soruyorum.bu imkansız bi vak'a mıdır..yazdıklarıma muhalefet olunacak şekilde yorumların gelmesi yerine mantıklı ve yapıcı cevap verilebildiği takdirde biz doğuları bulup modern bi yaşam geçirebiliriz sözümü bitiriken bu olayın sadece k hamam için değil 21.yy da türkiye nin çok acı ve bir okadar da abesle iştigal olduğunu belirtmek isterim.

  • liberty   04-03-2010 02:08

    ben oldum olası türkiye nin bu içler acısı halini anlayamıyorum bu son derece vahim bi olay... dün t.c.başkentinin turistik bi ilçesinin elektrikleri yaklaşık 12 saat kesik durdu..bunu daha ağır ifadelerle yazmak isterim ama editörün yayınlşamama ihtimaline uyarak yalınlaştırıyorum..size sorarım elekt. neden gider ya neden .bunun çeşitli sebepleri önceden bilinmesine rağmen neden ülkemizde b planımız yoktur..kablo koptu demek ne kadar salakça bi durum yedek planın devamlı olmak zorunda ...ve vatandaş neden birliktelik sağlanmıyo..bi protesto neden yapılmıyo..khamamdaki TEDAŞtan sorumlu kravatlılar neden şerefli bi istifa verilmiyo..AMERİKA yı beğenmezsiniz ama birkaç sene önce tarihlerinde sadece 5 dakka işiklar gitti diye yönetime karşi birlik olup sokaklara döküldüler ama biz insanlık halidir ALLAHın işidir olur deyip ancak kendimizi kandırırz..herşeydem muaf olalım herşeyden geri kalalım..sonrada biz memleketimizi seviyoruz biz müslümanız deyip kendimizi kandıralım..TÜH BİZE BEE...

  • Mert   04-03-2010 02:04

    Vahşi kapitalizm sadece para almayı bilir. Gerisi önemli değidir. U.ş.a.k.l.a.r.ı.d.a öyle yapıyor artık. Yazıklar olsun...

  • MİSAFİR   04-03-2010 01:59

    Vahşi kapitalizm sadece para almayı bilir. Uşakları da öyle yapıyor. Hem de kendi insanına

  • Aydın   04-03-2010 00:31

    Yerel yönetimle elektrik işlerinin bi alakası olmayabilir. Bu ilçe halkının bi sorunudur.Belediye Başkanınız ilgilenmeyecek de dedem mi ilgilenecek peki bu konuyla.Aski suları götürüyor başkanınız diyor ki bizim mücavir alanımız dışındadır ben karışmam. İyi valla ilçenin içine karışma dışına karışma oh ne ala memleket. Madem mücavir alan dışında birebir ilgilenemiyorsun dolaylı yoldan birilerine bi zahmet rica et bari.

  • Veysel BAYRAM   04-03-2010 00:24

    Özelleştirmeye KARŞI Değilim. Ama, İşte Kızılcahamam’ımızı perişan eden habere konu 11 saat sürekli elektrik kesintisi. Ankara’ dan VE Gerede’den bağlantımız var. Merkezde elektrikler kesik ama. Asya sırtlarındaki elif yapı kooperatif evlerinde ve soksak direklerinde elektrik var. Hava şartları elverişle değil arıza büyük olabilir. Arıza ekibi elinden geleni yapıyor olabilir. (Arızadaki arkadaşları tenzih ederim) Ama böylesine büyük bir arızada araza ekibini yönetecek ve teknik bilgi verecek BADAŞ AĞALARI TEKNİK ADAMLARI YOK. Onlar hangi bölgenin güç artırım planlarını yaparak müesseselerine para kazandırmanın peşindeler. Güç artırımı ile ilgili sanayici esnafımızın çektiği sıkıntıyı sanayici kardeşlerimizden sorup öğrene bilirsiniz. Elektrik kesintisine kör idarenin, gariban tüketiciye nasıl şahin olduklarına dair bir olayı da bire bir yaşamış biri olarak, başkalarının yaşamasını önler, önlenmesine vesile olur dileği ile kamuoyu ile paylaşmak isterim. Dede mirası evimizde 60 yıllık (altmış yıl Türk Ekonomisine ücret ödeyen) 6 adet elektrik aboneliği var. Bir zaman saatler dışarı çıkarılacak dediler bu 6 saatin 3’ünü iki hanenin ortak kullanımı olan bir girişe, 2’sini bir girişe ve birini de kapısının üstüne çıkardık. Zamanla bu evler kaderi ile baş başa kaldı. Son alarak maddi sıkıntı sebebi ile kızımı kapası her gün açık olan (girişten sonra iki ayrı hanenin giriş çıkış yaptığı) 3 saattin olduğu girişe getirdim. Bir gün kızım Hastaneye giderken giriş kapısını kilitlemiş o anda da endeks okuyucu gelip kapı kilitli raporu tutmuş. Sonrasında İhbarlar ikazlar. Gidip ilgililere ve kendi hemşerimize saatlerin umumi girişlerde ve şirketin istediği kriterlere uygun olduğunu anlattım. Ama onlar bir kere “Odunumda Odunum Demişlerdi” Bir gün gelip elektriği kesmeye gelmişler. Kızım arayıp beni çağırdı gidip kendilerine tekrar anlattım ama kim dinler. Direğe çıkıp elektriği kestiler. (kendilerine bu evde çocukların öğrencilerin yaşayan insanların olduğunu anlatmak bir fayda vermedi) TC Bir hukuk devleti deyip hakkımı aramaya gidip, durumu saygıdeğer bir avukata anlattım, Avukat “Hacı abi durum anlattığın gibi ise bu davayı % 100 kazanırız. Ama mahkeme yıllar sürer. Diyelim ki davayı kazandık Bedaş mahkeme masrafını ve tazminatı ödemez konu tekrar mahkeme, sonrası icra işlemi. Neticede evin 3–5 yıl elektriksiz kalır bugün harcadığın 2-3 bin lirayı 3-5 yıl sonra pul olarak alırsın” dedi. Bende kuzu, kuzu gidip serbest bir elektrikçi arkadaşıma saatlerimi dışarı çıkarıp elektriğimi açtırdım. (arıza ekibine teşekkür ederim çünkü ilk telefonda gelip elektriği bağladılar) İşte TC hukuku işte TC. Vatandaşını koruyan yasalar yasa uygulayıcıları tüketiciyi koruma hakları. Bugün 04.03 2010 ve saat 00, 25 gene Şirin Kızılcahamam’ımızın büyük bir bölümünde elektrik yok. Özelleştirilen BEDAŞ kurumların verdiği hizmete kaşı bizleri Yasaların ve yasaları uygulayanların koruyacağına inanıyorum. Bu hususla ilgili siyaset ve Sivil Toplum kuruluşlarımızın daha aktif rol oynamalarının beklentisi ile saygılar sunarım. 0555 335 85 15 NOT. İddialarıma esas eski saat yerleri ve yeni saatler her an çıplak gözle görülebilir.

  • İSİMSİZ   03-03-2010 21:47

    tamam herkes haklı cok uzun süre elektrik kesintisi oldu ama cogunuz evin içinden kafasını bile çıkaramazken sabaha kadar o insanlar neler yaptı hiç bunu soruyor musunuz hemen özelleşme diyorsunuz gerede hattını tedaş yaptırdıda özelde çalışan kişiler mi yapmayız dediler davulun sesi uzaktan hoş geliyor herkese ELEKTRİK OLDUGUNDA KAÇ KİŞİ DUA EDİYOR BU ARKADAŞLARA AMA HERKES KESİLDİGİNDE BEDDUA EDİYOR

  • teşekkürler dedaş   03-03-2010 21:10

    teşekkürler dedaş teşekürler coşkun:)

  • Mirza   03-03-2010 19:59

    Sorun bizi bu duruma düşürenlerde!!!!elektiriği özelleştirdiler daha iyi bir hizmet alalım diye malesef hersey daha kötü oldu ankra il sınırları içerisindeki gibi bir ilçede 12 saat elektiriksiz kalıyoruz...bide şu var elektiriği burda özelleştireceğine git doguda özelleştir %40 varan kacak elektirik kullanımı olan bi yerde elektiriği özelleştirmiyolar bu oranın en az oldugu yerleri tercih ediyola nedense???

  • İSİMSİZ   03-03-2010 19:40

    Bedaş çılara fzla laf sölemein isterseniz hngi biriniz bilio onların ne yaptıgını arızayı ararken neler çektigini hpnzde nankörsnz.....

  • hey   03-03-2010 19:03

    ne oldu yayınlayamadın yorumu sen evinden arıza binasına gelemedin. 20 yasındaki bebelerin burdan kazana arıza için yürümesini eleştiriyorsun. Bu cocukların zerre kadar hakkı varsa oda sana haramdır bilesin

  • isimsiz   03-03-2010 18:41

    dünkü elektrk.kesimi 21.inci yüzyılda malesef t.c. nin ayıbı yarım gün bir turistik ilçede elektrk. kesiliyor,vatandaş faturasını 1gün gecikdirse ertesigün ihbar grliyor ,ayıp bee,bizim başımıza daha acayıp bir şey geldi,ana caddede oturduğumuz binanın ana caddedeki kablosu arızalanmış bu arızayı kendimizin tespit edip yani bulup kendimiz yaptırmak zorunda kaldık,binamızın içindeki arıza bize ait tamam. bu hadise bize500tl maloldu,böyle bir uygulama sadece t.c de olabılir,bu insanlar biz vatandaşların var olduğundan haberleri yok galiba.t.c insan hakkı namına bir şey yok...

  • karahan   03-03-2010 17:41

    ne alakasız yorumlar var burda. editörün yaklaşımı ve yorumu güzel. lakin bazı arkadaşlar yerel yönetimle elektirik işlerinbin alakası olmadıgını bilmesi lazım. bilmyenlerede duyrulur. bedaşa tek i K hamam belediyesi vermedi. genel olarak özlliştirildi. neyse fazla ayıracak zamanım yok. agzı olan konusyor işte. aydın beyi yorumundan dolayı esefle kınıyorum....

  • ahmet   03-03-2010 16:26

    Merak etmeyin arkadaşlar. Sadece kızılcahamam değil karanlıkta kalan. Türkiye'nin başkenti Ankara'da da her yağmur yağdığında elektrik kesiliyor. Ayrıca kombi kullanıldığından elektrik olmayınca insanlar ısınamıyor. Ya bide iktidar partimizin ampulu aydınlatır memleketimizi!!!

  • vatandaş   03-03-2010 15:15

    bence mahkemeye verelim borcu almasını biliyorlar gecikince kesmesinide biliyorlar bir ilçe 12 saat elektiriksiz sabancıya özelleştirmeyi biliyorlar mahkemeye verlim

  • Aydın   03-03-2010 14:58

    Neden bu elektrik kesintileri bu kadar sık ve uzun süreli olduğu halde konuya duyarsız kalıyor. Yoksa haberi yok mu elektriklerin kesildiğinden. Mum ışığı hoşuna gitti galiba. Nisan ayından sonra da su kesintileri başlar artık. 5 bloklar olarak bililen stadın üstündeki binaların 7 ve 8. katlarına kesinlikle su çıkmaz. Birileri uyur iş yapmaz ceremesini vatandaş çeker. Nereye gitti seçim vaadleri fıs diye söndü mü. Daha iyi bi kızılcahamam sloganları nereye gitti. Ankaranın değil Türkiyenin hiç bir ilçesinde bu kadar uzun süreli bi elektrik kesintisi olmamıştır. Küçük bebekleri olanlar var. Evlerde malum soba yok. Jeotermal de elektrikle birlikte gidiyor. Bu kişi ne yapacak peki. İlçeyi baya bi zor günler bekliyor. Aklınızı başınıza alın dikkatli olun. Bi dahaki seçime oy verirken küçük şeylere tenezzül etmeyin boş vaadlere kanmayın.

  • karanlıktakiler   03-03-2010 12:59

    birileri rahatsız olmuş galiba. bu memlekette bir şeyleri deşelemek, işlerin niye yolunda gitmediğini sorgulamak bu şekilde kalıdırılamıyor. Eleştiriye açık olmayanlar, en ufak bir serzenişte bile küplere biniyor. Demek isteniyor ki, işinize gelirse böyle. O zaman size kolay gelsin, bu akşam da sadece keyfen elektrik kesilmezse gönlüm kalır.

  • karanlıklar hakimi   03-03-2010 12:25

    tebrikler kardeş. çok iyi özetlemişsin. altına kendi imzamı da atıyorum.

  • sabri YANDIK   03-03-2010 12:07

    bu kadar yorumdan sonra elektrik faturasını 1 saat dahi geçirirlerse veya ödemeyi unuturlarsa. BEDAŞ

  • mağdur   03-03-2010 12:07

    evimde akvaryumum var ve elektirikli motorla hava basılarak solunum yapıyolar maddi deyeri 1 milyara yakındı bu balıkların elektirikler kesildiyi için havasızlıkdan öldüler soruyorum ne olcak benim maddi manevi kaybım yokmu bu kış uykusundaki bedaşcıları uykusundan uyaracak bir makam kime şikayet edecez bunları

  • bedri   03-03-2010 12:04

    yıllardır kızılcahamamda yaşıyorum.hava şartlarının daha kötü olduğu günleride yaşadık .ama ne yazıkkı 12 saat lik elektirik kesintisi ile hiç karşılaşmamıştık.demekk i elektriğe yapılan zamlar çalışanların ücretlerine yeterli gelmiyor.çalışanlarda almış olduğu aylıkla geçinmiyor.asgari ücretle maaş almış olsalardı bu kesinti 12 saat değilde 24 saat olacaktı. b unada şükür turistik ilçede ilçeye gelen misafirlere iyi hizmet verebilmek için bu kadar uğraş varken düşman aramaya gerek yok sizin gibi dostlar varken.

  • internet   03-03-2010 11:55

    ayfer hanım doğru söylüyor özelleştirmenin sonu bu sattılar böyle oldu işine gelirse diyorlar bu arada adsl hakkında bir araştırma yapmasınız sayın kızılcahamam haber yetkilisi milleti gasp ediyorlar eski aboneler bencede mağdur durumda nasıl alacağız hakkımızı.teşekkürler

  • HASAN    03-03-2010 11:51

    Buzdolabında Bozulan Gıdaların Hesabını Kim Verecek.Kızılcahamamın En Kötü Kurumlarından Biriside Tek Dir.

  • zevat   03-03-2010 11:48

    ironi ne pişkinlik ne çokmu kültürlüsün bilmiyorum ama saçmalamışsın bence hicvetmiş ve adresede teslim olmuş. ayfer hanımı kutluyorum. sadece algı sorunu yaşayan sen biraz saçmalamışsın. zira ikinizde aynı perdeden konuşuyorsunuz

  • karanlıktakiler   03-03-2010 11:25

    Son yorumcu ayfer hanım konuyu o kadar çarpıtmış ki aşk olsun Sanki eleştiri konusu bedaşın özelleştirilmesi. Biz sizi önceden de tanırız. Hem özelleştirme geldi kalite geldi diye ironi yapıyorsunuz hem de pişkinlik. Bir özür dilemek bile aklınıza gelmiyor. bu günde 12 saat elektiriksiz kalmak insanların kaderi olmamalı. Halk buna layık değil.

  • 12 saat azap   03-03-2010 11:11

    tek valla 1000 tl nin altında maaş alan yok adamlar rahat yazık günah be elektirk kesildi tek arabası saat 23 de hareket etti arıyorsun telefonuda açmıyorlar nie adamların rahatı bozulacak 1 gün geçtimi uyarı yoksa kesiyorlar turistik ilçede 12 saat elektirik yoq yakışır bize :D

  • ayfer    03-03-2010 11:08

    Kusura bakmayın sayın editör. Niye bu kadar kızdınız anlamadım. Destan yazmışsınız bir sayfa. kardeşim özelleştik ve kalite geldi. :) Bunu böyle değerlendirin lütfen. Düne kadar sizler değilmiydiniz özelleştirmeleri savunanlar. Demek ki her kurumun özelleşmemesi gerekiyormuş. Yada özelleştirme yapılırken sadece satmamak, satarkende kalite istemek ve yükümlülük yüklemek gerekiyormuş. Ben telekoma 30 lira öderken yeniler 10 liraya adsl alıyor. bu hakmıdır ya... devletin karlı kuruluşları özelleşmesin lütfen....

  • halk   03-03-2010 10:52

    Bu işler faturası yatmayan vatandaşın elektirik saatine mühür vurmaya benzemez BEDAŞCILAR..İŞİNİZİN HAKKINI VERİN.beceremiyosanız bırkaın becerenler yapsın..

  • başkentli....   03-03-2010 10:34

    Teknoloji çağı,yıl 2010.Yakışmıyor.Üstelik başkentin dibindeki ilçemize hiç yakışmıyor.Yetkililerin bu işi artık kökünden halletmesi lazım.

  • ELEMAN   03-03-2010 10:32

    Bedaş elektrik elamanları deneyimsiz.

  • kazım   03-03-2010 10:26

    telefonları özellikle açmadılar.ısrarla 22:00 de ulaştım.lütfettiler

  • ali deli   03-03-2010 10:24

    yazıklar olsun.bu kesintinin dünyada ve Türkiyede örneği yoktur.yazıklar olsun.arkadaşların dediği gibi parasını 3-5 gün geciktirenin elektriğini hemen kesiyorlar.

  • Has Ankaralı   03-03-2010 10:13

    Gök gürlemesinden elektrik nerdeyse telleri tırsar hale gelmiş... Şaka bir yana da her gök gürlemesinde elektrikler kesiliyorsa insanın aklına acaba kötü niyetli insanlar bunu fırsat bilip ana şalterleri aşağı mı indiriyorlar? diye soru gelebiliyor...

  • sorumsuz insanlar cevap veremez   03-03-2010 09:43

    elektrik kesintisinden çok yetkililerin telefonlara cevap vermemeleri ve ortadan kaybolmaları insanı delirtiyor. ayıptır sorumsuz insanlar ve sorumluluklarından kaçan insanlar bakması gereken telefona bakmaz. demekki orda bakması gereken insan sorumuluğundan kaçıyor.

  • halk   03-03-2010 09:38

    ama 3 gün geç yatırsan faturayı hemen elektrikleri keserler

  • erdem.k   03-03-2010 09:26

    harika yorumlamışsın .ağzına sağlık bütün bedaş çalışanlarını kınıyorum .yazıklar olsun.

  • misafir   03-03-2010 09:22

    Çok yazık oluyor,gününde dünya kadar elektrik parası almayı bilen yetkililer arıza olduğunda saatlerce ortada görünmüyor.İnsanların zararı ne olacak,difirizlerdeki onlarca gıda bozulmuş olabilir.Ama nafile .Yol ortasında kalan elektik direklerini dahi kaldıramayan ve en ufak yağmurda ilçeyi çaresizce karanlığa terk eden elektrik idaresi.Yazık....