Ana Sayfa  /  Okullarımız  /  Kızılcahamam lisesi tamamen yıkıldı../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam lisesi tamamen yıkıldı../..Foto Galeri
  • 17-11-2009
  • 14 yorum
  • 9160 okunma
1978 yılında hayırsever vatandaş Hüseyin KIZILIRMAK tarafından yaptırılan Kızılcahamam Lisesi artık tarih sayfalarındaki resimler ve mezun ettiği öğrenciler ile anılacak.

1978 yılında hayırsever vatandaş Hüseyin KIZILIRMAK tarafından yaptırılan Kızılcahamam Lisesi artık tarih sayfalarındaki resimler ve mezun ettiği öğrenciler ile anılacak.

1972 yılında lise kısmı açılan daha sonra 78 yılında yapılan ek bina uzun yılların verdiği yüke ve zeminde meydana gelen çökmeler ve çatlamalar olması dolayısı ile kullanılamaz bir hal alarak boşaltılarak birkaç yıldır yıkılmayı bekliyordu.2009–2010 eğitim ve öğretim yılında yıkılması yönünde karar verilen lise binası geçtiğimiz hafta tamamen yıkıldı.

Kızılcahamam’ın en eski okulu 1952 yılında kurulan daha sonra ilave binalar ile eğitim ve öğretimine devam eden Kızılcahamam Lisesi 1952 yılından günümüze kadar binlerce mezun vererek Kızılcahamam tarihine önemli katkı sağladı.

Kızılcahamam lisesinin diğer bir özelliği ise şimdiye kadar verdiği bütün mezunlarının okuduğu kendi binalarının yıkılmış olması okul 2009–2010 eğitim ve öğretim yılında taşındığı yeni binasında bu yıl ilk mezunlarını verecek.

Hüseyin Kızılırmak tarafından yaptırılan ve geçtiğimiz hafta yıkılan lise binasının yerine önümüzdeki yıllarda spor salonu yapılması düşünülüyor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YORUMLAR
  • kadriye   16-11-2011 23:39

    en güzel anıların geçtigi yer

  • habibe   20-11-2010 16:12

    cok uzuldum butun anilarim yikildi geriye bir aci huzun kaldi :(

  • Abdullah FİDAN   06-11-2010 01:38

    ne anılar yıkılmış sadece okulmu ?

  • meral özuslu   31-01-2010 10:52

    1993 kızılcahamam imam hatip lisesi 1994 ve 1995 kızılcahamam anadolu lisesi ve kızılcahamam lisesi ingilizce derslerine girdim... lise binasının yıkılışı ne de olsa bir hüzün yarattı gönlümde... sevgilerimle...

  • Beniz   10-01-2010 02:08

    6 yılım o okulda geçti.insan gene de üzülüyor.sanki orada hiç yokmuş gibi.İnşallah eski resimleri duvarlara asarsınız ve bir zamanlar Halil Müdürün kovaladığı bizlerin sesleri asılı kalır.

  • ali kösaldı   22-12-2009 23:04

    güzel anılarımın hiç silinmeyeceği okuluma kırşehirden sevgiler 1991 mezunlarına svgiler

  • hatice    20-11-2009 08:48

    tam 3 yılım gecti cocukluktan genclige geçişim anılarım ve resim atolyesindeki korkularım selma tümerden azmı dayak yedik cetvel acı unutulurmu neremize denk gelirse

  • seko   19-11-2009 12:18

    okulu eviniz gibi kullansaydınız okul sapaağlam kalırdı. . yeni hali güzel olmuş.

  • gülsüm böyükbaş   19-11-2009 02:38

    kızılcahamam lanadolu lisesinin kendi binası yokken, kızılcaham liseiyle ortak paylaştıgımız bi liseydi..cidden anılarımızıda yıkmışlar, ben 10 yıl oldu kızılcahamdan ayrılalı, umarım arkadaslrımda bu sayfayı görür ve beni tanıyanlar bana ulaşır..

  • başkentli    18-11-2009 09:52

    Sene 1974 aaylardan Eylül yeni Ortaokula başlamıştım.Müdürümüz Yaşıyorsa Allah Uzun Ömür versin Hüseyin SOYLU.Soyadı gibi çok soylu birisi idi.O günler nerde ?şimdi o arkadaşlarım nerde?Lisenin yakılması anılarında yıkılması gibi olmuş.Allah bilir oradan mezun olanlar şimdi Ülkemizin çoğu yüksek mevkilerinde görev yapıyordur.Herkese Allah sağlıklı ve Uzun ömür versin.

  • jeotermal   17-11-2009 20:26

    Konuyla ilgili değil ama geceleri jeotermal binasında arızaları çözecek bir usta bırakılamaz mı bu çok mu zor önceki dönemi unuttuk bu arızaları çözecek bir nöbetçi ve bir araç vermek zor olmamalı Coşkun Başkanın Kızılcahamamı güzelleştirdiği gibi bu sorunu da çözeceğini biliyor başarılarının devamını diliyorum.

  • efe   17-11-2009 20:15

    nice kimseler okudu kimler geldi kimler geçti ama hazin son okulu herşey hazır oldu işte bi prefabrik dikiverdiler yaaaaaa