Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam Eylül'de Doğalgaz ile ısınacak
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam Eylül'de Doğalgaz ile ısınacak
  • 02-07-2013
  • 22 yorum
  • 5767 okunma
Doğalgaz hat döşeme çalışmalarına Soğuksu Milli Parkındaki törenle ilk kaynak yapıldı

Doğalgaz hat döşeme çalışmalarına Soğuksu Milli Parkındaki törenle ilk kaynak yapıldı.

Kızılcahamam özlemle beklediği doğalgaz hizmeti için Yapılan törene; Ak Parti Ankara Milletvekili Prof. Dr. Emrullah İşleri’n yanı sıra, Kızılcahamam Kaymakamı Mustafa Çit, Belediye Başkanı Coşkun Ünal, Ankara Özel İdaresi Genel Sekreteri Adem Ceylan, Tarım Bakanlığı Su Ürünleri ve Balıkçılık Genel Müdürü Durali Koçak, İlçe Emniyet müdür yardımcısı, jandarma, milli eğitim, tapu, tarım, özel idare, nüfus müdürleri, Yavuz Selim Okulları Koordinatör Müdürü Muhittin Güney, Ak Parti Kızılcahamam İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri, Koçoğlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Şükrü Koçoğlu, Kızılcahamam Doğalgaz AŞ. Proje Müdürü Oğuzhan Soysal, siyasi partilerin ilçe temsilcileri, sivil toplum örgütü başkanları ve Kızılcahamamlılar katıldı.

Törende Koçoğlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Şükrü Koçoğlu ilk olarak yaptığı konuşmada “şirket olarak Kızılcahamam Doğalgaz ihalesini aldıklarını, çalışmalara hemen başlayacakları ve Eylül sonuna kadar ilk etapta planlanan bölgelere doğalgazı sunacaklarını” belirterek “ Kızılcahamam'a doğalgaz çalışmaları konusunda emirin büyük yerden geldi Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın kendisini arayarak Kızılcahamam'a doğalgazın getirilmesi konusunda gerekli talimatları verdiğini” belirtti.

Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal; “Bu güzel havada Kızılcahamam tarihi günlerinden birini yaşıyor, bu tarihi günü bize yaşatan Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan'a Bölge Milletvekilimiz Prof. Dr. Emrullah Bey'e ve katkısı olan herkese sonsuz teşekkür ederim. Başbakanımız buraya en son geldiğinde, bana ihaleye bizim Şükrü’mü aldı? diye sordu, Bende kendisine Şükrü Koçoğlu aldı sayın Başbakanım diye söyledim. Başbakanımız Ankara’ya döner dönmez Şükrü Bey’i aramış ve doğalgaz çalışmalarının hızlanması için gerekli talimatları vermiştir. İlçemiz ekmeğini turizmden kazanan bir ilçe, amacımız yaz başlamadan şehir içindeki çalışmaların bitmesi, Cenab-ı Allah nasip ederse bazı konutlarımız 9. aydan itibaren ısıtmaya başlayacağız. Bize önemli katkıları olacak, yeni yatırımların gelmesi, ilçemizin gelişimi açısından, havanın temiz kalması için çok önemli. İnşallah 9. ayda doğalgazın açılış törenini de yaparız.” Dedi.

Kızılcahamam Kaymakamı Mustafa Çit’te “Kızılcahamam’ın Türkiye’nin doğal güzellikler bakımından sayılı yerler arasında olduğunu belirterek “bu temiz ve yeşil havanın korunması için doğalgazın çok önemli olduğunu, kaymakamlık olarak  kamu kurum ve kuruluşların doğalgaz kullanması için gerekli ödenek çalışmalarını yaptıklarını” vurgulayarak “Doğalgaz çalışmalarında emeği geçen başta Başbakanımız  Recep Tayyip Erdoğan'a Milletvekilimiz Emrullah İşler’e, Belediye Başkanımız Coşkun Ünal’a, Koçoğlu Holding’e, Siyasi Parti İlçe Başkanlarına” teşekkür etti.

Son olarak kürsüye gelen Ak Parti Ankara Milletvekili İSİPAB Türk Grubu Başkanı ve Dışişleri Komisyonu Üyesi Prof. Dr. Emrullah İşler ’de” Kızılcahamam için tarihi bir günde, doğalgaza ilk kaynağın yapıldığı bu programda bir ve beraberiz, doğalgaz ilçemize hayırlı olsun. Bildiğiniz gibi doğalgazın baş takipçisi Sayın Başbakanımızdır. Ak Parti İstişare Toplantıları için her yıl 2 kere Asya Otel’e geliyor. Kızılcahamam bu yönden çok şanslı. Bazı İl başkanları, Başbakanımıza gelip parti toplantılarının kendi İllerinde yapılması talep ediyorlar. Fakat Başbakanımız elinin tersiyle iterek, bu toplantıların Asya’da olması gelenekselleşmiştir, bundan sonraki toplantılarda Kızılcahamam’da olacak demiştir.

Biliyorsunuz seçim döneminde seçim çalışmaları yaparken, İlçemizin ortak isteği doğalgazın ilçemizde kullanılabilmesi için, söz vermiştim, 12 Haziran itibariyle, Milletvekili olursam bu konunun takipçisi olacağımı söylemiştim. Seçimden sonra Enerji Bakanı Taner Yıldız ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek ile görüşmeler yaparak, öncelikle Başkent Doğalgaz’ın bu dağıtım işini taahhüt etmesini sağladık, 22 Temmuz 2011 tarihinde Başkent Doğalgaz bu kararı alarak ihale aşamasına gelindi. İhalede talip çıkmasaydı Başkent Doğalgaz vermiş olduğu bu taahhüt sayesinde buranın dağıtımını yapacaktı. Ancak Koçoğlu firması gibi değerli dostum Şükrü Bey güçlü bir firmadır bu işe talip oldular, bizleri ve Kızılcahamam’ı onurlandırdılar. İhale 16 Mart’ta, yapıldı,  lisans alması biraz sürdü ve neticede projeye bugün kazmayı vuruyoruz. İnşallah Eylül Ayı içinde doğalgaz dağıtımı şehir içinde başlamış olacak.

Değerli hemşehrilerimiz Kızılcahamam’ın son yıllarda çehresi çok değişti. Bunda emeği geçen tüm Belediye Başkanlarına teşekkür ederek, hizmetlerinden dolayı Allah razı olsun diyorum. Bu tür hizmetlerde parti - siyasi görüş bunlar aranmaz, herkes hizmetleriyle anılır. Bugün Kızılcahamam’da Asya Termal Tesisleri, Patalya Otel, Çam Otel ve başka otellerimiz yapılıyor, dolayısıyla bu hizmetlerin gelmesini sağlayan Belediye Başkanlarına, Mülki amirlere teşekkür ediyorum. Kızılcahamam Ankara’nın en şanslı İlçelerinden biridir. İşsizliğin olmadığı belki tek ilçedir. Dolayısıyla burada emeği geçen herkese teşekkür ediyor, doğalgazın İlçemize hayırlı olmasını diliyorum, dedi.

Bölge Milletvekilimiz Emrullah İşler’in konuşmasından sonra  yapılan dua ve kesilen kurbanların ardından doğalgaza ilk kaynağı Bölge Milletvekili Prof. Dr. Emrullah İşler yaptı, Daha sonra Kızılcahamam Kaymakamı Mustafa Çit, Belediye Başkanı Coşkun Ünal, Koçoğlu Holding sahibi Şükrü Koçoğlu ve Ankara Özel İdaresi Genel Sekreteri Adem Ceylan doğalgaz borusuna temsili kaynak yaptılar.

YORUMLAR
  • Ali ÜN   13-02-2013 12:36

    Başbakanımız R.Tayyip ERDOĞAN ın ASYA termal e gelişinde bi zat şahit oldum! Ahmet ARSLANOĞLU doğalgaz ın İlçemize gelmesi için İlçe Başkanı ile yoğun çaba göstermiştir. Billmiyorum BLD.BŞK. lığı için ADAY olurmu ? Ama olursa bu çabaları ile daha büyük işler yapacağı ortada ama hayırlısı...

  • genç çıtak    13-02-2013 05:12

    bakıyomda herkez yorum yapmış yok belediye baskanı ne yapıyo felan diye okudum üzüldüm o yazan arkadaslara sunu diyorum siz 5 sene görev yaptınız ne yaptınız sölesenize ümreye imkanı olmayanları gönderdi diye belediye baskanına laf sölüyonuz yazık size sadece bunu diyorum ve kızılcahamamlı gençler olarak baskanımızın her zaman yanındayız... ne yaptı diyeceginize biz ne yaptık deyin ve şöle bi bakın etrafınızda neler yapiıdığını görün...

  • ibrahim yıldız   11-02-2013 14:08

    ertan kardeş orda bulunmayı hak eden birisi var ise oda bayanlardır bu hizmetin kızılcahamama gelmesinde en büyük hak onlarındır başbakanımızdan bu hizmeti isteyende alanda onlardır kimse kendisine pay çıkarmaya kalkmasın.

  • EmRe    10-02-2013 23:17

    kim ne derse desin yok çoşkun ünalmiş yok emrullah işlermis bu dogalgazin gelmesinde başta başbakanımız olmak üzere adem özbekler eski belediye başkani döneminde gelmişti şehrin içine gelecekdi secim olacagi icin adem baskan yapamadi başkalarinin yaptigi işleri biz yaptik diyorlar adem özbeklerin hastaneye yaptigi asansöre bile coskun baskan ben yaptim diyor yazik . asyanin oradaki adamlar insaati yapti kacdi paranin nereye gittigi belli degil ne oldugu belli degil

  • AHMET   10-02-2013 18:14

    Farlı nedenlerden dolayı bu karede yer alamayan büyük başkan AHMET ARSLANOĞLU'NA (Halkın başkanı) selamlar olsun..

  • Fatih CEYLAN   10-02-2013 18:13

    Öncelikle doğalgazın gelmesin emeği geçen herkese teşekkür ederiz, özellikle Sefa YILDIRIM ve Ahmet ARSLANOĞLU na teşekkür ediyoruz ayrıca Ahmet ARSLANOĞLU bu girişimleriyle BLD.BŞK.lığında da ne kadar başarılı olacağını ispatlamış oluyor. Başarılarının devamını diliyorum........!

  • AK PARTİ GENÇLİK   10-02-2013 13:05

    Sayın Başbakanımıza, İlçe BŞK.nı Sefa beye , Ahmet ARSLANOĞLU ve bölge milletvekillerimize teşekkür ederiz.

  • yaşar d   10-02-2013 12:01

    eyyyy yandaş yorumcular akp belediyesi varken doğal gaz ve buna benzer çalışmalar neden yapılmadı şimdi diyeğiniz kanalizasyon ve su yaptık onu siirt diyarbakır belediyeleri türkiyenn tm belediyeleri yaptı tabii yapıolacak zaruri ihtiyaç belediye ne için var hizmet için

  • Numan Yeşil   10-02-2013 10:52

    Sorma be! derler ya Fırtınadan kaçarken Kasırgaya tutulduk: İnşallah yeni gelecek Başkan bunu da aratmaz.aratmaz bence bundan kötüsü yok.incik ,boncuk,süsleme,göz boyama,aldatma, partizanlık,iş bilmezlik,borçlanma.kötü bir yönetim ,bunu farkettirmemek için ümre gibi uhrevi çok manalı bir ibadette bile belediye aracılığı ile oy avcılığı işte Şimdiki Başkan bu.Hizmet budur. doğalgazı ocaklarda yanar hale getirmek.teşekkürler Başbakanım.Teşekkürler Emrullah Hocam.

  • kaynakçı   09-02-2013 23:07

    Sayın Muhittin Güney Hocam. Gerçekten bu değerli zamanınızdan bir kısmını Kızılcahamam'a bu tür önemli günkerde ayırtarak gözlerimizi yaşartıyorsunuz. Bu güzel ve Kızılcahamam için faydalı çalışmalarınızla gerçekten belediye başkanlığını hakediyorsunuz. Yalnız keşke size de bir kaynak attırsalardı. En azından punta atsaydınız

  • sayın belediye başkanım   09-02-2013 13:03

    belediyemizi borçlandırarak park yapıyorum deyip atatürk heykelini oradan alıp buraya koyup, allahın tepesini kazıp betonlayıp yeşili yok ederek 2,5 trilyon ödemek pek akıllı bir proje değildir.bence belediyemiz akıllı ellerde kendi imkanlarıyla bunu dörtte bir fiyatına yapabilirdi. parktaki tanıtım levhasında bedel yazılmamış gelip geçen yapım fiyatını görsün de bir daha düşünsün.bizim sırtımızdan işe aldığın kişiler ve aileleri sana dua ediyor olabilir ama her projende necip ilçe halkımız yediği kazığın farkındadır ve pişmanlık duyuyordur umarım.

  • ERTAN   08-02-2013 23:46

    Üzülme abdullah garipoğlu amca. belki sen kızılcahamamlı değilsin ama ben seni çok seviyorum. bu ilçe, bu memleket mhp partisinin ne faydasını gördüki, bundan sonra görecek. boşver uyusunlar. ak parti, emrullah işler harıl harıl çalışıyor, bizim gönül verdiklerimizde horul horul uyuyor.Adamlar yürürken kendi önlerini göremiyor,sahi kim seçti bu yönetimi, geleceği nasıl görsünler. ellerinden öpüyorum, sen üzülme kaybetsinler, kaybedecekler. o zaman akılları başlarına gelir. haklısın adamlar kadınlara varıncaya kadar soğuksudaydılar

  • emekli   08-02-2013 20:01

    abdullah garipoğlu başını daşlara vur emi

  • EMEKLİ   08-02-2013 19:57

    2009 mahalli seçimlerinde kızılcahamam ve beypazarında büyük hüsrana uğrayan akp doğal dağıtım proğramından bu iki ilçeye ceza olsun diye çıkarmıştı. belediye başkanımız ve duyarlı vekilimiz birlikte çalışarak bu hizmeti ilçemize kazandırdılar. kendilerine teşekkür ederim. hakkımız olan doğal gazı vura vura aldık.

  • Hasan ASLAN   08-02-2013 16:47

    Doğal gazın ihale aşamasından bugüne kadar da büyük emeği olan Bölge Milletvekilimiz Emrullah İŞLER 'e katkılarından dolayı teşekkür ederken, ı bu Doğalgaz işinde hiç bir emeği olmayan ve afişlerle sahip çıkmaya çalışan Coşkun ÜNAL'a meydanı bırakmadıkları için tebrik ve teşekkür ediyorum.ayrıca akparti ilçesi birlik olmuş bir görüntüsüyle kıskananları çatlatmıştır.Nafi Işık bey de akparti ile beraber olunca İlçemiz inşallah birikimli okumuş kültürlü bir Belediye Başkanına kavuşacak.kabus bitecektir.saygılar.

  • Mehmet BARUN   08-02-2013 16:26

    ilçemize hizmetlerini esirgemiyen DEVLETİMİZDEN bu hizmetlere vesile olan hemşerimiz sn Emrullah İŞLER hocamızdan ALLAH razı olsun...

  • Latif Balcı   08-02-2013 15:53

    Asya Termal istedi Recep baba zinci olmadı. . Teşekkür ASYA Teşekkür Bşbakan Rece Yayyip Erdoğan. Ağzıaçık AAAAdem .ÖÖÖÖznekler isteseydi istemesni bilseydi iş bugüne sarkmazdı. Kızılcahamam 6-7 sene önce ısınır kendiside çok istediği ballı koltukta beşyı daha otırurdu.

  • Yusuf ŞENGÜL(Bed.Eng.Der.Şb.Bşk.)   08-02-2013 10:08

    İlçemize ve halkımıza hayırlı olsun,İnşallah bu kışa evlerimiz doğalgaz ile ısınır olarak gireriz.Bu Konuda emeği geçen herkese teşekkür ederim.

  • ADNAN DURSUN   08-02-2013 08:33