Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam'dan insan manzarası ../Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam'dan insan manzarası ../Foto Galeri
  • 07-07-2013
  • 15 yorum
  • 5611 okunma
Kızılcahamam'da yaz aylarının gelmesi ile birlikte insanları farklı bir telaş alır.Her ayın kendine özgü işleri oldur insan yaşamında, Kızılcahamamhaber olarak ilçede objektiflerimize takılan insan manzaralarını sizlerle paylaşmak istedik

Kızılcahamam'da yaz aylarının gelmesi ile birlikte insanları farklı bir telaş alır.Her ayın kendine özgü işleri oldur insan yaşamında, Kızılcahamamhaber olarak ilçede objektiflerimize takılan insan manzaralarını sizlerle paylaşmak istedik.

Bazen dükkanda, bazen bir köşe başında, bazen dağda piknikte, kimi dinlenirken, kimi yol kenarına kurduğu sofrada yemek yerken takıldı objektiflerimize, bizde bu kereleri sizlerle paylaşmak istedik 

 

Köşe Başında beklerim, Vay benim emeklerim,

Kendim ettim Kendim Buldum amma keser döner sap döner elbet bir gün hesap döner diyor "Sami   Gündoğdu"  

 

Fotoğraf

YORUMLAR
  • Sakin   18-07-2013 11:21

    Köşe Başında beklerim, Vay benim emeklerim, Kendim ettim Kendim Buldum amma keser döner sap döner elbet bir gün hesap döner diyor "Sami Gündoğdu" Editöre tenbihle Fotoğrafının altına not düşürme sebebini çevreden bilmeyen kalmadı.şimdi o köşeyi bıraktığına göre mübarek olsun.onu ordan alıkoyanlara.zaten ordakiler onun ne olduğunu biliyorlardı.bu taktikler eskidi Sami. ne yaparsan yap.Yolcudur Abbas bağlasan durmazzzzzzzzzzz

  • Durmuş Güngör   11-07-2013 21:13

    Yolcu kardeş haklısın hoş olmayan simalar.

  • hasan çicek   11-07-2013 18:14

    Haliyle AK Partinin iki sevilmeyen insanı olunca eleştiri oluyor.(Editör sen bunu yayınlamassın ama ben yinede yazıyım)

  • HANCI   11-07-2013 15:54

    Yolcu Kardeş; Bu resimlerde bulunan Adem Akay ile Fahrettin İlhan'ı görerek editörü eleştiren yolcu kardeş fotoların tamaını incelersen BBP,CHP ve MHP ye mensup Süleyman ÖZDEREYİ, Veyis KADERCANI, Sami GÜNDOĞDU'YU ve özellikle Erdoğan YLDIRIMI görmen kaçınılmazdır. Yoksa senin gözlerin AK PARTİLİLERDEN başkasını görmüyormu, AK PARTİ'nin iktidar korkusu sizi gerçekten kör etmiş.Yolcu Kardeş, yolun açık olsun,

  • Hümmet ÇALISEVMEZ   10-07-2013 10:33

    Burdaki resimde görülen nedir

  • Veysel BAYRAM   09-07-2013 12:16

    Azda olsa tepkilere mazur kalsanız da, Kızılcahamam’da siyasetin kurumsal ve kişisel ikbal ve istikbal yerine İslam’ın, Vatanın, Milletin, Devletin, Demokrasinin, ikbal ve istikbali için yapıldığına değer veren siyaseti destekleyen ve en çok itibar gören bir hizmeti başarılı istikrarlı ve fedakârca sürdürmektesiniz. Yolunuz Bahtınız açık, Allah (c.c) yâr ve Yardımcınız olsun. Ayrıca Durmak yılmak yok. Doğru bildiğin yol üzere yola devam. Editöre ve kamuoyuna saygılarımla.

  • Aza   09-07-2013 11:55

    Eyyyyy arkadaş yandaş taraf arıyorsanız önce aynaya bakınız.

  • meseler govermis   09-07-2013 10:05

    Amcalarima bakin hele benim anlamadigim bisey var bi cok teyzeler ebeler kocam oldu 3 5. Hatta 40 sene oldu der k.hamamda yasli amcalardan dedelerden gecilmez

  • mehmet koken   08-07-2013 12:35

    ilçemin güzel insanlarını resmnetmek te güzel...

  • ali    08-07-2013 10:09

    Bencede hep taraflısın.Tamam güzel bu haberde haklısın çok güzel olmuş memleketimin insanlarını resimlemiş bizlere sunmuşsunuz hangi partiden olursa olsun benim kızılcahamamımın insanı hepsi güzel.Lütfen biraz taraflı gazeteci olmamak için çaba gösterin iyi olanıda yayınlayın kötü yapılanıda.Lütfen.(Bu haberleri bizlere sunmak için gösterdiğiniz çabaya da teşekkürler.)

  • umur   08-07-2013 09:58

    çok beğendim fotoları çok doğal geldi bana hepsine baktığımda, güzel bir fikir,ileri zamanlarda da bekliyoruz emeğinize sağlık.. Not:Yorum yazanlar lütfen azda olsa farklı bir pencereden bakmayı deneyin bu fotolara bile nasıl farklı anlamlar katmayı çalışıyorsunuz anlayamadım..azıcık iyi niyet..

  • özbeklerli   08-07-2013 08:59

    bizim koca muhtar değilmi o .

  • yolcu   07-07-2013 23:13

    Bunlar memleketimin AKP li manzaraları..