Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Kızılcahamam'da yangın bir ev  yandı../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam'da yangın bir ev  yandı../..Foto Galeri
  • 13-02-2010
  • 15 yorum
  • 5516 okunma
Kızılcahamam 'da saat 19:00 civarında Lafçıoğlu apartmanında çıkan yangında bir ev yandı.

Kızılcahamam'da  saat 19:00 civarında yenice mahallesi soğuksu caddesi üzerinde bulunan Lafcıoğlu apartmanı zemin katta bulunan dairede elektrik kontağından çıktığı tahmin edilen yangın çıktı.

Yangına Kızılcahamam itfaiye ekipleri kısa sürede müdahale etti.İtfaiyenin yoğun çabası sonucu yangın kısa sürede söndürülürken ev tamamen kullanılamaz hale geldi.İlçemiz Ciğirler köyü nüfüsüna kayıtlı Durali Işıkdoğan'a ait olan evin yatak odasında elektrik kontağından çıktığı belirtilen yangında can kaybı olmazken ev kullanılamaz hale geldi.

Kızlcahamamhaber olarak geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz

YORUMLAR
  • gülsüm korkmaz   07-03-2010 18:29

    geçmiş olsun

  • kızılcahamam   26-02-2010 22:58

    geçmiş olsunn

  • elektrikadnan   18-02-2010 14:59

    arkadaşlar elbetteki üzüldüm bende yan binada daire sahibiyim sadece biraz dikkat tekrartekrar geçmişolsun benkötü niyetle bi şey söylemedim saygılar

  • ramazan orak   17-02-2010 09:11

    sayın ev sahibi geçmiş olsun. oğlunuzun arkadaşı

  • kayhan   15-02-2010 20:18

    durali arkadaşım geçmiş olsun ankaradan yan komşun kayhan durali canın sagolsun bu elektirikçi arkadaş senide ayıplıyorum bu yanan ev senin olsaydın gene böyle rahat konuşurmuydun allah kimseyi vermesin elektirici adnan kabloları git bi incele kaç yılıkmış topraklama varmıymış yokmuymuş kablolar nasılmış incelede bi bak öyle yorum yap

  • agressiwee   15-02-2010 09:00

    gecmiş olsun balderrrrrrr yorumları gordum dayanamadımm vet elktırıkcılerı karalamayalım ama elektırıkcılerde normalde kullan cakları malzemelerı kullanmayıncaaa yanı 3 luk kabla yerıne ınce 0.75 gıbı kablalar kullanınca halının altından dewyıl topran altından gotursende yanı yorr elektırıkcıler sucsuz tum suç bılınçsiz elektırıkcı ve bılıncsız elktrk malzemesı kullananlar !!!!!!!!!!!

  • Ankar_ALI   15-02-2010 08:51

    Ya Elektrikci Adnan, hemen nıye zıplıyon canım Kardesım. Sızın meslektaslarınızı laf atan mı oldu. Ev sahibine cok gecmıs olsun. Sukur can kaybı yoktur

  • elektrikadnan   14-02-2010 20:52

    ben falan döşemedim ama gerçekleri yazdım

  • ahmet    14-02-2010 18:01

    evi yanan abimize geçmiş olsun diliyorum. Kızılcahamam Haber ve Mustafa Özdemiri ise habercilikteki hızından dolayı tebrik ediyorum.

  • Has Ankaralı   14-02-2010 13:23

    Geçmiş olsun. Ölen olmamış ya ona sevinelim. Elektrik prizlerinde devamlı takılı vaziyette kullanılan gece lambalarının ve işportacı tezgahında satılan uyduruktan prizleri ve elektrikle ilgili malzemeleri rastgele almayalım. Güvenilir markaları tercih edelim. Isıtıcıları rastgele çekmeyen, ısınınca hamur gibi olan prizlerde kullanmayalım. İşi ustasına sorarak yapalım.

  • elektrikadnan   14-02-2010 00:29

    elektrik kablolarını halı altlarından pazarda satılan kablolardan ısıtıcıları zayıf kablolara bağlarsak elektrik kontağından yangın çıktı olur ben bir elektrikci olarak elektrik kontağından yangın çıkacağına inanmıyorum 3 lü 5li pirizleri alıp ne var ne yoktakarsak daha çok yangınlar olur geçmiş olsun .

  • Osman   14-02-2010 00:13

    Durali kardeş ben Üst kattaki komşularınızdan Osman. Öncelikle büyük geçmiş olsun diyorum. Belki alışıldık bir söz olacak ama, ben bir kez daha diyeyim, "Cana gelen mala gelsin" elbette malda canın yongasıdır ve bu karda kışta, şu hayat pahalılığının olduğu bir ortamda, insanın bir çöpü dahi zarar görse üzülür ama, çok şükürki, sizler iyisiniz. ALLAHIM beterinden sakısın inşallah. Kardeşim tekrardan büyük geçmiş olsun ve ALLAH yardımcınız olsun diyorum.

  • elekrikadnan   14-02-2010 00:09

    elektrik olayını tetiklecek bişeymi olmuş gaz v.s hemen elektrik kontağı meslektaşlarımı karalamayım yangından dolayıda geçmiş olsun