Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kızılcahamam'da 2 Saat elektrik kesintisi
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam'da 2 Saat elektrik kesintisi
  • 01-01-1970
  • 20 yorum
  • 5778 okunma
Kızılcahamam’da sağanak yağmur günlük yaşamı olumsuz etkilerken, her yağmur yağdığında elektrik kesintilerinin yaşanması vatandaşları bıktırdı.

Kızılcahamam’da sağanak yağmur günlük yaşamı olumsuz etkilerken, her yağmur yağdığında elektrik kesintilerinin yaşanması vatandaşları bıktırdı.

Havaların uzun süre mevsim normallerinin üzerinde seyretmesinin ardından önceki gün başlayan  şiddetli yağmur sonrasında Kızılcahamam’da iki saati aşkın bir zaman elektrikler kesildi. Saat 21.30 da şehrin tamamını kapsayan elektrik kesintisi bir saat devam etti. Saat: 10.30 da gelen elektrikler belli aralıklarla birkaç kez daha gidip geldi.Kızılcahamam’da iki saate yakın elektrik kesintisinin yaşanması vatandaşların büyük tepkisine yol açarken, Peşpeşe meydana gelen ve bazen bir saat süren elektrik kesintilerine vatandaşlar tepki gösterdi.

Kızılcahamam’da artık kanıksanmaya başlayan ve gelenek haline gelen elektrik kesintileri konusunda elektrik dağıtım firmasını suçlayan Kızılcahamamlılar, en küçük bir yağmur ve gök gürlemesinde elektrik kesildiğini dile getirdiler.

Kazan ve Gerede olmak üzere ilçeye iki yönden hat döşenen ve biri arızalandığında diğerinin devreye girmesi için iki yönden beslenen ilçede hala elektrik kesintilerinin yaşanmasının gerekli tedbirlerin alınmamasının mağduru olduklarını anlatan vatandaşlar Ankara’nın yanı başında  "Önemli bir turizm kenti olan Kızılcahamam’da yıllardan beri süre gelen elektrik kesintilerine bir çözüm bulamayan dağıtım firması, iş aboneden para toplamaya geldiğinde aynı tavrı göstermediğini belirterek elektrik borcunu üç gün geciktir hemen ihbar bırakıp vatandaşa 21 TL ihbar parası elektriği kapattığında açma kapama adına altında ceza keserken, iş hizmete geldiğinde aynı duyarlılığı göstermiyor, kendi cebinden bir kuruş yatırım yapmayan dağıtım firması, sorun olduğunda topu hükümete atıyor, bu duruma artık birilerinin dur demesi gerekir dediler.

Etiketler : Kızılcahamam'da - 2 - Saat - elektrik - kesintisi -
YORUMLAR
  • mahir   22-03-2013 15:16

    aytaç kardeş derdimiz bu işi yapan kardeşlerimiz değil derdimiz bu işi yapan kardeşlerimizi bile 3 kuşuş karşılığı o tehlikede çalıştıran kardeşlerimiz üzerinden para kazanıp ama kendi bi yatırım yapmaya gelince yatan o iri göbekli şirket sahipleri konuyu iyi anla çalışanlar iyi çalışmıyoda bilrek elektrik kesiyo diyen yok gocunma yani rahat ol.

  • aytac   20-03-2013 03:51

    yagmur yagdıgında sacaklık altında yurumeye calısırsın yoruma gelınce dokturursun elektrık zor ıs kardesım .yapan kardeslerımıze allah yardımcısı olsun allah kaza bela vermesın

  • Hasan Salkım   18-03-2013 23:07

    Türk Milletine sahip çıkması gerekenler holdinglere şirketlere fabrikalara sahip çıkıyorlar.Bu sebeple Türk Milleti Kızılcahamamlı sahipsiz. TCdeki sistem vatandaş ne çekerse çeksin. Ne kadar zarar ederse etsin. Asgari üçret açlık sınırının altında olsun. ama yeterki asgari üçretli vasıfsız personel ile holdingler şirketler fabrikalar çok kazansın. EnerjiSA daki durumde bundur.

  • hasan   17-03-2013 00:05

    kardeş senin evin elektriklerini keselim sen otur o şekilde yaran varmış gibi gocunup duruyorsun bakıyorum araştır bakalım almanya,ingiltere , fransa ,ABD vs.vs yılda kaçkez elektrik kesiliyormuş hatta ne yılı kaç on yılda bi kesiliyormuş; sene 2013 paşam tabiki insanlar bukadar tepki gösterecek yapamayacağı işe talip olmasaydı o savunduğun elektrik firması milletin dediği gibi parayı okkalı şekilde almayı bildiği gibi bu arızaların yaşanmaması için yatırım yapmayı da bilsin bi zahmet sen tanıdıklarısın heralde bi zahmet söyleyiver olmaz mı.

  • Aliihsan Toksöz   15-03-2013 22:01

    Vatandaşıın Tv.Buzdolabı Çamaşrır Bulaşık makinası yanmış tuzu kuru iktidar ilçe teşkilatının Kaymakamın umurundamı. Belediye iktidarına gelince yakaladığı fırsatın son bir yılını iyi kendi hesapları için iyi değerlendirme peşindeVatandaşıın Tv.Buzdolabı Çamaşrır Bulaşık makinası yanmış tuzu kuru belediye iktidarının partisinin umurundamı.. Kızılcahamamlıya yazık ki ne yazık.

  • eray   15-03-2013 11:30

    durmadan elektirirk gidiyor ve öyle oldugu halde elektirik parası çok geliyor birşeyler yapılmalı

  • can   14-03-2013 10:27

    internet üzerinden yorum yapmak kolay tabi siz evde rahat rahat otururken çalışanlar dağ bayır rüzgar fırtına demeden hatlarda arıza arıyorlar.Bizde yatıyoruz faturamızı ama ne alaka bu bizim sorumlulugumuz konuyu farklı yerlere çekmeyelim biraz duyarlı olalım sanki sizler çalıştıgınız yerlerde arabalarla hiçmi kendi işinizi yapmadınız önce kendimizi sorgulayalım sonra başkalarına çamur atalım helal olsun çalışan arkadaşlarımıza allah her türlü kazadan beladan korusun yarabbim yardımcısı olsun.

  • Birisi   14-03-2013 10:19

    Ben anlamıyorum afedersiniz bir tane elektrik direği dibine köpeğin bir tanesi çiş yapsa elektrik kesiliyor ne hikmetse binanın kazan dairesinde yanan kömür nedeniyle pompa çalışmadığı için ısı 80 dereceyi buldu biraz daha gelmeseydi bina havaya uçacaktı 100 den sonrası çok tehlikeliymiş Valla 1-2 saat ömürümüzden ömür yedirdi bina sakinleri olarak...O zaman hesabını kim verirdi acaba.....

  • Dere Kurbağası   14-03-2013 00:59

    afedersiniz ama elektrik direğine köpek işese elektrik gidiyor 700 tl ye aldığım ekran kartım yandı bu yüzden kızılcahamamda hep vardı bu problem hala var yazık güzel ilçemize :(

  • Deli imam   13-03-2013 18:30

    kızılcahamam bedaş müdürüne sesleniyorum her aboneye bir jenaratör dağıt yada her binaya bir jeneratör kurdur oda sizden olsun faturalara yansıtırsınız ben sırf gıcıklık olsun diye faturamı son gün son dk kaya kadar yatırmıyom param geç nasip olsun diye

  • çıtak   13-03-2013 17:54

    bence elektrikler yer altına alınması lazım.

  • vatandaş   13-03-2013 13:30

    Ben hakkımı helal etmiyorum bu işin sorumlularına ben bir vatandaş olarak faturamı kullanmadığım bedeller dahil ödüyorum ama 1 dal kımıldasa karanlıkta kalıyoruz neymiş hava muhalefeti yok öyle saçmalık sanki Allah korusun tusunami oldu bu işte bir yanlışlık var bedaş çalışanları altlarında birer araba geziyorlar mühendis veya sorumlu şahıslar evlerine özel işlerine dahi araçla gidiyorlar vatandaşa hizmet yok olmaz böyle yazık günah biz başkent ilçesiyiz bide sanki üçra bir köşedeyiz anlamadım gitti neyse ben bu şahıslara hakkımı helal etmiyorum..

  • cimbomlu   13-03-2013 13:18

    Tüm galatasraylıları Bedaşın önüne siyah çelenk koymaya davet ediyorum ayıptır ya yeter arrttııkkkkkkkkkkkk..

  • can    13-03-2013 13:09

    ya anlamıyorum bu haberdeki anlamı sanki tedaş kasıtlı kesiyor elektriği hava bozuksa çalışanlar ne yapsın yıldırıma nasıl tedbir alınır merak ediyorum borc ne alaka elektrik kesintisi ile boş haberlerle vakit geçirmeyelim ya

  • adnan dursun   13-03-2013 12:56

    tasaruf yapıyoruz

  • hüseyin   13-03-2013 12:56

    faturayı 5 gün geç ödesen elektiriği keserler hemen. bir tane 72 ekran tv yandı elektriğin gidip gelmesinden. hep vatandaşa hep vatandaşa kardeşim bu ne yaa. özelleşti çalışan işçileri çıkarttılar şimdi 3 5 kişi çalışıyo adamlar yetişemiyo haliyle. dünya kadar ekstra para alıyolar faturalardan işçi çalıştıracak parası yok. yazıklar olsun haram olsum.

  • Akbaşlar   13-03-2013 11:15

    gider elektrikte gider suda gider... Özelleştirmelerin olduğu yerde rant vardır kar hırsı vardır. Özel sektör senin elektriğinlemi uğraşacak. Yağmur yağar keser adam kendisini garantiye alır. Sonrasında arıza ile uğraşmamak için. Özelleştirmeden önce TEK de kaç kişi vardı şimdi kaç kişi var!

  • hakan   13-03-2013 10:59

    iyi güzel haber yapıyorsunuz da gerede den kazan dan geliyor diye tamam geliyor ama hat nasıl geliyor yazarken kolay yazıyorsunuz ama bi de çıkıp bakın hat kaç km mesafede oralara yağmur yağmıyormu yıldırım düşmüyor mu genellikle o şekilde arızalar oluyor yargılamasını güzel yapıyorsunuz bide yargılama yaparken düşünün yani herşeye yorum yapmak kolaydır ama bide o işlerin içinde olacaksın ki ondan sonra nasıl yorum yaparsın...