Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Kızılcahamam Çanakkaleye gitti../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam Çanakkaleye gitti../..Foto Galeri
  • 27-03-2010
  • 43 yorum
  • 5391 okunma
Kızılcahamam Belediyesi Çanakkale Zaferinin 95.yılı kutlamaları dolayısıyla bölgeye gezi düzenledi.

Kızılcahamam Belediyesi Çanakkale Zaferinin 95.yılı kutlamaları dolayısıyla bölgeye gezi düzenledi.

Belediye tarafından tahsis edilen 53 otobüs ile ücretsiz olarak düzenlenen geziye ilginin yoğun olması nedeniyle ile on sekiz yaş altı gençler götürülmedi. Kızılcahamam Belediye Başkanı Coşkun Ünal yaptığı açıklamada Çanakkale'de verilen kurtuluş mücadelesinin unutulmaması, ne şartlar altında savaşıldığının yakından görülmesi için 1500 kişinin Çanakkale Şehitlerini ziyaret etmesine vesile oldukları için mutlu olduğunu dile getirdi.

                                                                            


Kızılcahamam Belediyesi Çanakkale Geizi
Yükleyen kizilcahamamhaber. -

KIZILCAHAMAM BELEDİYESİ ÇANAKKALE GEZİSİ from kizilcahamamhaber on

 

YORUMLAR
  • 18 yaş altı brsi :)   07-04-2010 19:35

    Biz de arkadaşlarımızla ismimizi çok önceden yazdırmıştık çok heyecanlıydık bavulumuzu bile ne zaman hazırladık. Sonra da bir de duyduk ki 18 yaş altı gidemiormuş :( :( Hayır ben size de hak veriorum yani tabiiki 18 yaş altı gitmemeli diyorsunz fakat önceden heveslendiriorlar sonra söylüorlar baştan söleselerdi ii olurdu. Amaan nese zaten başkanımız gönderebilirse bisi de göndericek..... :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

  • Cumali   06-04-2010 23:26

    Veysel Bayram gibi bir zat_ı muhterem kızılcahamamda iken başkanın sırtı yere gelmez:))))))))))))))))) Başkanına soruyormusun arkadaşım, bunca paralar harcanıyor nerden geliyor bu değirmenin suyu diye? Belediyede çalışan işçilere bizahmet gidip sor bakalım maaşlarını alabiliyorlar mı? Çalışanlarını 1 ay çalıştırıp 1 ay izin kullandıran onun yerine aynı sayıda diğer işçileri çalıştıran başkanına sor bakalım, bu adamlar bir aylık aldıkları kuş maaşlarıyla nasıl iki ay geçineceklermiş? Tuzunuz kuru.. Başkan muhtemelen sizler gibi sağlam savunucuları varken arkasına bakma ihtiyacı duymaz. Geziler iyi, geziler güzel ammaaa, borç batağında iken bu işler biraz kel başa şimşir tarak oluyor arkadaşım.. Ayranım yok içmeye........ denir bu durumlara.. resimlere baktınız mı? Almanya gezisinde, ve diğer gezilerde katılımcıların pek çoğu başkanın çemberindeki adamlardan oluşuyor.. Değerli insanlar var giden onları görünce hakikaten üzüldüm.. Şaibeli gezilere katılıp ta kendi isimlerini de kirletmeseler iyi olurdu bence.. Neyse geziye katılanlara sözüm yok. ardını başkan düşünsün. Anadolu Jet firmasının sloganı "uçmayan kalmasın", başkanın sloganı da "gezmeyen kalmasın":)))))))))))) başkanlığı boyunca geziyle bu işler olmayacak başkanım. yeni birşeyler denemek lazım:))))))

  • Veysel BAYRAM   30-03-2010 23:01

    Bir görev, bir vebal üstlenmediğim her konuda kaderine razı her Kızılcahamamlı gibi kaderine razı bir Kızılcahamamlıyım. Ama görev/vebal üstlendiğim ve inandığım davanın da takipçisiyim. Görev süremizin ilk günlerinden itibaren sayın başkan A.Ö.ın istişaresiz, programsız, plansız, ekipsiz benbilirimci ferdi çalışma prensibi ile, Kızılcahamamlılar ve AK Partililer benim verdiğim hizmetlerle yetinmeli, ben Kızılcahamamlılara hizmet için bir başka siyasetçiden bürokrattan iş adamandan hizmet istemem, hizmet için kimsenin önlerinde düğme iliklemem! Çalışma anlayışına/prensibine ve her ne şartta olursa olsun bu prensibinden taviz vermeyen bir yapıya sahip olduğunu anladım/anladık. Bizzat ben, Belediye meclis toplantıları öncesi birliktelik ve beraberliği sağlamak, samimiyet duygularını artırmak ve pekiştirmek amacıyla, Belediye başkanı + AK patiye mensup Belediye ve il Genel Meclis üyeleri ile eşlerinin katılımı ile aile toplantılarına ön ayak oldum. Bu toplantılarda yapılan istişarelerde pek çok probleme çözüm bulunurken, başkanın isteksiz yaklaşımı nedeni ile bu toplantılar anca 5 ay/seans sürdürülebildi. Bütün bunlara rağmen başkanının idari ve siyasi çalışmalarına engel olmamak adına, bütün arkadaşlarım ile birlikte başkanın bütün çalışma ve projelerine destek olurken, muhalefete mensup arkadaşlarımda mensubu oldukları parti adına ince siyaset yapma adına başkanın menfi müspet tüm çalışmalarına sessiz kalıp destek oldular. Ben sadece Kaplıca otelinin özelleştirilmemesi (otel ilçe turizminin ve otele gelen yalnız bayan misafirlerin güvencesi durumunda olduğundan) ile Eski düğün salonunun üstündeki iki dairenin (Bu dairelerin biçki dikiş, hediyelik eşya gibi küçük elsanatları kursları ile sosyal faaliyetlere ayrılmış oldukları için ) satılmaması için karşı oy kullandım. Ama başta imar – jeotermal - otobüs - Küçük Kaplıcanın kat karşılığı yapımı - Kaplıca Otelinin özelleştirmesi ve sonrası menfi gelişmelere - Maden suyu fabrikası - ….işletmesinin abonesiz ve bedava ısıtılması – bazılarına arka yoldan kod uygulaması verilirken bazılarına verilmemesi – bazılarına normal kat gibi teras kat yaptırılırken garibanlarınkini 20 cm yükseklik bahanesi ile yıktırılmasına - sanayi işgaliyelerindeki, - belediye dükkanları üstatlarından kira alınmaması gibi trilyonlara varan Belediye (kamu) zararlarının önlenmesi için önerge ve soru önergelerim ile çalıştım/yol gösterdim/ menfi pasif çalışmaları gündemde tutum/dikkatini çektim. Ama maalesef başkanın pasif ve menfi çalışma prensibi nedeni ile ve geri kalan meclis üyelerinin pek çoğu ile İl İlçe başkanlarımın (dönem il ve ilçe başkanlarıma pasif müspet çalışmaları dilekçelerle dosyalarla parti haftalık toplantılarında sundum) pasif ve menfi çalışmalara sahip çıkmamaları sonucu yalnız bırakılıp dışlanmam nedeni ile Belediyenin (kamunun) haklarını korumasını sağlayamadım. (Bu konular halen iç işleri bakanlığı incelemesinde ama buda engelleniyor) Bu çalışmalarda kamunun zararı trilyonlarca olup rantın (a) şahsının (b) şahsının cebine girmesinin/girdirilmesinin takdiri kamuoyuna aittir Uzun lafın kısası, AK Parti iktidarında ve bizzat Başbakanın yönlendirdiği 5000 kişilik turizm merkezini – iktidarın sunduğu İçme suyu ve depoları + AB pilot uygulama programlı ve dünya bankası dönüşümsüz kredili mükemmel proje Kanalizasyon ve Arıtma tezsisi + Asya destekli Başbakan himayeli Doğal gaz + TOKİ + Yenimahalle Weilburg kardeş belediye imkanları ile Ankara Büyük Şehir asfalt imkanı gibi zahmetsiz, masrafsız ve mükemmel projelerin zamanlama/kalite/ricada bulunma gibi takiplerini, sadece çalışama prensibi anlayışı nedeni ile yapamayarak Asya+Patalya+Şifa vb turizm işletmelerine gelen imkanları, Sayın Salih Bezci beyefendinin sunduğu Turizm lisesi ile Huzur evini, İl genelin(Özel idarenin) sunduğu Kaymakam Lojmanı – Adliye Sarayı ve Hakim evi -Lise, Çağatay, Orhangazi okullarının ek binaları bilgisayar vb. ekipmanları ile bakım onanırım ve bahçe asfaltlarını – stadyum iyileştirmesini – İHL bölgesine turizm merkezi ve suni çim saha yapma teklifi vb. pek çok yatırım ilgilenmeyerek. Köylere yapılan mükemmel çalışmalarla ilgilenmeyerek Eski ve yeni imardan hesap soramayarak ve hatta hortumcu imarcı ile birlikte çalışarak ve hatta hortumcu imarcı gruba 2-3 tirilyonlira gizli borç yaparak – jeotermal - otobüs - Küçük Kaplıca kat karşılığı yapımı - Kaplıca Oteli -Maden suyu fabrikası - ….işletmesinin abonesiz ve bedava ısıtılması – bazılarına arka yoldan kod uygulaması verilirken bazılarına verilmemesi – bazılarına normal kat gibi teras kat yaptırılırken garibanlarınkini 20 cm yükseklik bahanesi ile yıktırılmasına - sanayi işgaliyelerindeki, - belediye dükkanları üstatlarından kira alınmaması gibi trilyonlara varan Belediye (kamu) zararlarına göz yumanları ve göz yumanlara göz yuman ilçe teşkilatını AK Partimizin Kızılcahamam Belediye Başkanlığını kayıp etmesinin birinci sorumlusu gördüğümden ve bir daha Kızılcahamam’ın kaderi ile oynamasına engel olmak için yazıyorum ve Kızılcahamam siyaseti ile ilgilendiği sürece de yazmaya devam edeceğim Tüm iddialarım ile ilgili belgeler arşivlerde (Belediye /Kaymakamlık/içişleri bakanlığı ve Özel arşivimde) mevcuttur. Başta Sayın Ahmet Kaçar (şahsıma atıfda bulunduğun hususlarla beni rencide etmek istiyorsun. Bunları daha önce cevapladığımdan ve cevaplarımı okuduğuna inandığımdan tekrar yazmıyorum) ve “yolcu” rumuzlu beyler (uzun yorumumun yayımlanmasının takdiri EDİTÖRE, okunup okunmaması okuyucuya aittir) olmak üzere daha önce aynı manada karşı yorum yazan beylere ve tüm kamuoyuna/Ak Parti camiasına kent konseyi benzeri toplantılarda sunmaktan onur duyarım. Ahmet Kaçar ve “yolcu” beylere bana bu imkânı verdikleri için teşekkür eder. Yaşanan gerçeği kamuoyunuzuz ilgi ve bilgilerine saygı ile sunarım

  • Hitami Şensoy   30-03-2010 18:47

    Hesap Bilmeyen Kasap; N e Satır bırakır,Ne de Masat Bu Söz alınacaklara yeter ..Başka söze gerek yok.

  • vat.an.daş   30-03-2010 16:07

    Güzel düşünülmüş ama bu olay boyle gelişi güzel yapılmaz eksikler war rezillik resmen ....

  • salim   30-03-2010 00:13

    Sayın başkan calışmalarınızdan dolayı teşekkürlerimi sunar başarılarının devamını dilerim . Bazi kendini bilmezler bassiretsiz yazışmalara yazpmışlar siz o şahıslar gibi ülkeyi satmıyorsunuz.Ülkemiz ve Kızılcahamam için daha güzel projeleri halkına sunacağınızdan yürekten inanıyoruz...

  • mümtaz   29-03-2010 21:51

    gerçekten de güzel bir noktaya temas etmiş. şehitler diyarı çanakkale. ruhları şaad olsun. lakin burdan çanakkaleye giden insanlara dünyanın en büyük kabristanını ziyarete gidiyoruz dendi mi hiç. manevi bir atmosfer oluşturuldumu. acaba orayı gidenler dağdan taştan ibaret diyarlar olarak turistik bir gezi gibi mi değerlendir di. insanların bilemiyorum para pul hesabı nedir. ama bildiğim o gezinin bu ruhla gerçekleştirilemediği. keşke aceleye getirilmeden çok daha nitelikli olabilseydi.

  • teşekkürler   29-03-2010 20:35

    çanakkale her türk ferdinin görmesi gerken şehrimiz geziyi düzenleyen başkanımıza çok teşekkür ederim bu yüzden bazı insanlara ne yapsan yaranılmaz olumsuz eleştirilere kulak asmasın başkanımız

  • Kızılcahamamlı   29-03-2010 19:31

    Alihan Bey ağzınıza yüreğinize sağlık. Tüm yorumları okudum en güzelini siz yazmışsınız. Bende koyu bir Kızılcahamam hayranıyım ama dediğiniz gibi Şehitlerimiz için değil 3 liralık benzin parası tüm Kızılcahamam feda olsun...

  • ALİHAN   29-03-2010 16:37

    Bu güzel organizasyonda parayı öne sürenler !SEYİT ONBAŞI, YAHYA ÇAVUŞ ve yüzbinlerce ŞEHİDİMİZ parayı hiç düşünmemişlerdi.Hiç olmazsa susun da şehitlerimizin kemikleri sızlamasın.Onlara bütün Kızılcahamam feda olsun.RUHLARI ŞAD OLSUN.

  • can    29-03-2010 13:44

    başkanın size teşekkür ederim ama 1500 kişidei 10 tl alsanız daha ii olu. ama baya rezillik olmuş 1500 kişi az değil 10 tl dahi alsanız bağri otobuslerin bir miktar benzin parasını dahi karşılardı bir daha böyle bir gezi düzenlemek isterseniz bence hiç yokta 10 tl dahi alsanız daha ii olur diye düşünüyorum bence bir çoğu kişide bana katilacağını umuyorum... sayğılarımla...

  • yolcu   29-03-2010 13:03

    Neden oturup kitap yazmıyorsunuz anlayamıyorum.Meraklılarınız oturur okur..Burası sizin gazete köşeniz midir? Burası bir haber sitesi ve okuyucuların kısa yorumlarına yer verilen bir paylaşım alanı..Ama siz kendiniz dışındakilerin yazdıklarını okumadığınızdan bunu da okumayacak ve devam edeceksiniz mutlaka

  • kenan can   29-03-2010 10:21

    hayat sadece saz çalıp oynamak,gezmek değildir.coşkun başkan belediyenin parasını bol bol harcıyor.milletin gözünü boyamak degilmi ki başkanlık.boyasın bakalım.bu hovarda harcamalarda kazanan deyil kaybeden kızılcahamam olacak.borç yiyen belediye bol bol arazi satarak telafi ediyor nasıl olsa.sat bir belediye arazisi gezdir kızılcahmamlıyı,nereye kadar bu böyle devam eder görecegiz...satacak belediye arazisi kalmadıgında ne yapacaksınız bakalım.kızılcahamamlı geziyor nasılsa; işiniz ayna ,çal çal oyna..

  • Kardelen   29-03-2010 09:59

    Tek kelime ile tebrik ediyorum. Yapılan siyasi ,idolojik içerikli olumsuz eleştirilerin hiç birine katılmıyorum , Bu eleştirileri yapanlar kınıyorum. Ben geziye katıldım ve orada şunu gördüm .Bu tür organizasyonların sadece bizde değil yurdın her köşesinde Belediyeler ,kurum ve kuruluşlar tarafından gerçekleştirildiğini . Özellikle bizde takdir edilmesi gereken husus bu kadar kısıtlı imkanlar altında sosyal ve kültürel projelerden hiç ödün vermeden ,çok yoğun bir şekilde bu tür projelere öncelik vererek halkını onure etmeye çalışan Başkan ve ekibinin zihniyeti. Bu sosyal ve kültürel faliyetlere verilen öncelik halka verilen önemi işaret etmekte . Şu ana kadar yapılan sosyal ve kültürel faliyetlerin tümü Halkın Milli ,manevi ve kültürel değerllerine sahip çıkma ve onları tanıtma adına yapılan çalışmalar. İlçemiz adına gerçekleştirilecek olan tüm olumlu çalışmalarınızı destekliyor.Başarılar diliyorum.

  • ev hanımları   29-03-2010 09:36

    yinede sağolsun herkese hitabetmeye çalıştı başkanımız daha ne yapsın çok güzeldi bu mıllete ıyılık yaranmaz.inşallah seneyede konyaya gıderıs..

  • bed.Eng.derneğinden.   29-03-2010 08:22

    Ahmet rumuzlu kardeşimiz 'nihayet anladın bunların zihniyetini 'demişte yanlış düşünmüş,biz sivil toplum örgütü olarak her kim olursa olsun eğriye eğri,doğruya doğru eleştirimizi yaparız , bu hangi kurum ve kuruluş olursa olsun farketmez,takdir ettiğimiz zamanda olur,yere vurduğumuz zamanda olur,hemen bu yorumumuzdan bir şeyler çıkarılması yanlış bir düşünce,güzel kardeşim anlaşıldımı.sağlıklı,engelsiz,mutlu en güzel güzel günler sizlerin olsun.

  • Ahmat Kaçar   29-03-2010 00:28

    Veysel Bayram yine şaşırtmadın Konu ike alakası olsun olmasın;.Sen yine Şimdiki Başkana arzı endam Adem Bey'e sitem.Be adam şu anada sayısız faaliyet yapılan Terminal Binasını oraya yaptırtan kim?Sanki eskiden de böyle etkinlikler yapılmıyormuydu?Senin gözü nü hırs bürümüş.ikide bir Siyasetle alakası olsun olmasın konuyu Adem ÖZBEKLERE getiriyorsun.Sen Kim aday olursa olsun Adem ÖZBEJKER dahil istemesemde oyum Adem ÖZBEKLER diye söz verip sözünde durmayan birisisin. Sen Adem ÖZBEKLER'in kendi döneminizde ismini bir yere verelim diyen .kabul görse Heykelini dikelim diyecek bir İnsansın. Sen Kontenjan adayı olup,Köyün birine bir iş yapıtıramayınca vekalet döneminde Adem ÖZBEKLER 'in aleyhine geçen birisisin. Sen şeçimden önce Ak Partiye Beldiye Meclisine müracat edip parayı yatırmayan ondan sonra Kontenjan adayı olduğun Başkanın aleyhine geçen birisin. Sen Eski Başkanı Şikayet edip,netice alamayan birisisin. Sen 2004 de MHP lilerin KIl Çadır isteğine karşı çıktığında onların tehditine küfürlerine maruz kalan buna rağman onları destekleyen birisisin.. -Sen Kafayı Adem ÖZEKLERLE bozan birisisin Allah kolaylık versin sana.Senin gii lerin yüzünden Kızılcahamam tarihin en yanlış işini yaptı.

  • gezizede   28-03-2010 23:25

    evet gittik ama burnumuuzdan geldi giden yaşlıların yakınmaları bir tarafa birde pesonelin aceleci tavırlarıyla bi müzeyi 5 dk da gezdik bedava olunca böyle oluyo demekki birde hatırlatayım bundan önceki başkan gezi düzenlediğinde oy verip vermeyen diye ayırmadı ama eminim coşkun başkanda böle bişey düşünmedi fakat onu destekleyenler ben desteklemediğim için ne yüzle gittiniz oy vermediniz diye tepki gösterdi bu zihniyetle bir daha zor ama başkana tekrar tkrar teşekkür ediyorum

  • federal   28-03-2010 21:30

    yapılan organizasyon ilk başta millete çekici geldi 1500 kişi den acaba kaç tanesi memnun kaldı arabalar yolda kaldı hadi büyük arabalar olsaydı daha iyi olurdu küçük araçlar ankaraya zor gidio acaba harp var desler kaç kişi giderdi bedava olunca kızılcahamm halkını kimse tutamamz kısaca giden bin pişman

  • [email protected]!N   28-03-2010 19:10

    Coşkun başkanım 18 yaş altı ne zaman gidecek??? Bizde gitmek istiyoruz. Bizide götür Teşekkürler

  • ipekoza   28-03-2010 15:07

    böyle bir organizasyon vesilesiyle bizlere hizmet veren herkesten Allah razı olsun.tekrar teşekkürler

  • murat    28-03-2010 14:48

    hacı kemall goçuuuuuuum yürüüüüüüüüü kim tutar seni :)

  • ANKARA   28-03-2010 13:21

    YA İLGİNÇ DESEM COK GÜZEL OLUR YA TAMAM GEREKLI GÜZEL ETKINLIK AMA PARA KONUSUNA GELDIMMI 53 OTOBUS NEYE MAL OLDU BUNU BAŞKAN BI ACIKLAMA YAPSIN

  • kızılcahamamlı birisi   28-03-2010 12:15

    Sayın Kızılcahamam’ lılar yapılanlar görüntü itibarı ile çok güzel amma dediğim gibi görüntü itibarı ile 1- Belediyenin bu tür faaliyetlere ağırlık verebilmesi için öncelikle imkanlarının müsait olması lazım ki bizim belediyemiz borç ödeyebilmek için bankadan kredi çekiyor. 2- Öncelikle önceden başlanan faaliyetlerin düzgün yürütülmesi lazım Mesela Merkezi idarenin imkanları kullanılarak açılan İş-Kur kurslarında kursa gelen bayanların çoğunun birçok zorluklara katlanarak sırf maddiyat için kursa gelmelerine rağmen ÜCRETLERİNİ vermediniz. Mesela burs vereceğiz dediniz sadece 1 ay verdiniz gerisi gelmedi. YANİ demek istediğim şu ki sayın belediye başkanını ve ekibinin yapmaya çalıştığı ne bilmiyorum ama YAPTIKLARI SOSYAL BELEDİYECİLİK DEĞİL OLSA OLSA POPÜLİST BELEDİYECİLİKTİR.

  • İsmail DAĞLI   28-03-2010 12:04

    Sevgili hemşehrilerim eleştirileri anlıyamıyorum Belediye güzel bir hizmet yapmış Ecdadımızın bu ülkeyi nasıl kurtardığını kızılcahamamlı hemşehrilerimize göstermek istemiş bir sürü eleştiri diyarbakır belediyesi teröristleri otobüslerle karşılarken kimseden eleştiri yok askerimize kurşun sıkarken geberen teröristin leşini devletin ambulansı götürürken eleştiri yok sayın belediye başkanımızı canı yürekten kutluyorum başkent olmamıza rağmen hizmet alamamış memleketimizde değişikliklerin olması güzel siyaseti bu şekilde yapmak güzel değil eski yönetimin parası vardıda ne oldu eski yönetimide biz seçtik yeni yönetimide ikiside bizim .

  • [email protected]   28-03-2010 10:52

    seni geziye götürmedilermii

  • HASAN   28-03-2010 04:05

    18 yaş sınırı dediler yazdılar ama 18 yaş altı be beliği doldurmuşlar otobüse.bu belediye kural koyar 18 yaş diye ama kural vatandaşa işler kendi tanıdıklarına işlemez kural. Allah aldatmayı sevmez aldatmayın milleti 18 yaş altı almıyoz diye.

  • liberty   28-03-2010 01:05

    veysel bayram veysel bayram yapma böyleee...

  • Veysel Bayram   27-03-2010 23:24

    Yollar asfalt olmuş üstünde gezen çamur olduktan sonra neye yarar. Milli şef döneminde başlatılan İslam Dini eğitiminden yoksun bir nesil yetiştirme ideolojisinin bugünkü semerelerini gören ailelerin, hızla dini eğitim yanında dini, milli sosyal ve kültürel faaliyetler ile çocuklarını yetiştirmeye yöneldikleri çıplak gözle görülebilen ve yaşanan bir gerçektir. Yetişkin nüfusun ve gençlerin en güzel eğitim şeklide, dini, milli değerleri ön planda tutan paneller, konferanslar, tiyatrolar, eğitim ağırlıklı bilgi yarışları ve sportif faaliyetler ile Çanakkale, İstanbul, Bursa, Edirne, Konya, Urfa, vb. bölgelerinin manevi değerlerini ön planda tutan sosyal ve kültürel gezi programlarıdır. Keşke Belediyemizin imkânı olsada madde bağımlısı-alkolik vb. alışkanlardan muzdarip gençlerimizi hac veya umre ziyaretine göndere bilse bu ziyaretler sırasında, Medine-i Münevvere ye ray (tren yolu) döşeyen Osmanlının neden rayların altına keçe döşediğinin vb. manevi değerleri anlatarak yetişkin ve genç nüfusun eğitilmelerine katkı sağlaya bilse. 2004–2009 döneminde HÜ. 4 Yıllık Sosyal Hizmet Uzmanı belediye başkanı Adem Özbeklere, sosyal kültürel faaliyetlerin önemini anlatmaya ve hayata geçirilmelerine çok çaba harcadım. (Bu konuda sadece kadın kolları başkanımın gayreti ile bir kaç defa birkaç otobüslük gazi sağlanabildi) Ama hizmet anlayışı ben düşünürüm, ben bilirim, ben uygularım, ben yaparım, ilçe ve partim benim verdiğim ile yetinmek zorunda anlayışı ile sınırlı başkana anlatamadım. Bugün yapılan Çanakkale ve yapılacak benzeri organizasyonlarından anladım ki bir Belediye Başkanının Sosyal Belediyeciliği hayata geçirmesi için Sosyal Hizmet Uzmanlığı okumasına gerek yokmuş. Teşekkürler (KÜ) Kızılcahamam Üniversitesi, Kızılcahamam Sevdası Fakültesi, (Sosyal Hizmet Uzmanı) Bölümü mezunu Coşkun Ünal ve tüm ekibi.

  • mehmet   27-03-2010 23:21

    Yorumlara bakıyorumda üzülüyorum valla. Ne yapsan yaranamazsın başkanım millete. Boşver otur otur akşam olunca evine git. Al maaşını yat aşağı. Daha öncekiler ne yaptı ki sanki. Ama ben şahsım adına teşekkür ederim. Daha önce gitmiş olduğum için tekrar gerek duymadım ama Bu 1500 kişinin oraları görmek için can attığına eminim. Sağol varol. Allah razı olsun.

  • mustafa keleş   27-03-2010 22:49

    çanakkaleyi her türkün görmesi lazım nasıl kurulmuş bu türkiye cumhuriyeti anlaması lazım kitaplar anlatmada biraz yalın kalır oraları görüp manevi hazı bizzat yaşaması lazım gelirki ne zorluklar altında milli mücadele verilmiş nasıl kazanılmış , bu vatan nasıl kurulmuş anlaması gerekirki vatanına sahip cıksın değerini anlasın vatanına bayrağına milletine dinine diline sahip cıksın gelecekte sağlıklı nesiller yetişsin.bu oluşuma katkıda bulunan herkese teşekkür ederim.

  • ahmett   27-03-2010 22:15

    nıhayet anlamaya basladın bunların zıhnıyetını.gec oldu ama neysee.

  • bilgin   27-03-2010 21:44

    yav ne zaman soylendide nezaman 1500 kisi toplandi. allah bilir otobuslerde hep acikseliler doludur.

  • yolcu   27-03-2010 21:19

    Bu ve benzeri etkinlikler elbette güzel. Ancak Belediye den borç akmaya başladı. nasıl toparlanacak anlamak mümkün değil.. Hiç olmazsa 10 lira deyin de gaz parası çıksın

  • vehbi    27-03-2010 20:53

    belediye başkanlığı bu türlü organizasyonlara nasıl karar veriyor bilemiyorum. demekki çok iyi düşündüler ve bu ilçenin böyle bir organizasyona ihtiyacı olduğuna karar verdiler. kamunun menfaatlerini ve önceliklerini düşünerek, kamunun parasını harcamak yapılması gereken en doğru davranış olur diye düşünüyorum. 1500 kişiyi mutlu etme adına birilerini küstürmeninde bir anlamı olmamalı. yönetici pozisyonunda bulunanlar bu hassasiyete dikkat ederlerse, kamunun ihtiyaçlarını ve önceliklerini bilerek karar verirlerse yarın sandık başında sıkıntı çekmezler diye düşünüyorum.

  • serife   27-03-2010 19:53

    coşkun bye saygılar ama niye 18 üstü gidiyor kiiiii ben anamadınm

  • mustafa   27-03-2010 14:34

    hacıkemal sen de mi gittin

  • farketmez    27-03-2010 12:52

    ne büyük hizmet ya))))

  • YUSUF DEMİRCAN   27-03-2010 12:36

    sebep olan yediden yetmişe herkesten allah razı olsun, düşünebiliyormusunuz türkiyenin dört bir yanından gelen insanları iyaptıkları ufakta olsa alışverişi,işte bu vesile ile esnafımızın kalkınması için büyük bir örnek bu olay,hep birlikte bizlerde şehitler ağacımızı sürekli gündeme getirerek binlerce vatandaşımzı buraya çekmek, bu görevde önce değerli başkanımıza sonra siz sayın esnafımıza ve bizler düşüyor.bu vesile ile hadi looo kızılcahamamın bebeleri herkes göreve bu büyük nimeti tanıtmaya tamammı. herkese kucak dolusu selamlar

  • Utkuhan gümüşay   27-03-2010 11:42

    belediyenin bukadar masraf etmesine ne gerek vardı

  • vatandaş   27-03-2010 11:02

    Saolsun başkanımız bu geziyi düzenledi.tam tamına 13 ü büyük 30 u küçük araba olmak üzere 1500 kişi gidiyor ama bu gezi ücretli olsa yüz kişi anca gider

  • kilevra   27-03-2010 10:05

    bundan sonra yapılacak olan, yapılması düşünülen gezi programlarında yaş sınır konulması alt 18-- üst 60.. 18 yaşın altı gitmez ise daha çok insan gezi imkanına sahip olur hem 18 yaşının altında olan bir insanın ömrü boyunca bir çok gezi fırsatı yakalayacağı düşünülebilir.. 60 yaşın üstüde sağlık sorunları ve gezinin akıclığını bozmaması ve daha tertipli bir gezi sağlanılabilmesi açısından önemlidir. Allah korusun uzun yol ve otobüs yolculuğu 60 yaş üstü için doktorlar bile tavsiye vermez sağlık açısından sakıncalı eğer istenmeyen bir durum olursa belediyede başını beladan kurtaramaz kimseyede coşkun derdini anlatamaz..

  • bed.Eng.derneğinden.   27-03-2010 09:03

    Beyler madem ilçeden 1500 kişi Çanakkaleye gidecektide,neden belediye personeline önceden sorduğumuzda (bizzat Ekrem Gökçe'ye)daha liste yapmıyoruz ne olacağı belli değibekllemedeyiz diye geçiştirdiki,son dakkada öğrendikki 1500 kişi gidiyor diye,bu nasıl bir organizasyon,el altındanmı oldu? bunu merak ettik,bizlerde gidip oraları görmek istiyorduk engellilerin ne işi var oralardamı diye düşünüldü yoksa? korkmayın biz kimseye ayak bağı olmayız,sağlık olsun.şimdi buradan sesleniyoruz yetkililere bedensel Engelliler de Çanakkaleye gidip görmek istiyor du,bumudur sosyal devlet,sosyal belediyecilik hizmeti,açıkcası incindik,ama sağlık olsun.en güzel günler sizlerin olsun.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA