Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Kızılcahamam Belediyesi Vatandaşa Çorba İkram Edecek
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam Belediyesi Vatandaşa Çorba İkram Edecek
  • 08-11-2014
  • 26 yorum
  • 4335 okunma
Çorbalar Kızılcahamam Belediyesinden
Fiziki belediyecilikle birlikte sosyal belediyeciliğe de büyük önem veren ve bu alanda pek çok projeyi hayata geçiren Kızılcahamam Belediye Başkanı  Muhittin Güney, yepyeni bir uygulamayı daha Kızılcahamam'da yaşayan vatandaşlarımızın hizmetine sunuyor.
Önümüzdeki haftadan itibaren her cuma günü, Ak Masa önünde kurulacak çorba makinası ile ilçemizde çalışan, Kazan'a ve Ankara'ya çalışmaya giden vatandaşlarımız ile öğrencilerimize mesai saati öncesinde çorba ikramı gerçekleştirilecek.
 
Konu ile ilgili bir açıklama yapan Belediye Başkanımız Muhittin Güney; "Kızılcahamam ilçemizin her zaman hizmetlerin en güzeline layık olduğunu, göreve başladıklarından beri de buna uygun olarak vatandaşlarımız için hizmet etmeye gayret ettiklerini belirtti. Sosyal Belediyecilik adına bugüne kadar bir çok çalışmayla vatandaşlarımızı memnun ettiklerini de söyleyen başkanımız, bu yepyeni uygulamayı  Kızılcahamamlı vatandaşlarımızın hizmetine sunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz" diyerek sözlerini tamamladı.
YORUMLAR
  • vatandaş   14-11-2014 20:36

    belediye ve yönetimi bir tas çorbayı bukadar abartırsa vatandaşın konuyu buralara getirmesi haklı

  • mağdur yolcu   14-11-2014 09:14

    bi tane yolcu arkadaş aşağıda durumu çok güzel özetlemiş aynı durumdan ben de şikayetçiyim. Etlik yazaneden otobüse bindiğinde kızılcahamam 1 saat 45 dakikada varıyorsun. Migrosun orda yolcu bekleniyor o doğru. Bi tane arkadaş kızılcahamama tayin isteyecekti ne kadar sürüyor nerden gidiliyor ulaşımı kolay olsun yeterli dedi çocukları dersaneyi gidiyor diye ben de dedim kültür merkezini biliyor musun bilmiyorum dedi etlik eski garajları biliyor musun dedim biliyorum dedi ne kadar sürer yol dedi 1 saat 5 dakika filan sürer dedim zavallı adam 1 saat 45 dakikada aşağı yukarı 2 saatte kızılcahamama gidince tayinden vazgeçti. Dediğim gibi otobüsler her zaman 5 ila 10 dakika gecikmeli kalkıyor. Bi de hala üç numara senin beş numara benim muhabbeti yıllar oldu bitmedi aynı numarayı 2 kişiye kesiyorlar bayan yanına bayan bay yanına bay ayarlaması derken kazana varıyoruz zaten. Gelirken de defalarca parayı uzatmana rağmen arçelik bekoya kadar paraları toplamıyorlar zaten birer saat gelip giderken uykumuz oluyor onu da zehir ediyorlar. Bazılarında muavin olmuyor o işi daha da zorlaştırıyor. Bence şahsım adına küçük otobüsler vardı onlar çok iyiydi terminale ne zaman gitsen aracın hazırdı. Şimdi birini kaçırırsan diğeri yarım saat sonra 10 dakika da gecikme etti 40 dakika diğer 17 kişilik araçlar varken terminale ne zaman gitsen aracın hazırdı. Neyse alıştık artık.

  • cenk   11-11-2014 20:14

    belediye hamsiden çorbaya düştü olmaz böyle bence bu dönem her cuma pilav kavurma 3 adet tulumba tatlısı oda gevrek olsun bence. vites düşürmek yok durmak yok yola devam.

  • harun   11-11-2014 19:39

    çok büyük ve mesuliyeti yüksek; vatan ve millet için ayırlı bir iş yapıyor!!! Ya olmasaydı ba ak masa halimiz nice olurdu!!!

  • Y OL C U   11-11-2014 13:11

    AK MASAYA Bir ay kadar önce Ak Masaya Belediye özel halk otobüsleriyle şikayetlerimi ilettim. Ben orada otururken bir iki kişi daha aynı konuda şikayete geldiler. Yani şikayetler yağmur gibi. Şikayetin konusu şu: Özellikle Ankaradan Kızılcahamam'a gelen otobüsler şehir içi dolmuşlardan farksız. Etlikten çıkan otobüsler 15 dakikada Migrosa gelebiliyorlar. 10 dk. kadar Migrosun karşısında yolcu bekliyorlar. Daha sonra Susuz'a kadar yol güzergahı boyunca kaldırımda yürüyen yayalara (hatta neredeyse ağaçlara) bile sellektör yapıp yavaşlıyorlar. Yolculuğun 45 dakikalık kısmı burada tamamlanıyor. Yolculuğun diğer kısmını ise 1 saatte tamamlıyorlar. Böylece Ankara'dan Kızılcahamam'a 1 saat 45 dakikada ancak gelebiliyorsunuz. Aslında otobüslerimize bunun hiç bir yararı da yok. Şöyle ki; 1.Yolda yavaş seyrederek 30 dakika gecikmeyle her otobüs kendinden sonraki otobüsün yolcusunu almış oluyor. Yine her otobüs kendinden önceki otobüse yolcu kaptırmış oluyor. Otobüsçülerimiz konu üzerinde iyice düşünecek olurlarsa bu uygulamanın kendileri için bir yararı yok. Aksine müşteri memnuniyetsizliğinden dolayı zararları var. 2.Ayrıca kaldırımda yürüyen yayalara yavaşlayıp sellektör yapmanın da bir faydası yok. Çünkü Kızılcahamam yolcusu pür dikkat otobüs beklemekte ve otobüsü kaçırmamak için 100 metreden el kaldırmaktadır. AK MASAYA sölü olarak söylenen bu şikayeti siteniz aracılığıyla da iletmek isterim.

  • mehmet    11-11-2014 09:44

    olay olay çok büyük hizmet e hayırlı olsun bu hizmetler k.hamam çağ atlatıyor

  • ahmet   11-11-2014 09:42

    ak masa çorba işine başlamış hayırlı olsun ak masanın işi bu herhalde

  • mhp li   10-11-2014 21:30

    10 numara 5 yıldız uygulama.

  • Ahmet Akıncı   10-11-2014 15:37

    Kopya Yapıştır önemli değil Önemli olan icraat, önemli olan Yolcunun öğrencinin düşülmesi de o saatte namazdan çıkanlarda düşünülse cemaat artışına vesile olmaz mı?

  • ahmet   10-11-2014 12:10

    Ak masayı eleştiriyordum fakat cuma sabahları çorba makinesiyle çorba dağıttığı için artık eleştirmiyorum sayın editör. Çok özür dilerim

  • Cuma   10-11-2014 10:01

    Neden yalnız Cuma günü veriliyor. Cuma günü çorba içenin diğer mesai günlerinde ihtiyacı yokmu? böyle hizmet olmaz.Bu olsa olsa hizmetmiş gibi gösterilen bir reklamdır.

  • Ali   10-11-2014 09:27

    Millet hizmet bekliyor sen çorba dağıtıyorsun çorbayı etrafında dönenlere dağıt onlar tekkeyi çok beklediler :) kapasiten yetiyorsa ilçenin çocuklarına futbol basketbol voleybol oynayabilecekleri bir yer yap tarlalara asfalt atmakla hizmet olmaz

  • komik   10-11-2014 00:55

    Otobüsleri dolu görmeyen canım hemşehrim; sen yanlış istikamete giden otobüse biner misin ? Milletin saatine mi uyuyor niye binsin ? Parayı da mı akmasa da bulduk :)

  • gencler   10-11-2014 00:23

    bu corba olayı büyükşehirin vermiş oldugu bir hizmettir.. cunku ankarada da bu uyguluma var anlıyor musunuz? büyükşehire baglı oldugu ıcın bu hizmet var gencler bu yorum yayınlancak mı acaba ayıkın khamam

  • kim   09-11-2014 20:38

    maşallah maşallah ne hizmet bee .. mekanı cennet olsun adem başkanı arar olduk..

  • Tayytayy   09-11-2014 20:25

    editör bey 2'dir maaşlarla ilgili haberlere yorum yapıyorum yayınlamıyorsun ? nedeni nedir acaba ?hakaret yok küfür yok sadece eleştri yapıyorum. Belediyenin muhasebecisisi misin ? Kafana göre cımbızla yorum ayıklıyorsun.. ayıptır.

  • ak partili   09-11-2014 15:51

    aynen bırakın çorbayı falanda ya şu terminale el atın yada ego seferini çoğaltın bu nedir böyle otobuse ayakta 10 kişi alıyolar sanki köy dolmuşu bi de neymiş hala para kazanamıyolarmış nerde bu başkan

  • vatandaşş   08-11-2014 20:16

    evlerede varmı başkanım

  • Öğrenci   08-11-2014 11:15

    Çok değerli Kızılcahamamlılar. Bu "yepyeni" uygulama Muhittin Bey'den filan çıkmamıştır. Bu uygulama Ankara Büyükşehir Belediyesince her semtte belli bölgelerde haftaiçi hergün uygulanmaktadır. Yani ağabeyinden kopyalamış Ak Masa'da bulduk diye Kızılcahamam Belediyesi'ne yapıştırmaktadır. Çorbalar büyük ihtimalle Ankara'dan gelecektir. Sadece Cuma günü yapmasının da mutlaka bir sebebi vardır. Zira Kazan'a Ankara'ya çalışmaya gidenler sadece Cuma günleri gitmiyordur değil mi? "Sosyal" belediyemizden kopyala-yapıştır hizmet. Kızılcahamam'ı tanımayan bir başkan daha çok kopya çeker. Saygılarımla.

    0

    0

    • kızılcahamamlı   10-11-2014 13:23

      Bu kadar basit düşünürsen sana gülerler arkadasım .. ankaradan buraya corba mı gelır bıraz mantıklı düşünür müsüun ??

      0

      0

  • :D   08-11-2014 10:16

    kusura bakmayın ama çok şişiriyorsunuz