Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Kızılcahamam belediyesi kaplıcalara zam yaptı
  • Facebook da Paylaş
Kızılcahamam belediyesi kaplıcalara zam yaptı
  • 09-06-2015
  • 24 yorum
  • 34665 okunma
Kızılcahamam Belediyesi Büyük ve Küçük kaplıcalarının yeni sezon fiyatlarına yüzde 25 ile 43 arasında zam yaptı. İşte yeni fiyatlar:

Kızılcahamam Belediyesi, Mayıs ayı meclis toplantısında, Büyük ve Küçük kaplıcalarının yeni sezon fiyatlarını belirledi. Belediye meclisinden çıkan karara göre kaplıca fiyatlarına yüzde 25 ile 43 arasında zam yaptı.

Belediye meclisi Haziran ayında yapan toplantısında 2015 mali yılında değerlendirildiği toplantıda Komisyon tarafından hazırlanan Büyük ve Küçük kaplıcaların yeni sezon fiyatlarına yüzde 25 ile 43 arasında zam yaptı.

Buna göre yapılan yeni zamlı tarife bugünden itibaren yürülüğe girecek ve eylül ayına kadar devam edecek, Eylül ayında kaplıcalarda fiyatlar yüzde elli ucuzlayacak

 

BÜYÜK KAPLICA

Jakuzi Ücret Tarifesi

Eski Fiyatı

Şimdiki Fiyat

Büyük Kaplıca

7,00

10,00

Özel Jakuzi (2 kişilik)

45,00 (1,5 Saat )

50,00 (1,5 Saat )

Özel Jakuzi (4 kişilik)

55,00 (1,5 Saat )

60,00 (1,5 Saat )

Özel Jakuzi (Saunalı)

65,00 (1,5 Saat )

70,00 (1,5 Saat )

 

KÜÇÜK KAPLICA

Jakuzi Ücret Tarifesi

Eski Fiyatı

Şimdiki Fiyat

Umumi Küçük Kaplıca

8,00

10,00

Özel Kabin (2 kişilik)

30,00 (1,5 Saat )

35,00 (1,5 Saat )

Özel Kabin (4 kişilik)

35,00 (1,5 Saat )

40,00 (1,5 Saat )

 

MUHSİN YAZICIOĞLU SPOR KOMPLEKSİ

HALISAHA

50.00 (1 SAAT)

 

HALI SAHA  (ÖĞRENCİ)

25.00 (1 SAAT)

Öğrenci indirimi (09-17)

ABONMAN

40.00 (1 SAAT)

Ayda en az 4 maç peşin

ODA KİŞİ FİYATI

60,00 GÜNLÜK

 

ÇİM SAHA

200,00 (1 SAAT )

 

BASKETBOL SAHA

25,00 ( 1 SAAT)

Öğrenci indirimi (09-17) %50 indirim

VOLEYBOL

25,00 ( 1 SAAT)

Öğrenci indirimi (09-17) %50 indirim

TENİS KORTU

25,00 ( 1 SAAT)

Öğrenci indirimi (09-17) %50 indirim

YORUMLAR
  • derya   07-08-2016 00:35

    Bugün Kaplıcaları gittik .çok pisti.ciddiyim.soyunma kabinlerinin kapıları bile yok.bayanlar üstsüz ve bonesiz.görevlileri uyardım ama onlarda biz söylüyoruz arkamıza dönünce yine bildiklerini okuyorlar napalım dedi.buna bir çözüm bulunmalı.

  • mustafa    18-06-2015 12:48

    1. Akp döneminde olduğu gibi 2. Akp döneminde de ilerleme katedemeyip gerileyecek Kızılcahamam. 5 sene daha çöpe gitti hayırlı olsun...

    0

    0

    • serdar   12-08-2015 08:53

      Malesef Ak Parti Geldi diye sevinirken şimdi Ak parti gitsin diye haykırış sesleri yükseliyor sayın Başkan kendini Makamda görünce ne koltukmuş be diye keyfini çıkarıyor. Ama bu koltuk seçimlere kadar yapılan gözle görülen hiç bir şey yok zam yapar engellilerin yanında olmaz düğünde açılışta vs bunlarda zaten belirli kişiler halkın yanında değil yani.. Ben Ak Parti Sevdalısıydım ama Belediye Başkanının tavrı yuzunden oy vermeyecek bir sürü aile tanıyorum bu koltukların geçici olduğunu dünya nimetlerinin bizlere emanet olduğunu bizlerden daha iyi biliyorlar ancak makam saltanatı başlarını döndürdüklerinden halkı kimse düşünmüyor tek bildikleri zam zam zam ya bide indirim yapın turistleri çekecek faaliyetlerde bulunun hem esnaf karlı olsun hemde belediye

      0

      0

  • mustafa   18-06-2015 12:46

    %43 zam yapılır mı yaa yuh bee zihniyetinize...

  • misafir   18-06-2015 00:12

    o koltuğa oturanlara birşeyler oluyo ne var koltukta çözemedik gitti :) seçimden önce hastaya fakire dil döken başkan şimdi milleti nasıl soyarım diye uğraşıyo kızılcahamamda işler zaten düşük bi turizm var sayesinde artık oda kalmıcak ak partiye verdiğim oya bin pişmanım

  • vatandaş   17-06-2015 15:10

    çok pahalı. ne değişti??????

  • Eşeklerin duası..........Nihayet bir gün esekler toplanip,   16-06-2015 14:02

    Esekler köydeki semerciden çok sikayetçilermis. Semerci hiç iyi semer yapamiyormus. Eseklerin sirtlari kanli yaralarla doluymus. Esekler toplanip yeni bir semercinin gelmesi için dua etmisler. Hikaye bu ya dualari da kabul olunmus ve gerçekten köye yeni bir semerci gelmis. Ne var ki bu semerci de esekleri rahatlatacak semerler yapamiyormus, yaralar azalacakken artmaya baslamis. Esekler yine toplanip, köye yeni bir semerci gelmesi için dua etmisler. Ve gerçekten mevcut semerci köyden ayrilmis, yerine baska bir semerci gelmis. Esekler her semerci degisikliginde oldugu gibi yine çok sevinmisler. Ama çok zaman geçmeden yeni semercinin de çok farkli olmadigini, semerlerin gittikçe daha da kalitesizlestigini, yaralarinin ise kötülestigini görmüsler. Semerci gitmis, semerci gelmis. Her seferinde esekler yeni semerci gelmesi için dua etmisler. Bu hikaye kaç semerci degisene kadar böyle devam etmis bilmiyorum. Nihayet bir gün esekler toplanip, eski semerciden kurtulmak için degil de eseklikten kurtulmak için dua etmeye baslamislar.

  • Has Ankaralı   15-06-2015 12:12

    Kaplıca 10 lira olmuş. Değişen ne? Hiç. Kaplıcaya girenlerin çoğunluğu dışardan gelen insanlar. Bağırıp çağırarak yıkanmaya çalışanlar mı ararsın, hamam taslarıyla birbirlerine eşşek şakaları yapanları mı ararsın, insanın suratına şehir eşkıyası gibi bakan mı ararsın ne ararsan var. Ne yapıyorsunuz diyen yok. Başı boşluk. Üstelik hamamın su sıcaklığı 45 derece. Çok sıcak. Özele gidecek kadar zengin de değiliz. İnsanlar artık hamama geldiklerine geleceklerine pişman oluyorlar.

  • Ali   15-06-2015 08:57

    Kendisine yolun göründüğünün farkına vardı.

  • vatandas   11-06-2015 15:50

    naber yancı haber ?

  • yasar d   11-06-2015 13:59

    seçim bitti aski zammı geri geldi suya yüzde yüzden fazla zam geldi uyumaya devam

  • rahmi   11-06-2015 10:12

    belediye başkanı muhittin güney seçimden önce en pahalı kaplıcalar kızılcahamamda.Ben fiyatları düşüreceğim demişti.Ne oldu yoksa kazın ayağı öyle değilmiymiş.yollar paralı hamamlar pahalı yazık kızılcahamam esnafına yazık

  • ali    10-06-2015 20:52

    yabanabad termal kaç lira olmuş fiatı zaten 10 lira idi

  • BRC   10-06-2015 19:03

    Artık hergün halk günü olmuş maşallah.

  • Ertuğrul    10-06-2015 16:39

    Artık kaplıca personeli bozuk para arama derdinden kurtuldu

  • editöre    10-06-2015 13:52

    sayın editör lütfen yandaş davranma yazdığımız yorumları yayımlamama sebebin nedir? yazdıgımız cümlelerde yoksa uyumsuz ve hosuna gitmeyen sözlermi oluyo!!!! (yapmıs olduğum yorum Tepkii adıyla '' ben partici değilim ama şikayetimi elbette parti ve muhalefet olarak değil vatandaş olarak dile getirebilirim!!

    0

    0

    • misafir   18-06-2015 00:14

      başkan kızar be abim :) işine gelmeyenleri yazmazlar...yayınlamazlar...

      0

      0

  • ayhan   10-06-2015 12:36

    k.hamamlı sırada su zammı asfalt parası var bu kadar büyükşehir yardımı karşılıksız mı kalacaktı.üçlü oldu güçlü oldu hayırlı olsun

  • rıza   10-06-2015 10:05

    bu üçlü olalım güçlü olalım diyen arkadaşlar bu işe ne diyo acaba

  • çıtak   10-06-2015 07:34

    Atasözleri tecrübeden süzme bal gibidir... "Müsrif tüccar eski defterleri karıştırırmış..." yaptıkları israfları karşılamak için iyi bir yol seçmişler.

  • mehmet   10-06-2015 06:21

    Insafınız kurusun enflasyonun % 5 olduğu ülkedeki zam oranına bakın.

    0

    0

    • ali   12-06-2015 10:37

      mehmet abim ozaman az olmuş 15 lira yapsınlar aşağıda misafir enflasyon %25 demişya yarın başka konu olsa enflasyon %22 desek inkar ederler şimdi kendi agızları ile açıklıyorlar Bu arada veysel bayram nerde.Yorumu yok bu aralar

      0

      0

    • MİSAFİR   11-06-2015 12:01

      Mehmet bey Türkiyede Enflasyon % 25 çarşı pazara bakarsanız görürsünüz.

      0

      0

  • Tepkiii   10-06-2015 01:58

    Oncelikle bu ak parti bu kizilcahamam gibi guzel bir ilcede turizmi canlandirmak yerine öldürmeyi secmis... Parti olarak kizilcahamam halki buyuk umitlerle emrullah islerin sayesinde kazandigi secimden sonra bir civi bile cakamayan ondan bundan akil alarak isler yapmaya kalkan bir belediye baskani var karsinizda... Bu zamlar gelir onlarin cebinden cikan bisey yokki encumenler parti uyeleri zaten hamam a gitmiyolar giderlerse de ozel soguksu hotelin hamami partililer ve misafirleri icin 7/24 acik zaten.. İlk pazartesi ve persembeyi indirimini kaldir sonrada zamn yap helal olsun diyorum baslada bisey demiyorummm Yaziklar Olsun sizeee!!

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram
ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın