Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kazan ve Kızılcahamam şehitlerine ağlıyor
  • Facebook da Paylaş
Kazan ve Kızılcahamam şehitlerine ağlıyor
  • 19-06-2010
  • 63 yorum
  • 5695 okunma
Hakkari'nin Şemdinli ilçesinde düzenlenen terörist saldırıda şehit düşen askerlerden Kızılcahamam Karaağaç köyü nüfusuna kayıtlı Hüseyin Köksal'ın, Keçiören'deki babaevinde büyük üzüntü yaşanıyor.

Hakkari'nin Şemdinli ilçesinde düzenlenen terörist saldırıda şehit düşen askerlerden Kızılcahamam Karaağaç köyü nüfusuna kayıtlı Hüseyin Köksal'ın, Keçiören'deki babaevinde büyük üzüntü yaşanıyor.

Hüseyin Köksal'ın, Şehit Kubilay Mahallesi 1697. Sokak'ta bulunan babası Nurettin Köksal'ın evine giden askeri yetkililer, acı haberi aileye iletti.

Şehit haberi üzerine fenalaşan Köksal'ın yakınlarına ilk müdahale, askeri ambulansla gelen sağlık görevlilerince yapıldı. Olayın duyulmasının ardından taziyeye gelen şehidin akrabaları ve tanıdıkları, şehit ailesini teselli etmeye çalıştı.

Türk bayrakları asılan evde taziyeleri kabul eden baba Nurettin Köksal ise, A.A muhabirine yaptığı açıklamada, oğluyla en son telefon görüşmesini dün sabah yaptığını söyledi.

Oğlunun askerde ve izine geldiğinde çektirdiği fotoğraflarını gösteren baba Köksal, ''İki oğlum vardı. Biri şehit oldu. Vatan sağolsun. Şehitler ölmez, vatan bölünmez. Diyecek başka hiçbir şey bulamıyorum. Artık bunlar son bulsun. Allah hiç kimseye böyle bir acı yaşatmasın'' diye konuştu.

Bu arada, şehidin evine komşu binalarda ve mahalledeki çok sayıda evde de Türk bayraklarının asıldığı görüldüŞehidimize allahtan rahmet kederli ailesine başsağlığı diliyoruz

Bir şehit haberide Kazan'dan

Hakkari'nin Şemdinli ilçesinde teröristlerce araziye döşenen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Jandarma Komando Çavuş Yusuf Pazar'ın (20) Ankara'nın Kazan ilçesindeki babasını dün sabah operasyon bölgesinden telefonla aradığı öğrenildi.

Şehit Pazar'ın ilçe merkezinde oturan ailesi, askeri yetkililerden aldıkları acı haberin ardından gözyaşlarına boğuldu. Fenalaşan anne Nurdan ve baba Yaşar Pazar ile iki kardeşine 112 Acil Servis ekipleri müdahale etti. 

Ailenin oturduğu eve Türk bayrağı asılırken, taziye ziyaretine gelen Kazan Kaymakamı Veysel Beyru ve Belediye Başkanı Lokman Ertürk, evin bulunduğu sokak ve caddenin Türk bayraklarıyla donatılması talimatı verdi. 

Teyzesinin oğlu İsa Şenlioğlu ile aynı birlikte vatani görevini yaptığı öğrenilen Jandarma Komando Çavuş Pazar'ın, dün sabah saatlerinde operasyon bölgesinden babası Yaşar Pazar'ı telefonla arayarak, ''Biz iyiyiz, merak etmeyin. Buradaki görevimiz yarın bitiyor. Pazartesi günü birliğimize geri döneceğiz'' dediği öğrenildi.

Bu arada Kazan yakınlarındaki Akıncı bölgesinde bulunan 4. Ana Jet Üssü Komutanlığı'ndan Tuğgeneral Mehmet Özlü de şehit ailesini ziyaret ederek, taziyelerini sundu.

-KAZAN ŞEHİTLİĞİ'NE DEFNEDİLECEK İLK ŞEHİT-

1989/4 tertip Jandarma Komando Çavuş Yusuf Pazar'ın cenazesi, yarın ikindi namazının ardından düzenlenecek askeri törenle Kazan Asri Mezarlığı'ndaki Şehitlik'te toprağa verilecek.

Yusuf Pazar, yaklaşık iki yıl önce çevre düzenlemesi yapılarak oluşturulan Şehitlik'e defnedilecek ilk şehit olacak.

 

YORUMLAR
  • hasan   03-03-2013 08:02

    remzi çok kardeşim tebrik ederim maşaalalh çok veciz ifade etmişsiniz bu millet sloganlardan bıktı yıllardır sadece konuşuluyor hamasi nutuklar başka bir şey yok maalsef şehitlerimizi istismar eden bitmez oy vermeyen oyunu kendine saklasın güneydoğudua şırnakta askerken asker bile birliğine sabah halikopterle gidiyordu bırak diğer görevlileri her an tehlike şimdi rahat rahat göreve gidiliyor tabi gitmeyen bilmez yerine vatan millet sakarya demesi kolay geçin bunları onu diyenler sanki bu ülkede iktidar olmadı herşey ellerindeydii tabi neticede karşılklı milletin hissiyatını kulllanmak için birileri getirdi teslim etti alındı üç beş oy netice fiiyasko onun için yapılanları destekliyoruz sonuna kadar allah yardımcıları olsun

  • ülkücü militan   13-07-2010 16:55

    ya arkadaşım hala demogoji yuapıyosun bak ahireti var bunun orda hesaplasacaz ihanet proje4niz yani acılımın size getirilerini ve götürülerini.simdide referandum yapılacak peki bu anayasa degişikligi sonunda hangi dagdan terörist indireceksiniz hangi resmi kuruma yerlestireceksiniz.bu sehitlerin hesabıda verilecek yetmedimi verdikleriniz.kürtce tv kürtce egitim kürtce probaganda camilerde kürtce vaaz sonra ayrı bayrak ayrı devletmi bu yaptıklarınız ihanettir actınız acılımı eee ne oldu ülkede?kürt türk zaten kardestir bu acılım neticesinde kimle kim kardes olcak?

  • Remzi Çok    28-06-2010 22:50

    Vallahi ne enterasan yorum yazmışsın şanına layık.ievet sizden ancak çözüm değilifikir değiliiİiEdebiyat beklenir.o da herhalde Gazete parçalarından derlenmiş şeyler. Siz bu Fikirlere devam edin.ancak barajı aşarsanız iktiidar oldu diye sevinirsiniz. Siz aman Seyfi OKTAY2ın aldığı 3000 Hakim Mehmeyt MOĞULTAY'ın aldığıı 2000 Hakimden sonra Moğultyayın İstanbul İl Kongresinde övünerek bunu anlatmasını Bunları almayacakdım da MHP lileri mi alacaktım dediğinii seyfi OKTAY'ın HSYK ya iAnayasaMahkemesine şimdi bile talimat yağdırdığını unutun yargıyı siyasallştırdınız deyin.: Ankarada Atatürkçü ULUSALCI geçinip Paşalara methiye düzenler.BEKAA da apoyla Dansöz oynatıp Başkanım diye yalakalık yapan.Almanyada PKK Kurultayına katılıp Selam Kirdistanın dağlarına.Selam kardeşlerime diyen ERGENEKON sanıklarına alkış tutun. Devleti .Milleti bölmeye çalısıp silahlanan PKK nın uyuşturucu tafiğiyle .Silah Tüccarlarıyla ortak olan Ergenekon arıklarına alkış tutun.Biz ne derin Devletten.ne Jüristokratik Devlet ten ne Artistokraik Devletten anlamayız.Biz Egemen Milletten Demokratik devletten anlarız.Şeyh Edebalinin ddiği gibi İnsanını yaşatki devlet yaşaın diyen O fikirle Milleti İnsanı savunanlarla beraber oluruz.Devlet elbetteki Milletinin Jizmetkarı olmalıGardiyan değil Garson devlet olmalı..Her şey İnsanımız Milletimiz için bir araçtır.. kahrolsun derin Devlet Yaşaın Demokratik devlet Kahrolsun Üstünler Hukuku Yaşaın Hukuk Deevleti Yaşaın Halkımız Yaşaın Cumhuriyet

  • ülkücü militan   26-06-2010 13:43

    esselamaleykum.biz takım elbisemizi giyer cenazeye gider o malum işareti yapar şehitler ölmez die canı yürekten bagırırız gerekirse silahımızı alır cıkar dağa Allah cc için cihad ederiz vatan için rasullahın övgüsüne mazhar olmus türk milleti için çarpışırız.siz naparsınız efendi kandildekileri davul zurnayla karşılarsınız şehitlere kelle öcalana sayın dersiniz açılım deyip milletin kafasını karıstırırsınız bu hengameden rant elde edersiniz.askeri bitrdiniz yargıyı bitirdiniz kardesim vatanı bitirdiniz be.unutmayın bu yüce türk milleti tarihe ayna tutmustur.gelecegede tutacaktır.uzmanlar araştırıyor terör nie tırmandı die herkes acılım dio sebebi nedir sizce?biz türkçe öğretmeye calısıyoruz herkese siz kürtce düsünün bakalım bu işin sonunu.batı tamamıyla türkce konusacak dogudada egitim serbest kürtce tv serbest eee adamlarda haliyle kürtce devam edecek bi kac parca türkcelerinide unutacak sonra ne dicekler biz ayrı ülkeyiz baksana dillerimiz bile farklı dicekler.adamlarla anlasamıcaz bile.işte budur bölücülük.rusya türki cumhuriyetlere aynısını yapmadımı?şehidimizi tekrar rahmetle anıyoruz analar ağlamasın diyoruz ama sizin yaptığnız yanlış siyasetler babalar gününde babaları ağlattı.bırakın genclerin anasını ağlatmayı vatanın anasını ağlattınız.ey şehit kardeşim mekanın cennettir inş.esselamaleykum

  • ali   24-06-2010 19:20

    Ne olacaksa olsun demokratik açılımı baltalamayalım sayın bahceli ve chp lideri elinizi taşın altına koyun sizde bitsin bu iş ANALAR AĞLAMASIN KARDEŞCE YAŞAYALIM. şerefsiz pkk nın tek korktuğu şey demokratikleşmedir.. böylece biline.. ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN.

  • YUSUF DEMİRCAN   24-06-2010 16:38

    Benim kimseye kinim falan yok.ÜLKÜCÜLERİN takım elbise ile törene katılmaları neden sizi rahatsız ediyor.Tehdit varsa gider adil şikayet eder.Neye bu kadar ilgin anlayamadım.Herkes kendince bir demokrattır,sizin ÜLKÜCÜLERİ tenkit etmeniz DEMOKRASİ biz cevap verince tehdit öylemi sayın çakma demokrat bey.Ayrıca kendini beğenmişlik diye senin yaptığına denir.Bimiyorsan iyi öğren bir görüşü veya benimsenmiş bir fikri takım elbise giymiş diye tenkit eden Hemaset, kendini beğenmişlik ve kindar lık yapmış ollmuyormu sayın veysi güner.Demokratmış. veysi güner DEMOKRASİ insanın yüreğinde vardır.Benim DEMOKRASİ anlayışımı yargılamak seninde haddine düşmez. Herkesin DEMOKRASİSİ kendine.Avukatlığı bırak kendi yorumuna tenkit edici bir yazı varsa onu cavapla. Bak ben adil kardeşimin yazısı bana dokunduğu için belki biraz sertçe olmuş olabilir oda DEMOKRASİNİN hoş görüsüne sğınarak olmuşturya,cevap yazma icabetinde bulundum. Bu işine gelsin veya gelmesin tenkite açık olacaksın .Olmadığın dada ne kadar DEMOKRAT olduğun ortaya çıkıveriyor. Anladiiiiii.

  • ali   23-06-2010 18:34

    şehit kanından nemalananları kınıyorum.. şehit gelsede meydanlara dökülsek ön saflarda yer alsak diye hesap edenleride ALLAH 'a havale ediyorum

  • Veysi Güner   23-06-2010 17:50

    Adil Gürses ve Yusuf Demircan Adil Kardeşimiz çok esaslı güzel tespitler yapıp zerafet göstermişler. Yusuf Demircan kardeşimiz yazmış.yazısında hamaset kin ve kendini beğenme var.Adil Beyi kapasitesiz ve haddini aşmakla suçlamak var. aynı zamanda Tehdit var. ya beyler ne zamann sizler Demokrasiyi hazmedeceksiniz.biraz Demokrat olacaksınız merak ediyorum.saygılar

  • hellboy dangerwan   22-06-2010 18:20

    şehit olan yüce türkiye cümhuriyetinin yüce şehitlerine ALLAHTAN RAHMET AİLESİNE VE YAKINLARINA BAŞ SAĞLIGI DİLERİM RUHLARI ŞAD OLSUN AİLESİNE ALLAHTAN SABIR VE SELAMET DİLERİM

  • YUSUF DEMİRCAN   21-06-2010 22:45

    Canım evladım EMRE DURSUN Bütün yüreğimle haykırıyorum dualarımız seninle ve arkdaşlarınla CENABI MEVLAM sizleri korusun. sizler vaar oldukça bizler rahat ve huzurlu oluyoruz .Hepinizin gözlerinden öpüyorum. ALLAH A EMANET OLUNUZ goç yiğitlerim.

  • YUSUF DEMİRCAN   21-06-2010 22:36

    Bu toprak uğruna şehit düşmüş tüm evlatlarımıza CENABI ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM.Hepimizin başı sağolsun. Bu arada adil gürses denen zat haddini bil sen hiçbir ÜLKÜCÜYÜ tenkit edcek kapasitede değilsin.senin vede ağa babalarını hiçbirini buna gücü yetmez haddini bil.ŞEHİT merasimine siyah takım elbiseyle gideriz biz.sen onu anlayamazsın,o duruş ÜLKÜCÜ TERBİYESİNDEN kaynaklanır anlayabildinmi.

  • selım   21-06-2010 21:42

    allah rahmet eylesın vatan sagolsun allah annesıne babasına sabır versın

  • Halim Güler   21-06-2010 20:05

    Sağ duyulu Aklı selim bir Vatandaş olarak Adil Gürses kardeşimiz bu güzel çözüm içeren hamaset yapmalayan relist yorumlarından dolayı tebrik ediyor.Ülkücü MilitaniÇağrı Çetin ve ismiini belirtmeyip Yazıklar olsun sizn gibilere diye yoru yazan kardelerimizi kınıyorum.Bırakun durumdan vazife çıkartnayı adam gibi yorum yazın.

  • üzülmeyelim   21-06-2010 18:10

    acımız büyük, hüznümüz dağlar kadar, ama boynumuzu asla ve asla bükmeyeceğiz.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KIZILCAHAMAMLILAR;asla ve asla üzülmeyelimm.... çünkü biz Türk'üz.. biz 1 ölür, 1000 doğarız..!!!! ŞEHİTlerimizin mekanı cennet olsun.. şehitlerimizin ailesi ve yakınlarına başsağlığı dilerim. KAHROLSUN PKK......!!!!

  • Durali Güllü   21-06-2010 11:43

    İlçemiz Karaağaç köyü nüfusuna kayıtlı ve Ankara Kazan ilçesi Nüfusuna kayıtlı şehitlerimize, 2 şehit dayısı olarak Allahtan Rahmet diler..... Kederli ve büyük elem içerisinde bulunan aile yakınlarının hepsine Allahü tealadan, rahmet diler..Metanetlerini büyük bir sabırla korumaları..Allahü tealanın sabrı senası üzerlerine olmasını niyaz ederim.... Evet ateş düştüğü yeri yakar....Allahım dan tek niyazım...bu şekil çirkin emellerle Türk milletini böleceklerini sanan beyinsiz takımını Allaha havale ediyoruz..Bu acı 2 ailenin değil, tüm türkiyenin acısıdır...11 şehit veren bugünkü bu türkler..1000 pkklıyıda köpek misali öldürmesinide bilir..kanları yerde kalmaz..Şehitlerimiz siz Rahat uyun ruhunuz şad olsun.Mekanınız cennet olsun

  • Has Ankaralı   21-06-2010 11:42

    Ateş düştüğü yeri yakar derler ya. Tam tersi hepimizin içimizi yaktı geçti. Allahtan dilerim ki yüreklerimizin yanmasına sebep olanların da yanlarına koymaz. Hani analar ağlamayacaktı. Hani nerde. Meclisin içinden ayan beyan devletimize milletimize karşı hain hain beyanatlar çıkıyor. Neden bu hainlere fırsat veriliyor. Açılım dedikçe 19-20 yaşlarındaki çiçeklerimiz kuruyor. Olmaz olsun böyle açılımınız. Şehitlerimizin ruhları şad olsun.

  • ALİ İHSAN KOÇAK   21-06-2010 10:52

    şehitlerimize ALLAHTAN rahmet kederli ailesine baş sağlığı dilerim

  • kızılcaörenli   21-06-2010 10:41

    herkes burda konuşuyor başsağlığı diliyor güzelde kızılcahamamdan otobüs kalktı bir otobüs zor doldu yemekli cenaze olsaydı en az 3 5 otobüs dolardı veya bir zengin çocuğu olsaydı.herkes giderdi . bir şehit cenazesine bir otobüs adam gitmiyorsa yazıklar olsun ha bunun yarısıda bayandı onlara helal olsun .keçiörenden en az 50 otobüs kalktı cenazeye 5000 kişi katıldı bu bizim şehidimizdi en az 10 otobüs olmalıydık yazıklar olsun bize biz kızılcahamamlılara.

  • osman   21-06-2010 10:31

    Şehit oldu kardeşlerimiz vatan uğruna, anneleri ve babaları vakarlı bir şekilde yürüsünler bu vatan topraklarında, Şehidlerimiz için ölüm yok, biz onların yaşadığı hayatın farkında değiliz sadece... Vallahi ateş hepimizin yüreğinde. Rabbim sabır ihsan eylesin sevdiklerine...

  • ŞAHİN SAZAK   21-06-2010 10:17

    Ayaklarım Gelmiyor Bir bilseniz sizleri ne çok özledim Ayaklarım Hakkâri’den gelmiyor anam Bu bayram elini öpmek isterim İnşallah şehit olmaz gelirsem anam Oğlunu unutma o Hakkâri’de asker Elinde G–3, başında miğfer Sağ kalmaz şehit olursam eğer Arkamdan ağlama tabutum geldiğinde anam Aklıma geldiğinde eski günlerim Dertlenirim içimden şiirler dökerim Ana-baba, yar-kardeşe hasret giderim Duanı eksik etme tez elden döneceğim anam Size yazmıştım, Hakkâri’ye gelince 460 günlük şafak eğer gün gelir biterse Hayatımda arzuladığım gün gelirse Ansızın karşında dikilirsem şaşırma anam

  • mehmet acar   21-06-2010 01:36

    her iki şehidi allahtan rahmet diler kederli ailesine başsaglıgı diliyorum tamamda vatan sagolsun diyorlar ama hangi vatan adamları dagdan indirdiler neredeyse meclice sokacaklar adamları davulzurnayla karşıladılar tabuttabut şehitler veriliyor açılım tutturdular memleketin tapısını açtılar dogruya pkk girsindiye buvatanda bizlerden daha iyi yaşıyorlar alsana vatan ,,,,

  • recep cankurt   21-06-2010 00:28

    bu ülkeye bir milyon şehit feda olsun ama kıymetini bilene atadığından açıklama bekleyene değil

  • abdullah akgül   20-06-2010 22:47

    ŞEHİT'imize ALLAH' tan rahmet ailesine başsağlığı dilerim. karaağaç köyünden abdullah AKGÜL

  • Osman   20-06-2010 22:31

    Öncelikle şehitlerimizin hepsine ALLAH'tan rahmet acılı ailelerinede sabır diliyorum. ALLAH kimseye bu acıyı yaşatmasın. bir süre öncede Tuncelide benim kuzenim şehid düştü. hepsininde mekanları cennet olsun. bende kürt kökenli bir TÜRKİYE CUMHURİYETİ vatandaşıyım ama Vatanım, Bayrağım ve Toprağım için canım feda. Arkadaşımızın birisi yorumunda, sözde açılımın kürt kardeşleri için olduğunu söylemiş. ALLAH aşkına ne açılımı? ne hakkı? kimin elinden hangi hak alınmışda, açılımla bu hak verilecek???? ben 20 senedir Kızılcahamam'da oturuyorum. eşim buralı ben Adanalıyım. bugüne kadar ne burada ne ANKARA'da nede ülkemin hiçbir yerinde bana "sen kürtsün şunu yapaman, şuraya giremen vs." denmedi. daha 60 sene öncesine kadar Amerikada zenciler beyazların olduğu lokanta, sinema, otobüs vs. yerlere alınmıyorlardı. TÜRKİYE'de kürtlere buna benzer bir ayrım yapıldımı hiçbir zaman?? HAYIRRR... Öyleyse ne hakkı, ne ne demokrasisi, ne açılımıdır bu..... lanet olsun bunu diyenlerede istiyenlerede. Benim dedelirim kurtuluş savaşında Fransızları kazma küreklerle vatanımızdan kovmuşlar ve bu ülkemizi bizlere emanet etmişlerdir. Şimdi 3-5 köpek kalkmış ülkemizden hak ve toprak iddiasında bulunuyor. Köpekler 600 senelik Osmanlı devleti zamanında yada 80 küsur yıllık T.C devleti zamanında bir ülkeniz, bir bayrağınız, bir karış toprağınız vardıda TÜRK'ler elinizdenmi aldı?? siz geri zekalı köpekler kimden ne hakla toprak istiyorsunuz?? Eğer "verelim kurtulalım" diyen bir tane insan çıksın, ilk önce ben canımı siper ederim "siz kimin toprağını, kime veriyorsunuz" diye... Bu ülke, bu toprak ve bu Bayrak için dedelerim gibi, kuzenim gibi, bende seve seve canımı feda ederim. Dün şehit düşen kardeşlerimizden 2 taneside Kızılcahamam ve Kazan'lı oldukları açıklandı. ben Kızılcahamamı ve Kızılcahamam'lıları milliyetçi bilirdim ki, Coşkun başkanda Ülkücü ve MHP den başkan oldu ama, Kızılcahamam'danda 2 şehit olduğu bilinmesine rağmen, düğünlerdeki çalgılar (ezan saatinde bile) susmadı. hadi düğün sahiplerinin işine gelmedi, hadi vatandaşlar düğün sahipleriyle kötü olmamak için sustu, polis neden müdahale etmedi, ülkücü Coşkun başkanımız neden gelipte uyarıda bulunmadı. ? Tamam bir süre sonra düğünlerdeki çalgılar bir şekilde sustu ama bu vurdumduymazlık neden??? arkadaşımızın birisi toplu protestodan, birisi şehrimizi bayraklarla donatmaktan bahsetti. Çokda güzel demişler. Bunu bireysel olarak değilde, Coşkun başkanın önderliği ve organizasyonuyla yapılması doğru olmazmı? Bu milletimiz bu kadarmı vurdumduymaz oldu, bukadarmı umursamaz oldu? Üzerimize ölü toprağımı serpildi??? Ne zaman uyanacağız ve ne zamana kadar bu şehit haberlerine sessiz ve tepkisiz kalacağız?? Birkez daha ulusumuzun başı sağolsun. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....

  • i.dursun   20-06-2010 21:54

    Hemşerim ruhun şat olsun.Mekannın cennet olsun.Allah ailene sabır ihsan eylesin.Nur içinde yat.Yeter artık yeter diyoruz.Allah rızası için artık bu kahrolası teröre dur diyin.Ülkeyi yönetenler.

  • sezai sözen   20-06-2010 21:50

    hakkari şemdillide şehit düşen babayiğitlere allahtan rahmet ailesine sabırlar diliyorum ruhları şad mekanları cennet olsun şehitler ölmez vatan bölünmez ....

  • hasan öztürk   20-06-2010 19:23

    bu vatan toprakları için şehit düşen tüm kardeşlerimize Allahtan rahmet diler yakınlarına baş saglığı diler, onların ölmedikleri ruhlarıyla birlite içimizde yaşadıklarını biliyoruz ne mutlu şehit ailelerine.

  • vatandaş   20-06-2010 19:12

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

  • yazıklar olsun   20-06-2010 19:08

    adil gürses ve senin gibi neyin peşinde koştuğunu bilmeyenlere söylüyorum sizin zihniyetiniz belli burda hiç kimise siyasetçi değil herhangi bir siyasetide savunuculuğunu da yapmıyor onu sizin gibi neyin peşinden koştuğunu bilmeyenler yapıyor. yani sizler gibi düşünmüyoruz.Git o açlılımın nee anlama geldiğini öğren gel.Daha sonra burda insanları bilmiş tavırlarınla sorgulama.Belkide açılımdan seninde payına düşenler vardır...Orda insanlar ölüyor daha 20 li yaşlarında anasını babasını ve nice sevdiklerini bırakarak.Kolaysa başınızdakilerde yollasın.O analar ne zorluklarla büyütüyor evlatlarını hepsinin önce hikayesine bak.Oldu birileri o köpeklere fısatlar verirse böyle bayrağa sarılı fidanlar daha çok gelir. Herkes adam gibi işini yapsın vatandaşta uyumasın.Demokrasi diye bağran demokratik hak diye saçma sapan bir dille eğitim isteyen,özeklik isteyen benim vergimle kaçak elektirik kullanıp bunada savaşta herşey mübahtır diye savunan bir toplum benim kardeşim olmasın.kalleş dediğin pkk savunanlarda onlar değilmi ya. körü körüne saçmalamayın...sizin tabirinizle adam gibi yorum yapın...

  • ..   20-06-2010 16:40

    sehidimize allahtan rahmet aiesine başsaglğı dlerz sehitler olmez vatan bölünmez sehitlerimizn mekanı cennet onlarda cehennenmde yanacaklar inşallaah

  • çağrı çetin   20-06-2010 16:22

    Öncelikle şehidimize rahmet kızılcahamam ve şentepe ahalisine başsağlığı diliyorum. adil gürses senin ve senin gibilerin yüzünden bu haldeyiz açılım diye bir safsata çıkardınız terör azdı açılımdan bu yana 125 e yakın şehid verdik.bunlar sizin gibi milli duygularını kaybetmiş,şahsiyetsizleşmiş pkk ile el ele yürüyen insanlardan güç alıyorlar.sen bizim takım elbisemize bozkurtumuza takma sen git terörü bitir.açılımı sona erdir.açılım pkk için yapılmıştır siz değilmiydiniz kandilden gelenleri bakanlarla karşılayıp pkk kıyafetleri içinde zafer işareti yaparken seyreden.açılım bitmiştir bitmelidir.bu iş demokrasi kardeşlik vs. matavralarla olmuyor KAN ve SİLAH bu işi çözecektir.ama önce milli bir irade lazımdır o da sizde yok o zaman işi ehline bırakacaksın.şehid üzerinden siyaseti siz yapıyorsunuz şurdu en siyasi yorum seninki ALLAH aşkına susun acımızı yaşamamıza izin verin.

  • berrin baloglu   20-06-2010 15:30

    sehitlerimiza Allah tan rahmet acili ailelerine sabirlar diliyorum ruhlari sad olsun. lütfen dursun bu acilar!!1

  • Boray GÖKTAŞ   20-06-2010 12:53

    Yaklaşık 40 dk. Haber kanalından Töreni izledim ve devamlı göz yaşı döktüm ama nafile onlar artık "ŞEHİT KARDEŞLERİMİZ" kesinlikle onları ve onlar gibi nice şehitlerimizi hiç bir zaman unutmayacağız. Hakkımız son damlasına kadar helal olsun mesai arkadaşlarım. Vatan sağ olsun. Mekanınız cennet olsun.

  • kemal   20-06-2010 12:29

    Şehitlerimiz için ilçemizin bayraklarla süslenmesini talep ediyorum

  • EMRE DURSUN   20-06-2010 12:23

    silah arkaadsm hüseyinin ailesine we yakınlarına baş saglıgı dılıyorum sakın merak etmeyin kanları yerde kalmayack bnde TUNCELİ HOZAT YÜCELDİ JANDARMA KARAKOLUNDA watani görewimi yapmaktayım kolay degıl bılıyorum ama bir mehmetcik gider bin mehmetcik gelir..dualarınız bizimle olsun.kardeşim hüseyin we diger şehit düşen mehmetciklerin watan ewlatlarının kanı yerde kalmayacak

  • TÜRKİYE   20-06-2010 12:13

    umutları,hayalleri,geleceği ve yavuklusuda gitti onunla,o belki kahbe bir kurşuna yenildi,ya biz,ya o ana,ya o baba,ya o sevdikleri artık buruk,boynu bükük ve evlatlarına olan sevgileri yetim kalacak,biz bu fidanları siz kırın diyemi yetiştiriyoruz,kurban olduğum rabbim ciğerinizi yaksın kat kat fazla hissetin acıyı,hissedinki bizimde ne hissettiklerimizi kolay anlayasınız,kardeşlerime rabbimden rahmet,aile ve yakınlarına baş sağlığı diliyorum.hepimizin başı sağolsun

  • ahmet gül   20-06-2010 12:03

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

  • Yüksel   20-06-2010 11:37

    Şehitlerimize Allah'tan rahmet ailelerine ve yakınlarına başsağlığı dilerim.

  • bahattin bilgin   20-06-2010 11:36

    kazan ve kızılcahamam şehitlerimizin ailelerine sabır diliyorum mekanları cennet ruhları şaad olsun..

  • Adil Gürses   20-06-2010 11:30

    Yorum yazdığım şu anda Sitede 23 yorum yapılıp 18 yorum yayınlanmış..Ülkücü Militan siye yorum yapan zat'ın yorumu o kadar itici ,siyasi kendine yakışmış:Bırakın Durumdan vazife çıkartmayı.adam gibi yorum yapın.Doğru sizler yine Namaz kılınan yerlere dizileceksiniz Siyah takım Elbiselerinizle ellerinizi malum işaretke Havaya kaldırıp bağıracaksınız.Ateş herkesi yakmış sen ve senin gibilerin şanınıza yakılır bir biçimde olayları yine AJİTe edip.Hükümete çatıyorsunuz.oradan giya Açılımla Hükümete vuruyoresunuz öylemi. Açılım PKK denilen şerefsiz Katiler için yapılmamıştır.Sadece Kardeşimiz oan Küet Vatandaşlarımızın kndilerini Özgürce ifade edebilmeleri içindir..Şiddert şideti doğurur.Kan Kan ile yıkanmaz..Açılım sürerken 1-Terörle Mücadele durmamılş devam edecek ve etmektedir. 2,KCK denilen PKK nın Şehir yapılanması Polisimiz tarffından çökertilmiş bunlar Bağımsız Mahkemeler önüne çıkartılmıştır. 3-PKK Devletin Halka karşı yaklaşımını yani açılım sürecini doğru bulmadığı kendi varlığı tehlikeye girdiği için Ülkemizin düşmenı yaban cı güçlerle ve Ülkemizdeki yerli işbirlikçileri ile beraber olup.Ülkemizide KAOS yaratmakta istemektedir. 4,Gün Siyasaet yapma .bu olaylardan rant devşirme günü değildir.Gün Birlik olup PKK şerefsizlerini yok etme günüdür. Çözüm İse PKK ya Silahlı Operasyomna devam KCK yı Adalete teslim etmektir.PKK ile şavaşırken daha Eğitimini yni bitirmiş Yavrularımızı Sınıra göndermek değil PKK ile her şartlarda savaşacak düzenli güç kurmaktır.ve onları ağır silahlarla takviye edip göz açtırmamaktır.Yoksa daha silah atmayı yeni öğrenmiş yavrularımızı onların üstüne sürmek değildir. .onlarla mücadele ederken PKKK nın KALLEŞ Kürt Hakının KARDEŞ olduğu vurgusu Devletçe oradaki Vatamdaşlarımıza etkili bir şeklde hissttirilmeli ve davranılmalıdır Yaşaın Kardeşlik Yaşaın Demokrasi Yaşaın Millet Kahrolsun PKK

  • ali uslu    20-06-2010 10:35

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

  • MUSTAFA ÇALIŞKAN   20-06-2010 09:15

    Tüm şehitlerimize Allahtan rahemet kederli ailelerine başsağlığı dilerim.bu akan kan artık dursun

  • BU DURUMA DUR DİYECEK BİRİ YOKMU   20-06-2010 07:05

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz...

  • salim   20-06-2010 02:18

    Şehitlerimize Allah'tan rahmet diler acılı ailelerin acılarını paylaşıyorum bu şehitlerimizin şehitliğene sebeb olan açılım diye tutturan kişilere sormak isterim ... açılımınız bu mu? Neyin açılımını yapıyorsunuz? Diyecek birşey bulamıyorum...

  • ŞEHİTLER ÖLMEZ   20-06-2010 01:56

    Milli ve manevi değerlerimiz uğrunda ve vatanın bölünmez bütünlüğü için canlarını feda eden bütün şehitlerimize Allah'tan rahmet, şehit aileleri başta olmak üzere bütün Türk Milletine Başsağlığı dileriz. Ayrıca yaralı Gazilerimize de acil şifalar dileriz. ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ Durmuş KARATAŞ

  • vatandaş   20-06-2010 01:49

    hepimizin başı saolsun şehit bölgemizden çıkıyor. ve o büyük kahramanlar için yürüyüş bile yapılmıyor 1 şehit için bile ayaga kalkıyor oysa istanbul sokakları acıyı paylaşamadık bunun faturasını belediye lere kesmek gerek

  • ejder   20-06-2010 01:25

    şehit düşen kardeşlerimizin ailelerine bas sağlığı diliyorum...unutmasınlarki bizde onların evlatlarıyız..anne babalarımın ellerinden öperim.. siz, ey bu vatanın düşmanları;; sanmayınki bize hüsran; tam tersine ; işte bugun bize düğün bayram..... ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ.. BİR GÜN GELECEK ÖNÜMÜZDE KÖPEK GİBİ BOYUN EĞECEKSİNİZ..ŞEREFSİZ PKK'LILAR...KÖKÜNÜZ KURUYACAK...

  • MUSA KOÇAK   20-06-2010 01:21

    Şehitlerimize Allah'tan rahmet ailelerine ve yakınlarına başsağlığı dileriz. KIZILCAHAMAM CİĞİRLER KÖYÜ DERNEĞİ

  • Hakan Eser   20-06-2010 01:14

    ŞEHİT Düşen Kardeşime Allahtan Rahmet Dilerken Ailesinede Başsağlığı diliyorum.Geride kalanlarına ne diyeceğimi inanın bilemiyorum..Ama Bu Böyle Gitmez ve Gitmemeli top yekünse top yekün ne gerekiyorsa O yapılmalı..Asker Eğitiminde 3 mermi kullandırmayla gencecik hayalleri umutları olan kardeşlerimizin hayallerini elinden alanlara Yüce Rabbim Cezasını versin..3 mermi kullandırılan askerlerimize tam anlamıyla veremedikleri eğitimi gösterip gecenin koynuna doğuya sürüvermesinler.Gereği neyse milletçe yapalım ..Yoksa Bu Böyle Gitmez Resmen Şerefsiz PKK lılar televizyonlardan Başkaldırıyolar..Nereye Kadar...

  • Kızılcahamamlı Kartallar   20-06-2010 00:42

    Şehitlerimizin ruhu şad olsun acılı ailelerine allahtan başsağlığı şehitlerimize arhmet diliyorum. Artik anlasınlar! açılım kanunlarıyla terörle mücadele olmaz terörle mücadele terör kanunlarıyla olur. Başbakan işe önce TBMM den başlasın. Bıraksın kanunları yumuşatmayı söyleyecek çok şey var ama.....

  • ÇAM TAKSİ   20-06-2010 00:24

    Allahtan rahmet ailesi ve yakınlarına başsağlığı dileriz çam taksi personeli

  • Hasan ÜNAL   20-06-2010 00:22

    şehit düşen evladımıza Allah'dan rahmet ailesine ve yakınlarına başsağlığı dilerim. hepimiz mehmetiz burdayıız

  • hakan A   20-06-2010 00:20

    yazık gerçekten çok yazık böyle mi oluo açılım dedikleri kaç oldu bu ya bunun artık bi çözümü yokmu bu gencecik yaştaki kardeşlerimizin hayatının baharında terör e kurban gitmesi...allah rahmet eylesin ailesi ve yakınlarına ecir sabır...

  • ali ün    19-06-2010 23:55

    ŞEHİTLERİMİZE ALLAH dan rahmet ailelerinede baş sağlığı diliyorum.. ayrıca şehit üzerinden siyaset yapan MİLİTANLARI da kınıyorum..

  • asker yusuf    19-06-2010 23:44

    bende bir kızılcahamamlı olarak ve şuan asker olarak çok üzüldüm allah ailesiene sabır versin

  • ekselans06   19-06-2010 22:56

    şehitlerimize allahtan rahmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum...çevre ilçelerimizde nişan düğün ve kınalar iptal olurken teröre şehit veren k.hamam da neden müzik sesleri yükseliyor ve bu saatlere kadar devam ediyor...ilçemize gelen medya kuruluşları böyle bi günde bize inanamadı...biraz duyarlı olunmasını umardım

  • ülkücü militan   19-06-2010 22:56

    bende sayın basbakanımızdan bu acılım fiaskosuna son vermesini istiyorum.türk ve kürt halkları zaten kardestir ve senelerdir beraber yasıyoruz eger cifte standart gibi bi durum olsaydı abdulkadir aksu ve cok bakan milletvekili doktor ve sayamacagım cok kişi devletin en tepesinde olamazdı. EY ŞEHİT OĞLU ŞEHİT İSTEME BENDEN MAKBER BAK AVCUNU ACMIS BEKLİYOR PEYGAMBER. sizi RASULLAH s.av bekliyor şehitlerim ALLAH cc rahmeti bekliyor.acılımcılarıda ates rahat uyuyun.

  • kızılcahamamlı   19-06-2010 22:32

    bütün kızılcahamamın ve şehidimizin ailesinin başı sağolsun ,şehidimizin ruhu şad olsun. şehitler ölmez vatan bölünmez

  • salt komando   19-06-2010 22:04

    ben belediye başkanımızdan bu acıları protesto amacıyla bu yıl festival yapmamasını rica ediyorum... kahrolsun pkk...

  • vatandaş   19-06-2010 21:13

    Evet bu kadar büyük bu acı yanında birde yukarı çaybahçesinde kızılcahamamı inleten nişan merasimi.YAZIK......

  • yazıklar olsun   19-06-2010 20:05

    şehit kardeşime Allahtan rahmet ailesine baş sağlığı diliyorum.Güney doğuda görev yapıyorum. yazıklar olsun burda onları adam etmek için çalışıyorum ama yazıklar olsun .Bütün kızılcahamamlı kardeşlerimden artık şehidimize sahip çıkmak için isyan etmelerini istiyorum.biz sustukça onlar azıyor.yazıklar olsun bu başımızdakilere açılsınlar açıldıkları kadar ama olan bizim kardeşlerimize oluyor.11 ocağa ateş düştü yine.yine vatan sağolsun deyip geçeceğiz.vatan sağolacak ama evlatlarımız toprağa girince mi!

  • ŞAHİN SAZAK   19-06-2010 19:19