Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Kaplıcaya yıkanmaya giren bir kişi öldü
  • Facebook da Paylaş
Kaplıcaya yıkanmaya giren bir kişi öldü
  • 30-08-2008
  • 11 yorum
  • 5584 okunma
Bugün Kızılcahamam’a kaplıcaya giren bir kişi hayatını kaybetti. Karayollarında büro işçisi olarak çalıştığı tespit edilen İbrahim Halil Akkoyun (54) bugün saat 11:00 otobüsü ile Ankara’dan Kızılcahamam’a gelmiş Saat 13:45 de Küçük kaplıcadaki özel kabine giriş yaptı.

Kızılcahamam’da kaplıcaya giren bir kişi hayatını kaybetti.

Köylere hizmet götürme birliğinde büro işçisi olarak çalıştığı tespit edilen İbrahim Halil Akkoyun (54) Saat 13:45 de Küçük kaplıcadaki özel kabine giriş yaptı.

İki saat parası ödeyen İbrahim Halil Akkoyun’ un süresi 15:45 de sona erdi görevli personelin uyarısı üzerine içerden cevap gelmedi bunun üzerine 112 ve polise haber verildi. Polis ve 112 nin gelmesinin ardından yedek anahtar ile kapı açıldı yerde yatar vaziyette bulunan İbrahim Halil Akkoyun’un özel kabine giriş yaptıktan hemen sonra daha suları bile açmadan öldüğü anlaşıldı. Kızılcahamam devlet hastanesine götürülen İbrahim Halil Akkoyun burada yapılan otopsisinde Kalp krizi geçirdiği tespit edildi.

Etiketler : Kaplıcaya - yıkanmaya - giren - bir - kişi - öldü -
YORUMLAR
  • canan çakmak   08-11-2008 17:56

    kızılcahamam küçük kaplıcaya gittim ama hiç memnun kalmadım inşa eden mütahiti projesini hiç güzel yapmamış kızılcamam turizme yakışır hiçbir yeri yok . "insan oraya şifa bulmaya değil hasta olmaya gider" bir kızılcahamamlı olarak oranın açılmasını çok istemiştik ama pişman olduk.lütfen yeniden inşa olmasını kabinlerin düzeltilmesini arz edrim.... yoksa kızılcahamamı çok seviyorum.......

  • hatice sema sondöl   06-10-2008 11:51

    canım dayım senin ölüm haberini bayram günü kuzenim eyipten duyunca adeta cılgına döndüm.sen benim hem dayım hem süt kardeşimsin .sen dünyada karıncayı bile incitmezdin melek gibi huyun vardı allahım seni inşallah toprak lar incitmicek bütün kalbimle dua edeyorum dayım inşallah seninle cennette yine beraber olacagız canım dayım seni çok seven yiğenin ve süt kardeşin sema sen ölmedin yaşıyorsun sesin kulagımda yüzün hayalimde daima .adanadan sema sondöl.

  • cabbar adanali   03-10-2008 21:22

    dayimin öldügünü yeni duydum cok üzüldüm.senelerdir görmemistim.Allah rahmet eylesin cok iyi insandi. Yegeni Mehmet Cengiz SONDÖL

  • eml   09-09-2008 14:26

    Allah kimsenin başına vermesin ailesine ve yakınlarına baş saglıgı diliyorum...

  • Kazım Şenol   09-09-2008 12:30

    ilk gün özel kabine girdim jaguzileri çalışmıyor görevliye sordum elektrik bağlantısı yokmuş Yapılan masrafın ve verilen ücretin bir karşılığı olmalı.

  • ALİ ORKUN AKKOYUN   07-09-2008 21:50

    ALLAH BABAMIN MEKANINI CENNET EYLESİN.NUR ÜSTÜNE NURLAR YAĞDIRSIN.BABAMIN VE TÜM ÖLMÜŞLERİMİZİN GÜNAHLARINI AFFETSİN KABİR AZABINDAN KORUSUN MEKANLARINI CENNET ETSİN.ARKADAŞLARIM SİZLER ANNELERİNİZİN BABALARININ KIYMETİNİ BİLİN ONLARLA GEÇİRDİĞİNİZ HER ANIN SANİYENİN KIYMETİNİ BİLİN ŞİMDİ BABAM OLSAYDI YOLLARINA YOL OLURDUM.BENİM DOSTLARA VASİYETİM.

  • ARZU   07-09-2008 14:44

    bende fatih arkadaşıma katılıyorum gerçekten iğrenç hamamlar çok basit bide belediyenin olacak daha düzgün daha modern olabilir zaten hamamdan içeri ye girer girmez insan fenalaşıyo ben 25 yaşında olmama rağmen kalp rahatsızlığım yok ama kalbim sıkışıyo içeri girince yazık belediyeye