Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Kaplıcalar bugün hizmete giriyor../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Kaplıcalar bugün hizmete giriyor../..Foto Galeri
  • 19-06-2009
  • 41 yorum
  • 5504 okunma
Kaplıca şehri olmamıza rağmen şimdiye kadar gerekli önemi göstermediğimiz ve yapıldığı günden buyana ufak tefek tadilatlarla yılda bir milyona yakın insana hizmet veren, ismini bu

Kızılcahamam Belediye kaplıcaları bugün hizmete giriyor. Yaklaşık bir aydan uzun bir süredir tadilatta olduğu için kapalı olan büyük kaplıca Kızılcahamam’a yakışır bir hale getirilerek 19.06.2009 Saat 18.00 den itibaren insanlara şifa dağıtmaya başlayacak.

Kaplıca şehri olmamıza rağmen şimdiye kadar gerekli önemi göstermediğimiz ve yapıldığı günden buyana ufak tefek tadilatlarla yılda bir milyona yakın insana hizmet veren, ismini bu kaplıcalardan almış bir ilçeye ve turizm şehrine yakışmayan bu görüntüler artık olmayacak. Büyük kaplıca Erkekler ve bayanlar bölümü başta olmak üzere dış cephe ve yeni bölümleri ile baştan aşağı değişen kaplıcalar gelen insanların yüzünü güldürecek.

Belediye Başkanı Coşkun Ünal kızılcahamamhabere yaptığı açıklamada şunları söyledi. “ Kızılcahamam’ın en önemli turizm girdilerinin başında gelen kaplıcalarımızı tamamen yeniledik Cuma günü saat 18:00 den itibaren hizmet vermeye başlayacak bundan böyle çalışanı ve kaplıcası ile pırıl pırıl evimizdeki banyo nasıl ise Kızılcahamam kaplıcalarıda öyle temiz ve düzenli olacak  diyen belediye başkanı Coşkun Ünal kaplıcaların artık 24 saat hizmet vereceğinide sözlerine ekledi.

Kaplıcalar 19 Haziran 2009 Cuma Saat:18.00 den itibaren hizmet vermeye başlayacak bundan böyle 24 Saat hizmet verecek olması sebebi ile ilk gün vardiye nin tamamlanması için Saat: 23.00 de kapanacak.

Pazartesi günün den itibaren Kızılcahamam kaplıcaları 24 Saat açık olacak. Kaplıcanın yeni fiyatı ise 4.50 TL olarak belirlendi

 

Büyük Kaplıca Bayanlar Bölümü

Bayanlar Havlu ve peştemal

Bayanlar Bölümü havuz

Bayanlar Bölümü Havuz

Bayanlar Bölümü Yıkanma ve göbek taşı

Bayanlar Kese Masaj Bölümü

Belediye Başkanı Çalışmalar hakkında bilgi alıyor

Bayanlar Bölümü giriş

Bayanlar bölümü kabinler

Bayanlar Bölümü kabinler

Bayanlar Umumi ve soyunma dolapları

Bayanlar umumi

Büyük Kaplıca Dış Cephe

ERKEKLER BÖLÜMÜ

Erkekler Havuz

Erkekler havuz

Erkekler havuz

Büyük kaplıca erkekler yıkanma ve göbek taşı

Erkekler Umumi

Erkekler Havlu Peştamal

Erkeler kese masaj bölümü

Erkekler bölümü

Erkekler Umumi

 

YORUMLAR
  • H.K.h   24-07-2009 14:45

    Biraz da pansiyon olarak evlerini kiraya açanları düzeltip bir standart getirseniz çok iyi olacask.Yıllardır geliyorum ama bir adım ilerleme yok.Eski küskü çarşaflar.temizlikten nasibini alamamış evler,kirlli mutfak ve tuvaletler insanı tiksidiriyor.

  • Hasan subaşı   18-07-2009 14:31

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • personel ve baskan   07-07-2009 14:48

    kaplıcanın bu yeni hali cok guzel olmuş calısanlar oldukca temız saygılı guleryuzlu hepsıne tesekur ederız bu ekıp cok ıyı durmadan elamanlar degişmesin ınsanlar tam işi ogren miş ken işten ayrılmasınlar.

  • eda   02-07-2009 16:37

    yukarıda tam 37 tane yorum yapılmış hepsi de tebrik ediyor. hepsi memnun kalmış. sen memnun kalmamışsın o zaman kendinde ara suçu. hamama 4 lira verdim diye hamamın tapusunu mu aldın . elbette para verdin karşılığını alacaksın ama bu siteyi herkes ziyaret ediyor. dışarıdan gelen ne düşünür sonra? bindiğimiz dalı kesmeyelim. herkese teşekkür . oradaki çalışan personelinden belediye başkanına kadar. hepside özverili çalışıyor. köstek olmayalım destek olalım. düne kadar hamamda fare kovalıyorduk müşteri olarak. bu gün hizmeti eleştirmeyelim.emeği geçen herkesi tebrik ederim.

  • nida   02-07-2009 10:31

    herşey iyi hoş ama ne o çalışan personel sanki kaplıca onların bizi hayrına aldılar yıkanmamız için herkesin suratı beş karış oraya girme dolabın kapısını kapat nasıl azarlıyorlar hiç kusura bakmasınlar herkez işini yapsın biz paramızla giriyoruz oraya onların hayrı falan değil.bir bayan havlu istedi oradaki personel bayanı nasıl azarladı ve havluyu masanın üzerine fırlattı valla bunlar böyle ne oldum delisi olursa kimse kaplıcaya gitmez. . ben kendi adıma söyleyim asla ben birdaha belediyenin kaplıcasına gitmem. böyle giderse de gelen turistler gelmez olur.

  • güzel   27-06-2009 15:34

    çok güzel olmuş

  • eda   24-06-2009 16:12

    bayanlar bölümü güzel olmuş hayırlı uğurlu olsun...

  • ARİF ARSLAN   24-06-2009 13:36

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • Fazıl Akay   23-06-2009 14:27

    Görevim gereği sadece yaz tatilinde memleketim olan Kızılcahamam a geliyorum. Kızılcahamam da güzel şeyler oluyor. Büyük kaplıcada yapılan tadilat güzel olmuş. Şehiriçi yolları güzel olmuş. Ankara-İstanbul yolundaki düzenlemeler güzel olmuş. Bu güzellikleri bizlere yaşatan Coşkun Başkanıma ve tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Kızılcahamamın güzel ve yiğit insanlarına yakışacak nice güzel çalışmaların yapılacağı inancını taşıyorum.

  • vt   23-06-2009 02:36

    eskiden olduğu gibi peştamalini edepli şekilde örtmeden sereserpe , bazen sarhoş şekilde donuyla giren insanlara müdahale edilmeyecekse yapılanların hiçbir anlamı olmaz , sırf bu yüzden 4-5 yıl oldu kaplıcaya gitmiyorum umarım başkanımız bu konuya bir el atar bizde geliriz yıkanma yerleri mermer le veya perde ile ayrılırsa daha iyi olur bu rezil insanları görmemiş oluruz.

  • metin mert   23-06-2009 01:44

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • ferhat aydın   21-06-2009 22:43

    Sayın başkanım inşallah başarılı olşur hizmetlerinin devamı gelir kızılcahamamı bir turizm şehri yaparsın hedefimiz turist sayısında beypazarını geçmek olsun. birde hamamın havuz suyunu insanların gireceği bir sıcaklığa ayarlayınız suya girenin vücudu yanıyor insana eziyet teşekkürler

  • oğuzhan   21-06-2009 21:40

    çok güzel olmuş en kısa zamanda gelecezzzzzzz

  • ankaradan   21-06-2009 12:10

    Değerli başkan yapmış olduğunun bibde birini yapamayanlar utansın.yıllarca başkanlık yapıpda senin şu kısacık zamanda yaptığını heralde ibretle izleyenler vardır.çok güzel olmuş işte bu kızılcahamamlıyım diyen başkan en güzel şeyler ilçemiz için.tebrik ediyor saygı ve sevgilerimizle başarılarınızın devamını diliyoruz.

  • y m    21-06-2009 11:54

    kızılcahamamın en öncelikli ve önemli ihtiyacı çok büyük ve kapsamlı bir hamam bu hamamın en az dört beş katı ve binbeşyüz ikibin metrekare havuzu olan bir hamam

  • mutlu   21-06-2009 10:04

    ben bukadar iyi olacağını düşünmemiştim.ama gerçektende harika olmuş.:D emeği geçenlere çok teşekkür ediyorum.çalışmalarınızın devamını dilerim Sayın Coşkun ÜNAL

  • kezban ünal   20-06-2009 22:25

    bu kadar kısa sürede bşarılı bi iş çıkarmş helal olsun bşqnımıza başarılarının dewamını dileriz..

  • bünymn   20-06-2009 20:44

    başkan hani hamam yıkılp yeniden yapılacaktı bir atasözüvar.aynı hamam aynı tas.değişen birşey yok.siyasetin püf noktasını iyi öğrenmişsiniz.vur kaç taktiği aynı.dürst olun yeter k.hamam halkına

  • hasan   20-06-2009 19:51

    vallahi adam sozunu tuttu tutuyoda.

  • Mike Check   20-06-2009 16:51

    Küçük hamamı gördüm kalitesiz malzeme kullanmışlar.Yıkanılan yerde plaastik kaplamanın olmaması lazım ama gelin görün ki duvarın yarıdan sonrası plastik , kapılar pencereler plastik.Nerde sağlık.Osmanlı motifleriyle düzenleselerdi ne olurdu kubbeler havuzun etrafı ve duvarlarda desenler olsaydı.Yurt dışındaki hamamlar bundan kat kat daha güzel ki adamlar turkish bath diyor biz kendi mirasımıza sahip çıkamıyoruz daha ne olsun.Fiyatıda o kaliteye göre pahalı.

  • Realist bakış   20-06-2009 14:30

    Yapılan güzel işleri her zaman takdir eden birisi olarak Kaplıcada yapılan değişikliği sanki ilçede ilk defa yapılan bir yatırımmış gibi göstermenizi veya gösterilmiş olmasını kınamaktayım. (Not:Ajanslar her şartta tarafsız olmalıdır, kaldı ki diğer ajansta yerel yöneticilere getirdiğim yada bb. yazılarımı sunmak için ve kendilerini test etmek üzere deneme mahiyetinde kimsenin onuruna zarar vermeyecek şekilde yaptığım bazı eleştirileri ne kerametse yayınlamamaktadırlar, dürüstlük ve adalet söz konusu olduğunda mangalda kül bırakmayan düşüncenin kapasitesi bu demek, Yazıkki çok yazık) Her neyse merak ettiğim Kaplıcadaki yenileme çalışmalarını takdir ettiğim kadar eleştirmem de o kadar normal olmalıdır.Allah aşkına sanki yeni bir şey keşfedilmiş gibi altı üstü tadilattan öteye gitmeyen ve içeriği aynı olan haberin pompalanarakservis edilmesini yakışıksız bulduğum gibi inşallah yanılıyorumdur acaba diyorum bizim ufkumuz bu kadar darmı-küçükmü, yok yok yanılmıyorum biz işte buyuz. Gönül isterki ilçemiz çağımızdaki gelişmeleri milli ve manevi değerlerinden hiçbir ödün vermeden yakalasın, emin olun çok isterim ancak bu kafayla zor be kardeşlerim çok zor. Özetle; Bu ve buna benzer haberlerin abartılı şekilde sunulmasını ancak taraf olanlar yapabilir, eğer art niyet yok ise sunum yapanların düzeyi sorgulanmalıdır. Peki plansız proğramsız şekilde acele acele yapılan ve sadece göz boyamaktan ileriye gitmeyen işlerden çok az zaman sonra çıkacak sıkıntıları da yayınlarmısınız !!! Mesela ana yollara döşenen taşlarda yeterli zemin çalışması olmadığından şimdiden küçükte olsa çökmelerin olduğunu, ilerisini düşünmek bile istenmeyeceğini. Belediyeyi kaybeden zihniyet işte sizde bunlardan ders çıkartın, bu makamlar, mevkiler hep gelip geçicidir. Daha çok söylenecek şey var ama şimdilik bu kadar yeter. Bakalım K.Hamamhaber bunu yayınlayacakmı doğrusu merak ediyorum.Herkese selamlar

  • musti   20-06-2009 08:26

    veysel dayı sana ne demeli bilmem ama ben sana haaa hu diyom

  • mustafa   20-06-2009 08:25

    delikanlı adam verdiği sözü tutar seçim den önce ne diyordu ne yapıyor nerde yeni hamam seçim beyannamesinde görülen o otel resmi o hamamam nerde geçmiştemi kaldı bunlar az delikanlı olun hemşerim

  • halkk   20-06-2009 07:28

    cok sasırdım veysel bayram ılk kez kısa yorum yazmısssss:)

  • ali    20-06-2009 04:41

    başkan bu kısa zamanda baya çalışmalar yaptı bunu kimse inkar edemez yollarda baya güzel oluyor yalnız ben şeyi merak ediyorum caddelerden sonra sokaklar ve mahalle aralarınada yol çalışması yapılacak mı yoksa kalacak mı bazı yerlere kaldırım taşları konmuş ama daha döşenmemiş bunlar ne zaman yapılır başkana kolay gelsin diyorum artık diğer ilçeler bize özenmeye başlıyacaklar

  • kral   20-06-2009 00:19

    helal olsun böyle başkana 5 yıl yatanlar görsün yıkansin

  • Veysel BAYRAM   19-06-2009 23:43

    Yine yorumum birilerini rahatsız edecek, birileri yağcı diyecek ama olsun “İlçemizde hizmet veren bazı turizm işletmelerini” örnek gösteren yorumcu kardeşim ve onun gibi düşünenler elbette haklılar. Ama o imkân, AK Partili belediye döneminde kaçırılan fırsatlardan biridir. (bende bu ekipten biriyim) Ülkemizin siyasi sistemi içerisinde bugünkü Belediye Başkanımız ve ekibi, büyük kaplıcamızın iyileştirmesi ile ilgili üzerlerine düşen görevi yapmışlardır. Görünen o ki, bu günden itibaren büyük kaplıcamızın işletmesinde görünen eksiklikleride düzene koyacaklardır. Büyük kaplıcamız 70 -80 yıl önce – küçük kaplıcamızda 2008 yılında hizmete girmiştir. İnanıyorum ki Büyük kaplıcamız, bugünkü iyileştirmesi ve ümit ettiğimiz işletme disiplini ile, ilçemiz turizmine ve belediye bütçemize katkısı, küçük kaplıcayı 3 - 5 katlayacak ve hiçbir Belediye başkanı, faaliyet raporunda büyük kaplıca işletme hesabını zarar gösteremeyecektir !!!. Büyük Kaplıcamızın yenilenmesinde hizmeti ve emeği geçenlere teşekkür eder, ilçemiz turizmine ve belediye bütçemize hayırlı olması dileği ile saygılar sunarım. 0555 335 85 12

  • tamer   19-06-2009 23:03

    asya termalin ki gibi havuz yapın halk faydalansın diyen zatı muhtereme sormak lazım acaba 60 tl vererek gidecek halk varmı bu memlekette? ayrıca orası hamam değil kaplıcadır. üstelik uzman dr.u var bildiğimkadarıyla. agzı olan konuşuyo. uzman dr. ile bizzat görüştüm dediği 7+7+7=21 olarak 7 günde 1 gün ara vererek toplam 21 banyo alınmalı demişti.yeni kaplıca yaptılarda ne oldu ? küçük kaplıcanın hali ortada işte. bu kaplıcanın tadilatında gezmiştim ortada 1,5 metre duvar var. nerde şimdi o ustalık. yık yenisini yap demek kolay . önemli olan zoru başarmaktı. bu ekipte bunu başardı eleştiri zamanı eleştiri ama bu sefer gerçekten tebrik ediyorum.

  • güsel olmuş   19-06-2009 22:42

    yaa başakanım havuzlar çok küçük olmuşş yaaa nie öle olduu

  • furkan   19-06-2009 22:23

    burayı bana verceklerdi ben daha güzel yapardım mesela osmanlı motifleri yapardım dıs cepheye hamamın üstine 1 büyük ortada 2 küçük yanlarda kubbe yapardım cok sanahe olurdu :D ama buda güzel olmus

  • yaşsar   19-06-2009 19:53

    sendedemi kuyruk acısı var c.a

  • ahmet   19-06-2009 19:13

    başkan ve ekibini canı gönülden tebrik ediyorum bu azmin ve çalışmanın devamını diliyorum.allah razı olsun,kızılcahamam 10 yıldır böyle hizmetler görmeye hasret kalmıştı,

  • Koca Murat   19-06-2009 17:12

    1 sene sonra zine eski halinden bir farkı olacağını sanmıyorum. Havuz ise gidin Asya termali görün sonra havuz diye millete sunun soyunma yerleriyse yine aynı. Ben sadece etrafın boyanmış, dinlenme yataklarının yeniden kılıflanmış olduğunu gördüm. Bizim gibi halka çok bile, millete baksanıza sanki eskiden olmuyan bişey bize sunulmuş gibi havlara uçuyor. Keşke hamamı yıkıp normal gelirli vatandaşın gidebileceği, asya termal gibi bir tesis kuraydınızda gerçekten sevineydik. Hamam demek yıkan çık olmamalı, uzmanl doktorların olduğu fizyoterapilerin yapıldığı bir merkez olmalı, bize eski sistem hamamları allayıp pullayıp gözümüze kakmayınız artık. iyileşmek için 5 kere 7 kere 21 kere girilecek masalları yerine gerçekten uzman kişilerin hastalığa göre kaç kere girilmesi anlatacak danışma neden yok ?

  • c.a   19-06-2009 16:12

    fiyat için aslında yaş sınırı koymalılar yada ,öğrenciye indirim yapmalılar.

  • Bedensel Engelliler derneğinden   19-06-2009 15:14

    Gerçekten resterasyon işi güzel olmuş,'da engellilerin ve yaşlıların kullanabileceği alt yapıda (fiziki düzenleme) de yapılsaymıştı daha iyi olacakmıştı amma yinede çok güzel olmuş,emeği geçen herkesi kutluyoruz,hayırlı olsun.

  • SY   19-06-2009 15:05

    Her ne şekilde yapılırsa yapılsın, hamamların bir an önce onarılması gerekiyordu. Bu Kızılcahamam için yıllardır bekleyen, doğru bir projeydi. Hamamın onarılması hep daha sonraya ertelendiği için Kızılcahamam çok fazla hamam müşterisi kaybetti. Şimdi daha güzel, herkese hayırlı olsun.

  • halkk   19-06-2009 12:59

    wc ler nerede :)

  • Süppo   19-06-2009 12:06

    Güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Sonunda kaplıca düzeltildi. :) Yalnız şu Büyük Kaplıca Bayanlar Bölümü Bayanlar Havlu ve peştemal Bayanlar Bölümü havuz Bayanlar Bölümü Havuz Diye başlayan yerlerde resim mi var yoksa bölümleri mi belirtiyor anlamadım. Bende resimler çıkmıyor da.

  • kızılcahamamlı    19-06-2009 11:34

    ya erkekler bölümünde kabin yokmu benim dikatimi cektide

  • mustafa çalışkan   19-06-2009 10:34

    Kaplıcalar yeni yüzü ile bütün halka ve misafirlere hayırlı olsun

  • İBRAHİM TEKİN   19-06-2009 09:14

    böyle kısa bir zamanda çok işlerin başladığı bir kısmının tamamlandığı güzel memleketimin saygıyı haketen başkanı sn.coşkun ünal beyin çalışmalarının devamını diler tüm hemşerilerime hayırlı olmasını dilerim.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA