Ana Sayfa  /  Okullarımız  /  Kaliteli Ekip ödülünü Perihan Erdoğan Aldı
  • Facebook da Paylaş
Kaliteli Ekip ödülünü Perihan Erdoğan Aldı
  • 01-01-1970
  • 11 yorum
  • 10613 okunma
Perihan Erdoğan İlköğretim Okulu, il genelinde 640 ilköğretim okulunu arkasında bırakarak Yılın Kaliteli Ekip Kategorisi’nde en kaliteli 15 okul arasına girmeyi başardı

Toplam Kalite Uygulamaları kapsamında Kızılcahamam İlçe birincisi olan Perihan Erdoğan İlköğretim Okulu, il genelinde 640 ilköğretim okulunu arkasında bırakarak Yılın Kaliteli Ekip Kategorisinde en kaliteli 15 okul arasına girmeyi başardı.

17.02.2011 tarihinde OTDU Geliştirme Vakfı Eğitim Kurumlarındaki ödül töreninde açtığı stantla ilgi odağı olan okul, ayrıca Teşvik ödülünün de sahibi oldu. Vali Yardımcısı, Bakanlık Yetkilileri, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE Birimi ve katılımcı okulların idareci, öğretmen ve öğrencilerinin katıldığı törende İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Kamil AYDOĞAN tüm okulları tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Perihan Erdoğan İlköğretim Okulu “Ya Ümitsizsiniz, Ya Ümit Sizsiniz” adlı ekip çalışması ile Kızılcahamam da Toplam Kalite Uygulamaları kapsamında teşvik ödülü alan tek okul oldu. Gelecek dönemlerde başarı çıtalarının yükselteceğini belirten Okul Müdürü Hüseyin Gazi YILDIRIM “Öğretmenlerimle gurur duyuyor ve daha birçok başarıya imza atacaklarını biliyorum” dedi.

Etiketler : Kaliteli - Ekip - ödülünü - Perihan - Erdoğan - Aldı -
YORUMLAR
  • Aslı   02-05-2012 09:52

    biz okulumuzun müdürü ile gurur duyuyoruz. ama özellikle sibel öğretmen her başarıya imza atar.

  • Hava Yorulmaz   08-12-2011 20:46

    Tebrik ederim Basarınızın devamını dilerim

  • gören göz   17-03-2011 15:37

    Ekip katagorisinde kalite ödülü alan okulumuzu ve ekiplerde çalışan öğretmen arkadaşları ,ayrıca bu benim eserim proje yarışmasında Ankarad 5200 proje arasında seçilen 240 projeden 3 projesi kabul gören ,devamında 8 ilden oluşan bölge jürisndene 2 projesi geçen oklumuz öğretmenlerini ve öğrencilerimizi başarılarından dolayı kutluyor,Türkiye seçmelerinde başarılar diliyorum.

  • vefa   17-03-2011 15:31

    Saygıdeğer yorumcular, öncelikle bu başarı kesinlikle kızılcahamam için çok önemlidir ve ilkdir. yalnız Sayın müdürümüzü tebrik ederken başkalarına haksızlık etmeyelim. ödül alan çalışma tamamen geçen yıl yapılan bir çalışmadır. ayrıca gecesini gündüzüne katan öğretmenlerimizin başarısıdır. kulakları çınlaması gerekenlerse bu tür yarışmaları ve başarıları perde arkasında gereksiz masraf görüp köstek olurken perdenin önünde gurur duyanlardır.

  • Yusuf Özdemir   03-03-2011 23:52

    Başta Müdürümüz H.Gazi hocam ve Müdür Yrdımcımız Tevfik hoca olmak üzere tüm ekibinizi tebrik eder başarıların devamını dilerim.Bir veli olarakgurur duydum Tebbbrrikklerrrrr...

  • TEBRİKLER   25-02-2011 22:34

    Değerli Müdürümüz H.Gazi YILDIRIM ve ekibini kutlar, başarılarının devamını dilerim. İlçemizden bir okulun böyle bir başarıda adının olmasından büyük onur ve gurur duyduk. Size yakışanı da budur. Durmuş KARATAŞ M.E.B. İlköğretim Genel Müdürlüğü Şube Müdürü

  • Alaaddin Akyazı   24-02-2011 23:00

    Başta Hüseyin Gazi Yıldırım Hocam olmak üzere bu başarıda emeği geçen tüm öğretmen arkadaşları tebrik ediyor başarılarına yenilerini eklemelerini diliyorum.

  • Veli   23-02-2011 08:37

    Eylülde Okulun açıldığı gün Müdür açılış konuşmasında son yıllarda Perihan ilçede yıldızı parlayan bir okul haline geldi bu yıldızı biz dahada parlatarak güneş haline getireceğiz demişti. Demekki doğru demiş.

  • sakır   23-02-2011 00:03

    Okulumuza calısmalarından dolayı tesekkur edıyorum ayrıca tulın ogretmenım sızı cok sevıyorum.

  • yolcu   22-02-2011 16:09

    Ne güzel bir haber.İnşallah İlçemizde benzer haberler çoğalır

  • mehmet    22-02-2011 13:27

    güzel bir başarı. ali ayten kulağın çınlasın emi :)))

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram
ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın