Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Jeotermalle ısınanların bu kış cebi üşüyecek
  • Facebook da Paylaş
Jeotermalle ısınanların bu kış cebi üşüyecek
  • 19-04-2010
  • 59 yorum
  • 5440 okunma
Kızılcahamam Belediyesi Jeotermale % 35 ile % 150 arasında değişen zam yaptı. Geçtiğimiz günlerde toplanan Jeotermal A.Ş. yönetimi tarafından yapılan zam konut sahiplerine duyurulmaya başlandı.

Kızılcahamam Belediyesi Jeotermale % 35 ile % 150 arasında değişen zam yaptı. Geçtiğimiz günlerde toplanan Jeotermal A.Ş. yönetimi tarafından yapılan zam konut sahiplerine duyurulmaya başlandı.

Kızılcahamam’da Jeotermal enerji ile ısınan 2500 konutu ilgilendiren jeotermal zammı bu kış konut sahiplerinin cebini üşütecek.

Daha önce 100 m2 bir konut jeotermal ile 660 TL ye ısınırken zamdan sonra peşin ve iki taksitte ödendiğinde 900 TL, On taksitte ödendiğinde ise 1000 TL oldu.

Jeotermalde kontöre ise % 150 zam yapıldı. Jeotermali kontörlü kullanan ve aldığı kontör kadar para ödeyen aileler de jeotermal zammından nasibini aldı yapılan zamla birlikte daha önce 0,03 TL olan kontör ücreti 0,075 TL oldu, yeni zam ile birlikte eskiden 100 TL ye 3333 kontör alınırken zamdan sonra aynı paraya 1333 kontör alınabilecek.

 

YORUMLAR
  • betül    05-08-2010 16:18

    jeotermale olan zam suya olan zam biraz daha mantıklı olmalıydı şahsen şikayet edeceğim yer neresi olmalı bilmiyorum tüketici haklarına derdini anlatamıyorsun zaten sonunda hiç bir halt yapmıyorlar ankarada nerelere ulaşmalıyım sonuna kadar gideceğim eğlencenin parasını bizden çıkarıyorlar şu yollar her sene kazılıyor bıktım herşeye zam bıktım olmadık kişilere kömür yardımı yapılıyor adamın evi var çalışıyor bakıyorum ki kömür yardımı almış aklım almıyor adam aldığı kömürü parasıyla satıyor yuhh yani bunun parası da bizden çıkıyor

  • naftar   01-07-2010 22:45

    binlerce km uzaktan geeln dogal gaz bile bukadar pahalı olamzken burnumuuzn dibinden çıkan su yun ucuzluguna bikan ey ahali başka diye bunu getiitdiniz müstahak size kıızlcahamaamlılar mhp ki,me ne yapmış şimdiye dek de size yapsın uyananın az oomuş 2 kat olması lazımmıştı eline saglık başaknn eline saglık yola deavm zamaaa devam her aybaşı olsunnnn tebrikler

  • Kemal   05-05-2010 00:25

    Kızılcahamam halkının,esnafının,emeklisinin,memurunun,işçisinin,öğretmeninin,taksicisinin,otobüsçüsünün alım gücü yükseldi de esnafın kazandı da %100 mü arttı yoksa memurlara öğretmenlere emeklilere ve asgari ücretle çalışanlara hükümet yüzde yüz zam mı yaptı.Nedir bu %50 jeotermal zammı,%150 jeotermal kontör zammı,%90 içme suyu zammı ve 30 Tl'ye satın alınmak zorunda bırakılan Türk Bayrağı ve Belediye flaması.Koskoca Milliyetçi Hareket Partisi bayrak satar duruma geldi.Ayıptır günahtır halka eziyettir.Bu kul hakkına girmektedir.Sakın, yok borçluyuz yok hizmet veremiyoruz aylıkları ödeyemiyoruz diye masal anlatmaya kalkmayın.35 Trilyon borçla Belediye devraldık dediniz.Belediye binasının içini milyarlar harcayarak döşettiniz.1 haftalık festival yaptınız 1 aylık ramazan gecesi eğlencesi yapıp milyarları saçtınız.Kıbrıs , Almanya ve Çanakkale gezileri çok mu önemliydi.Haftalık konuşmacılar çağırmak onların her türlü yiyecek ve konaklama masraflarını karşılamak üstüne de ücret vermek ne kadar gerekliydi.Sözde sportif faaliyetler için yapılan harcamalar ve bilmediğimiz birçok israflar,bunlar mı çok acildi?!..Lale Devrini mi yaşıyorsunuz da bizim haberimiz yok.Önce Belediyenin borçlarını ödeyin ve düze çıkarın.Sonra da düğünü bayramı Kızılcahamam halkıyla beraber yapın.Halkın üzerine fahiş zamlar yaparak bu harcamalar karşılanmaz arkadaş.Zaten şuan dahi geçinmekte zorlanan insanları çok daha zorluyorsunuz.Halk sizi hizmet vermeniz için seçti.Har vurup harman savurmanız ve kendisini ezmeniz için değil!..Çok değil 4 sene sonra görüşmek dileğiyle..

  • ahmet   28-04-2010 10:27

    Hiçbir yoruma bakamadım kusura kalmayın iki satır yazıp bırakmak istiyorum. demek istediğim KANARYA seven üç beş kişi bile bir DERNEK kurabilirken bu ülkede neden herkes birbirinden bekliyor bu işleri... Buda iki neden TÜKETİCİ HAKLARINA şikayettte bulunmuyorsunu...

  • vatandas   27-04-2010 19:39

    meraba burdan tum kızılcahamam da falıyet gosteren partı ılce baskanlarına seslenıyorum neden vatandasın haklarını sovunmuyorsunuz neyı beklıyorsunuz neden cekınıyorsunuz bunuda anlamak mumkun degıl .

  • indiregandi   26-04-2010 23:11

    sayın başkan lütfen zamı geri çek bu yokuşun inişi var saygılar

  • samet   26-04-2010 22:42

    kızılcahamam suan lale devrini yasıyo eldekı paralar her ay her hafta hatta nerdeyse hergun yapılan organızasyonlarla mevcut kasadakı paraları harcıyo..e sonuç itibarıyla esnafa bayrakta satılır jeotermale zamda yapılır....

  • sd   26-04-2010 20:31

    helal başkan dogru yoldasın şaşırtmadı beni yaptıgın zam çünkü bu memlekette başkan adaylarının başkan olduktan sonra yaptıgı ilk icraat mamalesef ama malesef zam oluyor o yüzden helal olsun dedim yanıltmadın bizi .şimdi agustos böcegi gibi yenildi içildi her zaman oldugu gibi fatura vatandaşa kesildi.ALKIŞLAR BAŞKAN

  • cennet koop sakini   25-04-2010 10:37

    kilevra 1,5 ton kömürle fabrikamı ısıtıyorsun diyorsun gelde sor cennette ouranlara ondan sonra yorum yap atmak kolay,sonra belediyenin avukatı değilim ben gerçekleri yansıtırım belediye ile hiç işimde olmaz öyle bedava 500-600 tl ısınmak ürkiyenin neresinde örnek göster

  • komşu komşu   24-04-2010 18:12

    helal sana başkan tebrik ederim..........hep böyle devam et.

  • vatandas   23-04-2010 22:45

    sayın editor lutfen taraf olmayın halkın sesıne kulak verın yapılmıs yorumlerı yayınlamıyorsunuz halk geregını yapar

  • Rıfkı   23-04-2010 03:08

    İlçemize bir bakayım dedim ne hale gelmiş.Biz rusyadan gelen doğalgaza aylık kış aylarında 200 tl 250 tl arası para ödüyoruz.Ayrıca doğalgazı ocakta ve sıcak suda kullanıyoruz.E memleketimizde yerin altından çıkan sular için de aynısını ödüyor ve üstelik de ayda 50TL tüp parası veriyor.Nerde kaldı jeotermal avantajı, kızılcahamamlı olmak.Ulan başka belediyeler aldıkları vergiler, ödeneklerle geçinirken bizimki jeotermel işletiyor, otel işletiyor, hamam işletiyor yine de en borçlu, olmadı bir de zam yapıyort Başkan 4 sene kaldı hatırlatırım.Dersen ki keseyi doldurur çekilirim merak etme hesap günü elbet gelir.

  • Vatandaş   22-04-2010 23:04

    Ne böyle bazı yorumculur Adam gibi yazmayıp.hala yanlışı yapıyor,Be adamlar şerbetcilik ,yalakalığe gerek yok Bu ZAM işi yanlış oldu,Fazla oldu,Yıllık Enflasyon Yüzde 9 yapılam ZAM kontur ulmudu Yüzde yüzkkırk,öbüründe yüzde elli yakın,Bu yunlış oldu iki kere iki dört ettiği kadar net bı yanlış oldu,kemküm etmeyin.Eski Başkanı bunu bir yapsaydı bakalım. Sen 7 gün nereye mal olduğu meçhul şutuvutlı Festival yap Lale Devri açıl,Bilmem şureya Köfte buraya Izgara Şuraya Gezi buraya Gezi abartılı Kaldırım Teşıhı anayola döşe fahiş Fiyata Bankadan Para al Faizle Müteaahhite öde, Adam al sayısı bilinmez ne olacak böyle böyle. Yüklen Vatandaşa Zamla Ha daha yapılan işlere Yaz Tahtaya al Haftaya ee sayılı günler biter

  • ceylan   22-04-2010 22:18

    4 senedir zam yoktu coşkun başkan geldi zaman yaptı diye ve oy verdim diye yazanlar sen geç otur o koltuga ondan sonra konus büyükşehirde otursan ne yapacaksın ki o zamanda melih adem hamza vb. onalara mı diyeceksin 4 sene cabuk gecer diye bırakın bu işleri de işinize gücünüze bakın

  • ayşe   22-04-2010 22:07

    odun kömür muhabbeti yapanlar dolar üzerinden abonman parası ödemişlermi euro üzerinden saat parası ödemişlermi 250 lilik saati 1000 tlye hiç almışlarmı asıl sizin gibi düşününlere yazıklar olsun bu millet kör sağar dilsiz değil herşeyin farkındayız oy verenler utansın ocağımıza incir ağcı dikildi DURMAK YOK ZAMA DEVAMMMMM

  • Allahın suyu   22-04-2010 13:39

    arkadaşlar jeotermallilerde kömürün tonu 1500 olur İnşallah mı desinler.nedir bu çekişme.maliyeti düşük olması gereken bir sıcak sudan bahsediyoruz.Allahın suyu pompa ve personel parası var.ama personel çoğalınca zam lazım geldi.

  • ANKARADAN   22-04-2010 12:34

    Daha öncede bir arakadaşımızın yazdığı gibi 2 ton kömür, ve odun ücreti zaten 1.000 tl yi buluyor ve kömürle ısınan insanlar sadece 1 odalarını ısıtıyorlar sizin evinizin her yeri ısınıyor. Ben ankarada oturuyorum. evim merkezi sistemle ısınıyor. ayda yakıt parası 155,00 tl 12 ay ödüyorum toplamda 1 yılda1860,00 tl ödüyorum. 1.000 tl on taksit daha ne istiyorsunuz allah aşkına. hemen zamdı seçimdi muhabbetine giriosunuz... başkandan hizmet bekliosunuz ama ....

  • Sular Diyarı dedik de N'OLDU   22-04-2010 00:01

    Sayın Başkan, Başkan dedik tamam,yapıyor dedik tamam,gezdiriyor dedik tamam,eeee bir yerde de dur demek lazım diye düşünüyorum...bunların hesabını milletten çıkarmaya hakkın yok..ne zammı ne karar aldığınızı siz biliyormusunuz ki yahu arkadaş sular diyarında yaşıyoruz ne zammından bahsediyorsunuz..jeotermale zam yapacağınıza hamamın fiyatını düşürün yaz geliyor turist gelecek diyosunuz böle yaparsanız bekleyin gelir!!!! az kaldı azzzz o koltuktan kimler inmedi ki siz inmeyeceksiniz!!!

  • yolcu   21-04-2010 23:28

    Ramazanda her akşam çaldık, güldük eğlendik, kimse parası nerden çıkacak demedi..bedava gezilere gittik geldik.Kimse bunların parasını kim verecek demedi.. Başkanımızın pek şık bir makam odası ve belediye binamız oldu kimse bunların parasını kim verecek demedi.. Daha biiir sürü şeyi yedik içtik eğlendik..Kimse nereye gidiyoruz hangi parayı harcıyoruz demedi.. Demeyin arkadaşlar şimdilik jeotermalle ısınanlar ödesin bakalım paraları, sonra sonrası mutlaka gelecek

  • vatandaş   21-04-2010 18:53

    benim yok senin neden var,ben ısınmıyorum sende ısınma gibi tartışmalar olmaya başladı.yani çocuk kafalı olmaya başladınız sayın kızılcahamamlılar ünlü bir türkücü der ki: urfa da oxford vardı da benmi okumadım yada ünlü bir siyasetçi istanbulda da su vardı da ben mi içtim gibi :):):):) allah bir nimet vermiş size onu da kurutup gideceksiniz bir arada yaşamayı bile beceremiyorsunuz. sayınnnnnnn dernek başkanı geçen kış çok ayaz da kalmış sanırım:):) bence o makamı hakkı olana bıraksın,kendi iyiliği için başkasının kötülüğünü isteyenden bi b........k olmaz. ha bi de sobalı evde oturan vatandaşlar her odaya soba kurardım sonra buraya gelip sanede 5000 tl veriyorum jeotermalli lerde o kadar verecek derdim

  • halil   21-04-2010 18:22

    sortinin yazdıkları sana cevap olarak yeter.

  • ali ün   21-04-2010 18:19

    cennet koop sakini sende şakşakcısın kardeşim. sen yanıyosan ben neden yanacam ortalığı bulandırmayın ortada anormal bi zam var jeotermale yapılan bu zamları kınıyoruz sen de kalmışsın şak şakcılık yapıyon terbiyesizlik açıkcası

  • bed.Eng.derneğinden.   21-04-2010 18:14

    Ekrem bey bu zam seni bayağı sarsmış belli oluyor eleştirinden,bizim beynimizde,başka yerimizde seninkinden iyi çalışıyor, işine bak,haddini bil.olmazmı.

  • kilevra   21-04-2010 17:54

    kardeşim 1,5 ton kömür le ne yapıyonuz siz yaww fabrika mı çalıştırıyosunuz yoksa hidroelektrik santralimi?? madem avukatlık yapacaksınız mantıklı olun öyle konuşun belediyedende danışmanlık ücreti talep edin çünkü belediyenizn zaten hukuk işleri ile alakalı müdür vekili olarak ayşe hanımı çalıştırıolar..

  • cennet koop sakini   21-04-2010 16:50

    Bizler yılda 1,5 ton kömür yakıyoruz birde odun parası toplam maliyet 1000 tl civarında sağdece bir odamız ısınıyor bazende ufo felan yakıyoruz yıllık 250-300 tl elektrik parası maliyeti biniyor bu evler 100 M2 sizler jeotermale 100 M2 eve 900-1000 Tl ödüyorsunuz kıyaslayın ondan sonra konuşun lütfen hayat pahalı ÇOK RAHATLIK ÇOK PARA GEREKTİRİ BEYLER!

  • akay51   21-04-2010 14:21

    o zman seçim zmanıydı aydın kardeş.şimdi geçim zamanı zamanı ödeme dengeleri işte böyle sağlanıyor.seçim zamanı gelince hepsi unutulur.gelir geçer birazda deler geçer ......coşkun kardaş sen bildiğin yoldan git.....

  • sorti   21-04-2010 11:22

    jeotermal kullanıcısı olarak bu açıklamayı yapma ihtiyacı hissettim. 2.000 TL abonelik alırsan 2.000TL bugünün parası ile motor teşkilatı kurdurur, ve binaya boruları döşetirsen 1.000 TL Bina içi kalorifer tesisatı döşetirsen, her ay yaklaşık motor devir saati için 25 tl elektirik., yıllık kalorifer tesisatı bakımları, motor dairesi bakımları, ve elektirik kesilince suyun kesilmesi, giderin kısılması sonucunda ısınamama gibi sorunlarda üst üste konursa el vicdan ya hu... kardeşim sobalı olanlar da bu kadar yatırım yaparsa,. döşetsinler bir katı yakıt kalorifer sistemi ondan sonra konuşsunlar. bu jeotermal abonelirine bu kadar binilmesi ayıp. tabiki insanlar eleştirecek. dokunulmazlıkmı var. şu an jeotermalde çalışıyor gözüküp belediye hizmetinde bulunan kaç kişi var onu merak ediyorum. şayet varsa unutmayın jeotermal abonelerinin maaşini ödediği personelin hizmetini sobalı daire sahipleride alıyor. ayrıca jeotermal yatırımlarının bir açılımına bakılsın. kimin parasıyla yapılmış bu yatırım. jeotermel aboneleri haksız yere birileri tarafından eleştiriliyor. el insaf.

  • vatandaş   21-04-2010 10:15

    ah adem bey ah duruslüğüne hayranım bir M.H.P. olarak

  • engelliler derneği   21-04-2010 08:50

    engelliler dderneği siyasete soyundu galiba

  • hakem heyeti   21-04-2010 08:48

    hakem heyetine dilekçe verenler olmuş bunu neden haber yapmadınız millet uyansın.

  • dost   20-04-2010 21:03

    coskun baskan ıcın Dost kazığı Kazık dediğin zaten dosttan yenir Düşmanın sana nasıl kazık atsın Gülde dalında güzeldir ama Eline almasan dikeni nasıl batsın Demek ki: kazık illa dosttan yenir Düşmanından gelene kazık denmez Yanına yaklaşamadığı içinde Düşmanından kolay kolay KAZIK YENMEZ Ama dostum dediğin her an yanındadir Attığı kazık onun içinde çok acıtır Ama sen sen ol atma kazık dostuna Düşmanı bir anda kazanırsın ama Dost bulmak için günlerce aramak gerek

  • apak   20-04-2010 17:42

    böyle bir zammı bugün yarın gelir diye bekliyorduk.sağolsunbaşkanımız gözümüzü yollarda koymadı.artık vatandaşın sesini duymak için bekleme sırası ona gelmiştir.gerçi onun 4 yılı var ve bu arada benim halkım yediği kazığı unutur .bir ihtimal daha var:başkan bi daha halkın karşısına çıkmaya ar eder.sizce hangisi?...bu arada iyi olmuş diye zil takıp oynayan kınasınıda hazır eden bedensel engelliler derneğinden yazan sayın arkadaşa :bu millet bugüne kadar sizin paranızla ısınmadı.sizin odun kömüre verdiğiniz para 2500 jeotermal abonesini ilgilendirmez.herkesin hesabı kendisinden sorulur.ayrıca fakir fıkaranın suçunu günahını da insanlara yüklemenize ne gerek var.bırakın da onları yetkililer düşünsün .jeotermal aboneleri değil.bu kadar çok iyi olmuş diye sevinebildiğinize göre başkan size bayaa bi koltuk çıkmış..?

  • i.e.   20-04-2010 17:41

    yorumlarda bed.engell. derneğinden yazan bir arkadaş, yapılan zamma çok sevinmiş iyi olmuş diye verip veriştirmiş.birde fakir fukara edebiyatı yapmış. arkadaş: sen jeotermal kullananları bir eli yağda bir eli balda kalbur üstü tabakadanmı sanırsın.yaklaşık 2500 abone içinde memur, asgari ücretli işci ,emekli yokmu sanırsın.sen bu aboneleri borçsuz dertsiz vede odun kömür kullananların hasmı mı sanırısn. kin kusuyorsun bellide kustuğun yere bir bak kardeşim.

  • vatandaş   20-04-2010 17:11

    seçimlerde içimizden biri olsun derdimizi anlasın diye konuşuldu ve seçildi türkiyenin en pahalı ısınması kızılcahamamda diyen sayın başkan biraz daha fazla pahalı yapıpta gines rekorlar kitabınamı girmeyi düşünüyor acaba anlamadık bu milletin ahı tutarsa vay haline tehdit degil kendinizde zamanında bu insanlar gibiydiniz içimizde bir hakltınız şimdi ne oldu lütfen duyarlı olun şikayetlere

  • ekrem   20-04-2010 16:34

    mübarek insan sende otur jeotermalli daireye olsun. edebiyat yapma.bu kadar insan bedava ısınmıyor. bu düşüncenden dolayı sen o dernek adına yazı yazma çünkü sen bedensel engelli değil ancak beyinsel engelli olabilirsin.

  • JEOTERMAL ZEDE   20-04-2010 15:35

    bu kadarda kazık olmaz ayup yaww dort tas dosedın onun parasınıda bızden cıkartacan helalolsun baskan durmakyok ZAMLARA devam.buarada banada soz verdıydın benı jeotermale aldıracaktın aldırmadın.alacagın olsun.

  • bed.Eng.derneğinden.   20-04-2010 15:25

    Yıllardır bedava ısındıkları yetmiyormu?bizler tonlarca kömür ve odun yakıyoruz, maliyetini bir hesap edin,iyi olmuş geç kalınan bir zam olmuş,fakir fıkaranın suçu günahı neydi,jeotermal kar edcek vede bu karla fakir fukaraya odun kömür alınıp verilecekmişti kuruluşunun amacı böyleymişti,ne zaman kar ettide garibana kömür ve odun alınıp verildiki,valla çok iyi olmuş bu zam haberine çok sevindik. bi rilerine dokunur amma dokunsun artık.herkese sağlıklı,engelsiz ve mutlu yarınlar.

  • AKIN KARATAŞ   20-04-2010 15:03

    SANKİ ÇOK ISINIYORMUS GIBI BIDE ZAMLIMI ODEYECEZ O ZAMMI YAPAN KURUL GELSINDE BI BAKSIN KISIN BUZDOLABI GIBI EV SAYIN OZEN SIT SAKINLERI BU IS BOYLE GIDERSE FUUL OIL E GECIS YAPALIM YOKSA CANIMIZ YANACAK

  • dingdong   20-04-2010 14:33

    unutmayın bu gün kötü görülenler, görenlere hayır olarak dönecektir. üzülmeyin, kızmayın, bağırmayın sonu hayr ile bitecek bir şer diye değerlendirin.

  • alli ün   20-04-2010 14:26

    ewt arkadaşlar bu da JEOKAZIK dır. bu olayda götürür sizi merak etmeyin..

  • ekrem   20-04-2010 14:16

    bu işlerin böyle olacağını bilipte oy vermeyenlerin vicdanı rahat. sadece biraz cepleri rahat olamayacak. diğer yanda hem vicdanı hem cebi rahat olmayanlar var. onlar düşünsün.

  • birisi   20-04-2010 13:28

    Jeotermalle ısınmanın bence kömüre göre azda olsa avantajı olmalı ortak kullanımlı yerlerde 2 ton kömürle ısınmaktalar oda en fazla 1.000 TL yi bulur. Eeeee nerde kaldı şimdi bunun avantajı birde ben özende oturuyorum Vallahi kışın o soğuklarda 15 dereceyi gördük yani ısınamadık kömürle ısınanlar ise bizden çok rahat ısınmaktalar..Ama inanıyorumki bu yapılanaları bizim millet çabuk sindirir unutur yani başkan işini bilir daha bence bunlar başlangıç başkanın cicim ayı bitti geçim ayında bize daha göstereceği çok şey olur diye düşünüyorum...Otopark parasıda diğeri...

  • Ali Osman   20-04-2010 12:41

    Sayın Başkan, %40 Zam nerde Görülmüstür. O kadar pesinizede kostuk o kadar Destekledik, Şu makama ii bi insan gelsin diye ama Güvendigimiz Daglara karlar yagmaya basladı... Umarımki bu kararınızdan Vaz gecersiniz... Gecmesseniz Vatandas ısınamaz ama Sizin suyunuz Isınacak gibi.... ( he şu yanlış anlaşılmasın Tehdit etmiyorum, Sadece bidahaki Dönemde oy kaybı yasayacagınızı anlatmak istiyorum) MAkamlar Baki Degildir...

  • hasan   20-04-2010 12:01

    halkı önce gezdir sonra canından bezdir bence kimsenin sızlanmaya hakkıyok bu yönetime destek verenlerin hepsi böyle olacagını tahmin ediyorlardı insanların geçmişine bakılarak gelecekte neler yapabilecegini kestirmek zor olmasa gerek insanın geninde vardır bazı şeyler bunları degiştirmek mümkün olmaya biliyor fakat destek veren halkımız şahsi menfaat uguruna kerhen destekliyor kendi menfaatini toplumun çıkarlarının önüne koyuyor sonuç ortada

  • coskunn   20-04-2010 10:13

    Bir yıl önce kızılcahamam pahalı ısınıyor diyen başkana bakın Bir yıl önce yerel yayında jeotermal pahalı, türkiyenin hiç bir yerinde bu kadar pahalı ısınma gideri yok diye seçim vaadleri atanlara bakar mısınız. Ödeyin şimdi 1200 ü de aklınız başınıza gelsin. Hatta 1500 yapılmalı diye düşünüyorum. Yazın gezdir kışın da dondur milleti. Asgari ücretli biri 1200 ısınmaya verirse bunun kirası elektriği suyu telefonu bakkalı, vs vs ne olacak

  • ali altı   20-04-2010 10:06

    bilbordlarda yazan yazıları hatırlayın işsiz kalmayacak, kızılcahamam pahalıya ısınıyor diyende kendisi idi e şimdi işsizliği engellemek için jakuzileri yaptı doldur boşalt ne olacak bu adamların maaşlarını nereden yada tesis denilen şeyin parası nereden çıkacak. ya durum ortada niyet belli herkes gün gelir herşeyin hesabını verir unutmamak gerekir...

  • ahmet   20-04-2010 09:57

    yapılan bu zam cok cok fazla kızılcahamamda ınsanların zaten cogunlugu emeklı ve asgarı ucretle gecınıen ınsanlar bu ısınma bedelını nasıl odeyecekler hıc dusunen yokmu aldıgı uckurus maasla nasıl gecınecekler esefle karsılıyorum sayın baskan yanlıs yaptınız lutfen geregını yapın

  • vay vay   20-04-2010 08:41

    açıklanabilecek bir zam değil derhal durdurulsun

  • Ankar_ALI   20-04-2010 08:41

    Ne oldu da sayın ÜNAL, bu kadar zam yapılması gereği duyuldu. Sayın ÜNAL'ı seçen seçmenler ayrıca bu sorum sizlere de. saygılar.

  • Adem BOZKURT   20-04-2010 08:18

    Sayın BAŞKANIMIZIN kızılcaham belediyesinin bütcesine göre harcama yapmadığını maalesef açık bir şekilde halk olarak görmekteyiz,yorumda bulunan bazı kardeşlerinde yazdığı gibi kısa bir süre sonra yıkılacağı söylenen pansiyon evleri, kıprısa belediye tarafından gönderilen izcilerin,almanyaya düzenlenen gezide folklor ekibi gibi bazı adlar altında büyük bir çoğunluğunun belediye tarafından karşılandığını,çanakkaleye 1500 kişinin ücretsiz götürüldüğünü,beş gün süren festivaller yapıldığını, hazine arazilerininde eritildiğini görmekteyiz,SAMİMANE BİR DUYGU içinde yazıyorumki çok üzülmekteyiz,bütün bunlara rağmen TÜRKİYENİN en borclu İLÇE belediyeleri arasında olması, Ancak bu doğal sıcak suyundan herhalde Kızılcahamam halkını faydalandırmama gayretine girmiş olmalıki bu kadar afaki bir zamla BAŞKAN israf ettiği HALKIN parasını,K.hamam halkına danışmadan harcadığı parayı, yine zoraki zamla, halka ödettirmeğe kararlı görünüyor tüyü bitmemiş çocuklarımızada bu gidişle borc emanet edeceğini tahmin etmekteyiz. Umarız’ki SAYIN BAŞKANIMIZ bu zamları halkın kaldırabileceği kadar yapar seçimden hemen sonra zaten halka yüklenmeğe başladığını su zammı ile hep birlikte gördük,yinede başkanımıza ALLAH yardımcısı olsun üstlenmiş olduğu, bu büyük emanette, Birde şunu belirtmek istiyorum,terminal yolu üzerinde eski ziya gönülcü benzinliği üzeri AKCAY mahallesinde bulunan yer abartmadan yazıyorum adeta büyük bir çöplük haline dönüşmüş,SAYIN BELEDİYE yetkililerinede buradan sesleniyorum makamlarından arada bir kalkıp cadde ve sokakları gezsinler

  • çıtak   19-04-2010 23:41

    okadar güzel hizmetlere bu zam sayılmaz halal başkanım soğuk sudan sonra jeotermal zamı cıktı durmak yok zama devam

  • Kiracı   19-04-2010 23:14

    MAşallah elinizden geleni ardınıza koymayın...............4 senenin çabuk geçeceginide unutmayın.

  • vatandaş ahmet   19-04-2010 23:10

    Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin Büyüklüğün biraz ağır da olsa hazmı yok zarar Gurur-ı ihtişamı var, sürur-ı intikaamı var Bu sofra iltifatınızdan işte ab ü tab umar Sizin bu baş, beyin, ciğer, bütün şu kanlı lokmalar... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı can-feza sizin Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin Verir zavallı memleket, verir ne varsa, malini Vücudunu, hayatını, ümidini, hayalini Bütün ferağ-ı halini, olanca şevk-i balini Hemen yutun düşünmeyin haramını, helalini... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin Bu harmanın gelir sonu, kapıştırın giderayak Yarın bakarsınız söner bugün çıtırdayan ocak Bugünkü mideler kavi, bugünkü çorbalar sıcak Atıştırın, tıkıştırın, kapış kapış, çanak çanak... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı pür-neva sizin Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin Tevfik Fikret

  • ugur   19-04-2010 22:38

    meraba dunyanın hıc bır yerınde %35-%150 zam yapılmaz .lutfen butun jeotermal abonelerı tukedıcı haklarında dava acmayı davet edıyorum.kızılcahama beledıyesı acıklarını abonelerden cıkartıyor buna tum kızılcahamam halkı dur demelı uyan kızılcahamam aya kalk ve haksızlıga durde.

  • Aydın   19-04-2010 22:12

    Bir yıl önce yerel yayında jeotermal pahalı, türkiyenin hiç bir yerinde bu kadar pahalı ısınma gideri yok diye seçim vaadleri atanlara bakar mısınız. Ödeyin şimdi 1200 ü de aklınız başınıza gelsin. Hatta 1500 yapılmalı diye düşünüyorum. Yazın gezdir kışın da dondur milleti. Asgari ücretli biri 1200 ısınmaya verirse bunun kirası elektriği suyu telefonu bakkalı, vs vs ne olacak.

  • gerekmez   19-04-2010 22:10

    valla bizim için sorun yok öderiz başımıza getirenler hüşünsün milletin ahını alacaklar allah hayırlısını versin

  • marazali   19-04-2010 20:46

    bu mıletteb dinetemedık adem baskan duraydı 5 sene daha 6,60 oderdık en fazala 7,00 olurdu ama ben jeotermal abonelerın ödemeyıp protesto etmelerını onerım

  • mehmet   19-04-2010 17:43

    bence bu zam çok haddinden fazla yapılmış durumda. kimse ödeme yapmasın jeotermale hatta bu zammı mahkemeye taşımamız lazım başkanımız bu krizde milleti düşünmesi gerekirken tam tersini yapıyor. ama seçimdede milletimizin buna karşılık vereceğini unutmaması gerekir. umarım başkan bu duruma bir el atar. vatandaşı gezmeye götürmekten başka işlerinde olduğunu artık görsün bence.

  • kilevra   19-04-2010 16:36