Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  İsmail Küçük Kızılcahamam'a veda etti
  • Facebook da Paylaş
İsmail Küçük Kızılcahamam'a veda etti
  • 31-07-2014
  • 11 yorum
  • 5622 okunma
Kıızlcahamam'da Onaltı yıldan buyana görev yapan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde Şube Müdürü olarak çalışan İsmail KÜÇÜK Kızılcahamam'a veda etti.

Kıızlcahamam'da Onaltı yıldan buyana görev yapan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde Şube Müdürü olarak çalışan İsmail KÜÇÜK Kızılcahamam'a veda etti.

Rotasyon dolayısı ile Keçiören İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne Şube Müdürü olarak 23.07.2014 tarihinde ataması yapılan İsmail KÜÇÜK 1998-2014 yılları arasında Kızılcahamam'da 16 yıl hizmet yaptı.

Kendisine yapmışolduğu görev dolayısı ile Kızılcahamamhaber olarak teşekkür ediyor yeni görevinde başarılar diliyoruz.

Etiketler : İsmail - Küçük - Kızılcahamam'a - veda - etti -
YORUMLAR
  • Ali   07-08-2014 14:31

    Sayın veli, ilçemizdeki okullarımızdan mezun olup il derecesi yapıp çok iyi yerlere yerleşenler olduğu gibi çok çok kötü sonuçlar alan öğrenciler de var. Bu öğrenciler aynı okullarda ve aynı sınıflarda eğitim görüyorlar. İkisine farklı eğitim verilmiyor.

  • B.Erdoğan   07-08-2014 00:11

    Sayın editör kardeş. Yorumun aslı belediyenin ağustos meclis toplantısı ile ilgili haber altında ama önemli oluğu için buradada yayınlarsanız teşekkür ederim. Semerözü mahallesi ilkokulu kültür merkezi yapılırken, Karacaören mahallesi ilkokulu yeni muhtarın yeğeni mafya tipi bir polis tarafından içerisindeki çobana ait ev eşyası dışarı atılarak gasp edildi. İş eski ME.Müdürü'ne şikayetedildi ama muhtar ile birlikte üstünü küllediler. okul binası yeni mahalle adını alan köylerimizin ortak kullanımında olamalıdır. Bu yazı Yeni ME.Müdürüne Yardımcılarına ve belediye başkanına vede kaymakama bir ihbardır.

  • ÖĞRETMEN   05-08-2014 10:08

    Seyyid Bey, maalesef atışlarınız çok desteksiz. Birinci derecede sorumlu amir olmamasına rağmen özellikle son yedi yılda ilçe milli eğitimdeki problemlerin asgari düzeye indirilmesinde, işleyişin normal seyri dışına çıkmamasında İsmail Bey’in fonksiyonunu biliyor değilsiniz. Biliyor olsaydınız asla böyle bir yorum yapmazdınız, yapamazdınız. Ayrıca; İlçemizdeki okul müdürlerinin çoğunun okullarının başarısı için olağan üstü bir gayretin içerisinde olduklarını görmüyorsanız, duymuyorsanız elbette bilemezsiniz. 2010’da rotasyonla görev yerleri değişen okul müdürlerinin son dört yılda okullarında yaptıklarına bir bakarsanız, ne kadar yanıldığınızı anlarsınız. Örnek mi istiyorsunuz, çok yakından tanıdığım, İsmail Bey’le ilgili yorumuna eleştiri yazdığınız Hüseyin Hoca’ya ve 2010’dan itibaren müdürlüğünü yaptığı P.Erdoğan Ortaokuluna bir bakarsanız onlarca başarı görürsünüz. İsterseniz çok önemli başarılarından birkaç tanesini sıralayalım; Taşımalı eğitim yapan bir okul olmasına rağmen; 1.Geçen yıl tarihinde ilk defa SBS başarısıyla ilçe birincisi oldu. 2.İki yıl üst üste “Bu benim eserim” adlı proje yarışmasında 76.000 ve 82.000 eser içerisinde Türkiye ikincisi oldu. 3.Bir Avrupa Birliği Projesi yürüttü. 4.KKTC’den bir okulla kardeş okul projesi yürüttü. 5.Bu yıl ilkbaharda okullar arası güreş müsabakalarında okul güreş takımı Türkiye ikincisi oldu. 6.Resim dalında bir yıl Türkiye üçüncülüğü ve bir yıl da mansiyon ödülü aldı. Binlerce okul içerisinde bir kasaba okulunun çeşitli alanlarda Türkiye derecesi yapması, uluslar arası projeler yürütmesi sizin ifadenizle “eski Türkiyelilik” ise, biz eski Türkiyeli olmaya razıyız. Var siz gidiniz, yeni Türkiyeli olunuz. Diğer okul müdürlerimiz ve okullarımızın çoğu da böyledir. Sınırlı imkanlarla ve olumsuz şartlarda okullarımız ve müdürlerimiz neler başarıyorlar, biliyor musunuz? Bu başarılarda müdürlerimizin tecrübeleri hiçe sayılabilir mi? Daha da vahim olan, bu başarıları “Eski Türkiyelilik” olarak nitelendirip, aşağılamaktır. Bu; ne bilimsel ve aklidir ve ne de ahlaki, insani ve vicdanidir. Lütfen araştırmadan, bilmeden ulu orta yorum yapmayınız. Bu bir insana yakışmaz. hele ki eğitimci iseniz hiç yakışmaz. Ayrıca saygı duyulması gereken bu insanları gerçekçi olmayan sübjektif ithamlarla aşağılamanın kul hakkı boyutu olduğunu da unutmayınız.

    0

    0

    • veli   05-08-2014 18:18

      Evet sınav sonuçları ortada.Çok çalışkanlar.Öğrenciler iyi yerlere yerleşti!!!

      0

      0

  • DURMUŞ KARATAŞ   04-08-2014 17:19

    Değerli meslektaşımıza yeni görevinde başarılar dilerim.

  • H.Gazi YILDIRIM   02-08-2014 10:28

    Tecrübesi, kurum hafızasına sahip oluşu ve sağlıklı muhakemesiyle ortaya koyduğu pratik çözümlerle ilçe milli eğitimdeki pek çok tıkanıklığın aşılmasında etkili olmuş birisi olmanın yanı sıra beyefendi kişiliğiyle de bu kubbede hoş bir sada bırakmıştır. Yeni görevinin hayırlı olmasını dilerim.

    0

    0

    • Seyyid   03-08-2014 11:58

      Tipik bir bürokrat.Zaten çoğu müdür de aynı.Maalesef Kızılcahamam'daki eski müdürlerin %99.9'u aynı.Etliye sütlüye karışmazlar.Kimseyle kötü olmayalım derler.Ellerini taşın altına koymazlar.Herkesin birbirine işi düşer, neme lazım derler. Sayın hocam bunlar eski Türkiye de kaldılar.Yeni Türkiye de bu tip müdürlere artık yer yok.Emeklisi gelen emekliye............

      0

      0

  • H.Gazi YILDIRIM   01-08-2014 11:03

    Kurum hafızasına sahip birikimiyle ve sağlıklı analizleriyle problemlerin giderilmesinde pratik çözümler üretme becerisi gösterebilmiş olmasının yanı sıra beyefendi kişiliğiyle bu kubbede hoş bir seda bıraktığını düşünüyorum. Yeni görevinin hayırlı olmasını diliyorum.

  • cıtak   01-08-2014 09:24

    arzu hanım gidenin arkasından iyi konuşmak lazım

    0

    0

    • Hoca   01-08-2014 21:37

      Gidenin ardından derken ölenin arkasından kötü konuşulmaz.Arzu hanım haklı.Bir eğitim çalışanı olarak ben şahsen İsmail hocanın ve eski müdür Ekrem hocanın eğitimdeki sorunlar yüzünden bir artılarını görmedim.İyi bir bürokrat diyebiliriz.İlçemizde bir yığın eğitim sorunu var.Okullar eski düzensiz ve yetersiz,idareciler koltuklarına yapışmış, eski model, eski kafa,Öğretmenlerin branş sayıları yetersiz, çoğu okulda öğretmen yok.Yani anlayacağınız sorun çok.Müdürler sağ olsun toplantılarda davetlerde yemeklerde boy gösteriyorlardı. Ama şimdi güzel şeylerin olacağından dolayı umudum var.Burhan beyin ve Veli beyin kararlı duruşlarıyla ilçemize yeni nefes, yeni vizyon ve yenilikler getireceğine inanıyorum.Gidenlere ve yeni gelenlere yeni görevlerinde başarılar diliyorum.

      0

      0

  • E.Öğretmen Arzu Şahin   31-07-2014 23:53

    çokkkkkk memnun oldum. Kızılcada kaldığı sürece bir hizmetini hatırlayan varsa hatırlatsın hemen özür dileyeceğim.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın