Ana Sayfa  /  Okullarımız  /  İmam Hatip Lisesinden büyük başarı
  • Facebook da Paylaş
İmam Hatip Lisesinden büyük başarı
  • 13-08-2009
  • 13 yorum
  • 5426 okunma
2008 – 2009 eğitim ve öğretim yılı sonunda 33 Öğrenci mezun veren Kızılcahamam İmam Hatip Lisesinden 10 öğrenci 4 yıllık örgün eğitim veren İlahiyat ve Eğitim Fakültelerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği bölümlerine yerleşti

2008 – 2009 eğitim ve öğretim yılı sonunda 33 Öğrenci mezun veren Kızılcahamam  İmam Hatip Lisesinden 10 öğrenci 4 yıllık örgün eğitim veren İlahiyat ve Eğitim Fakültelerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği bölümlerine yerleşti. Yüzde 28 lik bu başarı başta öğrenci ve veliler olmak üzere öğretmenleri ile ilçemiz eğitim çalışanlarını sevindirdi.

            Kızılcahamam’ın güzide okullarında bir tanesi olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Kızılcahamam İmam Hatip Lisesi Meslek liselerinin önündeki katsayı engelinin kalkmasıyla birlikte önümüzdeki yıllarda bu başarının daha fazla katlanacağı tahmin edilmektedir.

Kızılcahamamhaber olarak bu başarılarından dolayı öğrencilerimizi, onları yetiştiren öğretmen ve idarecilerini kutluyoruz.

SIRA NO

ADI SOYADI

YERLEŞTİĞİ YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMIN ADI

YERLEŞME PUANI

1

MERYEM COŞKUN

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

361.967 (EK PUANLI)

2

AİŞE NUR DEMİRCAN

       ANKARA ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

357.947 (EK PUANLI)

3

RUKKİYE YILMAZ

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

351.947 (EK PUANLI)

4

AYŞE ARSLAN

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

İLAHİYAT FAKÜLTESİ

İLAHİYAT

 

343.679 (EK PUANLI)

5

MUSTAFA BOLAT

MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ

DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

335.838 (EK PUANLI)

6

BEKİR KAYA

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ (ERZURUM)

İLAHİYAT FAKÜLTESİ

İLAHİYAT

331.557 (EK PUANLI)

7

ADEM KILIÇ

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ (KAYSERİ)

İLAHİYAT FAKÜLTESİ

İLAHİYAT (İÖ)

322.210 (EK PUANLI)

8

FURKAN ABDULGAFFAR AKYAZI

SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ (ISPARTA)

İLAHİYAT FAKÜLTESİ (İÖ)

321.368 (EK PUANLI)

9

ELİF ATALAY

HİTİT ÜNİVERSİTESİ (ÇORUM)

İLAHİYAT FAKÜLTESİ (İÖ)

320.089 (EK PUANLI)

10

NEDİM KAYA (2007-2008)

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

İLAHİYAT FAKÜLTESİ

İLAHİYAT

345.138 (EK PUANLI)

Etiketler : İmam - Hatip - Lisesinden - büyük - başarı -
YORUMLAR
  • affetmez   27-03-2010 17:19

    ben hayatımda bukadar güzelbir okul ortamı ne gördüm nesde duydum. Helede o arif hoca gibi bir adam hiç rastlamadım

  • mustafa bolat   22-12-2009 14:01

    üniversteyi kazanan arkadaşlarımı tebrik ederim.Hazırlananlarada başarılar dilerim.

  • Orhan Baba'ya   06-12-2009 22:25

    hocam bu okulda sizden iyi öğretmen yok.siz bu okulun babasısınızz.sizi gurur ve saygıyla selamlıyorum.sizin sayenizde sizin öğrettiklerinizle ankara üniversitesi ilahiyat fakültesini kazandım ve din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeni hayırlısıyla inşallah olacağım.saygılarımı sunarım.sayılar hocammmm:)

  • ayaz   25-10-2009 11:47

    bekir kaya adlı öğrenci erzurumu yazmakla süper yapmış erzurum güzel ve iyi yerdir tebrik eder dadaşlar diyarı erzuruma hoşgeldin der eğitim öğretim hayatında başarılar dilerim bana yazarsa email göndermesi yeterli [email protected]

  • muhammed karayağlı    14-08-2009 11:22

    ben hasanoğlan anadolu öğretmen lisesin deokuyorum . ama gönlüm imam hatiplilerle onların basarısının devamını diliyorum dualarımız sizinle ..aeo

  • nurevşan   13-08-2009 23:44

    bu kardeşlerimi kutluyorum bu başarıların devamını diliyorum hocaları idarecileri ve velileri candan kutluyorum seneye inş daha çok üniversiteli çıkar

  • enes   13-08-2009 23:37

    kzılcahamam lisesi ne yapmıs bilgisi olna varmi

  • 2009 imam hatip mezunu   13-08-2009 20:11

    bu arkadaşları candan kutluyorum bu büyük bir başarı hak eden kazanıyorkızılcahamam imam hatip lisesi öğretmenlerini ve idarecilerini yürekten tebrik ediyorum seneye başarıların devamını diliyorum allah yar ve yardımcınız olsun allah hepinizden razı olsun emekler boşa çıkmayacak inş

  • mehmet akay   13-08-2009 16:26

    Bu başarıları sağlayan zeki çalışkan öğrencilere ve başarılarına elbette büyük katkılar yapan okul idaresi ,öğreticilere teşekkürlerimizi sunarım.İmama hatip lisesinin başarılarının devamını dilerim.Allah yolumuzu açık eylesin.(Amin)

  • murat erbaş   13-08-2009 15:57

    kızılcahamam anadolu ve kızılcahamam lisesi öğrencilerinin burada niye yer almadığını çok merak ediyorum kızılcahamam sadece imam hatip lisesinden ibaret değil eğer bir haber yapılacaksa tüm öğrencilerimizi kucaklayacak türde bir haberlerin olması gerekir ki onlarıda onare edelim .kazanan bu öğrencilerimizi de yürekten kutluyorum

  • Duran Emmi   13-08-2009 11:11

    Bu başarının arkasındaki idareci ve öğretmenlerimizi kutlarım.Katsayı zülmüde kalktığına göre, inşalah imamhatip o eski günlerine geri döner.

  • Ayhan Özçelik   13-08-2009 09:25

    Öncelikle eski bir İmam -Hatipli Olarak Kardeşlerimizin Başarılarından Dolayı Çok Mutlu Olduğumu Belirtir , Emeği Geçen Öğretmenlerimizi ve Arkadaşlarımızı Canı Gönülden Kutluyorum.

  • mustafa işler   13-08-2009 08:34

    Üniversiteyi kazanan tüm öğrencilere başarılar diler Allah yolların açık etsin inşallah vatana birer hayırlı evlatlar olurlar

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA