Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Hastane İş Bankası ile yeni promosyon imzaladı.
  • Facebook da Paylaş
Hastane İş Bankası ile yeni promosyon imzaladı.
  • 24-02-2008
  • 14 yorum
  • 5667 okunma
Bankaların verdiği promosyon kamu personelini sevindirmeye devam ediyor. Son olarak devlet hastanesi de aldıkları promosyon la personelini sevindiren

Bankaların verdiği promosyon kamu personelini sevindirmeye devam ediyor. Son olarak devlet hastanesi de aldıkları promosyon la personelini sevindiren Türk Sağlık Sen Kızılcahamam Şubesi yaptığı yazılı açıklamada yapılan yeni protokole katkı veren kurumlara teşekkür etti.Sendikanın yaptığı açıklama şöyle.

Türk Sağlık Sen Kızılcahamam şubesi promosyon la ilgili girişimlerini başarı ile sonlandırmıştır. 01.04.2009 tarihinde sona erecek mevcut sözleşmede promosyon ödenmesi ile ilgili madde bulunmadığı halde; Kızılcahamam Devlet Hastanesi Başhekimi Op.Dr.S.Gökay TERZİOĞLU , sendika temsilcilerimiz Hüseyin IŞIK ve Ali YILMAZ’ın gayretleri sonucu mutlu sona ulaşılmıştır.  Bu konuda Kızılcahamam İş Bankası Şubesine katkılarından dolayı tüm sağlık personeli adına teşekkür ederiz. Kızılcahamam Devlet Hastanesi Personeli Hastane Yönetimiyle birlik ve beraberlik içinde olduklarını bir kez daha gösterdiler. Ayrıca Türk Sağlık Sen Ankara 1 Nolu Şube Başkanı Orhan Yılmaz ve yönetim kurulu Hastane Başhekimine çalışmalarından dolayı teşekkür plaketi vermiştir.

 

Etiketler : Hastane - İş - Bankası - ile - yeni - promosyon - imzaladı. -
YORUMLAR
  • can07   02-03-2008 01:34

    can 06 yazıların o kadar manasızki ne yazdığını bir okuda haline ağla nasıl esnafsın anlamadın hastaneden çalışan insanlar olmasa senin dükkanından kim ne alır

  • hasta   27-02-2008 23:57

    sayın başhekimiz ve emeği geçen herkese öncelikle teşekkür ederiz bu hastaneyi iyi veya kötü bu hale getirdiği için....hastanede iyi ve güzel olan şeyleri herkes görüyor bu nedenle ben aksaklıklardan bahsetmek ve bu aksaklılara hep beraber bir çözüm bulmayı öneriyorum. öncelikle hastaneye gelen vatandaşlarımızın şunu çok iyi bilmelerini isterim. Bu memlekette hasta hakları denen birşey var. haksızlığa uğradığınız konuları ilgili kurumlara şikayet etmekten korkmayın yada aman nasılsa bişey yapmazlar demeyin. Çünkü sistem değişti. hasta bakıcısının yaptığı hatadan dolayı görevinden alınan başhekim bile var. hastanemizde anlayamadığım bir sıkıntı var. ankarada ve ilçelerindeki hastaneler sabah 8 akşam beş çalışırken, bizim hastanemizde doktor bile saat 10 dan önce gelmiyor. saat öğleden sonra 3 dediğinde ise personelin üstündeki beyaz gömlekler yavaş yavaş çıkıyor. 3:30 damı ? kimseyi aramayın birtek acil servis çalışıyor. diğer bir konuda... takip ettiğim kadarıyla hastanemizde yapılabilecek cerrahi operasyonların ankaraya sevk edilmesi. hastanede kadın doğum uzmanı var ve bildiğim kadarı ile hastanede ayda yapılan doğum 5 i geçmez. neden doktorlarımızın çoğunluğu ankarada yaşıyor. gece bir doğum olduğunda, bu doğumu yapabilecek doğum uzm. yok. rontgen konusunu okudum bir arkadaş yarım saatte sonuç alıyorsunuz demiş alırlar tabii 10dan fazla rontgenci var hastanede. laboratuarda artık hiçbir teknisyenin mikroskopla tahlil yaptığını sanmıyorum her işin bir cihazı var. bu yazdığım yorumları lütfen yanlış anlamayın benim amacım sepetin içindeki çürük elmaları ilgilenenlere göstermek ve güzel olanlarının tadına hep beraber bakmak. herşey sağlık için ve K.hamam için saygılarımla...

  • fatih   26-02-2008 15:40

    bu haberle ilgili bazı yorumların kel alaka olduğu belli.banka ile hastane arasında yapılmış bir anlaşma haberin konusu.doktormuş varmış yokmuş işmi güçmüş ne alakası var.bazıları oturduğu yerden ahkam kesmeyi meslek edinmiş.hem konu hastane olunca eleştirmek hemde acımasızca eleştirmek kolay.bu ilçede hastaneden başka kurum yokmu.ellerimizi vijdanlarımıza yakın tutsak iyi olmazmı.imkanlar ölçüsünde hizmetini veren yüzlerce devlet hastanesinden biride ilçe hastanemiz.

  • genç esnaf   26-02-2008 11:50

    Arkadaşlar kendini bilmezin birine takılıp aldanmayın, bir toplumda mutlaka hoşnutsuz olanlar da olacak.. doğrusu bu .. hiç bir yerde kimsede yüzde yüzlük memnuniyet yakalamanız mümkün değil. Biz hastane dende personelindende memnunuz üzülmeyin siz hepinizide seviyoruz.. hoşçakalın Esnafım diye yazan arkadaşda ismini verip öyle yazsın hepimizi zan altında bırakmasın..

  • hastane personeli   26-02-2008 00:22

    kardeşim sen adını yaz delikanlı gibi öyle yorum yaz sen yaz ben de yazacam vallahada billahada azıcık delikanlı ol.

  • can06   25-02-2008 20:16

    ey dost arkadaşım biz uzaydan gelmedik neyin ne oldunu biliyoruz zaten benim iki akrabamda hastanede burda degil tabiki biri hemşire hemde gögüs hastalukları bölümünde bulaşıcı hastalıklar genelde onların bölümü muhakkak her işin kendine göre zorlukları ve tehlikeleri vardır bu kabul bende esnafım gecenin 10-11hatta 12 sine kadar dükkan çalıştırıyorum yaz kış kızılcahamamlıya hizmet etmek için baliciside var tinerciside sarhoşuda var deliside var yani heps var her yere gelebilirler bu budur her işin riski tehlikesi var artı para konusuna gelirsek siz aglıyorsunuzda hiç düşünmüyormusunuz kızılcahamamda kaç kişi asgari üçretle geçim yapmak zorunda onlar ne yapsın 3 kuruş maaşla siz agmayın onlar aglasın kızılcahamamın %50si belkide daha fazlası sizin maaşınızdan daha az alıyorhemde daha agır zor şarlarda ve işlerde çalıştıkları halde insaf lütfen biraz ankaradaki hastane personelleride aynı parayı alıyor en az 500.ytl sırf kira ödüyor kimisi 2 dolmuşla geliyor ordakilerde insan ya maşallah doktor gibi arabası olmayan personel yok artı günün her saatinde yeni mesai sattlerinde koç gibi işiniz olunca çıkıp hallediyorsunuz burda herkez bir birini idare ediyor bunu herkez biliyor aksini idda ediyorsunuz mesai satlerinde azmı doktor ardık yok yok nerde birde baksan özel muayenehanesinede ordan maaş kesin zaten sen özel muayene hanene bak gitsende gitmesende para geliyorgibi nese daha fazla kişiye dokundurmak istemiyorum lütfen yorumlarıma karşı yazı yazmayın konuşyukca batıyorsunuz. sevgiler saygılar can06

  • can06   25-02-2008 19:56

    merhabalar ltfen biraz saygıya davet ediyorum yaptıgım bir yoruma bu kadar ne den köpürdünüz degişik niklerle isimlerle hepsi hastaner personeli yada yakını bence neden bu kadar kocundunuz anlamadımki muhtemelen siz hastanede 1rinci derece yatak ve tedavi görenler akrabalar yada personelsiniz kızılcahamam hastanesinin ne oldugunu herkez biliyor görünen köy kılavuz istemez övmeyin bana kendini bilmezler diyen arkadaşlarda asıl kendileri kedini bilmiyorlarki böyle hakaretler ediyorlar dengesiz konuşuyorlar neyse onların seviyesine inmek bana yakışmaz bir arkadaşımızda hiçmi bu hastanede işiniz görülmedi demiş tabiki görüldü üşütmüştüm gittim aynı ne yazacaklarını biliorum ama dr imza ve kaşesi olmadan ilaçları alıp karneye geçmedi için ilaç yazdırmaya gittim yani bu tür basit hastalıklar da öz güvenleri var rontgen tahlil tabiki bir parça işe yaramıyor degiller kaşe basıyorlar ama ciddi hiç bir vaka yok tur el attıkları yallah ankaraya ne işim var burda uraşmaya risk almaya gönder ankaraya yetişirse yetişir yetişmesse babamın oglumu mezarlıklarda adam bekliyor dercesine ve ankaradaki hastaneler kadar hasta olsa burda 2 ayda alırsın rontgenini filmini ankarayla burdaki rontgen hızını kıyaslamayın hemde ankaradada 1 saati geçmez siz ankarada rontgen çektirmeyeli çok olmuş galiba yada saatinizde bir proplem var bu kadar yorumlara bozulmayın canım sıkılıyor valla bu kadar kocunmanıza kendimi tuz sizide yara gibi gördüm sizi sızlatacamı bilsem yazmazdım ama bu yorumlarım işe yarayacak galiba biraz daha dikkatli ve hastaları ilgisiz bırakmayacaksnız inşallah ben amacım ankaraya varamadan kazana kadar gidip daha fazla insan ölmesin istiyorum kendi namıma birşey istemiyorum insanlık ve kızılcahamam adına istiyorum teşekkürlerkimseyi kırdımsa özür dilerim saygılar can 06

  • canan   25-02-2008 13:07

    doğrusu bu yorumlara çok üzülüyorum, bu hastanede acaba hiç işiniz görülmedimi, hastayken sizle hiç mi ilgilenilmedi, tedavinizmi aksatıldı? Hayır hiç sanmıyorum, ayrıca tüm kamu personelleri devletin kendine verdiği maaş karşılığı çalışıyor, neden sağlık personelinin hak ederek aldığı para sizi bu kadar rahatsız ediyor? Özel hastane standartlarında hizmet veren hastanemiz ve personelimiz bu düşüncesizce yazılan yorumları hak etmiyorlar. Lütfen biraz düşünerek konuşalım. Ne diyelim Sağlık Olsun!

  • YaBaNcı   25-02-2008 10:45

    Bu sitelere yorum yazan arkadaşlar iyi bir televizyon seyircisi olacakki almışlar sazı ellerine vur babam vur oynat uğurcuğum dediği gibi tv. yorumcusunun Hastaneye geldikleri zaman bacak bacak üstüne atarlar işleri hallolur sağolsun arkadaşları işlerini doktorları kendileri görmeden hallediyorlar ondan sonrada doktor yoktur.tabi yok derler hastaneye gidince doktoru görmeden ilaçlarını yazıyorlar. öyle değilmi yorumcu arkadaşlar.çayınız için afiyet olsun dedinizmi hiç arkadaşlarınıza beyle arkadan konuşuyorsunuz arkadaşlarınıza yazık.

  • kızılcahamamlı   25-02-2008 10:37

    ey dost ayın 15 i gelsin diye bekleyen bu personellerin canıyla malıyla nasıl hizmet ettiğini biliyormusun yoksa azda olsa hatırlatma yapayımmı;ev de çoluğun çocuğun hasta bile olsa nöbete gelip çalışmak zorundasın evdekilerin canı çıksın sana göre ,bulaşıcı hastalarla birebir temas etmektesin bulaşsada san göre önemli değil , hırsızı arsızı katili sarhoşu gelse birebir ilgilenmek zorundasın hertürlü tehditi ölümü veya bıçaklanmayı göze almak zorundasın tabiki sana göre önemli değil,hasta için kar kış çamur demeden gece veya gündüz yola gidersin gittiğin yerde nelerle karşılaşacağını bilmeden veya gidip gelirken kaza yapacağını düşünmeden vb.........tabiki bunlar senin için önemli değil çünkü sen bir dost sun

  • cvp   25-02-2008 09:14

    Arkadaşlar tüm hastane ve kurumlarda bizim hastanemizde olan eksikliklere benzer sorunlar var.Sonuçta burası Türkiye. K.hamam da başka bir ülkenin ilçesi değil.. Ben geçenlerde ankara da muayene ve tahlil için saatlerce beklemek zorunda kaldım. İnsan hayatının teslim edildiği ellere yorum yaparken biraz daha hassas olalım lütfen.. Sonuçta bu sitede kendini bilmez birkaç yorum yüzünden çalışan hastaneyi de küstürmeyin.. gidin başka kurumlarla uğraşın..

  • gölge   25-02-2008 09:01

    Arkadaşlar 15 i harici günlerde sizmi çalışıyosunuz.. Buranın günlük hasta kapasitesi 450-500 günlük ortalama hasta yatışı 7, ameliyat ortalaması 2; hastanemizin kullandığı bilgiayar sistemine büyük doğum hastanesi daha geçen ay geçti ... Geri kalan 29 gün siz mi çalışıyosunuz.. Git bakalım numuneye ankara hastanesine kapıda ölsen bakan olmaz.. Filmini 30 dk. mesai saatleri dışında tahlilini 15 dk. alıyosun.. K.Hamamda başka kurum yokmu sadece hastaneye yazıyosunuz..adam gibi eleştiri yazın yazacaksanız!!

  • can06   24-02-2008 13:53

    BEN NE HASTANELER GÖRDÜM İÇİNDE DOKTOR PERSONEL YOK NE PERSONELLER GÖRDÜM HASTANESİ YOK TÜRKÇESİ :herşey güzel hastanemizde ama doktor personel yok hizmet yok ne doktorlar var personeller var hastane hastaneye benzemezken doktor var personel var görev hizmet var hizmeti insan yapar gerisi bahane bu hastane bina ve donanım olarak bize fazla personel ler yetersiz sayı olarak degil hizmet olarak bence doktorlar ve personeli dışardan yani yabancı ülkelerden getircen hizmeti ilgi alakayı görecen mesela gürcistan rusya gibi insana deger verirler en azından gece 10 11 de hastaneye gidince bu sate neden kaldınız demezler saygılar