Ana Sayfa  /  Nostalji Resimler  /  Hadi biraz eski zamana yolculuk edelim..
  • Facebook da Paylaş
Hadi biraz eski zamana yolculuk edelim..
  • 12-02-2009
  • 13 yorum
  • 26163 okunma
Biraz nostalji yapalı istedik eski Fotoğraflara bakarak 1958 li yıllara doğru yol alaıp o yılları anmaya ne dersiniz.Postacı celal amcamızın arşivine indik ve gençlik yılların da balcılar

Biraz nostalji yapalı istedik eski Fotoğraflara bakarak 1958 li yıllara doğru yol alaıp o yılları anmaya ne dersiniz.Postacı celal amcamızın arşivine indik ve gençlik yılların da balcılar köyünde öğretmenlik yaptığı dönemde öğrencileri ile çekildiği fotoğrafları yayınlıyoruz belki bu fotoğraflar içerisinde eski belediye Başkanlarımız dan Salih Öztürk’ te belki bu fotoğrafların içerisinde.

Daha öncede yaptığımız nostalji bölümüne bundan böylede devam edeceğiz sizleri eskilere götürüp o yılları birlikte fotoğraflar üzerinde görmeye devam etmek istiyoruz bize fotoğraf arşivini açan Postacı celal amcamıza teşekkür ediyoruz.

 1960 yılında ik kez açılan ilköğretim okulu ve erkek öğrencileri Balcılar (uzunöz) Köyü  

Sait Gündoğdu (hoca)                       Postacı Celal Gündoğdu

Celal Gündoğdu-Cemil Gündoğdu - İsmail Gündoğdu (şavrele)  Mehmet Gündoğdu

Soldan :Postacı Ali Rıza Yıldız - Hasan Çakır - Celal Gündoğdu Veyis Özkara Çekildiği yer : Soğuksu Milli Parktan gelirken

Potacı Veda Yemeği: Seldan Veyis Özkara,Sebahattin ,Ali Rıza yıldız,Necati (Şef) Uslucan,Posta Müdürü Muharrem Özalay,Postacı Mustafa, Celal Gündoğdu 

Kemalpaşa Mahallesi Muhtarı Hakkı Yalçın'ın Babası Gazi Yalçın

Aşağı Çanlı köyünden Durmuş Gülbahar

Soldan: Seyide Gündoğdu,kucağındaki Kızı Özlem Gündoğdu, Şerife Gündoğdu.Celal Gündoğdu, Oturanlar Soldan ,Mehmet Gündoğdu,Durali Gündoğdu,Ercan Gündoğdu

1960 Açılan ilköğretim okulunun kız öğrencileri  Balcılar (kösten uzunöz) Köyü Fotoğrafı Çeken :Bekir Adıbelli

Uzunöz köyü İhtiyar heyeti ve köyden vatandaşlar ile Pazar Başören köyü vekil öğretmeni Afat Akgül  Yıl 1960 Balcılar (uzunöz) köyü Fotoğrafı çeken CHP eski milletvekili olan ve Kızılcahamam'a ilk Fotoğraf dükkanını açan Bekir Adıbelli tarafından çekilmiştir

 

Etiketler : Hadi - biraz - eski - zamana - yolculuk - edelim.. -
YORUMLAR
  • sinan gündoğdu   15-09-2012 13:32

    nostaljı degil de ne faruk bey ??? en eskı resımlerı benım babam olur Duralı Gündoğdu babamın resmının burda oldugunu soledıler baktım cokta guzel bı nostaljı oldu tatlı bi anı senınde sülalenın resmı varsa koy beben beliğin amcan teyzen neyse baksınlar desinlerki vayy gidi zaman ...do you understant me ?? he bu arada sülalesi dolu torunu torbası cok da onlar yenı oldugu ıcın koymamıs nostaljı olsun ıstemıs dedemmm ..... kızılcahamam habere sonsuz tesekkurler ..

  • İ.DURSUN   22-07-2010 12:05

    Resimda ana yarası ŞerifTeyzemi gördüm.Çok duygulandım.Allah gani gani rahmet eylesin.Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler.

  • faruk   06-04-2010 00:31

    celal gündoğdunun başka sülalesi kalmasın ayıp olur. ne nostaljisi ya aile ajandası gibi.bumu nostalji anlayışınız. birde sueda kardeşime yanıt vermek istiyorum.evet bir önceki nostalji serisindeki kişiler okadar modern giysiler içerisindelerki o duyguyu aynen paylaşmıştım. okuduğumda ise mutlu oldum farkeden birilrininde olduğunu görünce.Sizdeki de göz elbette.ama yorumlayacak birikim eksik sanırım

  • volkan   15-03-2010 13:33

    çok güzel çıkmışsınız çook özendim.

  • ahmet yarış   15-02-2010 17:15

    balcılar köyünde yaşayan eski ve yeni ikametgah eden saygı değer kişilerin fotograflarının yayınlanmış olması çok güzel olmuştur.Daha nice yaşayan efsanelerinde bu intrnet ortamında olmasi bana ve benim gibi köyünü seven herkes için mutluluk verecektir.balılar köyü ile ilgili eski ve yeni resimlerin ve tabiat güzelliklerininde yayınlanmasi rica eder,hepinize saygı ve sevgiler sunarım.

  • tuna   22-01-2010 22:38

    siteyi ilk defa bu kadar dikkatli inceleme fırsatım oldu.trabzon da olmama rağmen memleketimi bu kadar yakından takip etme fırsatı verdiğiniz için ve ilçemiz adına büyük bir boşluğu layıkıyla doldurduğunuz için emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunuyorum.

  • yusuf karapınar   18-11-2009 09:56

    hep eski resimler beni etkilemiştir şuan mardin dar geçit te askerdeyim internet te fazla imkan bulamıyorum ama kızılcahamam mı çok özledim geliyim toprağı öpecem okadar özledim bu resimlerden derleyip bura atalım gelince

  • salih   18-08-2009 09:41

    çok iyi olmuş yapandan allah razı olsun eskileri yat ediyoruz

  • Arslan ACAR   14-02-2009 13:03

    Arkdaşlar Ben Haberle İlgili Olmayan Bişeyler Yazıcam İzninizle... Editör arkadaşım bu kenardaki reklamları hiç inceledinmi??? Yani Kızılcahamamın en büyük ihtiyacı internetten hatun tavlamak mı??? Bence bu reklamları tekrar bir gözden geçirin... Ne bu ya; Tövbe Tövbe sanki site haber sitesi değil de başka bi site... Biraz web muhabbetinden alyan biri olarak reklam aldığınız yerler konusunda biraz seçici olmanızı istiyorum... Bunlara bu kadar ihtiyacınız olmadığını düşünüyorum... Yakında bu denli arkadaş sitelerine Milliyetçi ve Turancı Türk gençleri tarafından saldırı düzenleneceğini de hatırlatarak bir an evvel sayfalarınızdan kaldırılmasını rica ediyorum... Kızılcahamam ' a hiç ama hiç yakışmıyor... ALLAH'a Emanet Olun... [email protected] www.arslanacar.com

  • Kızılcahamamlı   13-02-2009 20:01

    Herkezin elinde resim vardır herkez gönderirse işin içinden cıkılmaz herkez elindeki tarih tazan bizlere ışık tutan ibret alıcı resimleri göndersin . Onlara bakarak ibret alalım , Kendi benliğimizi kazanalım. Bu kızılcahamama taş üstüne taş koyanların elini ve merhmların mezarını öpelim.Böyle bir işe öncülük edenlere saygılar sunarım.

  • Ferit   13-02-2009 17:39

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • ocak   12-02-2009 13:56

    efendim resimler çok güzel bir anda maziziye götürüor insanı fakat bu balcılar köyü eski ismi kösten olan köymü haberdar erdeseniz sevinirim

  • yolcu   12-02-2009 08:39

    Herkesin elinde böyle resimler var..Ya resimlerdekiler..onlar ya var yada yok..Herkes belli bir tarihten önceki elindeki resimleri tarayıp sitede bir arşive gönderse..Ne dersiniz güzel olmaz mı?

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın