Ana Sayfa  /  Spor  /  Güreşte 5 madalya birden aldık
  • Facebook da Paylaş
Güreşte 5 madalya birden aldık
  • 19-04-2009
  • 10 yorum
  • 5376 okunma
Ankara’da yapılan büyükler serbest güreş şampiyonasına 8 sporcu ile katılan Kızılcahamam Belediyesi Serbest Güreş takımı 5 derece alarak ilçemizi sevindirdi

Ankara’da yapılan büyükler serbest güreş şampiyonasına 8 sporcu ile katılan Kızılcahamam Belediyesi Serbest Güreş takımı 5 derece alarak ilçemizi sevindirdi.

Geçtiğimiz gün Ankara Yaşar Doğu Spor salonunda düzenlenen ve iki gün devam eden müsabakalara 8 takım katılırken Kızılcahamam Belediye Güreş takımı 2. olarak büyük başarıya imza attı. İşte dereceye giren sporcularımız ve kiloları

 

60 kg   1. Osman Ok ( Altın Madalya )

60 kg   2. İsmail Gül ( Gümüş Madalya)

 

66 kg   2.Aziz Güler ( Gümüş Madalya)

 

96 kg   2. Hüseyin Koçak  ( Güöüş Madalya)

96 kg   3.Mehmet Özgün ( Bronz Madalya)  alarak ilçemize döndüler sporcularımıza başarılar diliyoruz.

 

 

 

 

 

 

Etiketler : Güreşte - 5 - madalya - birden - aldık -
YORUMLAR
  • Blerta   23-04-2009 17:34

    kardesim Aziz, basarilarinin devami diliyorum, hepinizi tebrik ediyoruz Arnavutluktan selamlar...

  • Rıfat ZENGİN   21-04-2009 02:42

    Halil YILMAZ ve ögrencilerine teşekkürler. Sizlerle gurur duyyoruz.

  • güreşsever   20-04-2009 18:28

    başkanımız sayın yusuf bayrakcı abimize teşekkür eder desteklerinin devamını dileriz

  • pol.ali   20-04-2009 14:51

    bütün güreşçi genç arkadaşlara canı gönülden kutlar başarılarının devamını dilerim...

  • kürşat   20-04-2009 12:15

    arkadaşlar hepinizi tebrik edrim başarılarınızın devamını dilerim.........

  • Bedensel Engelliler Derneğinden   20-04-2009 08:03

    İşte Kızılcahamalı gençlerimizede bu yakışır,Allah onlara güç kuvvet versin,yollarını açık etsin ve daha nice başarılara imza atıp,madalyalara koşsunlar,kendilerini kutluyor sağlıklı,engelsiz ve mutlu yarınlar temenni ediyoruz.

  • 120 kg pehlivan   19-04-2009 21:13

    Peygamber sporunda bize yakışanı yaptık... Ben K.hamam Pehlivanı olarak daha yeni başladık demiştik evt başladık bizi takip edin... Hocam Halil YILMAZ eşliginde bizler yılmıyoruz... Takım arkadaşlarımı tek tek kucaklıyorum... Burak GÜNTAY .K.HAMAM PEHLİVANI..

  • Şerif SAKA   19-04-2009 20:43

    kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. Özelliklede Aziz GÜLER e başarılarının devam etmesini temenni ediyorum..

  • kızılcahamamlı   19-04-2009 19:38

    tebrikler gençler Allah yolunuzu acık etsin.

  • ali tekin   19-04-2009 18:30

    bütün arkadaşları canı gönülden kutlar başarılarının devamını dilerim...

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA