Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Eski Belediye Başkanı Coşkun Ünal Cevap Verdi
  • Facebook da Paylaş
Eski Belediye Başkanı Coşkun Ünal Cevap Verdi
  • 13-12-2014
  • 63 yorum
  • 11439 okunma
Etiketler : Eski - Belediye - Başkanı - Coşkun - Ünal - Cevap - Verdi -
YORUMLAR
  • hüsnü kuruntu   21-01-2015 12:17

    Çıldıracak bir şey yok . Metin bey Tesisi kapat gitsin. Sitrest yapmayın o'kadar...

  • Ahmet ARSLAN   20-12-2014 07:44

    Kılevra rumuzlu arkadaş herşeyi açıkca yorumlamış, M.GÜNEY sen de her seçilen gibi Recep Tayyip ERDOĞAN ın ismi ile seçim kazandın, yani PARTİ ismi ile ,ama karşınız daki şahıs Coşkun ÜNAL ,ise kendi şahsi karizması ile yani MHP den daha fazla bir oyu var, yani lütfen , keramet kendiniz imiş gibi R.T ERDOĞAN ın oylarını hiç kimse hovardaca harcamasın, bakın geçmiş de Rahmetli Adem ÖZBEKLER , hem şahsı, hemde SP nin oyları birleştiğinde çok az bir oy aldı, o yüzden bu hataya düşmeyin, size destek verenleri uzaklaştırıp, partimize ve sizlere hakarette bulunan insanları makamlarla onurlandırırsanın, sonunda aşağıdaki söz sizin sonunuz olur, ALLAH a emanet olun. ((((((( Onlar, zarar vermeyeceklerinden emin oldukları için dostlarını kendilerinden uzak tuttular. Kendilerine bağlamak ve kazanmak içinde düşmanlarını yakınlaştırdılar. Yakınlaştırılan düşman dost olmadı. Ama uzaklaştırılan dost düşman oldu. Herkes düşman safında birleşince yıkılmaları mukadder oldu.))))) Ebu Müslim HORASANİ

    0

    0

    • kızılcahamamlı   27-12-2014 23:58

      akp den değilde başka bir partiden aday olsa 100 oyu geçemez hani bunların 3 lü olup güçlülüğü ben birşey göremiyorum bu fırsatı değerlendirsinler kızılcahamam bunun faydasını görmeli bir daha böyle fırsat yakalayamazlar

      0

      0

  • Kılevra   19-12-2014 21:32

    Bu çocuk oyununa yorum yapmayım dedim ama baktım millet şevke gelmiş bir tanede ben patlatayım dedim. Kambersiz düğün olmaz. Öncelikle Coşkun Başkan konuşurken arkadan küfür eden dış ses kim? E.G. mı? K.U.B. mı? Başkanın konuşurken yorum yapmaya gerek var mı? sevgili arkadaşım. Neden çirkinleşiyorsunuz. Sayın başkanınız gayet gözel gonuşuyo. Kimnen neynen naaptını asıl kişiliğini ortaya koyarak anlatıyo. Size laf düşer mi? Bence insanlar sizin bu hareketlerinizden dolayı sizi istemiyor, bana da sevilmiyorsunuz gibi geliyor, tabi fanatikler hariç. Neyse asıl konuya gelelim. Bir Ak Parti militanı olarak Sayın Muhitttin Güneyin açıklamalarını siyaseten doğru bulmuyorum. Neden mi çünkü sen makamdasın senin ağzın değil icraatların konuşmalı senin yaptığın bu eleştiriler iş bilmeyen ona buna çamur atan insan psikolojisi görüntüsü veriyor. Hoş değil. Bu da siyaseti bilmediğini gösteriyor. Hâlbuki işine gücüne baksan icraatını konuştursan sana kimse bir şey diyemez. Mircea lucescu'nun bir sözü vardır köpekler istedi diye atlar ölmez. Sen icraat yerine laf ebeliğine soyunursan,( ki bu tamda Coşkun başkanın aradığı ortam hem gündemden düşmüyor hem de boş işlerle seni oyalayarak hataya sevk ediyor)işine gücüne bakamazsın. Zaten ekibin zayıf sende oyalanır durursan sana güvenen herkesi pişman edersin , Coşkun başkanın tek söylediği 8 aydır ne yaptın? Adam başka bir şey söylemiyor, söyleyemiyor çünkü daha yolun başındasın ama böyle devam edersen çok söyleyecek söz bulur. Coşkun Başkanın da elini öpmek isterim o kadar laf içinde çok doğru bir tespiti mevcut 5 başkan eş başkan bu konuda çok haklı bu eleştiriyi yapıcı olarak alman lazım. Son olarak Coşkun başkana bir eleştirim var. Siyaset gelip geçicidir. Siyaset siyaset gibi yapılmalıdır. Hedef göstererek, insanları kışkırarak bu işler olmaz. Ne olursa olsun Muhittin güney K.hamam belediyesinin başkanıdır. Konuşmalarında yok şu rencide oldu yok bu böyle oldu diyerek hedef gösteremezsin. Yaptığın açıklamalara dikkat et coşkun başkan sıkıntılı işler doğurabilir. Kalın sağlıcakla..

  • Sayın Muhittin Güney ve Coşkun Ünal'ın Dikkatine.    16-12-2014 22:23

    İlgilenmediğim Halde, Sizin Nereye Ne Adım Attığınızı, Hergün Nereye Gittiğinizi, Kimnen Neynen Ne Konuştuğunuzu Biliyorum. Sayın Coşkun Ünal Bu açıklama açıkça bir mafya babası açıklaması. Sayın Muhitin Güney bu takip Suçduyurusu ve koruma isteği gerektirir. Dostca, ülkücü paralel dostluklarını da dikkate alarak özel yaşamına dikkat et.

  • Coşkun Başkanım   15-12-2014 10:53

    adliye vakfına verilen arsa ile ilgili olarak; tahsis diyorsun, satış diyorsun, metresini 1 liradan sattım diyorsun,kamu yararı diyorsun, etrafı çevrili diyorsun, savcı diyorsun, müdür diyorsun, müsteşar diyorsun, bakanlık sizin geri alın diyorsun da. bu satışı hangi yasaya göre yaptın onu söylemiyorsun. bu satış nasıl yapılır onu söylemiyorsun. yaptığın iş uygun oldu mu onu söylemiyorsun. bu satıştan sevdalısı olduğun ilçenin belediyesi, halkı ne kadar maddi zarar etti onu söylemiyorsun. bunu da bir Allah'ın kulu yetkili sormuyor. sende meydan boş atıyorsun.

  • sayın sefa yıldırım   15-12-2014 10:28

    inanıyorum ki sayın coşkun Ünal'ın açıklamalarını izlememişsindir. zaman bulupta bi zahmet izlesende cevap versen. iddialar doğru ise gereğini yapsan mümkün müdür? acaba. ilçe başkanımız olarak bekliyoruz.

  • Veysel BAYRAM   15-12-2014 01:09

    Açıklamalar içerisinde bana en ilginç geleni Son videonun son açılamasında bahsi geçen ve sayın Coşkun Başkanın ifadesi ile (“AĞA BABALARIN”)’na AK PARTİ döneminde yapılan TERMAL SU TAHSİSLERİ ifadeleri. *** YILLARDIR BU AĞA BABALAR İLE MHP’li Belediye siyasi yönetimlerinin ilgisine sevgisine muhabbetine sevdasına dikkat çektim. Bu sevdaya esas sevdalarını SOMUT örnekler verdim. Şimdide ağababaların belediyeden çok arsalarına her birisi matbu sayılabilecek kadar bir birine yakın 8 örnek sözleşme ile yapılan TERMAL SU TAHSİSLERİNİ paylaşmanın tam zamanı.*** Mealen ve özet ile. (örnek sözleşmelerin tamamı 05.02.2004 tarihi ve öncesine aittir) Sözleşme (1) Madde 1- AN-TAŞ - ve SEFA’ –ve FERAH Turizm vb A.Ş.’lere (Muhtemelen değil kesinlikle üç firma Coşkun Başkanın ifadesi ile ağa babalara ait ve bunlar sadece üçü) 04.02.1999 tarih ve 7 sayılı Belediye meclis kararaı ile her bir firmaya 20 Lt/saniye yani 60 Lt/Sn termal su tahsisi.*** Sözleşme (2) Madde 1- SEFA Turizm AŞ’nin Madde 2- 373 ada 1 – 15 -16 -17 parseller 15 Lt/Sn ve 117 ada 5 parsele 15 Lt/Sn 45 derece termal su tahsisi. (“Kalan termal su 30 Lt/Sn”) Madde 6- Cezai müeyyideler (a) Belediye taahhüdünü yerine getiremez ise günlük (altını çizerek günlük) 10.000 ABD doları öder (rakam yanlış değil onbin ABD Doları) (b) Firma günlük yasal faiz oranı öder. Madde 7. Firma tahsisli termal suyun istediği kadarını sözleşmeye esas arslarında kullana bileceği gibi. İstediği kadarını diğer arsalarında da kullanabilir ve ve ve istediği miktarda termal suyu istediği fiyattan istediği üçüncü şahıslara satar ve ve ve firmalar sadece belediyeye bilgi verir (!) Ve ve ve 05.02 2004 tarih ve 4 sayılı meclis kararı ile ve yürürlük tarihi (seçimden 3 gün önce olan) 26.03.2004 olan 6 ayrı sözleşme ile ve sadece belediyenin günlük cezasını 500 ABD dolarına düşüren farklılık ile Termal su tahsisleri yapılmıştır ve bu suların yarısı hala ağababaların kontrolündedir diye düşünüyorum(!) . Şimdi birileri bu dönem AK PARTİ dönemi diyorlar/diyeceklerdir de ama diyenlere selam olsun(!) Kim kimin ağa babası olduğuna Kızılcahamamlı zaten kararını verdi ama şimdiden sonra inşallah daha emin olarak karar vererek Kızılcahamam’ımıza bir daha 2009 yol kazası yaşatılmaması dilek ve temennisi ile

    0

    0

    • hakki   17-12-2014 17:40

      sayın veysel bayrama ithafen... ölen insana bile iftira atmaktan çekinmiyorsun. umumi bir yazışma alanında kimseye saygı duymadan alabildiğine babanın sayfası gibi desteksiz yazıyorsun, üç günlük encümenliğin var siyaset duayeni kesildin başımıza alabildiğine sallıyorsun, senin yazdığın hiç bir yorum beni ilgilendirmiyor ama okumuyorum bile. çünkü asıl olan az sözle çok şey ifade edebilmektir...

      0

      0

    • Veysel BAYRAM   16-12-2014 22:07

      Bir aşağıdaki arkadaşlar yaradan falan bahsetmiş ama ben sadece diyorum ki 1-yazı uzun ise okumak mecburiyetin yok. 2- seni asıl rahatsız eden konu ne?

      0

      0

    • hakki   15-12-2014 14:23

      sayın editör kelime sınırlaması getirmekten korkuyormusun ya yorumlara... bu veysel bayram sıktı artık... mecburbusun bunları yayınlamaya...

      0

      0

  • vatandaş   14-12-2014 21:31

    coşkun başkan haklı siz seçimden önce size söven MHP lileri şimdi yakınınıza sokarsanz coşkun başkan attığınız her adımdan haberi olur

    0

    0

    • Ali İhsan KAYABAŞIOĞLU   16-12-2014 08:23

      SN Kızılcahamamlı benim yaram yokki gocunuyum artı benım cevabım bu yoruma değil bu yoruma cevap yazarak ısmımı telefuz eden hasan kod adlı şahısa

      0

      0

    • kızılcahamamlı   15-12-2014 22:15

      yarası olan gocunurrr:) halbuki yorumda isim felan geçmiyorrr:)

      0

      0

    • hakki   15-12-2014 14:24

      millet burda duello için randevulaşıyor... cep tellerini veriyor... sende bunu yayınlıyorsun... suç işliyorsun suççç.... editörrrrrrrrrrrrr dikkat et.... EDİTÖR: Randevüleşenler çocukmu aklı başında insanlar, her yoruma telefonunu yazıyorsa vardır bir bildiği, dostlukları artsın

      0

      0

    • Ali İhsan KAYABAŞIOĞLU   15-12-2014 11:43

      Sayın vatandaş öncelikle açıklayım ki ben Kızılcahamam'lıyım Yunanistandan gelmedim ben kimseye küfür etmedim edecek kadar şerefsiz değilim biz ekmeğimizin emekçisiyiz bir insan hakkında konuşurken belgeli ve seviyeli olun bunu yazan kimse gelsin yada arasın bizzat görüşelim bizzat benim geldiğim yer gideceğim yer belli böyle boş laflar konuşmak sanalda basıttır hodri meydan yüreğin varsa karsıma çıkar öğrenmek istediğin ne varsa öğrenirsin numaram 0 543 690 57 89

      0

      0

    • hasan   14-12-2014 23:04

      bu kasdettiğin kişi a. kayabaşıoğlu heralde

      0

      0

  • çıtak   14-12-2014 21:30

    o ne demek kardeşim kamera mı yerleştirdin her yere ne biliyosun adamların ne yaptığını paralelle bağlantınmı var açıkla ya da sana sorduğu şu sorulara mantıklı bi cevabın varmı onu söyle bu kadar yer neden peşkeş çekildi

  • a.er   14-12-2014 18:12

    Coşkun Başkanın korkacak birşeyi yok konuşuyor. 5 yıl sonra ne yapacağınızı siz düşünün.

    0

    0

    • kızılcahamamlı   28-12-2014 00:03

      aynen zamanı gelecek

      0

      0

  • A.ER   14-12-2014 18:07

    Hazmedemediğiniz Coşkun Başkanın yaptıkları,vizyonu.Beş yılı dedikodu ve karalamayla geçiremezsiniz.Çalışmalarınızı bekliyoruz

  • A.ER   14-12-2014 18:04

    Çalışmayan başkanınıza bahane uydurmayı bırakın.Coşkun Başkana saldırmayı da.Borçsuz mal sahibi olan var mı içimizde.Kaç kişi peşin araba ev alıyo.

  • A.ER   14-12-2014 17:59

    Muhittin b. seçildiğinden beri yandaşlarının tek söylediği arsa sattı,borç.Yaptıklarına kötü diyemiyolar,çalışmadı diyolar.Coşkun Başkan borçsuz belediye mi devraldı.Çalışmamanıza bahane uydurmayın.

  • yağmur damlası   14-12-2014 16:21

    Şöyle bir bakıyorumda ben kimlere zülüyorum biliyormusunuz,başkan süresi bitince ceketini alır gider amma burada çok değerli insanlar var meclis üyeleri arasında onlara yazık olur,bir çoğu kariyer sahibi,halk tarafından sempati duyulan insanlar fakat başkanın sayesinde onlarda değerlerini kaybedecekler diye üzülüyorum.inşallah öyle olmaz.

  • Kızılcahamamlılar Dikat Dikkat s5   14-12-2014 15:54

    Coşkun Ünal Kızılcahamam benim sevdam Diyor! O zaman Kızılcahamamlılara bir soru; MHP'lilerin Türkiye ve Kızılcahamam sevdası nereden gelir? Siz yine cevaplarınızı yorum altına yazın ama önce ben sordum ben bildiğim kadarını cevaplayayım. Cevap, seçimden önce Allah cc sevgisi korkusu gölgesinde vatana millete memlekete hemşerine dünya Müslümanlarına ve Türklerine hizmet amaçlı yetki isterler. Yetkiyi alınca da her türlü sevgiyi korkuyu bir kenara bırakarak Kur'an yasalara uymak yerine resmi hilelerini kitabına uydurarak bir dönemde sadece kendileri değil ekip halinde Holding sahibi olurlar. İşler kitaba değilde kitabına uydurulduğu içinde kimse hesap soramaz. İşte bunların Türkiye Kızılcahamam sevdası

  • mustafali   14-12-2014 14:35

    muhittin başkan sen meclis üyelerine iyi sahip çık,yoksa işin zor,adamlarına sıkı sıkı sarıl yoksa oturduğun koltuk tehlikede,seni bir gün alaşağı edecekler haberin olsun.benden söylemesi.

    0

    0

    • Aliiiiiii ww   14-12-2014 16:07

      Mustafaliiiii Meclis üyeleri içerisinde Veysel dayı yok demek ki korkacak bir durumda yok.

      0

      0

  • mevlut genc   14-12-2014 13:56

    Baskanım filizlerde bufe işletıyordunuz bir zamanlar sımdi kızılcahamam,mın en zengin insanlarından biri oldunuz BLD Baskanlık sayesinde yani cookk durustsunuz kızılcahamam 50 yıl geriye goturdunuz kaynaklarını heba ederek...

    0

    0

    • TARIK GEZER   15-12-2014 14:17

      Aalttın bey mevlut genc bey dogruları yazmıs evet 4 tane meclıs uyesı vardı.tehdit ve baskı ıle beledıye kaynakları heba edıl ve harvurup harman savruldu ıhaleler verılırken 2 ise 5 verılıp çoskun baskan ıyı bılır..bu işleri.

      0

      0

    • alattin   14-12-2014 15:15

      iyisin hoşsunda kardeşim o dönem belediye meclisinde 4 tane ak partili meclis üyesi var ve bu kararlar alınırken çoğunda oy birliği var onu ne yapacağız yolsuzluk varsa akpartide buna ortak demek çıkaydılar hepsi ret vereydi muhalefet şerhi koyalardı haklısınız derdim ama ortada birşey varsa akpartide ortak o zaman ve şimdi çıkıp muhittin başkanın cevap değil hizmetle cevap vermesi lazım çok saçma yoksa bu kör dövüşü.

      0

      0

  • Madur   14-12-2014 13:19

    Coşkun bey, ağırlıklı bir kemik kadronuz olduğundan bu kadar bilgiyi toplayıp, halka arz etmeniz hiçte yabana atılır bir durum değil; takdir ediliyor, saygılarımı sunuyorum. Nasıl olsa biz alıştık gelen ekibin eski ekibi kucaklayıp , öz evlat gibi bağrına basmaya... Biz üvey olalım sen yine kazan inşallah.

  • vatandaş   14-12-2014 12:16

    ifitralara en güzel cevap..NİSA suresi.Kim bir hata veya bir günah işler de sonra onu bir suçsuzun üzerine atarsa, muhakkak iftira etmiş ve apaçık bir günah yüklenmiş olur.

  • DİKKAT !!   14-12-2014 11:36

    Coskun bey Kızılcahamam Sevdalısı Oldugunuzu Söylüyorsunuz Ama Kızılcahamam beledıyesının sizin dönemınızde herbitarafı icralarla , hacizlerle doldu taştı .Bumu sizin sevdanız ? Muhıttin beyde Sizin bıraktıgınız enkazı temizlemeye calısıyor ne yapsın. Vatandaşlarda bütün herseyın bilincinde siz rahat olun. Muhittin Güney beye Allah kolaylık versın işi cok zor ..

  • Dün biliniyordu bugün gerçek oldu.   14-12-2014 07:22

    Coşkun ünal belediye içinde adamları var bu, bu durumdan belli oluyor.Birisi o benim yiğenim mhp li ama kalsın isten çıkarılmasın derse,,Diğeri o adam benim muhtarının oğlu kalsın müdürlük yapsın derse,,,Diğer bir tanesi için biz radyoyu yönetiyoruz bu adam benim adsmim kalsin derseniz..Diğerleri içinde bu adamların yeri dolmaz derseniz.Durum bu olur.

  • Ak Gençlik   14-12-2014 02:15

    Coşkun ünal kendini bi nimetten sayması koymu buda beni deli ediyor yedi tabi bırakamıyor ben şu ana kadar coşkun ünalın belediye başkanlıgı sürecince 1 tane ak partili yöneticinin özellikle rahmetli belediye başkanımız adem özbekler beyin ilçemizi kızılcahamamızı bu karalamaları yapmadı ama coskun ünal hala kabullenemiyor yenilgiye sen burda sadece boş boş konusursun sadece kendini küçük düşürüyorsun başka bişey değil HALK Gerek Cevabı verdi zaten sana...

    0

    0

    • Kamil Soykan/Isparta   14-12-2014 15:57

      Halk cevabı verdide siz gereken cevabı veremezseniz adam yine belediye başkanı.

      0

      0

  • kerim   14-12-2014 01:20

    Çok cahilce buluyorum bu polemiği.Muhittin beyin belgeleri konuşturması lazım.Böyle laf kalabalığı çoşkun beye prim yaptırır.i İşlemleri yapan müdürler vb. belediye personeli yerinde oturduğu sürece muhittin bey belge ortaya koyamaz.Muhittin bey adem özbeklerin düştüğü hataya düşüyor. Belediye klasik kamu kurumu gibi yönetilmez.

    0

    0

    • Nuray Alımlı   14-12-2014 16:05

      Evet ama yetmez, Muhittin Bey istişare et istişarenin manevi ve maddi getirisini sen benden iyi bilirsin büyükşehir hukuk müşavirlerinden, imar işlerinden, fen işlerinden hesap işlerinden bir komisyona incelet istişare et eşin avukat istişare et. Her müdürlüğe Büyük Şehirden kalifiye bir görevli oturt önce onlara incelet. Bunlar ayıp değil sünnet ve hizmet. Yoksa siz borcu öder yine MHP adayına belki bu defada CHP adayına devredersiniz

      0

      0

  • Emre Çolak   13-12-2014 23:13

    Madem bu kadar dürüst adamsın herşeyin doğru, sevdalısın da seçimi neden kaybettin bununda cevabını ver bakalım? Parayla oy aldılar diyosun, Hadi yardımla parayla aldıkları oy 1000 olsun ee sen 3000 fark yemedin mi?Hem mevcut başkan iken hemde herşeyin sana göre dört dörtlük iken.Seçim geceleri kimlerin kadirbeyde altın dağıttıklarını da biliyor bu halk ayrıca.

    0

    0

    • emre çolak'a   14-12-2014 12:14

      kusura bakmayın ama tayyip erdoğan ve emrullah işlerden dolayı bu halk akp'ye oy verdi.tek sebebi budur!

      0

      0

  • ak seçmen    13-12-2014 22:28

    ihanet en yakınından başlar muhittin bey uzaklarda arama istersen.

  • alattin   13-12-2014 22:20

    yorumlara gel ak teşkilattaki korkuya bak yahu kardeşim bu kötüydü diyelim 8 ay oldu nerdesiniz siz yapın bişeyler diyelim iyi güzel ilçemiz gelişiyor. sanki bana 8 ayda 2 fakülteyide açtınız 4-5 yeni otel açıldı fizik tedavi hastanesi açtınız, çöp işi halloldu, otobüsler düzeltildi eskiye göre ne yaptınız ne bekliyorsunuz arsa satışına kızan arkadaşlar hepsinden adam bedel aldım tapuda hepsi şerhli diyor almak istersen şerhi işleme kor alırsın bu kadar net adam ama sizin zihin bulanık.8 ayda ilçeye bir şey yapılmadığı gibi köylerde sadece büyükşehirin asfaltıyla tanıştı başka ne yaptınız anlat muhittin güney. birde neden bu adam kongrede konuştu derdi var konuştu şimdi kızanlar bir şeyler düzelirse coşkun başkana dua edecek yoksa bu belediyenin bir şey yapacağı yok ne yazık ki.muhittin başkana tavsiyem icraata geçsin yoksa coşkun başkanda seçim kaybetmiş coşkun ünala bu kadar zorlanan tahir taşkında al aşağı olur ayrıca listeler yapılırken kontenjan 1.sıraya coşkun ünalı adaylığa tahir taşkını korsan ne muhittin kalır ortada ne de sefa yıldırım benden demesi.

  • acar    13-12-2014 21:13

    sadık, adam akp ye beni alın diye gitmedim gidende gitti diyende şerefsiz diyor serefini kurtarmak için ispatla.

  • fatih öztürk   13-12-2014 20:55

    önüne gelen ağzı olan konuşuyo yazıyo bu yorumları yapanların adı soyadını saklamasından dolayı yapılan her olumsuz her yorumu muhittin güneyin yakını yapmıştır diyebiliriz.atın intikamı pardon atın vuruşu helal başkan bizim çoşkun

  • necip    13-12-2014 20:48

    katılıyorum başkanım cok haklısınız

  • sadık   13-12-2014 18:32

    1-Hakim evinin kazaya nasıl bir artı yatırımı olabilir. Adem bey çevirmiş diyorsun. Çevrilince içeri girilmiyormu? Bu nasıl aciz bir cevap olmuş? 2-Bende Kızılcahamam Sevdalısıyım.Banada ihale ver. Kimin Kızılcahamam sevdalısı olduğunun kararını sen mi veriyorsun. Ne saçma bir cevap? 3-150 kişiyi açılış yapmaya kimin parasıyla götürdün. İşçilerin ödemediğin maaşlarıyla mı? Ordaki adam bize kelek attı diyorsun.Saf mısın sen bakkal mı yönetiyorsun?Adam gibi şartlarını anlaşmaya dök,imzayı at.Jeotermalide öyle batırdın zaten. Şirket ya …..batarsa bana bişey olmaz mantığı. 4-Arkadan gelen ‘şerefsizce’ kelimesi yanında nasıl adamlar olduğunu açıkca gösteriyor. 5-Paramız yoktu işçilerin maaşını ödeyemedik. Bu nasıl bir laf böyle.Bakkal mı yönetiyorsun. Jeotermal saatlerinden aldığın parayla ödeseydin.Kızılcahamam sevdalısı arkadaşlarından isteseydin. Ama bedavaya vermezlerdi di mi? 6-İhaleyi yapmadan önce ihaleyi alacak adamları kendisi belirliyor. Bunu bizzat kendi azıyla söylüyor. Savcıları göreve çağırıyorum. 7-Kemal y iğ. Diye bahsettiği kişiyi Jeotermalde çalışmadığı halde jeotermalden maaş aldırdığını itiraf ediyor.Sen kimsin ya kral mısın?Savcılar için açık bir itiraftır. 8- Çarşıya giremez siniz diyor. Kendisi çarşıya girdiğinde maaşlarını veremedikleri işçilerin yüzüne pişkin pişkin bakabiliyor .Fakat artık o çarşıya giremiyor çünkü ak partiye benide alın diye yalvardığı ortaya çıktı.Artık o Kızılcahamam sevdalılarıyla iş yapıyor. 9-Ak parti izin vermeden özel idare bize kredi çıkardı diyor.Aslanoğlunu suçluyor. Ne kadar güçlüymüş bu coşkun bey. Ak partiye rağmen kredi çıkardığını iddea ediyor. Ak partinin onayı olmadan çişe bile gidemezsiniz.Ufak at biraz. 10-Kimseyi tehdit etmedim diyor.Şu andaki belediye meclis üyelerinden birini aba altından sopa gösterek tehdit etmedin mi? Haksız yere belediye gücünü kullanarak ceza kesmedin mi? Sonra bu şahıs seni mahkemeye verip tükürdüğünü yalatma dımı? 11-Coşkun bey okadar çok okumuş sun ki kaymakam bey bu kadar okuduğunu duyarsa koltuğunu sana bırakır.

  • fff   13-12-2014 18:18

    adam gerçeekten ADAM doğru söyleyeni 9 köydn kovarlar her kelimesine her sözüne hak veriyorm yemin ederm sklmadan dinledim hiç bişeyi eveleyip gevelemeden söylüyor siz doğru adamı sevmezsnz zaten

  • kara vatandaş   13-12-2014 18:14

    ben tarafsızca dinledim coşkun başkanıda muhittn beyide coşkun başkan daha samimi geliyo bana harcamayın bu kadar satmayn bu adamı nolr yaa o bizim buranın çocuğu konuşmasndan gözlerinden belli

  • Sapına kadar akpartili 57   13-12-2014 16:41

    Video haberi açıp cereyan yakmaya zaman öldürmeye değmez. Haber başlığını baz alarak konuyu Kızılcahamam halkına Belediye Başkanına duyururum. Bir adam rakibinin nereye ne adım attığını. her gün nereye gittiğini kimnen neynen ne konuştuğunu biliyorsa bu işin adı mafyacılıktır çeteciliktir. Muhittin Güney bey Belediyede en az 100 tene MHP ajanı var. Bu ajanlar adım atsan değil aldığın nefesin sayısını anında Coşkun Ünal'a rapor ederler. Çok dikkatli ol.

    0

    0

    • sapına kadar mhp li   15-12-2014 18:49

      cereyan yakıp izlemediysen çeneni yorupta yorum yapmayacaksın..!

      0

      0

  • kizilcahamamli   13-12-2014 15:59

    Coskun unal begefendi bu sekilde suclamalarla kendini aklayamazsiniz. MUHITTIN GUNEY i size yedirtmeyecegiz ..

    0

    0

    • A.ER   14-12-2014 17:54

      Merak etmeyin yarın koltuk kapamayınca önce onlar harcayacak Muhittin GÜNEY'i.Tabi yorumlar 3-4 bin lira maaş alanlar tarafından yazılmıyosa.

      0

      0

    • sapına kadar MHP li   13-12-2014 18:07

      asıl biz coşkunu yedirmeyiz o bizim evladımz elin adamı için sattnz ama biz asla satmycaz !

      0

      0

  • Ak vatandaş   13-12-2014 15:53

    Muhittin başkanımın acilen ekibini gözden geçirmesi revizyona gitmesi gerekir.Çünkü coşkun beyin istihbaratı devam ediyor.Kendini çevresindeki hısım ve ağababası kumpasından kurtarması lazım.Belediye çalışanlarına bir disiplin gelmesi lazım, hepsi müdür egosunda bir özgüven patlaması yaşıyorlar.Genel kordinatör makamının kaldırılması gerekir.Veya yapıcı, ilçe halkının derdinden anlayan birisini getirsin. Acilen projeler üretilsin. Çorba dağıtmakla wc koymakla icraat olmuyor.Birde yapılan hizmetler hep büyükşehirin hizmeti.Kızılcahamamında kendi pojeleri olsun.(Acilen eski binaların yıkılması gibi Kentsel dönüşüm,sokak köpeklerini toplama ve kısırlaştırma, yeni çocuk parkları, İçinde sineması kütüpanesi oyun alanları olan bir gençlik merkezi, kargasekmezden soğuksuya teleferik vb projeler gerekli) Projeler olmayınca meydan muhalefete kalıyor.

  • aga babası   13-12-2014 15:49

    her konusmanda muhittin baskana aga babaların var diyorsun bu isimlerin hepsi ülkemizin sayılı siyaset adamlarıdır tamam kabulüz , senin o 1 saat arsa verdiğin iş yaptığın kızılcahamam sevdalısı aga BABAN ne kadar cokmus coskun ünal meğer senn 10 tane ağa baban varmıs hepsinide sen acıkladın hepside tanınmamıs sacma isimler keske sen hiç konusmasaydın

  • turkuaz   13-12-2014 13:48

    bu işin sonu kavga ile bitmez inşallah çok erken başladı sözlü tartişmalar kavgalar sataşmalar hakaretler iftiralar hayırlısı bakalım

  • eski kızılcahamamlı   13-12-2014 13:32

    boş verin başkanm onlar kendi bildiklernden şaşmaz.Boşuna yormayın kendinizi.BİZ SİZİN SONUNA KADAR ARKANIZDAYIZ...

  • Ankar_ALI   13-12-2014 13:28

    Sayın ÜNAL hafiyemisiniz? (Editör metin nerede şu ESKi Başkanımızın açıklamaları nerede?)

  • murat bey   13-12-2014 13:03

    arsa ürettik sattık ne demek ya ? sen karış karış satmıssın kızılcahamamı yazıklar olsun bunları duymak üzücü oldu gerçekten.. borç karşılığına el altından ihale vermissin arsa vermissin yolsuzluk yapmıssın yazıklar olsun sana..

  • kızılcahamam asi   13-12-2014 13:01

    300 milyar diyorsun yardım geldi ama bize bu para yetmedi ebi yapamadık , sonra diyorsun ki görev süremiz yetmedi yapamadık... sen bu milleti aptal yerine mi koyuyorsun 300 milyar a ev mi yapmaya paran yetmedi ? sen karış karış kızılcahamam'ı satmıssın , bu nasıl sevda bu nasıl sevgi. bu yaptığın arsa satışlarında sen el altından , akasyadan patalyadan arsa satışlarından aldığın paraları da açıkla !

  • çavuş   13-12-2014 11:22

    konuşmaların bana dürüst gelmedi neden mi muhittin bey'in konuşmasınıda dinledim o diyorki bir yatırımcı k.hamama yatırım yapacaksa ben ona bedelsiz bir arsa vermem zaten yatırımcı bunu göze alarak geliyor neden bedelsiz vereyimki! ama siz bedelsiz verdim yinede veririm diyorsunuz işte k.hamam sevdanız buradan belli oluyor.şimdi benim asıl değinmek istediğim konu şu onu açıklayayım 1.müfettişler 2.villa 3.akasya hatta olayın içinde bir iki belediye çalışanının olduğu ve belediye başkan yardımcınızın konunun üzerine gitmek istediği ve sizin örtpas ettiğiniz olay nedir? 4.eda otelin oy karşılığı su borcunu sıfırladınızmı eğer sıfırlamadıysanız bu sözünüzü yerine getirmek adına arsa verdiğiniz?

  • abdullah   13-12-2014 11:06

    başkanı takdir ediyorum.bütün soruların cevabını vermiş.

  • Gökhan Töre   13-12-2014 09:54

    Hiç açıklayıcı değil hepsi laf kalabalığı. Makam aracı konusunda halen kendisini haklı görüyor adam sizin gibi kiralık arabaya binmedi belediye üstüne hibe ettirdi aracı öyle bindi.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram
ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın