Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Eğitim Bir -Sen Akasya Termal'de Üyeleri ile Buluştu
  • Facebook da Paylaş
Eğitim Bir -Sen Akasya Termal'de Üyeleri ile Buluştu
  • 25-10-2014
  • 12 yorum
  • 5896 okunma
Eğitim Bir-Sen Kızılcahamam şubesi Akasya Termal Otelde üyelerine yemekli bir toplantı düzenledi

Eğitim Bir-Sen Kızılcahamam şubesi Akasya Termal Otelde üyelerine yemekli bir toplantı düzenledi. Toplantıya Kızılcahamam Belediye Başkan Vekili Yusuf Şengül, Belediye Meclis üyeleri, İlçe Milli Eğitim Müdürü Burhan Aycan, ve Kızılcahamam'da görev yapan Eğitim Bir-Sen üyesi öğretmenler katıldı.

Kızılcahamam Eğitim Bir Sen şube başkanı Hacı Ünal yaptığı konuşmada “Özelde; üyelerinin ortak ekonomik, sosyal, kültürel, özlük, mesleki, hak ve menfaatlerini korumayı ve geliştirmeyi genelde ise; ülkemizde cereyan eden her türlü haksızlık ve hukuksuzluğa karşı çıkmayı temel amaç sayan sendikamızın Öğretmenlerin özlük haklarında birçok kazanımı vardır. Bunu da 77 Kazanım diyerek broşürleştirmiştir.

Öğretmene Rotasyon konusunda; Kavimler göçü istemiyoruz diyen sendikamızın şimdiye kadarki tutumunu takdir etmekle beraber öğretmenlerimizin tedirginlikleri de devam etmektedir.    

Kızılcahamam Eğitim-Bir şu an 180 üyesi ile yetkili sendikadır ve alana hakimdir. Bu bir ekip işidir. Ben yönetimime, işyeri temsilcilerime ve tüm üyelerime teşekkür ediyorum” dedi.

Toplantıda sendikanın kuruluşu ile ilgili açıklamalar yapılırken, toplantı sonrasında Sendikaya emeği geçen üyelere ve yerel haber sitelerine plaket verildi. Kızılcahamam Haber yaptığı haber ve sendikanın tanıtımına vermiş olduğu katkı dolayısı ile bir ödül daha aldı.

 

 

Etiketler : Eğitim - Bir - Sen - Akasya - Termal'de - Üyeleri - ile - Buluştu -
YORUMLAR
  • Serdar   28-10-2014 10:23

    editör korktun mu yorumu yayınlamaktan:)

  • YORUMLAYICI   27-10-2014 12:02

    Yorum Analizler: 1.(Sadık'a)Rotasyon ilkeli ve düzgün olmak koşuluyla kamu görevi yapanların tamamı için gereklidir. Belirli zamanlarda sivil toplum kuruluşlarının yemek verme adeti gelenektir. 2.(K.Hamlı'ya) Epeyce haklı olduğunuzu düşünüyorum. Dilerim ki sendika bu görüntüsünü gidersin. 3.(Eğitmen'e) Niçinler nedenler konusunda haklısın. Ama yönetim bu niçinleri nedenleri iyi okur ve yanlışlarını düzeltirse muhalefet ortadan kalkar ve birlik beraberlik tekrar oluşur. 4.(Kemal'e)Övdüğünüz şahsı çok tanıyan birisi değilim. Ancak, bu şahıs bu denli değerli idiydi de bu denli güçlü muhalefet niye çıktı? Sanıyorum biraz pireyi deve yapma olmuş.

    0

    0

    • Çözümleyici 2   01-11-2014 14:50

      Ne takdirliği Allah aşkına..Önce git beni yönetime alın de, alınmadığın zamanda git aday ol.Sen zamanında o eski yönetimde değilmiydin.Madem bazı şeyler yanlıştı, tepkini ortaya koysaydın.Yada yönetimden istifa etseydin.Kardeşim kişisel menfaat için, bir yerlerden koltuk kapayım diye sendikacılık yapılmaz.Hacı Beyin de yanlışları olmuştur.Ama bu yanlışlar yönetim içinde konuşularak halledilecek konulardır.Hacı Bey kızılcahamam gençliği için gecesini gündüzüne katmaktadır.Kızılcahamam sevdasından ısparta şube müdürlüğünü kazandığı halde gitmemiş,görevlendirme müdür yardımcılığına devam etmektedir.Aynı durumda olsaydınız "yorumlayıcı" siz ne yapardınız?

      0

      0

    • ÇÖZÜMLEYİCİ'ye   31-10-2014 11:35

      Ben bilmiyorum ama sizin dediğniz doğruysa, yani muhalif grubun adayı yönetime girme isteğinde bulundu reddedildi ve sonra aday oldu ise; bu eleştiriye değil, takdire layık bir davranıştır. Seçime bir kaç gün kala ortaya çıkıverip, 50 küsür kişiyi arkasına takmayı başaran birisinin yönetimde olmasından daha doğal ne olabilir?

      0

      0

    • Çözümleyici   28-10-2014 15:05

      Yorumlayıcı senin de kim olduğun ortaya çıktı.Muhalefeti övüp durma.1-Muhalefet gerçekten sendikal değerleri ileriye götürmek için mi aday oldu?Yoksa yönetime yazılmadığı için mi? 2-Hacı Ünalın karşısına gerçekten değerler ve kişisel menfaatinden öte ben yerine biz anlayışına sahip ilkeli biri çıkmış olsa idi şu an o başkandı.Ama aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık.

      0

      0

  • Eğit-men   27-10-2014 10:29

    kervan yürür siz merak etmeyin

  • kemal yıldırım   26-10-2014 22:52

    Hacı Ünal ve ekibine başarılar diliyorum.Sendikacılık adına ilçede ne gerekiyorsa yapan.kimin ne derdi varsa sonuna kadar takip eden.netice alsın almasın önemli değil.herzaman omurgalı duruşunu gösteren.teşkilatta yukarıdan gelen emirleri yerine getiren.Sendikayı dava olarak gören.menfaat makam paye devşirme aracı olarak görmeyen hacı başkana başarılar diliyorum Allah yar ve yardımcısı olsun.Bu arada organizasyon çok nezih di.

  • Eğitmen   26-10-2014 20:08

    Ankara'nın taşra ilçelerinden bir tek Kızılcahamam'da sendika içi muhalefet oluştu. Niye oluştu, neden oluştu, niçin oluştu? Niyeler nedenler niçinler ortadan kalktı mı, hayır. Bir değil on yemek verilse eski birlik bütünlük sağlanır mı, imkansız. Şu yemekteki katılımın azlığından da anlaşılmıyor mu?

    0

    0

    • Olayın Özü   27-10-2014 19:11

      Eğitmen kardeşim ikilik yapan hacı bey değildi. Osman öğretmen yönetimde yer alamadığı için, gitti hacı beyin karşısında aday oldu. Bu durum sendika içindeki bazı kişilere, gruplara da fırsat doğurdu. Ve diğer adayın karşısında toplandılar. Ama sağ duyu galip geldi. Katılım olayı da tamamen mekanın yanlış seçiminden kaynaklanıyor. Akasya yerine Başak Otelde yapılsaydı daha kalabalık olurdu. Çoğu kişinin aracı yok.

      0

      0

  • k.hamamlı   26-10-2014 12:17

    Müdürlük kapmak isteyenler daha dün sendika üyesi olmuşlar şimdi sendika edrafında dolanıyorlar,ilgililer bunları göz önünde bulundururlar inşallah,yoksa vebal altından kurtulamazlar.

  • ganz   25-10-2014 19:13

    akp-sen forever