Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Devlet bakanı Murat Başesgioğlu Ankara Konakta  
  • Facebook da Paylaş
Devlet bakanı Murat Başesgioğlu Ankara Konakta  
  • 06-12-2007
  • 8 yorum
  • 5587 okunma
Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Murat Başesgioğlu, Gençlik ve Spor Genel Müdürü Mehmet Atalay, genel müdürlük üst düzey yöneticileri ve 81 ilin müdürlerinin katıldığı İl Müdürleri değerlendirme ve planlama toplantısı 6-7 Aralıkta Kızılcahamam Asya Termalde başladı

Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Murat Başesgioğlu, Gençlik ve Spor Genel Müdürü Mehmet Atalay, genel müdürlük üst düzey yöneticileri ve 81 ilin müdürlerinin katıldığı İl Müdürleri değerlendirme ve planlama toplantısı 6-7 Aralıkta Kızılcahamam Asya Termalde başladı.

 

Toplantının açılışına katılmak üzere Spordan Sorumlu Devlet bakanı Murat Başesgioğlu da Kızılcahamam’a geldi Asya da toplantıya katılan bakan buradan akşam Yemeği için  beraberinde 81 il müdürü ve bürokratları ile  ilçemizin güzide mekanlarından Ankara Konağa kuzu çevirme yemeye geldi.

Ankara Konak girişinde Ali Güven ve Esnaf Kefalet Odası Başkanı Sami Serttek tarafından  karşılanan bakan bir süre ocakta dönen kuzuları inceledi.81 ilin müdürleri ve bürokratları ile burada akşam yemeğine katılan Devlet bakanı Murat Başesgioğlu  yemek çıkışında işletme sahibi Ali Güven beye konak ve kuzu çevirme için teşekkür etti

Yemekten sonra ilçeden ayrılan, Devlet bakanı Murat Başesgioğlu nun ardından canlı müzik eşliğinde konakta eğlence vardı. Gençlik ve Spor Genel Müdürü Mehmet Atalay ve 81 il müdürü müzik  eşliğinde günün stresini attılar.

 

İki gün devam edecek olan toplantı 7 Aralık Cuma günü 16:00 da yapılacak kapanışın ardından sona erecek

 

 

Etiketler : Devlet - bakanı - Murat - Başesgioğlu - Ankara - Konakta -   -
YORUMLAR
  • i.hakkı ceylan   12-05-2008 16:25

    misafir kardeşimi değerli fikirlerinden dolayı tebrik ediyorum.vatandaş isimli şahsı yalan söylediği için kınıyorum.

  • MİSAFİR   22-12-2007 00:17

    HİZMETLERİNDEN DOLAYI ANKARA KONAĞI ŞEF GARSONU GÖKHAN BEYE TEŞEKKÜRLER GERÇEKTEN ÇOK İLGİLİ VE SAYGILI HİZMET BUDUR İŞTE

  • Misafir   11-12-2007 00:38

    Allah razı olsun yaptıklarına dediğimiz bişey yok. Yanlız ben beypazarındaki çalışmaları gördüm ben adamlar kazdıkları yeri, işleri bittikten sonra kapatmayı ve en azından yama yapmayı biliyorlar! şimdi yaptığın yama da kusura bakma tutmaz! ilçemizde ise araçlar neyse ama insanlar o kanalizasyon gibi yolları kullanıyorlar! yazık değilmi daha planlı çalışabilerlerdi! bu işleri daha planlı bir şekilde ilkbaharda başlayıp yaza bitirebilirlerdi! uzaklarda aramayın melih gökçeği biraz örnek alın !!!

  • evsahibi   09-12-2007 23:15

    degerli ilçemizin degerli misafiri her zaman bardaga boş tarafından bakmayın birde dolu tarafından bakın neler göreceksiniz bakalım az zamanda başarılan işler okadar çokki saymakla bitmez fakat unutmayın ki belediye çalışanların ve başkanımızın elinde sihirli bir sopa yokki hepsini birden yapsınlar birazda biz merhametli ollalım lütfen bir yere hizmet geliyorsa tabi önce biraz zahmeti çekilecek daha sonrada sefası sürülecek yeterki biraz sabır gösterelim

  • Fatih   09-12-2007 14:56

    Çok güzel reklam olmuş Ankara konak yöneticileri ve ak partili yöneticileri kutlarım.Afiyet olsun sayın bakanım.Keşke halkımızın da boğazından birşeyler geçebilseydi.Bu arada eminim bu yollarda sayın bakan cip ile gelmiştir.Yoksa oraya kadar insanın midesinin kalkmadan araba ile gelip yemek yemesi imkansızdır..

  • xxxxxx   08-12-2007 20:10

    zor oldu ama buldum

  • VATANDAŞ   07-12-2007 09:26

    Sayın Misafir nikiyle yorum yapan kardeşimiz eğer Kızılcahamamlı ise bu yorumu maksatlı yapmış:be Kardeş biliyorsunki veya bilmiyorsun herneyse 5.000 kişi için yapılan İlçemizin Kanalizasyonu 20.000 insanı olan ilçemizin ihtiyacını karşılayamaz olduğundan Sayın Belediye Başkanımızın belediyelerin gerçek hizmeti olan bu Kanalizasyon çalışmasınıda Şubattan itibaren yapıp en kısa zamanda bitirmeyi planlamaktadır.Doğalgazdan sonra öyel güzel asfalt atılırki sen evde yatmaz üstünde yatacağımn gelir. ANLADINMI Sayın Başkan 50 senelik asbesti içme suyu borularından Halkı kurtardı.%50 kaçak yok 0 şu kaçağı ve 10.kata kadar tazyikli çıkan su ALLA H BAŞKANIMIZDAN RAZI OLSUN KISKANANLAR ÇATLAMASIN yinede onlarda yaşasın.

  • Misafir   07-12-2007 00:05

    Umarım sayın devlet bakanları k.hamam yollarını beğenmiştir...

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın