Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  CHP yerel seçimlerde bizde varız
  • Facebook da Paylaş
CHP yerel seçimlerde bizde varız
  • 05-12-2008
  • 27 yorum
  • 5603 okunma
Yerel seçimlerde Kızılcahamam'da siyası olarak iki partinin konuşulmasına ana muhalefet partisinin itirazı var.CHP Kızılcahamamda biz de varız bu yarışta sonuna kadar gideceğiz dedi.

Yaklaşan yerel seçimler öncesi Kızılcahamam'da Ak Parti ve MHP arasında geçen siyasete Ana Muhalefet partisi CHP den itiraz geldi.

Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Başkanı Mehmet Demir konu ile ilgili kızılcahamamhabere yerel seçimlerde CHP nin izleyeceği yol hakkında açıklamalarda bulundu.İşte

Öncelikle partimize ve şahsımıza gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim. Sorduğunuz gibi, yaklaşan yerel seçimin iki favorisi MHP ve AKP imiş gibi bir hava, sanal ortamda yaratılmaya çalışılıyor bence.

       Tabii bu amaca hizmet etmek bir takım maddi olanaklar ve desteklerle yapılabiliyor. Ne yazık ki bizim parti olarak da, aday olarak da böyle olanaklarımız yok. Biz hemşerilerimize poşet, kömür, para ve benzeri şeyleri dağıtacağımızı vaad edemeyiz. Biz seçilelim de sonrasına bakarız. Halkımız nasıl olsa unutur gider, diye düşünemeyiz. Çünkü, insan yaşamının gayesinin, sadece dünya nimetlerinden  alabildiğine yararlanmak olarak görmez, bunların yanında fazilet ve erdemli olarak, onurlu bir şekilde kimseye kul olmadan sosyal bir birey olarak sürdürmelerine inanırız. Partimizin sosyal demokrasi ilkesini de kapitaliz ( bugün kü ifadesiyle küresel emperyalizm ) in yarattığı eşitsizlik ve gelir dağılımındaki adaletsizlikleri, demokratik sistem içerisinde en makul, en kabul edilebilir bir düzeye indirmeyi amaçlayan siyasal bir ideoloji olarak algılarız.

        Milletimizin yediği her lokma ekmekten, içtiği sudan, kullandığı elektrikten ve yaşamını sürdürmek için harcadığı, tükettiği her şeyden ve zengin-fakir demeden herkesten aynı oranda aldığı vergilerle, yer altı ve yer üstü kaynaklarından üretilen bu ülkenin milli gelirini hakça paylaşmaya inanırız. Ve partimizin ülke genelinde ve Kızılcahamam özelinde de bu amacı, bu hedefi, bu inancı gerçekleştirecek programı ve kadroları vardır. Paylaşmayı en iyi biz biliriz. İnançlarımızı abartmadan yaşarız. İbadetimizi şaşaasız ve gösterişsiz, kameralardan uzak olarak yerine getiririz. İslamiyet’in gösterişten uzak olduğuna inanırız.

        Bu manada, partimiz Kızılcahamam da belirttiğim amaçlara uygun ilkeli, dürüst ve şeffaf olarak görev yapacak bir adayla bu yarışın içinde olacaktır. Cumhuriyet Halk Partisi olarak asla umutsuz değiliz. Halkımızın sağduyusuna güvenmekteyiz. Desteklerini istiyoruz, oylarına da talibiz. Belirtmek isterim ki bize gösterecekleri teveccühü  suiistimal edemeyiz, Her zaman hesap vermeye hazır oluruz, Çarşıda pazarda, sokakta itibarlı ve onurlu gezmek yaşam gayemizdir.  Seçim sonuçları ne olursa olsun halkımızın iradesine de sonuna kadar saygılı oluruz

Etiketler : CHP - yerel - seçimlerde - bizde - varız -
YORUMLAR
  • ŞEREF RUHİ AYDIN   23-12-2008 11:34

    CHP DEN BELEDİYE BAŞKANLIĞI ADAYLIĞINIZI KUTLUYORUM. DİLEĞİM ; KIZILCAHAMAMI TURİZM VE SANAT KENTİNE DÖNÜŞTÜRMENİZDİR. BİLİMDEN , SANATTAN VE ÇAĞDAŞLIKTAN YANA TAVRINIZI BİLİYORUM. GÜLER YÜZÜNÜZLE VE EMPATİ YETENEĞİNİZLE HALKIMIZDA BİR SEVİNÇ RÜZGARI OLUŞTURACAGINIZA İNANIYORUM.BAŞARILAR DİLİYORUM...

  • kemal   19-12-2008 23:29

    Eeeeeet arkadaşlar chp de zaten dinimizi siyasete alet etmiyo sadece iyi niyetiyle (biz ona takiyye derdik arkadaşlarla solculuk oynarken) çarşaflıları kullanarak ev ev dolaşarak oy topluyo.HEM BU ÜLKEDE BU KADAR ATATÜRKÇÜ VARDI ONUN VASİYETİNİ YERİNE GETİRMEYE ÇALIŞAN BİR CHP Lİ NEDEN BULAMADIK ACABA...(köy enstütüleri vs....).sahi bu eserlerin arkasını getirecek Atatürk öldükten sonra takipçisi olan iktidarda hangi partililer vardı acaba...Nese benim anladığım bu CHPyi düzelt meden bu ülke düzelmez devletin sahibi onlarya....

  • Mustafa   16-12-2008 16:13

    Atatürk’te cumhuriyet’te chp’nin tekelinde değildir blakis bu milletin ortak değerleridir milletin ortak değerleriyle siyaset yapmaktan vaz geçin atatürkün’de cumhuriyetin’de yakasını bırakın chp deyince neden Atatürk akla gelir chp’yi eleştirince nedense bu sosyal demokratlar eleştirilere cevap verecekleri yerde hep birden chp yi Atatürk kurdu diye bağırarak kendilerini savunurlar sanki atatürk’te cumhuriyette onların. Kardeşim chp’yi Atatürk kurdu diye her seçimde chp yemi oy vereceğiz hiçmi eleştirmiyecegiz deniz baykalın her söylediğine evetmi dememiz gerekiyor sen atatürkün partisisin al oyumuz seninmi diyeceğiz elbette HAYIR chp’nin yegane siyaset yöntemi budur zaten efendim biz Atatürkün partisiyiz eee? O zaman atatürk’ün partisine oy verin değilmiki Atatürk chp yi kurmuştur atatürkü kullanmak chp’nin hakkıdır üzerinden siyasette yapar oyda ister vermeyenide istediği şeyle suçlar. bu çok basit bir oy toplama yöntemi Temmuz 2007 genel seçimlerinde kızılcahamamda 20.966 seçmenden 1.658 kişinin oyunu almış chp geriye kalan 19.000 kişi chp ye oy vermemiş ne olcak şimdi. Bİrkaçkişi yorum yapmış aklınca ilericiler ya bu ülkeyi ne kadar ileri götürdülerse beni geri kafalılıkla hatta insan olmamakla suçlamış biri Yuuuuuuuuuuh ne yuuuh kafaya bak işte değişik bir kafa chp yi eleştirdik ya hemen Atatürk ve cumhuriyet düşmanı oluverdik işte mantık bu ya chp’lisin yada Atatürk ve cumhuriyet duşmanı bu kafaya göre başka alternatifin yok Atatürk'ün vasiyeti gereği CHP İş Bankası nemasından Türk Dil ve Tarih kurumlarına pay aktarmak zorunda. Bunu yapmıyor. Atatürk'ün manevi kızı Ülkü Adatepe CHP'yi şikâyet eden mektup yazarak yardım istemedimi Devrim kanunlarına rağmen çarşaflı bayanlara chp rozeti takan chp değilmi CHP'nin Anayasa Mahkemesi'ne başvurarak belediyelerin üniversite öğrencilerine burs vermesini engellemesine. Ne diyeceksiniz “Muasır medeniyet seviyesinin üzerine böyle yaparakmı çıkacaksınız Yahu çok partili dönemde CHP tek başına bir kere iktidar oldumu İşte buyrun. Atatürk rahmetli olduktan sonra Türk parasının üstünden Atatürk'ün resmini çıkarıp İnönü'nün resmini koydular. Ben konuşmuyorum, tarih konuşuyor. Posta pullarının üstünden Atatürk'ün resmini kaldırdılar, İnönü'nün resmini koydular. Bunları yapanlar chp li değilmi hadi bunlarada yorum yapın "Seçimleri kazandığımızda, Mustafa Kemal Atatürk de kazanmış olacak!.." Yani, CHP seçimleri kaybettiğinde Atatürk de kaybetmiş olacak!.. Bu memlekette Atatürk sömürüsünün her türlüsü görülmüştü de, doğrusu bu denli çirkin bir örneğine rastlanmamıştı... 28 Haziran 2007 şahin Alpay Zaman gazetesi

  • KIZILCAHAMAMLI   14-12-2008 20:55

    MEHMET ABIYI YAKINDAN TANIRIM KISILIGI SAHSI GORUSLERI TEMIZ BIR ABIMDIR. OKUMUS AKILLI ZEKI VE INSANLIGA YARARLI DUSUNCELERIYLE SEVILEN BIR INSANDIR. ONCELIKLLE BEN PARTI TUTMAM AMA PARTILER HAKKINDA TABIKI BILGILERIM VAR.ARTIK ESKISI GIBI PARTI UYELERI OLDUGU YERDE KALMIYOR BI O ARTIYE BI BU PARTIYE NERDE PARA COK ORDA BEN VARDIM DIYO. EGERKI MEHMET ABI PARANIN PESINDE KOSAN INSANLARDAN OLSAYDI BUGUN CHP DEGIL BIR BASKA PARTIDEN ADAYLAIGINI KOYARDI. SIMDIKI DEVIRDE ARTIK ULKEYI PARTILERDE YONETMIYOR PARTILERIN BASINDAKI INSANLAR.SIZCE HANGI PARTI ESKI ILKELERINE UYARAK ADIM ATIYOR. BENCE COGU ATMIYOR. HEMSERILERIM MEMLEKETIMIZE FAYDALI OLACAK PARTILERE DEGIL KISILERE BAKALIM. MEHMET DEMIR ABIM BU GOREVINI SONUNA KADAR ELINDEN GELDIGINCE YAPACAGINDAN ADIM GIBI EMINIM. MEHMET ABI AILECEK SONUNA KADAR TAM DESTEK ARKANDAYIZ.

  • ORHAN   14-12-2008 16:18

    BIZLERI BUGUNLERE TASIYAN ULU ÖNDERIMIZ SEN RAHAT UYU BAZI GERI KAFALI INSANLAR ANLAMSIZ YORUMLAR YAPSADA HALA BIZ IZINDEYIZ.DEGERLI MEHMET ABICIM SENI BILEN INSANLAR HEP YANINDA SEN HIC KAFANI TAKMA ABICIM SEN GONULERIN BASKANISIN....(ESKI CHP'LI GEGIL DOGUSTAN CHP'Lİ)

  • vatandaş   12-12-2008 00:21

    Bu milletin deil ama senin gibi düşünen Atatürk ve cumhuriyet karşıtı geri kafalı insanlar olduğu sürece 80 yıl geriye ancak senin gibiler bu ülkeyi götürürler.İnsan diyorum ama sen bunu bile haketmiyosun çünkü insanlığınızı bile Atatürk'e borçlusunnuz.Siz yatın kalkın Atatürk'e dua edin.Nerden geldiğinizi lütfen unutmayın...

  • ORHAN   10-12-2008 22:43

    SAYIN MEHMET ABICIM SONUNA KADAR YANINDAYIM BU ILCENIN SENIN GIBI BIR INSANA GERCEKTEN IHTIYACI VAR INSALLAH EN GUZELI OLUR UNUTMA HEP YANINDAYIZ SAYGILARIMLA.

  • osman tanpınar   06-12-2008 22:58

    Ya arkadaşlar ne olmuş bu kızılcahamama dışardan geliyor insanlar bizde adayız diye ne demek ya biz öldükmü bu kazağada hiçmi güvenecek birileri kalmadıda bu insanlar burayı farkında olmadan küçük düşürücü bir hava estiriyorlar memleketimizde gercekten ital insanları gördükce kendimden utanıyorum . Mehmet beye gelince bu medeni cesareti göstermiş cıkmış koç gibi kimseyi transfer etme havasına girmeden adaylığını koymuş helal olsun gösterdiği cesarete vede hayırlı olsun yanındayız hiç olmazsa yarın başkan olunca sende bizim yanımızda olacağını biliyoruz en azından kapısını çalıp makamına girebileceğimiz bir kişisin sorunları dinleyip çözümlerini halka danışabilirsin en azından kısaca KIZILCAHAMAMLILARLA , KIZILCAHAMAMI yönetebilecek bir kapasitede görüyoruz seni selamlar sevgiler ÖZBOYU arkanda olacaktır umuyorum kızılcahamamımız için hayırlısı olsun ne diyelim...bende oyumu en azından bu kazağının sorunlarını bizimle paylaşan bilen birilerine oyumu vermeyi bir görev biliyorum ....taktir kızılcahamamlıların umarım bu defa İRADE konusunu biraz düşünürler İRADE herzaman bence hem atamadan hemde dayatmadan iyidir en azından

  • Koşarak Gelmek İçin   06-12-2008 22:52

    Merhum Ahmet Özbekler ruhu ile görev yapacak bir belediye başkanına hasretiz. cünkü merhum emniyet müdürlüğü bitişiğindeki arsasının belediye ortaklığını bile almamıştı, ama bugünkü belediye başkanları özellikle MHP liler, adnan gümlcanla beraber haraç mezat almadıkları belediye arsası kalmadı, adamlar şimdi belediyeden daha zengin, yeniden zenginliklerine zenginlik katmak için topluca mücadele ediyorlar, bulun Ahmet amca gibi bir aday koşarak gelelim yanınıza

  • mehmetali   06-12-2008 20:59

    Bu vatan için artık yeter atama başkanlar fason zenginler biz bu memleketi biz gibi yönetenler istiyoruz.Bu sefer artık adalet diyorum oyum sizin

  • şec   06-12-2008 14:16

    sayın mehmet demir sonuna kadar arkandayız güwenler sonsuz......

  • Cahit Tanyol   06-12-2008 13:40

    Bence kzılcahamamda esnafslık sanatkarlık sahtekarlık/ üçkağıtçılık üzerine devrimsel ,ve evrimsel süreçleri başlatan tevhid ticaretin sahiplerinden ve aynı zamanda eski yabanabat gazetesi yazarlarından Veysel üzmezi parti gözetmeksizin belediyeye talip olmasını isteriz.Özellikle makalelerinde ki tehayyülü ve temayyülü aynı dirayette belediyecilik hizmetlerinde göreceiğiz gün gibi aşikardır.

  • Nimet Pamukçuoğlu   06-12-2008 13:28

    Seviyeli, kültürlü, turistik özelliği olan eski Kızılcahamamı özleyen bir birey olarak yeniden aydın ve asimile olmamış ortamlar yaratacağını düşündüğüm CHP yönetiminin Kızılcahamamda bulunmasına çok sevindim. Eski kızılcahamamı kazanmak için gönüllü çalışmalarınıza katılmak bana gurur verir. Yolunuz açık olsun.

  • yolcu   06-12-2008 11:29

    CHP ne oy yok. Çünki artık ilkeli, dürüst, namuslu insanlar yok..Onlar yerine kemiksiz yumuşakçalar, tembel dilenciler ve yalakalar var..Onların partileri, paraları ve liderleri var..Kolay yoldan para kazanmak varken, oğlumu kızımı işe koyarlar umudu varken, kömür poşeti getirirler derken.....CHP ne oy yok...Kim oy verir ki temiz dürüst namuslu bir adaya..Biz arar ve buluruz en çok canımıza okuyacak olanı sayın CHP liler , biz arar buluruz bizim olanı elimizden alacak sonra yerine bir torba kömür bırakacak olanı , biz arar buluruz anamızı ağlatıp sonra dinden imandan sözedeni..Biz arar buluruz elini eteğini öpeceğimiz birilerini..

  • özgü   06-12-2008 01:28

    kızılcahamamda değişen hiç bir şey yok. Biz sadece değişiyor diye duyuyoruz fakat durum öyle değil gençler için öyle değil. CHP ye gelirsek Deniz BAYKAL çıkılması çok zor durumları atlatmış ve gerğini tam yerine getirmiş bi başkandır. kızılcahamamda CHP hükmünü maddi ve manevi olarak kendini gösterememiştir. Çok saygıdeğer başkanlar geldi geçti. Ama ilk başta dediğim gibi. Kızılcahamam halki her seçimde olduğu gibi bir yere yoğunluk veriyorlar ve gerçeğin farkına varmıyorlar. İnşallah bu seçimde farkına varırlar ve KIZILCAHAMAM için ne hayırlıysa o olur. SAYGILARIMLA... HERŞEY KIZILCAHAMAM İÇİN.........

  • Atatürkçü genç   06-12-2008 01:07

    Mustafa Bey abicim bence de vah memleketim vah ama sizinle aynı düşünceleri paylaşmıyorum ve sizin gibi düşünen SÖZDE Türkleri gördükçe Atamıza karşı çok büyük utanç duyuyorum.Malesef artık memleketimizde Atatürkçü olmak saklanacak bişey oldu.Çünkü Atamız bilinçli olarak vatan haini gibi gösterilmeye başlandı.Sizden tek bir isteğim olacak insanlığımızla oynayan bizi aşağılayan insanlara tapmadan önce bize bu vatanı emanet etmiş, ezan seslerini sayelerinde duyabildiğimiz, bayrağımız uğruna canlarını veren insanlara saygı gösterelim lütfen.Keşke 80 yıl öncesinde olabilsek o zamanlar Atamızın bir sözü vardı bilmem bilirmisiniz "köylü milletin efendisidir." diye peki şimdi sayın başbakanımız çiftçiye nasıl hitap ediyor.....Söylememe gerek yoktur heralde. Tarihimizi okuyun lütfen size öğretilen şeylere körü körüne inanmadan önce sorgulayın.Koyun psikoljisinden kurtarın biraz kendinizi.Neden 23 yıl chp tek başına iktidar kalmış araştırdınız mı?kaç defa Atatürk eliyle yeni partilerin açılması desteklenmiş ama rejimi tehtit ettikleri için kapatılmışlardır.Yine Atatürk'ün isteğiyle chp nin bazı illerden millet vekili adayı göstermeyip en azından bağımsız adaylarla mecliste muhalet ortamı oluşturulmak istenmiştir,iktidarı denetlemeleri istenmiştir acaba bunlar hakkında bir fikriniz var mı?Lütfen bilmediğiniz konular hakkında yorum yaparken daha dikkatli olun.Ve biraz düşünün küllerinden yeninden doğmuş bir millet cumhuriyetin ilk yıllarında gırtlağa kadar borç içindeyken ekonomisini ne ölçüde düzeltmiş şimdi her türlü teknoloji varken ne ölçüde batırılmıştır.Devletin ekonomik gücü olmadığı halde yabancı sermayeye bağlı kalmamak için benimsenen devletçilik ilkesinden şimdi nede rahat vazgeçilmiş ve devletin yükünü azaltmak adına en büyük ekonomik kaynaklar yabancılara peşgeş çekilir olmuş. Simdi biraz düşünün Mustafa Bey 80 yıl öncesindeki Türkiye mi 2008 Türkiyesi mi?

  • ......   05-12-2008 23:34

    sayın mustafa bey ve asmf artık kiseniz bilmiyorum bilmem de gerekmiyo. ben parti tutmuyorum tutmayacağım da... ama size şunu söleyim biliyoruz ki atatürk kurdu CHP yi ve deniz baykal da bildiğimiz üzere TEK okumuş lider. lütfen kişilere ve partilere hakaret etmeyelim kim olursa olsun ve hangi parti olursa olsun.... Allah herkese akıl fikir versin hayırlısı hangi parti ise o geçsin başımıza....

  • ahmet erdağ   05-12-2008 22:25

    sayın mustafa bey sizin gibi düşünmüyorum ve sana tek bir cümle söyleyip seni sana bırakıyorum umarım tedavin bulunur...BU MEMLEKETTE YÜCE YARADANIMIZ ALLAH TAN BAHSEDEBİLİYORSAK HIRİSTİYAN YADA MUSEVİ.vs OLMADIYSAK EĞER o senin bahsettiğin chp iktidarıyla olmuştur ben asıl sizin gibi ALLAH ı ağzından düşürmeyenlerden korkar oldum durum ortada diğilmi camilerde ALLAH ALLAH çıkıkışında yallah yalllah iyi düşünün bu memleket ve bu din bizim hepimizin kimsenin benim dinimi sorgulama yetkisi vede cürreti yoktur vede din kimsenin tekelinde himayesinde insanları kandırmak için bir araç olmamalıdır.Bu yüce millet sen gibi düşünenlerden bir gün bunun hesabını soracaktır.iyi düşünün yada dinimizi iyi okuyun kısaca dini yaşayın dilinizde bir din icraatta bizden solcusunuz valla. kimsenin diniyle ugraşmayın siyaseti dinimizle değil kafanızla yapın bence.

  • mümtaz   05-12-2008 22:14

    Bence akp den ankaradan gelen birini bu kazaya atamayla başkan yapmaktansa yada ne şekilde zengin olduğu belli olan birini kısaca coşkun ünal beyefendiyi seçmektense mehmet bey gibi dürüst namuslu çalışkan hizmet ettiği kurum arkadaşlarından öğrendiğimize göre tabiki seçeriz arkadaş neden olmasın birkerede irademizi kullanınırız hiç olmazsa,

  • Asıl Olan   05-12-2008 21:29

    CHP, Atatürk ilekleerine göremi, yoksa Atatürk'arkasında inönü ilkelerine göremi siyesaset yapan bir partidir, ama kızılcahamam için samibi bir chp adayı, ülkücü görünüp bay eceviti başbakan yapan, ANS cumhurbaşkanı seçtiren MHP adayından daha iyidir daha samimi olur

  • asmf   05-12-2008 16:28

    CHP Kızılcahamam'a aday bulamıyorsa sayın Baykal'ı öneriyorum. Böylelikle CHP de Baykal dan kurtulmuş olur.

  • mustafa   05-12-2008 13:32

    CHP bu ülkede 23 sene tek başına iktidar oldu niye tek başına oldu çünküüüüüü tek bir parti vardı veeeeeeee açık oy gizli tasnif dolayısıyla chp ancak 80 sene geriye gidersek o zaman belediyeyi alabilir ALLAH bu millete birdaha chp iktidarını göstermesin amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.

  • talip kandemir   05-12-2008 13:11

    FERİDUN HOCA BU BOŞLUĞU DOLDURABİLİR HEM SAĞDAN HEM SOLDAN OY ALIP CHP Yİ BELEDİYEYE TAŞIYABİLİR.FERİDUN IŞIK CHP Yİ İKTİDAR YAPABİLİR

  • Halil   05-12-2008 13:08

    CHP'nin tepesinde esen rüzgar, taşrasında da eserse niye CHP adayı kazanmasın? Yani milli manevi değerlerle çatışan değil, uzlaşan bir aday çıkarırlarsa Kızılcahamam'da ilk defa bir CHP'li başkan süpriz olmaz.

  • özge   05-12-2008 12:20

    Atatürk'ün bizlere emanet ettiği bu Cumhuriyetin; "okuyan,düşünen,düşündüğünü ifade edebilen ve sorgulayan bir genci olarak, işte bizim sesimiz diye düşünüyorum. İlkeli,erdemli ve insan onuruna yakışır...! Bugün yaşananları tabii ki, sorguluyorum. Seçim arefesinden önce neredeydi bu poşetçiler,kömürcüler... Şimdi yaptıklarıyla bizim irademizimi satın alacaklar? Başkan'ın dediği gibi, sosyal devlet ilkesine inanıyorsak,bu ülkenin yarattığı milli gelirleri hakça paylaşmayı öğrenmeliyiz. sadaka kültürüyle kul olmak değil,insanca paylaşarak onurlu bireyler olmak istiyoruz. Elbette irdamiz ilkelere, dürüstlüğe ve şe