Ana Sayfa  /  Köylerimiz  /  Cebeci mahallesi içme suyuna kavuştu
  • Facebook da Paylaş
Cebeci mahallesi içme suyuna kavuştu
  • 20-11-2008
  • 12 yorum
  • 5851 okunma
Yıldırım Ören köyü Cebeci mahallesindeki su şebeke sorunlarını yerinde görmek için köye gelen ilçe kaymakamımız Bilal Çelik köyde incelemelerde bulundu

Yıldırım Ören köyü Cebeci mahallesindeki su şebeke sorunlarını yerinde görmek için köye gelen ilçe kaymakamımız Bilal Çelik köyde incelemelerde bulundu.

Kızılcahamam kaymakamı Bilal Çelik, Özel İdare müdürü Sedat Topsakal ve İlçe Milli Eğitim müdürü Ekrem Demirtaş ile birlikte Yıldırım Ören köyünde giderek yeni kurulan Cebeci mahallesini gezdi ve buradaki sorunları yerinde inceledi.

Köyün eski ve yeni muhtarları ile köylülerin karşıladığı ilçe kaymakamımız Bilal Çelik yaptığı açıklamada şunlarıu söyledi.Kızılcahamam’ın güzel köylerinden birtanesine geldik hem köylülerle görüşüp konuşmak,hemde köy sorunları hakkında görüş alışverişinde bulunmak istiyoruz.

Ayrıca buyıl tamamlanan Cebeci mahallesinin içme suyu şebekesi ile ilgili birtakım şikayetleri yerinde göreceğiz.Artık bütün köylerimiz şebekeli içme suyuna kavuştu,bu şebekelerin korunması ve iyi çalıştırılması köylülerimizin görevi yapmak bizden korumak ve sahip çıkmak köylülerimizden diyen İlçe kaymakamımız Bilal Çelik köye yapılan içme suyu şebekesinin ve diğer hizmetlerin hayırlı olmasını diliyorum dedi.

                                                                                                     Fotoğraflar:Adem Ünlü

Etiketler : Cebeci - mahallesi - içme - suyuna - kavuştu -
YORUMLAR
  • hacettepeli   30-04-2009 14:35

    mecit cim hemşerim saplar eklemesin kelimesi biraz kaba oldu ama fazla konuşma beni eklersende ekle gorusuruz o zaman !!!!!!!!!!!!!!!

  • semih   24-04-2009 01:16

    selam nasılsınız ben semih bende kızılcahamam aşagı hüyük köyündenim herkese iyi günler

  • mecit   20-04-2009 10:06

    hacettepeli kerime hemşerim. Sen artık istersen sap kağnası geliyor diye bi türkü var sana sürekli onu dinlemeni öneririm.

  • hacettepeli kerem   22-03-2009 18:04

    [email protected] sadece yıldırım örenli kızlar ekleye bılır aman sap eklemesın haaa :D bende yıldırım ören lıyım hea memleketımı cok sevıyorum yawww

  • hacı   28-02-2009 23:51

    ata dostlarını bir arada görmek beni çok sevindirdi. Yaşar amcaya , Eşref amcaya , Adem agabeye ve Salih Agabeye selamlar. ALLAH (C.C.) uzun ömürler versin. ellerinizden öperim.

  • ramazan unlu   16-02-2009 12:24

    babam adem unluye saygılar amfıbı komando ramazan unlu kosova barıs gucu

  • mecid   29-12-2008 13:31

    Cebeci mahallesine yapılan yatırım çok güzel oldu hayırlı uğurlu olsun. Artık sırada Yıldırımören köyünün kanalizasyon problemine geldi. Problem sağlık açısında çok çok önemlidir. İnşallah 2009 yılında programa alınması dileğiyle.

  • Yıldırımlı   27-12-2008 14:41

    Değerli Kaymakamımıza encümen üyelerimize ve muhtarımıza çalışmaları ve yaptıkları hizmetlirden dolayı çok teşekkür ederizzzzzzz