Ana Sayfa  /  Köylerimiz  /  Ç.Kınık köyü birlik beraberlik yemeği  ../Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Ç.Kınık köyü birlik beraberlik yemeği  ../Foto Galeri
  • 14-04-2008
  • 55 yorum
  • 6614 okunma
Ankara’ya 131 km. Kızılcahamam’a 53 km mesafede bir yanı Güdül, diğer yani Çamlıdere olan şirin bir köyümüz Çeltikçi- Kınık köyü

Ankara’ya 131 km. Kızılcahamam’a 53 km mesafede bir yanı Güdül, diğer yani Çamlıdere olan şirin bir köyümüz Çeltikçi- Kınık köyü

Çeltikçiden çıktıktan sonra Ali cin manastırı sırtlarına doğu tırmanarak çıktığımız yolda bir iki köyü geçtikten sonra geldik Kınık köyüne, girişte bizi karşılayan taşları içerisine nasıl kurulmuş bu köy diye düşündük, gezdik gördük ki taşlar arasında da çok güzel bir köy olabiliyormuş.

Yemeğe İlçe Kaymakamı Bilal Çelik,İl Genel Meclis Üyesi Fahrettin İlhan ve Ali Yılmaz, Jandarma Komutanı Erhan Yücel,Çeltikçi Belediye Başkanı Hidayet Demirhan,AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Keleş,Belediye Meclis Üyesi Yusuf Bayrakçı,İlçe Müftüsü Sıddık Durmuş,Köylere Hizmet Götürme Birliği Encümenleri Murtaza Güngör ve Abdurrahman Arıbal, İlçe Tarım Müdürü Mehmet Kuzdere,Özel İdare Müdür Sedat Topsakal,Kaymakamlık Yazı işleri Müdürü Nafi Işık ile birlikte Kınık köylüleri katıldı.

Köy konağı önünde karşıladılar gelen misafirlerini herkesle selamlaşmanın ardından köy konağına geçildi. Burada tanışma faslından sonra başlayan sohbet sırasında öğrendik ki gözden ve ilçemizden ırak olan fakat gönülden ırak olmayan bu köyümüzden yetişen hemşerilerimizi duyunca gururlandık.Bu köyden General, Anayasa mahkemesi üyesi,Prof,Rektör,ve daha birçok makama gelen Kınıklıları duyunca gerçekten sevindik 30 yıl önce kurdukları dernek ile Kızılcahamam’a örnek olmuşlar,oyuncularının tamamını Kınık köylülerinin oluşturduğu bir tiyatro oyununu Ankara ve birçok yerde sahneye koymuşlar,işte böyle bir köyün köy konağında birlik ve beraberlik yemeği öncesi köyün sorunları tartışıldı.

Geçen yıl köyün yolu asfaltlanmış, bu sorun bir nebzede olsa giderilmiş b köyümüzde de su problem içme suyunda çok sıkıntı olmamakla birlikte sulama ile ilgili problemleri var köylü sulamada kullanabilecekleri

gölet istiyor. BU gölet in yapılması durumunda emekli olan birçok köylülerinin köye geleceği ifade edildi.

Sözü daha fazla uzatmadan sizi Kınık köyü ve köylüleri ile baş başa bırakalım

 

 

YORUMLAR
  • Sebahattin Küçükdere   15-11-2010 14:48

    Ankara'da vé Köyümüzdé bulanan bütün Kınıklıların KURBAN BAYRAMINI kutlar .Büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim..Hér né kadar Ankara'da bulunsakta kaLbimiz KINIK KÖYÜ' ndé atmaktadır.HEP BERABER NİCE BAYRAMLARA .. KINIK KÖYÜNE SELAMLAR..

  • serkan HASİPEK   01-07-2009 15:40

    Yunus küçükdere abimiz bunu yapmaya çalışmış sanırım... www.kizilcahamamkinikkoyu.tr.gg

  • yunus küçükdere   22-05-2009 22:02

    sevgili kınık köylüme selamlar ilk başta kınk köyümüzünde bir veb sitesi de yayınımıza girmiş bulunmaktadır.veb sitesinin fotograf ve video görüntüleri en geç 3 hafta sonra yayına girecektir..veb adresihttp://kizilcahamamlikinik.tr.gg/ bu adresten bakabilirsiniz sevgilerimle yunus küçükdere kınık köyüne selamlar..

  • YUNUS KÜÇÜKDERE   21-05-2009 19:21

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • YUNUS KÜÇÜKDERE   21-05-2009 12:12

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • Serkan HASİPEK   01-04-2009 14:07

    Yukarıdan aşagı doğru okuduğumda herkez dernek başkanımız AHMET SARIKAN 'a muhtarımız CEMAL HASİPEK' e herkez maşallah iyi teşekkür etmiş.. Ama bu işler nasıl oldu ne mucadeleler verdiniz de bu köy bu hale geldi deyip bi işin ucundan da ben tutuyum bunu da geç bikere arayım nedir ne degildir nasılız,yapılacak bişeyler varsa yapalım kimimz dedi? Bazı şahıslarımız var bunlarıda esgeç daha nasıl köstek olabirim daha nasıl pislik yapabilirim diye uğraştı... Bu yapılan hizmetler zaten gelecekmiş siz neyaptınız ki ? deniliyor.Bu şahıslar sabah ezanında köy hizmetlerının kapısında alıyordu solugu!!! Bu yukarda teşekkür ettiniz şahıslar köy odasında baskına uğradı ertesi gün hayvan sulama göleti için köy hizmetlerıne dilekçe vermeye gitti !!! Bu yukarda teşekkür ettiniz şahıslar köy odasında baskına uğradı 1 ay sonra yayla şenligi düzenledi KINIK lılar küs duramaz diye!!! Babam köye park için buğünbidaha dilekçe verdim biyere derdi..Bende babama kim oynayacak parkta kimin çoçugu için yapıyosun dedigimde agzından ilk MEFA nın çocukları MUSTAFA'nın çocukları dedi bana...Ve çok geçmedi o çoçuklar babalarıyla annelerıyle odayı bastı!!! İşte bu köye YARANILMAZ !!! Ben şunu bilirim KINIGIN EŞŞEĞİNİ GÜDENE RABBİM SABIR VERSİN..

  • İBRAHİM UZUNÖZ   18-03-2009 00:33

    Ben gurur duyuyorum kızılcahamamlı oldugum için köyümüzü cok seviyorum.nerde bi köylümü görsem hemşehrimi görsem hemen tutarım konumu ne olursa olsun.yeterki ok gibi olsun özlü olsun tutkun olmamız gerekiyor yürektennnnnnnnnnnnnnnn.çok konuşmaya gerek yok yok saygılar.köyümüzün köylümüzün kıymetini bilelim.uzayan kol bizden uzasın.

  • Mevlüt   16-03-2009 23:06

    İyilik ve güzellikleri karalamak için, doğruları kendi yalanları ile bozmak için uğraşan, birlik ve beraberliğin anlamını bilmeyen, İSMİ LAZIM OLMAMAKLA birlikte cismi de bu köyün selameti için lazım olmayan zatın yazdıkları, bu güzel sayfadaki birlşği bozmaya yönelik değil midir? Güzel Köyümün Bunca Güzel İnsanları DOĞRUYU, İYİYİ görmüş ki, bu sayfayı olumlu yorumlarları ile baştan sona donatmışlar da, ismini bu sayfa için kendisi bile LAZIM GÖRMEYEN sadece bu zat mı DOĞRUDAN anlamamış ve içindeki zehiri kusmuş bu anlamsız yorumu ile?...Ben bu yorumu sadece beyaz içine karısmış siyah bir benek olarak görüyorum ve kendisini emeğe saygı duymadığı için kınıyorum...Sevgi ve saygılarını sunmak yerine, köyümüz için gecesini gündüzüne katıp uğraşan, Şevket Ercan Hocamızın en büyük destekçisi için SAYGIYA davet ediyorum...Laflarla peynir gemisi yürütmeye çalışmak yerine, köyümüz için gerçekten birseyler yapmaya çalışalım, İSMİ LAZIM OLMAYAN zatlar gibi ismimizi saklamadan hem ismimizle hem de cismimizle bu köyün faydası için uğraşalım...

  • İSMİ LAZIM DEĞİL   16-03-2009 09:21

    Sözde birlik beraberlik yemeği diye geldik fakat hiç öyle olmadı.Sözde küsler barışacaktı birbirlerinin yanındanda geçmedi.Nasıl birlik beraberlik yemeğidir bu?Ancak övünenler övünülenler gördük yalanla güzelim köyümüzü rezil edenler gördük.Artık bırakın baştakiler bu işi yalanlarla daha ne kadar kandıracaksınız milleti!İnanıyorum ki bu güzel köyümün güzel insanları birgün doğru olanı görecek fakat şunu da eklemek istiyorum:ŞEVKET ERCAN HOCAMIZI taklit etmek isteyen şahıs sen onun yanından geçemezsin.Bırakında buişi bilenler yapsınnnnn............SEVGİ VE SAYGILARIMLA,,,,,

  • bünyamin   08-03-2009 10:36

    bu zamana kadar köyümüzün gelişmesinde ve kalkınmasında emeği geçen gelmiş geçmiş herkeze şükranlarımı sunar hayatta olanlara sağlık ve esenlikler dilerim .Ebediyate göç etmiş olanlarada allahtan rahmet diler mekanlarının cennet olmasını dilerim.köyümüzün sanal ortamda tanıtılmasında resim halinde değilde video şeklinde yayınlanmasını isterdim.tüm kınıklılara selam eder büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim,

  • cenbuz   10-02-2009 14:52

    Sayın çok kıymetli kınık'lılar, köyümüze ait bizimde bir mail adresimiz var diyor ve en kısa zamanda siz değerli köylülerimizin hizmetine sunucağız. Saygılar..... cenbuz

  • AYDIN GÜRBÜZ / YUSUF YILMAZ   24-01-2009 18:32

    Böyle Bir Köyümüz Oldugu İçin Çok Mutluyum Taşına Suyuna Topragına Kurban Bu Fotafı Ekleyenlere Teşekkür Edrim Kaymakamımızada Çok Teşekkür Edrim Resimler Harika Olmuş İzlemeye Doyum Olmuyo

  • oktay demircan   27-12-2008 21:29

    köyümüzün fotografları cok güzel ama hani dedemin yerini cekmemişsiniz yahuuu

  • serdar demircan   27-12-2008 21:22

    köyümüzün güzelligini ortaya sundugunuz için cok tesekkür ederim saygılarımla baki demircanın oglu serdar demircan

  • ÖMER_EMRE_ALİ_OSMAN KAPLAN   09-12-2008 10:56

    KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.NİCE BAYRAMLARA.

  • ÖMER KAPLAN&OSMAN KAPLAN   08-12-2008 23:33

    SAYIN MUHTARIMIZ CEMAL HASİPEK VE AHMET SARIKAN'A VE KÖY HALKI HERKESE SELAMLAR.. BÜYÜKLERİMİN ELLERİNDEN KÜÇÜKLERİMİN GÖZLERİNDEN ÖPERİM SAĞLIKLI VE MUTLU GÜNLER DİLERİM KÖYÜMÜZ İÇİN YAPTIGINIZ TÜM ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR DİLER VEDE TEŞEKKÜR EDERİM..BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM..ALLAHA EMANET OLUN ..

  • SİNAN ARSLANTEPE   28-11-2008 21:55

    ÇOK DEĞERLİ KÖYLÜLERİM, Özellikle son zamanlarda köyümüze getirilen hizmetlerden dolayı memnuniyetimi dile getirmek istiyorum.Yapılan hizmetlerde emeği geçen herkese başta dernek başkanımız Ahmet SARIKAN'a minnet ve şükranlarımı sunarım.Onca olumsuzluğa rağmen yılmadan çalışan,köyümüze hizmet getiren kadroya teşekkürü bir borç bilirim.Hizmete devam KINIK herşeyin en iyisine ,en güzeline layıktır.GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ BAŞKANIM... Sevgilerimle .... SİNAN ARSLANTEPE

  • Harun Özgün   23-11-2008 01:43

    teşekkürler... dicek baska şey yok

  • zeynel erdoğan   19-11-2008 14:01

    Sevgili Kınıklılar birlik bereberlik olursak daha güzel ve daha mutlu günler bizim olacak. Her kınıklı imkanı oranında köyümüze hizmet ederse , köyüne olan borcunu ödemiş olacaktır. Dernek başkanımız kardeşim Ahmet Sarıkan'a teşekkürlerimi sunarım. Muhtarımız Cemal Hasipek'e de birlik ve beraberliğimiz için gösterdiği gayrete teşekkür ederim.

  • EMRE   09-11-2008 14:09

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

  • EMRE KAPLAN & ALİ KAPLAN   09-11-2008 14:01

    SAYIN MUHTARIMIZ CEMAL HASİPEK VE AHMET SARIKAN'A VE KÖY HALKI HERKESE SELAM EDER BÜYÜKLERİMİN ELLERİNDEN KÜÇÜKLERİMİN GÖZLERİNDEN ÖPERİM SAĞLIKLI MUTLU GÜNLER DİLERİM KÖYÜMÜZ İÇİN YAPTIGINIZ TÜM ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR DİLER BUNDAN SONRA YAPILACAK İŞLERİNİZE BAŞARILAR DİLRİM.HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN ALLAHA EMANET OLUN HOŞCAKALIN. 09.11.2008 14:46

  • KENAN DEMİRCAN   31-10-2008 17:27

    Bir Kınık'lı olarak gerek o an içinde bulunduğun ortamdan gerekse de bu birliktelik fotoğraflarından gurur duyuyorum.Bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederim. Köyümüzün hep bu tabloyla hatırlanmasını dilerim. Teşekkürler....

  • mehmet hasipek   22-10-2008 10:12

    emeği geçen herkeze teşekkür ederim.

  • zeki   13-10-2008 21:36

    çok güzel resimler var birde video olsaydı çok güzel olurdu.

  • YUNUS KÜÇÜKDERE   06-10-2008 08:14

    kınık köyünü böyle güzel memleket haline getirenlere sonsuz teşekkürler vede bütün kınık köyünün bütün büyüklerimin ellerinde küçüklerin gözlerinden öperim saygılarımla..bu arada köy muhtarına sonsuz teşekkürler..*

  • SEBAHATTİN KÜÇÜKDERE   05-10-2008 12:45

    BİR KINIKLI OLARAK BAŞTA KAYMAKAMIMIZ JANDARMA GENEL KOMUTANIMIZ OLMAK ÜZERE NAHİYEMİZİN DEĞERLİ BELEDİYE BAŞKANINA VE ORADA BULUNAN BÜTÜN KINIKLILARA ŞÜKRANLARIMI SUNARIM.BURADA EMEĞİ GEÇEN DERNEK BAŞKANIMIZ AHMET SARIKAN'A MUHTARIMIZ CEMAL HASİPEK'E EMEĞİ GEÇEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.KINIK KÖYÜ HER ŞEYİN DAHA İYİSİNE LAYIKTIR.GEÇMİŞ RAMAZAN BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLAR BÜYÜKLERİMİN ELLERİNDEN KÜÇÜKLERİMİN GÖZLERİNDEN ÖPERİM.NİCE BAYRAMLARA.......................

  • ayse   03-10-2008 16:42

    devami gelir insalllah

  • ayse   03-10-2008 15:44

    berlinden ayse kara (sentürk)koyumu gormus gibi oldum elinize saglik devami gelsin

  • Ulviye Akkaya(ulviş)   27-09-2008 19:59

    Değerli Kınık halkı öncelike böyle bir forum yapıp TAHTALARI kınık halkına anltmama vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim. Tahtalar gerçekten dağıyla taşıylla horuzuyla asma köprüsüyle muhteşem bir yer.Gidip gezmenizi oradaki güzellikleri görmenizi tavsiye ederim.Aslında anlatacak çok şey var amaaaaaaaaa orası anlatılmaz YAŞANIR.Havasını Suyunu tatmanız lazım. Son olarakta TAHTALARLI OLMAK AYRICALIKTIR diyerek tekrar teşekkürlerimi sevgilerimi ve saygışlarımı sunuyoruuummmm:) İYİ BAYRAMLAR:):):)

  • fatmanur yumrukaya   27-08-2008 22:41

    gercekte bu sıte ıcın sarfedılen emege deymıs ellerınıze saglık kızılcahamam celtıkcı kınık koyumuzu cok gusel bı sekılde sergılemısınız ama ılerıde daha cok fotograf ve bılgılerle bızlere sunacagınıza emınız basarılarınızın devamını dılerım ve bu koyumuzu bız gencler sahıp cıkacagız saygılarımla....

  • EROL ŞENTÜRK   26-07-2008 22:17

    Uzakta da olsak gönlümüz yüreğimiz oralarda. Özledikce bakıyorum resimlere gururla. Buralar doğduğumuz yerler diye. Teşekkürler emeği geçen herkese isimlerini kocaman yazmak geliyor içimden buraya ama bu sayfalar almaz. Birlik ve beraberliği pakiştiren herkese teşekkürler.

  • ibrahim uzunöz   15-07-2008 19:08

    CANIM KÖYÜM. ALLAH İZİN VERİRSE KÖYÜME ÇOK ŞİRİN BİR EV YAPCAM.ALLAH ÖMÜR VERİRSE......................................................

  • Ümit ERDOĞAN   14-07-2008 15:51

    Köyümüzde bu birlik ve beraberligi yaşatan dernek başkanımız Ahmet Sarıkan a muhtarımız Cemal Hasipek e ve yemekteki katkılarından dolayı tüm hemşerilerimize teşekkür ederim. Bu haberde emegi geçen ve bizim istek arzularımızı duyuran kızılcahamam habere teşekkür ederim.

  • >   13-07-2008 12:06

    qörünmez olduğun için çekilmemiştir belki=) penceresi kınık köyünü gören bütün evler güzeldir..

  • ibrahim uzunöz   06-07-2008 16:04

    bu haber ve fotograflarda emegi geçen tüm hemşerilerime teşekkür ederim

  • cinin oğlu cespır   17-06-2008 17:10

    fotoğrafı çektiğiniz için teşekkürler ama o köyün engüzel evini çekmemişsiniz darıldım çok tesüf ederim hepinize kucak dolusu sevgiler

  • Tayfun GÜRBÜZ.   10-05-2008 15:51

    Başta sayın kaymakamımız olmak üzere bu organizasyonda emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Böyle güzel bir günde aranızda olmayı çok isterdim ama maalesef olamadım yinede böyle güzel bir günün düzenlenmesini, herkesin bir araya gelmesini görmek çok güzel ayrıca köyümün resimlerini görmek biraz da olsa özlemimi giderdi. Böyle güzel organizasyonların devamı dileğiyle emeği geçen herkese tekrar çok teşekkür ediyorum. Hepinize saygı ve selamlarımlarımı sunuyorum.

  • Alper GÖKALP   08-05-2008 01:53

    SAYIN KAYMAKAMIMIZ VE KÖY MUHTARIMIZA İLGİ VE ALAKALARINDAN DOLAYI TESEKKÜRLER KINIKLI OLARAK GURUR DUYDUM BÜTÜN KÖY HALKINA VE KATKILARI BULUNAN BÜTÜN EŞRAFA SONSUZ TESEKKÜRLER HAYIRLI OLMASI DİLEGIYLE YENI NESİLE ÖRNEK OLSUN

  • Seyfi Hasipek   07-05-2008 17:49

    Bizim tanımadığımız sizin gibi çok gençlerimiz var siz ve sizin gibi gençler köy derneğinin etkinliklerine katılırlarsa o zaman o güzel köyün güzel insanlarıylada tanışmış olacaksınız. katılımınızı bekliyoruz.

  • celal yumrukaya   06-05-2008 23:55

    Baba ocagımız vatanımız KINIK köyü için yapılanlardan dolayı emegi geçen herkese teşekkür ederken bu özel günde görevli olmamdan dolayı aranızda bulunamamanın büyük üzüntüsünü duyuyorum tekrar KINIK KÖYÜNÜ YAŞATMA VE AYAKTA DURDURMAK AÇISINDAN EMEGİ GEÇEN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM

  • kemal gökalp   05-05-2008 22:46

    ben köyümü ve köylümü çok seviyorum bu günlere gelmemizde çok büyük emeği olan koop.başkanlarına ve köy muhtarlarına sonsuz teşekkürler.

  • Barbaros CAN   03-05-2008 03:08

    resimleri ne bakınca hatırlayamadım belki 20 sene oldu gelmeyeli meğer ne kadarda güzelmiş bizim köyümüz..çocukken 1 kere gelmiştim.bende kınıklıyım babam ahmet can (dedem hamdi can).gerçekten köyümüzü yaşatmaya ve kalkındırmaya çalışanlara çok teşekkür ederim.

  • Taner ÖZGEN   02-05-2008 14:32

    Bu haber ve fotograflarda emegi geçen tüm kızılcahamam habere ve çalışanlarına teşekkür ederim. O günün anlamı olan birlik ve beraberligi siteniz aracılıgı ile ölümsüzleştirdiniz. ayrıca o günün düzenlenmesinde emegi geçen başta dernek başkanımız Ahmet Sarıkan a muhtarımız Cemal Hasipek e ve yemekteki katkılarından dolayı tüm hemşerilerimize teşekkür ederim. Başta sayın kaymakamımız olmak üzere tüm katılan davetlilere de ayrıca şükranlarımı bildirmek isterim... Çeltikçi belediye başkanımız hidayet beyde aramızda idi ama nedense kzıılcahamam belediye başkanımız yoktu, Ak parti ilçe başkanımız Mustafa bey ve ekibi ordaydı nedense diger ilçe parti başkanları yoktu..... bu liste uzar gider biz burda bitirelim ama bu anlamlı günde olmayanlara da ufak bir sitem gönderelim ve bundan sonraki faaliyetlerimizde kendilerini de yanımızda görmek istediğimizi belirtelim.. En içten saygılarımla ..... Taner ÖZGEN

  • Halil Ercan   28-04-2008 09:10

    Kizilcahamam Ilcesi Mulki Idari Amirleri onculugunde koyumuzde duzenlenen birlik ve beraberlik yemegine yurtdisinda olmam dolayisiyla katilamamanin buruklugu ve uzuntusu icerisindeyim. Buyuk katkilarindan dolayi Kizilcahamam ilcesi sayin kaymakamimiz basta olmak uzere butun ilce ildari amirlerine, jandarma komutanina, partililere, gazetecilere, koyumuz dernek baskani Ahmet Sarikan ve uyelerine, koyumuz muhtari Cemal Hasipek ve heyetine, koyumuz halkina tesekkurlerimi, selamlarimi, saygilarimi ve sevgilerimi sunuyorum. Koyumuzden ahirete intikal etmis butun gecmislerimizi rahmetle aniyorum. Koyumuz ve dernegimizde emegi gecen herkese tesekkur etmeyi bir borc biliyorum. Bundan sonra bayragi tasiyacak genc arkadaslarin da bu gorev suuru icinde olmalarini, birlik ve beraberligimizin devam etmesini yuce Allah'tan diliyorum.

  • Osman KUZKAYA   21-04-2008 13:04

    Köyümüzü ziyaret ederek bizleri onurlandıran, sorunlarımızı toplu halde bir daha dinleyen , sorunlarımızın çözümü için bizleri umuıtlandıran ve sorunlarımız çözülene kadar kapısını aşındıracağımızdan emin olan Sayın Kaymakamımız Bilal ÇELİK'e ve mesai arkadaşlarına çok teşekkür ederim. Ayrıca köyümüz için yaptıkları yapacaklarının teminatı olan Muhtarımız Cemal HASİPEK'e ve Dernek Başkanımız Ahmet SARIKAN'a sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Saygılarımla.

  • Emine Aytekin   20-04-2008 15:25

    Herkese teşekkürler

  • sinan   20-04-2008 14:44

    teşekkürler..

  • Osman Sarikan   16-04-2008 16:53

    Aslinda soylenecek cok sey var ama, biz buyuklugu kendimize birakalim, burada sadece bu guzel gun icin yorum yapayim. Son yillarda Koyumuz icin yapilan bircok degerli hizmetin ve bu guzel gunun gerceklesmesinde emegi gecen; Basta Dernek Baskanimiz Ahmet Sarikan ve Muhtarimiz Cemal Hasipek olmak uzere, herkese sonsuz tesekkurler. Bu guzel gunde bulunamamak, sahitlik edememek gercekten uzucu ama bu guzel haberi bu guzel resimlerle gormek bu uzuntuyu az da olsa hafifleten etken. Baslangici gerceklestirebilmek guzeldir, devamini getirebilmek ise takdire sayandir. Birlik ve beraberligimizin ebedi olmasi dilegi ile Herkese Selamlar.

  • ceyda   15-04-2008 18:35

    Özellikle karabaşın beyaz patileri çok tatlı çıkmış,fotoğraflar için teşekkürler.

  • Serdar Hasipek   15-04-2008 13:03

    İlçemiz kaymakamı Sayın Bilal Çelik ve heyetinin dede ocağı köyümüzün sorunları ile ilgili yerinde inceleme yaptıklarını öğrendim. Dernek başkanı Ahmet Sarıkan ve köy muhtarı Cemal Hasipek in fedakarlık ederek kendi işlerini bırakıp köyümüze köle gibi hizmet ettiklerine, Sayın Kaymakamımızında kanaat getirdiğini tahmin ediyorum. Köyümüzde yaşayıpda yapılan dernek hizmetlerden en çok faydalanan ;cahil insanların ise yanlış yapmamalarını ,toplumun içine girmelerini, gerek devlettin gereksede derneğin yapmış ve yapacak olan hizmetlerine gölge etmemelerini ,Köyümüz gençlerinin ise dernek faaliyetleri için her zaman her yerde başkan ve muhtarımızın yanında olmalarını temenni eder,bütün köy halkına sağlıklı günler dilerim.

  • MUSA KUZKAYA   15-04-2008 11:01

    Köyümüzde birlik ve beraberliğin pekiştirilmesi yönünde bu güzel tablonun ortaya çıkmasına katkı sağlayan başta Sayın Kaymakamımız Bilal ÇELİK olmak üzere tüm katılımcılara ve Köy Muhtarımız Sayın Cemal HASİPEK ile Dernek Başkanımız Sayın Ahmet SARIKAN'a ayrıca konuyu haber yaparak duyuran Kızılcahaber'e teşekkür ederim. Nasıl ki; bize göre yanlış veya eksik gördüğümüz iş ve işlemleri eleştirebiliyorsak,''Marifet iltifata tabidir'' düşüncesinden hareketle olumlu,iyi ve güzel şeyler yapıldığında memnuniyetimizi,övgümüzü, teşekkür ve takdirlerimizi belirtmekten kaçınmadığımız zaman da bu görevleri yürütenlerin şevkleri çalışma azimleri ve moral-motivasyonları artacaktır.Diye düşünüyorum. Selam ve Saygılarımla.

  • esma   14-04-2008 23:45

    Resmı cekenlere cok ama cok teşekkür ederim.ellerinize sağlık.

  • Sinan Ersoy   14-04-2008 14:17

    Başta sayın kaymakamımız olmak üzere bizimle bu organizasyonda birlikte olan,maddi manevi destek olan herkese teşekkür ederim..Ayrıca bu organizasyonu düzenleyen dernek başkanımız sayın Ahmet Sarıkan ve muhtarımız Cemal Hasipek'e teşekkür ediyorum..

  • BERRIN BALOGLU   14-04-2008 12:42

    SAYIN KAYMAKAMIMIZ BU KONULARDA COK GAYRETLI KENDISINI KUTLUYOR BASRILARININ DEVAMINI DILIYORUM ASLINDA KÖYLERIMIZ COK POTANSIYEL TESKIL EDIYOR ANCAK ÖNCÜLÜK YAPACAK KISI VE KURUMLAR LAZIM KAYMAKAMLIK OLARAK GÜZEL HIZMETLERIN YAYGINLASMASINI BEKLIYORUZ SELAMLAR HOLLANDA

  • Seyfi Hasipek   14-04-2008 10:00

    Sayın Kaymakamımızın yaklaşık 2 senedir kızılcahamamda görev yaptığını bu görevi sırasında en çok köyleri ziyaret eden mülki amir olarak kızılcahamam basınından takip ediyorum.Ben Kınık köyü vatandaşı olarak kendilerine ve kaymakamlık teşkilatına teşekkür ederim.köyümüze son iki senedir (köydes projesi kapsamında) yolların asfaltlanması ,kanalizasyon ve su gibi alt yapı hizmetleri olmuştur. İyinin iyisini yapmak üzere bundan sonrada kaymakamımız Bilal Çelik ,Başta olmak üzere İl Genel Meclis üyesi Fahrettin İlhan , Ali Yılmaz ,Köylere Hizmet Götürme Birliği Encümenleri Murtaza Güngör ve Abdurahman Arıbal'ın köyümüze verilen sözlerin kısa zamanda yerine getirileceklerini umut eder kendilerine teşekkür ederim. Köyümüzün Dernek Başkanı Ahmet Sarıkan ve Muhtarımız Cemal Hasipek'ede Köyümüz için verdikleri özveri için kendilerine teşekkür ederim.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın