Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Bu panolar kaldırımın orta yerinemi konmalı
  • Facebook da Paylaş
Bu panolar kaldırımın orta yerinemi konmalı
  • 29-04-2010
  • 17 yorum
  • 5674 okunma
Tedaş elektrik panosunun yerini değiştiriyor.Bir yerin önünde durduğu için değiştirilen pano için en uygun yer kaldırımın orta yeri seçilmiş

Kızılcahamam Soğuksu Caddesi kaplıca yanında yeni yapılan işletmenin önünde bulunan elektrik panosunun yeri değişiyor.

Yeni yapılan işletmenin güzelliğini kapadığı için kaldırılan pano için kaldırımın orta yerine betun atılmış ve burada bugün pano değişimi yapılacak.

Bölgede zaten dar olan kaldırımı tamamen daraltacak ve estetik açıdan da çirkinlik abidesi gibi kaldırımın orta yerine alınacak bu pano bulunduğu yerin hemen kaldırım kenarına gömme usulu yapılsa acaba olmazmıydı.

Kaplıca bölgesinde Bedaş önceki gün pano değişimi dolayısı ile bugün öğle sonuna kadar elektrik kesintisi uygulanacağını bildirdiği pano bugün değişiyor.

Bir yeri güzelleştirelim derken diğer yeri çirkinleştirmek bizim âdetimizdir. Bu panolar yapılırken çevreye en az zarar verilerek yerleştirilse daha güzel olmazmı.

Yukarda bulunan resimde çizili alana  pano yerleştirilse kime zararı olur

 

Etiketler : Bu - panolar - kaldırımın - orta - yerinemi - konmalı -
YORUMLAR
  • apak   05-05-2010 15:49

    öncelikle editörü bombalayan sayın arkadaşlar biraz duyarlı olmayı denesek..kızılcahamamın en kalabalık bölgelerinden birisi olan yaya trafiğinin yoğun olduğu bu yerde bu yapılan vatandaşa eziyetten başka bir şey değildir..asıl önemli olan meseleye gelince sayın belediye başkanımız o parkı pekdeğerli turizm yatırımcımız sayın himmet beşikcigile verirken acaba hangi kanuni dayanakla vermiştir?ihale yapılması gerekmezmiydi?bu yapılan kimin malını kime peşkeş çekiyorsun sorusunu akıllara getirmez mi?sayın başkan birçok işinde olduğu gibi bunda da kılıfını hazırlamıştır herhalde!..bu dönem heralde şu meşhur şiiri çok mırıldanacağız gibi:(yiyin efendiler yiyin,çatlayıncaya kadar yiyin...) bize de beklemek düşer galiba .,bunlar çatlar mı yosa sofradakilerin hepsini karınlarına doldurabilirler mi ? diye...sizce...?

  • Has Ankaralı   03-05-2010 10:43

    Haberde trafoların elektrik kurumuna ait olduğu açıkça yazmasına rağmen bazı yorumcular nedense Belediyeyi konuya ilgi tutmaya devam ediyor olmaları benim tuhafıma gidiyor. Trafonun bulunduğu yer özel yada kamu farketmez sonuçta tapulu bir mülkiyet alanı içerisinde. Hiç kimse gel de benim arazime trafo kur demez. O trafoları mülkiyetin duvarına en fazla 20-25 cm. kadar yanaşık yapabilirsiniz. Ankara'da bulunan telekom ve elektrik trafolarının tamamı kaldırımların kenarlarına yapılıyor. Benim de hoşuma gitmeyen bir görüntü ama mevzuat gereği böyle yapılıyor...

  • mustafa   02-05-2010 22:55

    sayın editör....... bak kardeşim ordan yazıyosun boşa yada doluya... bir çok arkadaşa söz hakkı doğuyor ... özellikle bedaş ta çalışan bizlere ve hiç bir zaman bu arkadaşlarımızın yazdıklarını yayınlamıyosun

  • şerif saka   02-05-2010 00:12

    bu gibi düzenzizlikler maalesef ülkemizin neredeyse her yerinde mevcut. güzel olanın hakkını bu millet gerektiğinde veriyor. bu gibi durumların neden ülkemizde eleştirildiğine gelince: bu millet düzenli olmayı seviyor ve düzgün işler bekliyor. olmuşmu şimdi bu yolun ortasına..? bir vatandaş olarak ben şunu düşünüyorum: bu gibi işleri sırf reklam olsun diye milletin burnunun dibine koyuyolar o kadar. özellikle bu gibi konuları gündem getiren kızılcahamam heberi tebrik ediyorum. ve destekliyorum saygılar.

  • balıkçı   01-05-2010 12:56

    kim ne derse desin.kızılcahamam belediyesinde durmak yok yola devam.iş yapanlar eleştirilir

  • k.hamamlı   01-05-2010 01:22

    emraha katılıyotum o elektirik trafosu çevre görüntüsünü bozuyor

  • a.a   30-04-2010 23:58

    Başka habermi kaldı diyen yorumculara.... Siz küçük bir ilçede olsanız ne haberi yapardınız? merak ettim. (laf olsun diye yorum yapmayın lütfen) Haber kanalı ilçeye sahip çıkıyıyor ve olumlu/olumsuz durumları hemşehrilerine duyuruyor... Sizin evinizin/dükkanınızın önüne bu panoyu koysalar ne yapardınız merak ettim...

  • emrah   30-04-2010 12:58

    bu nası bi haber anlamamışem.tabikide orada görüntü çirkinliği yapıyosa belediye uygun bi yere koyaca.zaten bizim memleketde iş yapanları hep eleştirirler.

  • hasan   30-04-2010 12:17

    başka haber kalmadı da bunu habermi yapıyosunuz.başka haber yokuydu.yolun ortasında olsa ne olmasa ne. sonuçta millte hizmet veriliyormu?? sen ona bak arkadasım.tabi hiçbirimiz yokluk görmedi..benden tavsiye ufak tefek işler yüzünden kimse kimseyi rencide edecek haber yapamasın millet güler habere bak diye yaw

  • NACİ   30-04-2010 09:37

    bu haberi yapan kesin siyasi düşünüyor başka cvp yok o panonun en uygun yeri orası inşallah sizin sitenizde teknik bir arıza olur o zaman da halk size yönelir size yorumlar yaparlar bunun için dua edecem k.haber sakinleri haberiniz olsun

  • Rıfkı   29-04-2010 22:44

    Arkadaşlar geçelim panoyu da o işletmeye ne oldu ya bir anda uçtu gitti ultra lüks yer oldu.Belediye başkanı da içinden çıkmaz oldu maşallah.Hergün dandik dandik şeyleri anons ederken belediye o kadar güzel bir yeri kiraya vereceğini ve üzerine birşey yapmaya izin vereceğini niye ilan etmedi acaba.Önce biz bir doğayı koruyalım da bakarız sonra kaldırım, caddenin güzelliğine.Çünkü buralar yanlış kaldırır.Düzeltebilirsin.Peki doğayı kim düzeltecek.Bu arada şunu da söylemeden geçemeyeceğim, acaba panoyu oradan kaldırtan, görünüme önem veren işletme, çatısındaki 5 metre demir direğin üstünde asılı duran çanak antenin farkında mı yoksa kafasını kaldırıp bakabilir mi?Önce kendinden başlasın derim ben.

  • kemal   29-04-2010 19:40

    bedensen engelliler yorumlarını bekliyoz bu konu hakkında nediyosnuz

  • naci   29-04-2010 16:14

    merhabalar öncelikle kızılcahamam habere böyle bir haber yaptığı için teşekkür ederim görülen oki başka iş haber yok boş işler peşinde geziyorlar siz tedaş müdürü olsanız ne yapardınız merak ediyorum ama tehmin yürütmeyem siz tedaş müdürü olamazsınız çünkü kapasite meselesi sizde haklısınız boş işler varken millete yararlı bir işi yapmanız beklenemez şimdi siz bu yorumda aleyhinize olduğu için yayınlamazsınız da çok yazık kızılcahamam ne günlere kalmış bu arada tedaş personeline üstün duyarısı ve çalışmasından dolayı teşekkür ederim

  • en başarılı belediye bu dönem yiğidi öldür hakkını yeme   29-04-2010 14:53

    belediyeyi buraya yaptığı parktan dolayı ve diğer pansiyon ve kaplıcalardan dolayı yürektem kutluyorum.emeği geçenlerden allah razı olsun.kızılcahamam en başarılı belediye dönemini geçiriyor.

  • Koca Murat   29-04-2010 14:29

    bugün oraya koyarlar yarın sizin dediğiniz yere, işlerinin adı ne ? Allah akıl versin, ne diyem.

  • yunus    29-04-2010 14:10

    bence o kadarda önemli değil.belediye oraya ne güzel bir tesis kazandırmış tabikide estetiğini düşünmek zorunda.yapılan icraatlara köstek değil destek olalım.

  • gamze   29-04-2010 13:43

    o işletmeyi kim yapıyor. belediye başkanlığımı yoksa özel sektörmü. ve yapılan işletme nin ne amaçla hizmet edeceği konusunda kamuoyu aydınlatılırsa sevincezzzz

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın