Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Bitmeden yıkılması tartışılıyor.
  • Facebook da Paylaş
Bitmeden yıkılması tartışılıyor.
  • 11-12-2014
  • 30 yorum
  • 7729 okunma
Kadirbeye yapılan kalenin inşaatı bitmeden yıkılması gündemde. Kale yıkılacak mı?

Bitmeden Yıkılması Gündemde

Kızılcahamam Karşıyaka mahallesine eski belediye başkanı Coşkun Ünal tarafından yapımına başlanan ve halen yapımı devam eden Kadirbey Kalesinin bitmeden yıkımı gündeme bomba gibi düştü.

29 Ekim 29 Proje kapsamında görkemli bir törenle yapımına başlanan, Kadirbey Kalesinin makus talihi bir türlü kırılamadı. Yapımı ile birlikte sürekli tartışmalara neden olan ve bölgede oturan insanların evlerinin önünü kapattığı gerekçesi ile karşı çıkılan Kadirbey Kalesi önceki gün Belediye Başkanı Muhittin Güney’in basın toplantısında yaptığı açıklama ile yeniden tartışılmaya başlandı.

Kadirbey Kalesi Ucube Bir Yapı

Belediye Başkanı Muhittin Güney yaptığı açıklamada şunları söyledi. “ Eserlere bir bakıyoruz. Kadirbeye Kale yapılmış, oraya gittiğimizde vatandaş başkanım şu kaleyi bir yıksan da bir kurtulsak, önümüzü de göremiyoruz, Kadirbey halkı rahatsız, Kadirbey de biz birinci parti çıktık, Kadirbey Kalesi eğer o kadar etkili bir kale olsaydı herhalde böyle olmazdı, Kadirbey Kalesi ucube bir yapı, yapılmış oraya bir işlevi yok. Kale öyle olmaz, kale tarihi temsil eder, tarihi bir kale olurda ondan sonra o kalenin bir ruhu olur ona kale dersiniz” dedi.

YORUMLAR
  • ayse   16-12-2014 13:28

    Kizilcahamamam turistik bir yer.Turizme acik yerlerde varsa tarihi degerkeriniz korursunuz.Yoksa suslersiniz ki daha cok insan ceksin.Kadirbey daga guzel daha modern gorunse kötü mü olur

  • Veysel BAYRAM    15-12-2014 15:58

    muhterem Başkanım Belediye Hizmet Binasını da yıkma burayıda yıkma zaman her şeyin ilacı.

  • hakki    15-12-2014 14:49

    her gelen kendinden öncekilerin yaptıklarıyla uğraşacağına yeni bir şeyler yapma azminde olsun... sıkıyorsa yıksın... bende aynı düşüncedeyim... başkan maşkan değilim... ama o kaleyi yıkmak için maça sağlam olcak... hadi yiyorsa yıkın...

  • kızılcahamamlı   14-12-2014 11:40

    Coskun ÜNAL cıkmıs yuregınız varsa yıkın dıyor ! Kendını hala beledıye başkanı sanıyor ama bu halk senın yapyıklarından sonra 30 Martta tokatı vurdu yuzunuze anlayın artık kızılcahamam bıdaha sızı secmez . Muhıttın bey once sızı tanımıyordum ön yargılarım vardı ama helal olsun buyuk adamsın vesselam ..

  • Hamdi Kaya   13-12-2014 22:36

    Sn. EDİTÖR aşağıda gönderdiğim mesajı neden yayınlamadın. Üstelik takma değil gerçek adımı da kullandım. Mesajda anormal gördüğünüz şey nedir? Hamdi Kaya "Ya kardeşim geldiğinden beri vır vır, zır zır geçmiş yönetimle uğraşıp duruyorsun. Bir icraat yap da (tuvaletin dışında) gerçek bir icraatını görelim. Senin gelir gelmez yapacağın ilk işin hazır parke yolu kaldırıp yerine asfalt mı yapmak olmalıydı, milletin işi, aşı, eğitimi dururken, dışkılarıyla mı uğraşmak olmalıydı? Hiç başka önemli işin gücün yokmuş gibi şimdi de hazır yapılmış kaleyi yıkmaya mı kendine vazife edindin. İlk seçimde kesin yolcusun bunu bil. Kızılcahamamın 5 yılı heba olmuştur.

  • eski kızılcahamamlı   13-12-2014 13:49

    muhittin 'BEY' sizin coşkun 'BAŞKANI' ve yaptklarnı kötülemekten başka işiniz yokmu niye oturdun oraya..!

  • A.ER   12-12-2014 00:45

    Ayrıca yıkacaklarını değil yapacaklarını anlat.Ona buna atmayı bırakıp yapacaklarınızı görelim.Yaptıklarınızla konuşun.Laf kalabalığı yapmayın.

  • A.ER   12-12-2014 00:42

    Yapamadıklarınızı biliyoruz.Belediye önünde araba sergilemekten başka bir beceriniz yok.Yapılanları da yıkın.Vizyon meselesi Allah herkese nasip etmiyor.

  • acar   12-12-2014 00:39

    muhittin bey oranın önceki halini bilmiyor,eski halinde kalsaydı balici,sarhoş ve fuhuş yuvası olarak kızılcahamam a hizmet verecekti.kadirbeye çıkanlar ne zaman başımız belaya girecek diye düşünür olacaktı. muhittin bey eski başkanın yaptığını yıkmayı bıraksında kızılcahamam a ne yaparım diye düşünsün. daha hiç bir icraat görmedik. şunu yaptım bunu yaptımı kızılcahamam lı yemez otobüs,halk ekmek,asfalt büyükşehirin hizmeti muhittin bey ne yaptı. akmasayı kurdu ayda maliyeti 25.000 tl ne işe yarıyosa.

  • Salınlı   11-12-2014 21:10

    Kadirbeyde mini referandum yapın.

  • vatandaş   11-12-2014 20:09

    güzelim yeşilliği betonla doldurmuşlar yazık kale yapacağına çevre düzenlemesi yapılıp orası daha yeşil derli toplu hale getirilebilirdi

  • Ali Akbaş   11-12-2014 18:54

    Arkadaslar yorumlara baktım bende bir kızılcahamamlı olarak eskiden ortada bir kale varsa yapılması iyi Ama okadar betona bir fabrika kursa insanlar iş sahibi olsa iyi deyilmi kızılcahamamda herşey bittide kalemi kaldı yapılmayan bir oto park yok yag bırakın bu işleri

  • vatandaş   11-12-2014 18:54

    yıkılsa bile önünde ev bile yok nasıl rahatsız oluyorlar bence sizin uydurmanız suçu kadirbeye atmayın başkanım yapılan işin kötüsü olmaz orda çalışanların emeği var bence kaç ay oldu daha çoşkun başkanla uğraşıyorsunuz birazda kızılcahamamın iyiliği için uğraşın İYİ BİR YAŞAM, İNSANIN NE KADAR YAŞADIĞIYLA DEĞİL, YAŞADIĞI SÜREYİ NASIL KULLANDIĞIYLA ÖLÇÜLÜR.

  • vatandaş   11-12-2014 17:07

    sayın başkan hastane asansörünün oradan bir bakın kaleye doğru eğer objektifim diyorsanız oranın şahane olduğunu görürsünüz.

  • yakup   11-12-2014 17:03

    Sayın k.hamamlılar herkes neyin ne için ne amaçla yapıldığını çok çok iyi biliyor ama ne yazıkki herşey menfaat menfaatı uğruna beyaza siyah siyaha beyaz diyor acaba ben nasıl faydalanabilirim şu olsa böyle olur bu olsa böyle olur diyor kale yapılmış ne amaçla yapılmış neyi simgeliyor kalenin neyini övüyorsunuz orada savaşmı yapılmış orayı yapan ne amaçla yapmış sökülen taşlara sizin insafınız yokmu diyen başkan buraya harcadığı paralar insaflımı artık hizmet diye birşey yok herşey para para para eski başkan yaptığı hizmetlerden inek gibi sağdı

  • mustafa   11-12-2014 14:12

    sayın başkan o kadar masrafa yazık yapmaya deil yıkmayamı geldin kadirbeyden bahsediyon seçimden önce kadirbeye gittinizmi die sormuşlar sizde hadi gidelim kadir bey nerde oturuyor die soran siz deilmiydiniz asfalttan başka ne yaptınız yıkmayın bari 4 yıl sonra bi yapan bulunur saygılar

    0

    0

    • yakup   15-12-2014 16:10

      ah kardeşim yıkarken yapılacak masrafa değilde yapılırken yapılan paraya hesap sorsaydın keşkem

      0

      0

  • süleyman   11-12-2014 13:46

    Yapmayın sayın başkanım etmeyin siz de bir şeyler yapın üst üste konulunca Kızılcahamam kazanacak yapılan hizmetlerin ancak eksiği olur onuda siz tamamlarsınız mesele bu kadar basit kör düğüşü ile ilçemiz bir yere varamaz siz yeni seçildiniz daha çook yapılacak işler var kendinizi onlara odaklayın bu günün yarını da var lütfen kısır siyasi çekişmelerle uğraşmayın

  • 123   11-12-2014 12:17

    Bu chp zihniyetidir haberiniz olsun.

  • abdullah   11-12-2014 12:16

    orası son derece virane bir tepeydi.baly ciler cirit atıyodu.yakından görmedim ama fotoğraflarda ne kadar güzel gözüküyo.masraf yapılarak yapılan birşeyin yıkılması hiç doğru değil.ilçemizde taş üstüne taş koyandan allah razı olsun...yıkmak yerine yapmak lazım.yapamıyosanızda yapılanı yıkmayın...

  • hasan   11-12-2014 12:12

    niye yıkıyorsunuz eskiden kale olmayan yere kale yapılamaz diye bişiy mi var. geçen gün karşıdan gördüm şahane olmuş ne güzel olmuş.Yapılan işin kötüsü mü olur sayın başkanım bence güzel olmuş yıkmayın. Işıklandırma da olsa geceleyin çok güzel olur. bi de siz şöyle bişiy yapın sayın başkanım kızılcahamamdaki bütün evleri mavi beyaza boyutun inanın çok güzel olur. Bi de kızılcahamamdan çıkarken sanayi ile çeltikçi yol ayrımına kadar olan alanda yol kenarları ve iki yolun arası çöplük gibi. İlçenin girişi ve çıkışı çok kötü. Bi gün elime bi balta alacam o dediğim yerdeki güzelim çam ağaçlarını güzelce bi budayacam çöpleri toplayacam pırıl pırıl olacak duyarlı bi kızılcahamamlı olarak ilçenin giriş ve çıkışı çok kötü sayın başkanım kazan sanayi şehri biz turizm şehriyiz kazandaki yol aralarında hiç çöp yok her hafta temizliyorlar kızılcahamın o dediğim nokta çok kötü. Çamların dip budaklarına naylon poşetler yapışmış adeta yapışmamış dolmuş o yüzden temizlenemiyor oysa o güzelim çamlar budansa içlerini temizlemesi de güzel olur.

  • Ali   11-12-2014 11:58

    Bunlar melih taktiği kendi bişey yapmaz yapanla uğraşır yakında kızılcahamamın girişinde ve çıkışında kapılar görürüseniz şaşırmayın adamların hizmetten anladığı bu

  • hüda   11-12-2014 09:19

    kadirbeyde oturmadığım halde arada bir oradan geçer kızılcahamam manzarası seyrederkik. şimdi oda kalmadı.

  • ben kızılcahamamı seviyorum   11-12-2014 09:14

    ben ak partiliyim hiç mhp ye oy vermedim şimdiye kadar ama kızılcahamama yapılan çoşkun unalın yaptıklarını iyi buluyorum kim kızılcahamama hzmet yatıysa ALLAH bir değil bin kere razı olsunçok güzel bir düşünceydi kadir bey kalesi ama yıkılacagını duydumda yazık çok yazık dedim oraya çok güzel yakışıyodu güzel olacaktı neden öyle bir karar alındı acaba üzüldüm dünyanın masrafı yapılmış oraya sayın muhittin başkan kadir bey kalesini devam ettirseydin iyi olurdu bu olayı hiç onaylamıyorum

    0

    0

    • Meslektaş   14-12-2014 16:15

      ali, iyi edersin oyları mhpye vermekle. hani ülkücüsünüz ya seçilince Kılıçdaroğlunu hata olmadı Demirtaşi Başbakan Chpyi hatta olmadı BDP.HDP.PKKyi iktidar yaparak dev projelere hizmetlere tekrar kaldığınız yerden başlarsınız.

      0

      0

    • ali   11-12-2014 16:48

      kardeş artık bence sende ak partiye oy verme ben hep oy verdim artık oy vermeyeceğim oyları mhp atacağım

      0

      0

  • Gülbahar   11-12-2014 08:28

    Yerden göğe kadar haklısın sayın başkan,coşkun efendi paraları nasıl çarçur edeceğini araştırıp ancak böyle lüzumsuz şeylere harcamış ve belediyeyi borçlandırmıştır,fakir fukaranın hakkını gasp etmiştir bunlardan daha güzel örnekler olurmu her şey meydanda.saygılar.

    0

    0

    • neslihan   11-12-2014 23:17

      Bende senin yorumuna yerden göğe kadar katiliyorum arkadasim:)))

      0

      0

  • işiniz   11-12-2014 03:23

    sizin işinizin "yapmak" olmayacağı belliydi zaten en baştan beri.

  • kadirbeyli   11-12-2014 01:57

    Ben kadirbeyde oturuyorum gayette basarili daha guzel bisey yapilamazdi evin önünü kapattigida yok duvarin karşisi yine duvar hic olmazsa kiş günü rüzgar esmiyor ve kişin ordan yürümek çok zordu çok başarili oldu yaptirandan allah razi olsun

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın